Basierend auf 975 geprüften Bewertungen

4.6 von 5
4.8 Sauberkeit der Zimmer
4.6 Service
4.7 Komfort der Zimmer
4.7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 05.04.2024
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
16.03.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Claudia, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.01.2024
Kommentar von Hotelmanagement
08.02.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Guest, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.01.2024
Kommentar von Hotelmanagement
08.02.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Bruno, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.12.2023 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
08.02.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Guest, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.12.2023
Der Check in war sehr nervig. Ich habe meine Ankunft vorher schon für 14:00 uhr angemeldet. Als ich ankam, musste ich erst einmal 20 min am Check in warten. Dann war mein Zimmer noch nicht fertig, obwohl es schon 15:30 Uhr war. Ich musste noch eine weitere Stunde warten, bis ich meine Zimmerkarte abholen konnte. Natürlich nicht ohne noch einmal 10 min zu warten. Echt nervig. Das Personal am Check in spricht zudem sehr schlechtes englisch. Ich musste teilweise 3 mal nachfragen.
Kommentar von Hotelmanagement
05.12.2023 von Kym Barter General Manager , Hotelmanagement
Dear Steven,Thank you for choosing Atlantis, The Palm. We appreciate your feedback regarding your check-in experience. We apologize for any inconvenience caused and would like to investigate further. Please email us your room confirmation number, full name, and check-in/check-out dates. We hope to find the best possible solution. Best regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.10.2023
Kommentar von Hotelmanagement
23.10.2023 von Kym Barter, General Manager Atlantis the Palm , Hotelmanagement
Dear Dennis, Thank you for giving us a 5-star review online. We sincerely appreciate the time that you had taken to leave a good rating and we truly hope to welcome you back at Atlantis The Palm. Best regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.10.2023 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
24.11.2023 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Dominique, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.10.2023
Super Hotel, perfekt für gemütliche Strandferien mit Kinder. Der Wasserpark ist der Hammer.
Kommentar von Hotelmanagement
12.10.2023 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Kristian, It was a pleasure to have you as our guest here at Atlantis, The Palm and I am very glad to learn that our products and services exceeded your expectations. We are looking forward to having you back as a guest in Atlantis, The Palm. Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.10.2023
Vielen Dank an Sai Kumar! Sehr guter Service, alles ist sicher und hervorragend organisiert!
Kommentar von Hotelmanagement
09.10.2023 von Kym Barter General Manager and Senior Vice Preside, Hotelmanagement
Dear Elvis,Thank you for choosing Atlantis The Palm as your preferred destination. We appreciate your feedback and would like to express our gratitude for your kind words regarding Sai Kumar. We are delighted to hear that he provided you with excellent service and ensured that everything was secure and exceptionally organized.We strive to deliver a seamless and outstanding experience to our guests, and we are thrilled that you found our service to be top-notch.We sincerely thank you for your feedback and look forward to welcoming you back to Atlantis The Palm in the near future for another extraordinary experience.Best regards,