Basierend auf 985 geprüften Bewertungen

4.3 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
4.5 Sauberkeit der Zimmer
4.4 Service
4.3 Komfort der Zimmer
4.3 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.04.2024
Etwas in die Jahre gekommen. Service ist ok, aber nicht überwältigend. Umgebung super. Alles sehr gut zu erreichen.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.03.2024
Das Hotel war in Ordnung, allerdings können wir die vielen super Bewertungen nicht nachvollziehen. Besonders für Kinder wird nur die kostenpflichtige Betreuung angeboten. Das Kinderbecken befindet sich nicht am Hauptpool, sondern am Lazy River und ist sehr klein. Der Pool selber hat durchgehend eine Tiefe von 1,60m. Nur an den Stufen, die ins Becken führen, können Kinder stehen. Es darf nirgends in den Pool gesprungen werden. Der Pool, ein Infinity Pool, hat sonst einen schönen Blick. Allerdings fehlen überall Mosaikfliesen. Der Beton um den Pool, bis hin zum Hotel, ist nicht mehr sehr ansehnlich. Der Lazy River ist wirklich seeehr langsam. Aber leider gibt es hier meist nicht genügend Schwimmreifen. Die Liegen und Handtücher am Pool und Strand sind kostenlos. Aber auch hier etliche Auflagen rissig, und Handtücher löchrig. Der Strand ist kein feiner Sandstrand, sondern kiesig. Im Wasser gibt es viele kleine Steine, so dass man vorsichtig rein gehen muss. Das W-LAN gibt es, aber wir hatten tageweise kein Internetzugang. Wer darauf angewiesen ist, könnte hier Probleme bekommen. Das Essen ist ok. Aber nach einer Woche doch recht wenig abwechslungsreich. Viel arabische Speisen, kein Kinderbuffet. Insgesamt sind die Getränke sehr teuer. Am Pool für eine 0,5 l Flasche Wasser 35 AED ( ca. 8,50€). Im Restaurant: Softdrink 0,2 l 25 AED (ca. 6€), Bier 0,5 l oder 150 ml Wein 50AED (12,50€). Insgesamt ist Dubai aber auch kein günstiges Urlaubsland. Die Betten sind sehr bequem.
Kommentar von Hotelmanagement
01.04.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Nadine,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry if the category of our hotel that regulates our facilities and services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit.We understand from your review that apparently you were not properly informed about our hotel’s services and the associated fees prior to your arrival. We would like to apologize and take this opportunity to inform you that a full description of our services is available online. It seems our policy of not allowing sunbeds to be reserved was not enforced during your visit. Your mention of this matter did not go unnoticed and we are pleased to inform you that, with immediate effect, we will be reinforcing this regulation.Moreover, we regret that you were disappointed with our breakfast buffet, as we strive to provide a wide array of options for both guests with a sweet tooth and those looking for healthy options to kickstart the day. Therefore, we always ensure a variety of hot and cold and sweet and savoury options, as well as fresh fruits, different kinds of cereals and yogurts.We are also sorry to hear that the nearby beach was not exactly what you had been expecting and have noted your feedback.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von Hnin Nay Chi Hlaing, Hotelmanagement
Dear Vera,Thank you very much for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations TeamDukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2024
Sehr schönes Hotel, kinderfreundlich, Zimmer zur Straße sehr laut (auch Nachts), Essen in Ordnung, Aussenpool warmes Wasser dadurch sehr angenehm
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Jochen,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are glad to know that most aspects of your stay was to your satisfaction. We regret that you experienced some disturbance; please accept our apologies for any inconvenience and know that you can always bring your concerns to our team during your stay, and we will do our best to find a solution.We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Relations Team
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.03.2024
Das Hotel ist wirklich toll. Schöner Pool, schöner Strand und auch das Essen war sehr gut. Das einzige was zu bemängeln ist das es sehr wenig Taxis gibt mit denen man vom Hotel fahren kann. Leider ist man auf diese aber angewiesen von da aus. Sonst wirklich super.
Kommentar von Hotelmanagement
13.03.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Antonia,Thank you for your positive feedback.We are delighted to hear that you enjoyed our incredible pool and found our staff to be adorable. It is always a pleasure to receive positive feedback about our team members. We are also glad that you appreciated the delicious food served at our restaurants.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.03.2024
Modernes, schönes Hotel in sehr guter Lage. Wunderschöner Privatstrand mit perfekter aussicht auf das Ruesenrad und die Marina. Vor allem bei Nacht ein unbezahlbarer Ausblick! Kann nur weiterempfohlen werden.
Kommentar von Hotelmanagement
12.03.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location was ideal for you.Moreover, we appreciate your kind words towards our team members. It encourages us to continue to maintain the high standards of service we set ourselves.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Duisburg

Veröffentlicht am 05.03.2024
Alles Top
Kommentar von Hotelmanagement
06.03.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Talip, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.Thank you for your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Fuerth

Veröffentlicht am 13.02.2024
Sehr zu empfehlen - für ein Hotel eine aussergewöhnlichbgute Küche. Sehr Kinderfreundlich
Kommentar von Hotelmanagement
13.02.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.02.2024
All is perfect in this hotel. We were ther esecond time and again really happy for all. Beautiful hotel
Kommentar von Hotelmanagement
06.02.2024 von Guest Relations Team, Hotelmanagement
Dear Nelly,Thank you for your positive feedback.It's truly rewarding to hear that you've enjoyed your second stay and found everything to your satisfaction, from the impeccable cleanliness of our rooms to the condition of the hotel and the service provided by our team.We are delighted that the beauty of the hotel contributed to your happiness during your stay and appreciate your compliments on the variety of services and amenities we offer.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.12.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
28.12.2023 von Ayas Mohamed, Hotelmanagement
Dear Hakam,Thank you very much for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations TeamDukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel.