Basierend auf 2’095 geprüften Bewertungen

4.2 von 5
Von 82% der Gäste empfohlen
4.2 Sauberkeit der Zimmer
4.3 Service
4.2 Komfort der Zimmer
4.2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.01.2020
Größe der Räume war gut. Sofa zum aufklappen musste für 3. ind 4. Person selbst erst bezogen werden - nicht so toll.
Kommentar von Hotelmanagement
04.01.2020 von Kristina guest services manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation. Kind regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.12.2019
Kommentar von Hotelmanagement
08.12.2019 von Front Office Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.11.2019
Sehr schönes Apartment wie auf den Bildern,Gebäude relativ neu. Alles super in Ordnung, genug Platz (Wohnzimmer mit Küche und ausziehbarem Sofa für 2 Personen), Schlafzimmer (bequemes Doppelbett und Kasten), Vorzimmer, schönes Badezimmer. Bahnlinie 2 Minuten entfernt.
Kommentar von Hotelmanagement
23.11.2019 von Kristina guest services manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Passendes Hotel für unseren London Besuch

Veröffentlicht am 02.11.2019 auf Hotels
Zunächst abgeschreckt von den langen Fluren hatten wir uns schnell mit unserem Apartment angefreundet. Hotel ist sehr gut an den Nahverkehr angebunden. London ist per Bahn oder auch Bus+UBahn sehr gut zu erreichen. Insgesamt eine gute Wahl für unseren Aufenthalt.
Kommentar von Hotelmanagement
03.11.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 31.10.2019 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.10.2019
Kommentar von Hotelmanagement
31.10.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Hanau, Hessen

Veröffentlicht am 28.10.2019
Die Küche ist eine sehr gute Einrichtung, die einem Gast wie mir die Verpflegung erleichterte. Das Bett war schön groß und das Zimmer ruhig, sodass ich angenehm schlafen konnte. Es war jetzt mein zweites Mal in diesem Hotel und ich komme sehr gerne hierher!
Kommentar von Hotelmanagement
28.10.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Kristian, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.10.2019
Sehr zentrale Lage, direkt am Bahnhof gelegen. Man war schnell in der Londoner Innenstadt. Außerdem ist der Supermarkt direkt nebenan. Pfeffer und Salz war im Apartment, sodass man dieses nicht kaufen misste. Sehr gutes und schönes Apartment.
Kommentar von Hotelmanagement
09.10.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.10.2019
Kommentar von Hotelmanagement
04.10.2019 von manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Mittelmäßig

Veröffentlicht am 29.09.2019 auf Hotels
Hotel liegt direkt neben der Station “Hayes and Harlington" & in der unmittelbaren nähe zum Airport Hearthrow. Die Sauberkeit hat ein wenig zu Wünschen übrig, auch das Zimmer hat etwas Streng gerochen. Im Hotel gibt es an der Rezeption einen Starbucks. Die gegen ist eher herunter gekommen und es wird viel gebettelt.
Kommentar von Hotelmanagement
01.10.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide feedback on your recent stay at our aparthotel. We were very sorry to read of the dissatisfaction that you felt regarding the standard of housekeeping in your apartment. We take such matters very seriously, for which reason we are more than willing to offer a room transfer to our guests (subject to availability) if a more immediate solution cannot be found We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit