Basierend auf 2'029 geprüften Bewertungen

4.2 von 5
Von 82% der Gäste empfohlen
4.2 Sauberkeit der Zimmer
4.3 Service
4.2 Komfort der Zimmer
4.2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 19.08.2019
Sauberkeit hat zu wünschen übrig gelassen und das Möbelia wirkte kaputt.
Kommentar von Hotelmanagement
20.08.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide feedback on your recent stay at our aparthotel. We were very sorry to read of the dissatisfaction that you felt regarding the standard of housekeeping in your apartment. We take such matters very seriously, for which reason we are more than willing to offer a room transfer to our guests (subject to availability) if a more immediate solution cannot be found. As guest service is at the heart of everything we do, we are extremely sorry to read that we fell short of your and our own standards on this occasion. We would like to therefore apologise sincerely for this fact, and for any failures on our part that may have occasioned it. Kind regards, Mohit
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Braunschweig

Veröffentlicht am 10.08.2019
Man sieht, dass das "Hotel" 2012 gebaut wurde, weil die Silikonnähte im Bad schon alt sind, aber nicht gammelig. Was uns nicht gefallen hat, dass wirklich nur alle 7 Tage gereinigt wird, wir waren 6 Tage da und mit vier Personen, dass hat man dann doch gemerkt. Schwämme und Klopapier musste man sich an der Rezeption holen, war soweit kein Problem, wenn man es nicht vergisst.
Kommentar von Hotelmanagement
30.08.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. I am disappointed to hear that our room service and the housekeeping staff didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and look forward to seeing you soon. Kind Regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.07.2019
Kommentar von Hotelmanagement
02.08.2019 von Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.06.2019
Das Zimmer war sauber und in einem ordentlichem Zustand.
Kommentar von Hotelmanagement
28.06.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.06.2019
Unterkunft liegt bei guter Anbindung ins Zentrum und Flughafen. Sehr bemühte Rezeptionisten. Im Umkreis gibt es ein nettes Pub, Supermarkt.
Kommentar von Hotelmanagement
04.06.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you would recommend us to a friend. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.05.2019
Kommentar von Hotelmanagement
12.05.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Kind Regards,
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.05.2019
Kommentar von Hotelmanagement
08.05.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. I am sorry to read that you experience fell short of the standards that we would expect of ourselves. If you would like to discuss this further, please feel free to contact me directly. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.04.2019
Bei dem Apartment wird nur alle 7 Tage geputzt und die Handtüchern werden gewechselt. Etwas wenig. Ansonsten alles super!
Kommentar von Hotelmanagement
03.05.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 26.04.2019
Freundliches Personal, Starbucks in der Lobby, Anbindung in die City direkt vor dem Hotel, Küche sauber und gut ausgestattet (nur ein scharfes Messer fehlt). Wir waren durchweg sehr zufrieden. Problem sind die Schlüsselkarten. Man braucht oft lange und viele Versuche um ins Zimmer zu kommen. Parkplatz kostet £15 pro Nacht extra.
Kommentar von Hotelmanagement
28.04.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Kind Regards,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 26.04.2019
Super geräumiges Appartement, Kaffeemaschine wäre noch gut,
Kommentar von Hotelmanagement
03.05.2019 von Kristina Guest Services Manager, Hotelmanagement
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Kind Regards,