3 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, italienische Küche

Bewertungen von Novotel Abu Dhabi Gate

4 out of 5
Novotel Abu Dhabi Gate
222 Al Maqta Street, Rabdan Area, Abu Dhabi

Bewertungen

8.6

Hervorragend

194 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
178 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel for a short buisness trip
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von GM am 2. Okt. 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to review your stay at the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We strive to create a comfortable experience for each guest, and we look forward to offering you a warm welcome in the future. Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ruhige Umgebung
sehr angenehmer Aufenthalt am Rande von Abu Dhabi
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von GM am 2. Okt. 2023
Lieber Thomas,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es freut uns zu hören, dass der Service angenehm war und Ihnen unsere Lage gefallen hat. Im Novotel Abu Dhabi Gate sind wir bestrebt, unseren Gästen eine friedliche Umgebung abseits der Hektik des geschäftigen Lebens zu bieten. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine komfortable und ruhige Atmosphäre zu bieten, damit sie ihren Aufenthalt ohne Störungen genießen können.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für das Novotel Abu Dhabi Gate für Ihren Aufenthalt entschieden haben und wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Laurent Noury, Cluster-Generalmanager

6/10 – Okay

Cristina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Positiv: Nicht weit vom Flughafen entfernt (16 km), Freundlichkeit der Mitarbeiter, saubere Bettwäsche und Hand-/Duschtücher, Die Sauberkeit im Zimmer sowie im Bad (außer die Toilette). Negativ: Die Bilder vom Hotel täuschen, man meint es liegt direkt am Strand, was nicht stimmt. Das Mobiliar ist abgenutzt, die Sessel am Swimmingpool verschmutzt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Management am 19. Apr. 2023
Liebe Cristina,Es tut uns sehr leid zu lesen, dass Sie vom Zustand der Möbel im Poolbereich und der Sauberkeit enttäuscht waren. Bitte seien Sie versichert, dass dies eine echte Ausnahme von unseren Standards ist und unser Housekeeping-Team sich mit Ihren Kommentaren befasst, um sicherzustellen, dass wir unsere hohen Standards jederzeit aufrechterhalten. Positiv zu vermerken ist, dass wir uns freuen, dass Ihnen die allgemeine Sauberkeit der Zimmer, unser Teamansatz und unsere Lage gefallen haben, und nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre konstruktive Kritik. Wir sind bestrebt, Ihr Vertrauen bei einer anderen Gelegenheit zurückzugewinnen, wenn Sie uns diese Chance geben.Mit freundlichen Grüßen Laurent Noury, General Manager des Clusters

8/10 – Gut

Lea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel Management am 27. Juli 2022
Dear Lea, Thanks a ton for taking the time to rate your stay experience at the Novotel Abu Dhabi Gate. It is such a delight to receive great 8 out of 10 review rating. Having you as our guests is indeed a pleasure and we hope that your future stays will be as pleasant as your recent experience. Sincerely, Laurent Noury Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Hotel Management am 26. März 2020
Dear valued guest, Many thanks for taking the time to rate your stay experience with us. We hope to see you returning to stay with us again. Sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solides, modernes Hotel mit schönem Aussenpool - E
Das Hotel liegt zwischen dem Flughafen und dem Zentrum, die Anreise sollte also mit einem Auto erfolgen. Es stehen ausreichend kostenlose Parkplätze in der geräumigen Tiefgarage bereit (das Hotel war jedoch nicht ausgebucht). Das Hotel ist modern und sauber und verfügt über einen großzügigen, beheizten Außenpool. Das Frühstück ist vielfältig - insgesamt absolut empfehlenswert.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Severine Krawec am 1. Apr. 2019
Dear Johannes, We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us and our facilities and services have met your expectations. I take this opportunity to thank you once again for having a pleasant stay with us and we hope that we will have the opportunity of welcoming you back again for another perfect stay with us in the near future. Thanks and warm regards Severine Krawec General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Minibar war nicht gefüllt, man kann allerdings alles aufs Zimmer bestellen. Die Lage ist nicht die Beste, eher am Statdtrand, aber Taxi´s stehen jederzeit vor dem Hotel bereit. Eine Busverbindung gibt es in circa 1 km Entfernung ( Bus 22 in Al Maqta). Hotelpersonal war sehr freundlich und engagiert!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Severine Krawec am 31. März 2019
Dear valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Abu Dhabi Gate. Thank you for sharing your experience, and we hope to welcome you again in the near future. Thanks and warm regards, Severine Krawec General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles super nur das hotel liegt weit vom Zentrum weg
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Severine Krawec am 25. März 2019
Dear valued guest, Many thanks for taking time to review your stay experience with us. We look forward to welcome you back soon. Regards, Severine Krawec General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit hervorragendem italienischen Restaurant, gepflegtem Pool und gutem Service. Leider ist es ziemlich weit außerhalb und umgeben von Baustellen. Ohne eigenes Auto bzw. Taxi kommt man nirgendwo hin.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Novotel Abu Dhabi Gate am 26. Apr. 2018
Guten Tag, Danke das Sie sich die Zeit genommen haben Unser Hotel zu bewerten. In den VAE haben wir keine öffentlichen Verkehrsmittel,im gesamten beretch, außer in der Stadtmitte. Daher sind wir leider auf den Service von Taxis angewiesen. Die Lage des Hotels liegt zentral zum Flughafen und zum Industriegbiet. Ich möchte mich ganz herzlich für Ihren Besuch bedanken. Wir hoffen das wir Sie bald wieder sehen. Mit freundlichen Gruessen Severine Krawec General Manager

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abu Dhabi Gate
Das Hotel liegt zentral an einem Autobahnkreuz, gut gelegen zu den Industrievierteln aber sehr weit von Abu Dhabi downtown. Also eher nichts für Touristen.
Antwort von Novotel Abu Dhabi Gate am 27. März 2018
Hallo Markus, vielen Dank für die nette Bewertung. Es ist eine Freude zu wissen, dass Sie sich bei uns wohl gefuehlt haben. Wir freuen uns auf Ihren naechsten Besuch. Mit freundlichen Gruessen Severine Krawec General Manager

8/10 – Gut

antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
in der mitte eine Baustelle und entlang die Autobahn dadurch lärmig. sonst ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Novotel Abu Dhabi Gate am 11. Jan. 2018
Hallo Herr Antonio, vielen Dank für die nette Bewertung. Es ist eine Freude zu wissen, dass Sie sich bei uns wohl gefuehlt haben. Wir freuen uns auf Ihren naechsten Besuch. Mit freundlichen Gruessen Das Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit Atmosphäre
Wir waren zu einem Kurzurlaub 8 Tage in diesem Hotel.
Antwort von Novotel Abu Dhabi Gate am 30. März 2017
Sehr geehrter Gast, vielen Dank dafuer das sie bei uns zu Gast war. Es ist eine Freude zu wissen, dass Sie sich bei uns wohl gefuehlt haben. Wir freuen uns auf Ihren naechsten Besuch. Mit freundlichen Gruessen Nicola Hochgruber General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Katja Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Katja, Thank you for your great ranking! We are looking forward to welcome you back again in future. Thank you and best regards, Nicola Hochgruber General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes Hotel außerhalb des Stadtzentrums
ein sehr schönes Hotel etwas außerhalb gelegen. Ein Mietwagen wäre ratsam. Sehr guter Service - empfehlenswert

10/10 – Hervorragend

Oleg, Stuttgart, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stopover hotel
Perfect hotel for stopover in Abi Dhabi - 15 min from airport (35 d). New rooms, nice pool, tasty breakfast, sleak design - for a really good price ( 45 eur).

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Stopoverhotel
Gut gelegenes Hotel für Geschäftsreisende sowie Kurzurlauber.

4/10 – Schlecht

Faisal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
bathroom toilet was broken and one day room was not even cleaned and have to tell them twice to send some one to clean the room and breakfast area had flies and bugs in food
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sushanth Nambiar, Cluster General Manager am 28. Apr. 2024
Dear Faisal,Your feedback is extremely valuable to us. We are deeply sorry to hear about your experience with our room and breakfast area. It is our goal to deliver a comfortable and enjoyable stay to all our guests, and it's disheartening to know we fell short in this instance. The details you've provided regarding the maintenance issue in the bathroom and the room cleanliness will be shared with our team, as we are always seeking ways to improve the guest experience. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Likewise, we are concerned about your report on our breakfast area. Rest assured that we maintain a high standard of hygiene and cleanliness, and any issue contrary to this is taken very seriously. We hope that despite these issues, we will have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with a stay that meets and exceeds your expectations. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Arooj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The stay was wonderful 💜 everything was perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sushanth Nambiar, Cluster General Manager am 25. Apr. 2024
Dear Arooj, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Your feedback is greatly appreciated and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Maria Nour, Abudhabi

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The check in process took forever! Its a nice hotel for a business trip. Theres nothing to do around the hotel for dine in the only option that u have is a Belgian bar in the hotel itself
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sushanth Nambiar, Cluster General Manager am 24. Apr. 2024
Dear Maria Nour, We genuinely regret to hear about the delay during your check-in process. Your time is valuable, and you should be able to begin your stay smoothly and promptly. It's heartening to know, however, that you found our hotel to be a good fit for your business trip needs. With regard to dining options, while our in-house Belgian bar is indeed a popular choice, our team is also more than happy to guide guests towards a variety of other dining options available in the hotel. We look forward to welcoming you back and providing an even better experience on your next visit. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Majdi

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sushanth Nambiar, Cluster General Manager am 24. Apr. 2024
Dear Majdi, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Your feedback is greatly appreciated and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Binder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is far away from everything. But, theres a bus stop out front that is very convenient. I could get anywhere within an hour. The hotel staff are awesome and friendly. The breakfast was delicious each day. The buffet at night was very pricy at $50 US dollars. I only ate there once. But it was delicious and a great variety of ethnic foods. The room is large and the bed is very comfortable.i was on the 9lth floor. There are no real views of anything in this location. I would stay here again though, when im back in Abu Dhabi.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 21. März 2024
Dear Binder, Thank you for taking the time to leave a review! We're glad to hear that you found the bus stop outside our hotel convenient for getting around and that you enjoyed our delicious breakfast each day. We appreciate your kind words about our friendly staff and comfortable rooms. We are sorry if the dinner buffet price didn't meet your expectations, but we're glad you found it delicious and with a great variety of ethnic foods. We understand that not everyone may find it within their budget, which is why we also offer other dining options for our guests. We look forward to welcoming you back and providing you with another great stay. Thank you again for your feedback!Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Cristina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura non tanto nuova ma comoda e silenziosa, a 3 km da acquario nazionale, siamo stati solo 7 ore perché di appoggio avendo volo notturno ,( 20" di taxi per aeroporto )
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 17. März 2024
Caro stimato ospite,Grazie per aver dedicato del tempo per condividere il tuo feedback con noi. Siamo lieti di sapere che hai trovato il nostro hotel confortevole e tranquillo durante il tuo breve soggiorno con noi. Ci scusiamo se la struttura del nostro hotel non ha soddisfatto le vostre aspettative, poiché ci impegniamo a fornire un ambiente confortevole e accogliente a tutti i nostri ospiti. Ci auguriamo che tu abbia trascorso un volo sicuro e ci piacerebbe darti il benvenuto per un soggiorno più lungo in futuro. Grazie per aver scelto di restare con noi.Cordiali saluti, Sushanth Nambiar, direttore generale del cluster

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Apr. 2024
Dear Alexander, thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Rohan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 21. März 2024
Dear Rohan, Thank you for leaving a 4-star review! We're glad you enjoyed your stay but would love to hear more about how we can make it a 5-star experience for you next time. Your feedback is appreciated and helps us continuously improve our services. Sincerely, Sushanth Nambiar, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 29. Jan. 2024
Dear Keith,We wanted to take the opportunity to thank you for leaving us a perfect rating for the Novotel Abu Dhabi Gate hotel and to say that based on your satisfaction we hope to see you return in 2024 to stay with us again. Sincerely, Hotel Management, Novotel Abu Dhabi Gate hotel

8/10 – Gut

Rasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Jan. 2024
Dear Rasha, Thank you for rating your stay at the Novotel Abu Dhabi Gate Hotel. We are pleased you enjoyed the experience and hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Management, Novotel Abu Dhabi Gate Hotel

10/10 – Hervorragend

Krisztian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is relatively close to the airport and close to some attractions like the Grand Mosque or even the F1 circuit isn’t too far away. The spa facilities are great. Nice staff too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 18. Jan. 2024
Dear Krisztian,Thank you for leaving us a review. We are delighted that you enjoyed our convenient location close to the airport, F1 circuit and the iconic Sheikh Zayed Grand Mosque. We love that you were able to take advantage of our spa and thoughtful our staff were nice and friendly. At Novotel Abu Dhabi Gate, we strive to make every guest's stay memorable and enjoyable. Thank you for choosing us and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 18. Jan. 2024
Dear Aaron,It is our constant endeavour to provide a consistently high quality of service to all our valued guests, so we are delighted that you awarded the Novotel Abu Dhabi Gate hotel with a rating of 10 out of 10. The positive evaluation of our clients is the best reward. Thank you and we look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

8/10 – Gut

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Jan. 2024
Dear Mohammed, Thank you for your 4/5 rating of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. Rest assured that we will remain committed to providing our guests with the best possible service at all times. We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Hotel Management, Novotel Abu Dhabi Gate Hotel

10/10 – Hervorragend

Julieta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good just the bathroom don’t have door in shower
Antwort von Hotel Management am 1. Jan. 2024
Dear Julieta, Thank you for your 5/5 rating of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. Rest assured that we will remain committed to providing our guests with the best possible service at all times. We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Hotel Management, Novotel Abu Dhabi Gate Hotel

10/10 – Hervorragend

Pamela

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 1. Jan. 2024
Dear Pamela, Thank you for your 10/10 rating of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. Rest assured that we will remain committed to providing our guests with the best possible service at all times. We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Hotel Management, Novotel Abu Dhabi Gate Hotel

10/10 – Hervorragend

Gurwinder

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 18. Jan. 2024
Dear Gurwinder,Thank you for your 5-star rating of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We are pleased that you were satisfied with your stay with us. Rest assured that we will remain committed to providing our guests with the best possible service at all times. We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Kyubeom

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 11. Dez. 2023
Dear Kyubeom, Thank you for your 10/10 rating of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We are pleased that you were satisfied with your stay with us. Rest assured that we will remain committed to providing our guests with the best possible service at all times. We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Henk

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Services en locatie
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Management am 5. Dez. 2023
Beste Henk, Bedankt dat u heeft gekozen voor een verblijf in het Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de locatie van ons pand en onder de indruk bent van de service die u heeft ontvangen. We zouden het een eer vinden als u ervoor kiest om in de toekomst bij ons te blijven. Met vriendelijke groet, Hotelmanagement, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Hans

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Väldigt trevlig personal
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Management am 29. Nov. 2023
Kära Hans,Tack för att du valde att bo på Novotel Abu Dhabi Gate hotel. Vi är glada över att läsa att du var helt nöjd med ditt val av hotell på grund av vårt teams exceptionella karaktär. Vi skulle vara hedrade över att du kommer tillbaka för att bo hos oss igen. Med vänliga hälsningar, hotellledning, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate-hotell

10/10 – Hervorragend

Melisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very attentive and friendly, especially May, who took the time to get to know us and greeted us each day at breakfast and dinner. Area is quiet, which we enjoyed and a short taxi ride to the Grand Mosque.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Management am 28. Nov. 2023
Dear Melisa,Thank you for choosing to stay at the Novotel Abu Dhabi Gate hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn that we exceeded your expectations with the professional service you received, especially from May. It means a lot to us when our guests recognize the hard work of our team, and we hope that you will come back soon for another visit to the beautiful city of Abu Dhabi.Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 27. Nov. 2023
Dear Anthony,Thank you for your 5star review of the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We are delighted you enjoyed everything about your stay and hope to have the pleasure of welcoming you back to stay with us again. Sincerely, Hotel Management, Novotel & ibis Abu Dhabi Gate hotels

10/10 – Hervorragend

Wim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 10. Nov. 2023
Dear Wim, Thank you for choosing to stay at the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We are delighted you enjoyed everything about your stay to award us with the highest of ratings and we hope based on this experience to welcome you back to stay with us in the future. Sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed myself, the relaxation and accommodations I definitely highly recommend Novotel Abu Dhabi Gate. I will be back here again! God’s Willing! 🙏
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 31. Okt. 2023
Dear Anthony, Thank you so much for your perfect 5-star review rating. We are glad that you were satisfied with your over-all stay with us. Rest assured that we will continue our commitment to providing the best possible service to our guests at all times. We are very much looking forward to welcoming you back soon! Thanks, and warm regards, Laurent Noury, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A wonderful experience, highly recommended. I truly highly enjoyed my stay here.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 19. Okt. 2023
Dear Anthony ,Thank you for taking the time to review your stay at the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We strive to create a comfortable experience for each guest, and we look forward to offering you a warm welcome in the future. Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

2/10 – Ungenügend

HAKAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Laurent Noury am 19. Juni 2023
Dear Hakan,We are saddened to note that your experience did not live up to your expectations, based on your rating 2/10. . If you could please provide us, more details so we can understand our shortfalls and we can take corrective action or improvements.We hope to get another opportunity to host your stay in the future.Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von GM am 22. Mai 2023
Dear Nadia,Thank you for choosing to stay at the Novotel Abu Dhabi Gate hotel. We are delighted you enjoyed everything about your stay to award us with the highest of ratings and we hope based on this experience to welcome you back to stay with us in the future.Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Satwant

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotel Management am 16. Mai 2023
Dear Satwant,Thank you for choosing to stay at the Novotel Abu Dhabi Hotel and rating your experience. We are so pleased you enjoyed your stay and hope you will return to us in the future.Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

8/10 – Gut

Francisco

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von GM am 7. Feb. 2023
Dear Francisco,Thank you for choosing to stay at the Novotel Abu Dhabi Hotel and rating your experience. We are so pleased you enjoyed your stay and hope you will return to us in the future.Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

YOSHIMASA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの方がとても親切でした。 housekeepingも完璧でした。
Antwort von Cluster General Manager am 6. Jan. 2023
ヨシマサ様私たちのチームに対するあなたの肯定的な感情を聞いて感謝しています. ノボテル アブダビ ゲート ホテルをお選びいただきありがとうございます。今後とも当ホテルをよろしくお願いいたします。敬具 ローラン・ヌーリー、クラスターゼネラルマネージャー

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Cluster General Manager am 6. Jan. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for the lovely 8/10 review rating. We are looking forward to welcoming you back soon.Sincerely your,Laurent NouryCluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Cluster General Manager am 6. Jan. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for the lovely 8/10 review rating. We are looking forward to welcoming you back soon.Sincerely your,Laurent NouryCluster General Manager

6/10 – Okay

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely Hotel but no sun ever on the Pool
The hotel is about 15 mins from the airport and a further 15 mins from Abu Dhabi Centre with nothing else around. This was a negative for us. The hotel check-in took forever, and we were the only ones (pre Paid), although they said it was a new system. The staff throughout were very good, especially the concierge team. We stayed on the 20th floor in a suite, and the space and views were superb. We opted for half board, and we were very pleased with the quality and range of food available. The one major downfall at this hotel is that the pool, although lovely and comfy, it does not get the sun at any time. Our plans for a day by day sightseeing and day by day pool was, therefore, not an option. We enjoyed a magnificent xmas Eve festive dinner outside and must say that we were super impressed. The Belgian Bar provided plenty of TVs for sport and a pool table with the downside of smokers inside (personal choice and so used to the UK laws now). The Italian Restaurant offered a superb selection of Pizzas and Pasta (241) after 6 pm daily. Overall, the hotel is lovely, the staff could not do anything more to help and please, the food was very good and the bar offered plenty. The downside is that the hotel stands alone with nothing around, and the Pool never ever sees the sun due to its position at the rear.
Restaurant
Pool
Pool
Pool
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Cluster General Manager am 2. Jan. 2023
Dear Angela,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Abu Dhabi Gate.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Laurent NouryCluster General Manager

4/10 – Schlecht

Leon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Asked for double sofa bed to sleep on just got a sofa which doesn’t open into sofa bed. Half board is a joke just a buffet which they questioned you if you go up more than once.
Antwort von Cluster General Manager am 2. Jan. 2023
Dear Leon,We are saddened to note that your experience did not live up to your expectations, based on your comment. We will loon into the bedding type, as rectify the same. I have shared your feedback with the food and beverages department for investigation.We hope to get another opportunity to host your stay in the future.Sincerely, Laurent Noury, Cluster General Manager