Presidential-Suite

Bewertungen von The Efendi Hotel

The Efendi Hotel
Louis Ix, Acre

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

74 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von MA - Reception Manager am 25. Apr. 2019
Thank you for your review! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Märchenhafte Übernachtung im Baudenkmal
Boutique Hotel mit allem Komfort in wunderschön renovierten Altstadthäusern. Ursprünglicher Charme des Hauses wurde belassen. Grosszügige Zimmer und allgemeine Flächen, inklusive Dachterrasse mit Blick über die Altstadt und aufs Meer. Wundervolles Frühstück. Perfekter Service in allen Belangen. Jederzeit empfehlenswert.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service eine Zumutung
Das Haus selber ist wunderschön renoviert, die Zimmer grosszügig und angenehm. Der Service von einzelnen Angestellten ist aber unter jeder Vorstellung: unprofessionel, unfreundlich, arrogant, herablassend u glücklich wer was vom tollen Frühstücksangebot probieren darf. Bei diesem Preislevel schlicht eine Frechheit.

10/10 – Hervorragend

chris, chigago,usa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein aussergewoehnliches Hotel in jeder Beziehung
Freundlicher Empfang. Wir waren in Zimmer 10 mit Blick auf das Mittelmeer. Die Nachtruhe war herrlich. Sehenswuerdigkeiten koennen zu Fuss besucht werden. Es ist nicht billig, aber einErlebnis.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wie 1001 Nacht
Sehr interessant, komfortabel, orginell.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very nice property. Pricey but worth it. Parking was extremely limited
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Lee

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Betzalel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place. Very elegant
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Special Hotel
Beautiful hotel in the center of the Akko old city. Pros: fantastic service, rooms are large and very comfortable, common areas are simply beautiful and very unique. Location is great for those looking to spend time in Akko. Cons: given the location, expect unusual noise in the middle of the night from the mosque nearby and in the early morning from church bells. Yes, it adds to the ambiance, no, it is not charming and does not allow a good night’s sleep. Friendly tip: the beautiful window decoration in each room that allows sunlight in means that full light comes in early AM. Let the hotel know that you’d like it covered if looking to sleep in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Effendi Oct 20222
The boutique hotel was amazing, and the rooms, and common rooms are beautiful. They are attentive, free minibar for soft drinks, water etc. My only complaint would be it’s hard to find along small street and impossible to get your car really close. Parking is not so easy and is off site. But once you get there, it’s a true experience. We would stay there again. Yana at front desk is a wealth of knowledge on the historical aspect of the building and she’s inviting, friendly and all smiles. Wouldn’t be same without her.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
More than a hotel, the Efendi is truly the epitome of luxury and comfort. The rooms are spacious and beautifully decorated, down to the smallest detail. The bathrooms are equally spacious with large showers and tubs, marble floors and walls. The ceilings are very high (15 feet or more) and allow for large windows providing abundant natural light. When not in your room there are several places to relax including a beautiful roof top lounge where you can watch the sun set, a northern patio with a spectacular view of the sea and the coastline, and a cozy cellar room. The hotel has an excellent selection of Israeli wines for purchase and these can be enjoyed in all these spaces. Despite being surrounded by buildings in the old city of Akko, the interior of the hotel is quiet and calm. The hotel also offers what I consider to be the best breakfast anywhere in Israel. It is fresh, varied, and plentiful, and served in a beautifully restored Ottoman period room. The staff is friendly, knowledgeable and always available. I also recommend that you try the hamam treatment. It was a fantastic time, in a room that is made just for this type of experience. We stayed for two nights and could easily have stayed for two more.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great place to stay in Akko
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

REBECCA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel! Beautiful facility and superb service! Highly recommended!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Gilat

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Julia

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Karin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best place!
A hidden gem! Beautiful renovated, cleanest hotel we have been in a long time…Amazing breakfast….incredible interior decorating…..the best bed and bedlinnen….
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Maya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful
Great location. Beautiful view. Extraordinary design. Spectacular service from the entire staff . Breakfast is good but not amazing. Furnishings inside the room need renovation. Noise from outside neighbors but it's also part of the atmosphere.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

rona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a fabulous hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

8/10 – Gut

nili

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Moran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

shira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Avi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Alon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

assaf

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
המקום מקסים, שירות יוצא דופן. יוצאים מגדרם לייצר חוויה טובה
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

SHARON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מצויין עם מקום לשיפור
המקלחת מרווחת מאד אבל האסלה לחוצה בין הכיור לאמבטיה והקרש לעמידה ליד האמבטיה מגביל את השימוש באסלה עוד יותר. ארוחת הבוקר נערכת על שולחן אחד ארוך. האוכל והשירות מצויינים אך כיוון שכל אורחי המלון הגיעו לאכול באותה שעה היה מאד צפוף ולא נעים.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel and delightful staff. Probably my best hotel in israel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Asal

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Found a huge roach on the night stand
We stayed there for 2 night- they gave us a handicapped room even though we didn’t need it or want one. The bathroom flooded every time we showered and although we asked if this could be fix. The second night I found a HUGE ROACH on the night stand table and when we called the front desk the man claimed in couldn’t understanding what I was saying me and hung up the phone on me and never even bother to call back or come by to make sure everything was ok- I was so disgusted and freaked out and was not able to sleep the rest of the night. This was the last thing I expected from a 5 star hotel and very disappointed on the way they handle the situation- the manager in the morning said she would take off 20% of one night which barley came out to $50 ( when converted to dollars). Specially when you compare it to how much we paid for this stay (well over $650) They did not offer to do anything else to make it up to us and just said this is the season for bugs- the hotel manager cares more about making money then making sure the guestes are well taken care of and happy. The girl at the front desk did say on our way out that they will speak to the owner Uri Buri (which also owns a restaurant near by) and will inform him what happened and see if there is anything else thag can done I never heard from him or anyone else from anyone. Clearly the hotel doesn care. Such a disgusting experience I don’t suggest anyone staying here!! IF ANYTHING GOES WRONG THEY WILL DO NOTHING TO HELP FIX IT!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Efendi team am 13. Aug. 2019
Dear Asal , Thank you for sharing your review. First of all, we would like to apologize that we did not live up to your expectations. Our goal with all guests is to have them feel at home, and for you to enjoy your time with us. This is the first time we have something like this happen, and we are working on solving the problems you mentioned. Regarding the handicapped room, it is a regular room, like all others, and in no way a lesser one. It just happens to be accessible for people with disabilities or difficulties. You told that you are celebrating your anniversary upon checkout. Of course we would have made it extra special for you had we known in advance. In addition, the rest of the issues you mentioned are being examined and will be dealt with by the hotel management. Please be assured that our intention and goal is always your comfort as a guest. We want you to feel at home with us. Again, we would like to apologize for problems you experienced while staying with us, and we hope to change your mind and have you stay with us again in the future. Best Regards The Efendi team

10/10 – Hervorragend

Avital

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overpriced
The overall experience was very good. The building itself served as a residential palace during the Turkish-Ottoman period, and care has been taken in the restoration. The staff are extremely efficient and friendly, the rooms and public spaces were clean and the breakfast served was excellent. However, while everything is above satisfactory, as someone who travels frequently, I feel that the hotel is grossly overpriced and does not offer a good value-for-money service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the overall experience does not justify the price. The hotel is beautifully designed but giving the fact that it does not have a swimming pool and the Accra doesn’t Ofer much to do. You are left with the feeling that the hotel is over priced
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Que de belles surprises
Quel accueil chaleureux dans un magnifique décor. La rénovation d'un ancien palais a été effectuée avec passion et patience. A ne pas manquer pour ceux qui aiment les belles demeures et les belles personnes!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était parfait ! L'établissement st superbre. Et un satisfecit particulier pour le service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Karelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful stay
The hotel at efendi was beautiful. We rented a car and while it was a little difficult navigating the Akko streets - someone ran from the hotel immediately to park the car. The surrounding area is beautiful and it makes for a perfect home base. The real highlight of course is Uri Buri, excellent service (especially our server who was funny and accommodating), the food alone is worth the trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von MA - Reception Manager am 25. Apr. 2019
Thanks so much for your review! We're glad you felt at home in Akko; come back and see us any time! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Gilad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von MA Howell - Reception Manager am 24. März 2019
Thank you, Gilad! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really liked the experience of staying in an Ottomam empire building . It has been authentically restored. Plus it has modern amenities.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von MA Howell - Reception Manager am 11. März 2019
Thank you! We appreciate your kind words!

10/10 – Hervorragend

Jesse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von MA Howell - Reception Manager am 11. März 2019
Thank you!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Service very good Room very small bad condition not enough space
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von MA Howell - Reception Manager am 30. März 2019
Thank you for your review. We will consider your feedback and work to improve. Best regards!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von MA Howell - Reception Manager am 2. Apr. 2019
Thank you for your review! Best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

over priced and over rated
תחזוקה ירודה, שירות מתנשא, ארוחת בוקר בינונית, ללא חניה.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von MA - Reception Manager am 14. Feb. 2019
Thank you for your review. We will use this information to improve. Best regards!

10/10 – Hervorragend

Amit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מלון מדהים ומפנק
חוויה מדהימה. מלון יפפיפה, צוות מדהים וחייכן, פינקו אותנו מאד. ארוחת בוקר מצויינת!! ובערב אכלנו במסעדת אורי בורי מטעם המלון והיה פשוט מושלם!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von MA - Reception Manager am 3. Feb. 2019
Thank you! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Berry, NYC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best vacation ever.
Love this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von MA - Front Desk Manager am 27. Jan. 2019
That's the goal! Thank you for your review, Berry! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Eli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von MA - Front Desk Manager am 27. Jan. 2019
Thank you, Eli! Best regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ottimo ! e molto accoglienti bell albergo super centrale
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Mary Anna - Reception Manager am 20. Jan. 2019
Thank you! Come back to see us any time!

10/10 – Hervorragend

Peter, Melbourne, Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely superb in every way. A delightful stay. The building itself is part of the great experience of Acre.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Mary Anna - Reception Manager am 20. Jan. 2019
Hi Peter, Thank you so much for your review! We are delighted that you enjoyed your stay and invite you to come back any time.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Mary Anna - Reception Manager am 20. Jan. 2019
Thank you!

10/10 – Hervorragend

YONI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
אפנדי
חוויה מדהימה. שירות עובדי המלון מעבר לציפיות. ארוחת בוקר מעולה.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Mary Anna - Reception Manager am 20. Jan. 2019
Thank you so much! We appreciate your kind words and hope to see you back in Acre soon!