Façade de l’hébergement

Avis sur City Plaza Hotel

2 out of 5
City Plaza Hotel
Hamad Bin Abdulla Road, Al-Fujairah

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 9 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 5 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 24." "

6,4/10

Propreté

6,2/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

sylvian

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Hi, Sylvian! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

10/10 Excellent

Manussanun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s very nice And clean and silent Hotel I feel so comfortable and especially staff is very nice and helpful
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Ammy le 10 juil. 2022
Hi, we are glad to see that you liked our services. Looking forward to hosting you soon. Regards, Amelia.

10/10 Excellent

Manussanun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s Amazing and cheap price
Nice view and comfortable room Everything available Staff is so nice and helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Manussanun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s Amazing and clean room and bathroom everythin
It’s Amazing
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Manussanun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I’m really appreciate hotel.com team and managemen
It’s very nice and clean classic room
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

2/10 Horrible

Samir Saleem

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very bad smell?
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Noah le 2 sept. 2021
Hi, Samir! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia.

2/10 Horrible

Fatma Alzahra

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Cheshta le 31 août 2021
Hi, Fatma! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy

2/10 Horrible

Ahmed

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible stay
cockroach and damage decor
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de a le 12 août 2021
Hi, Ahmed! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Ahmed!

8/10 Bien

Nessa

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Leo le 1 juil. 2021
Hi, Nessa! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Alex

10/10 Excellent

Mohammed

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Very bad customer service! I take room online Hotels.com i pay also online same website .there customer service waiting for me more than 1 ours why? I prove him received voucher book is guaranteed confirmation number everything i show him .he say always i can't give you room bcs don't show you details in ours systems why like this very poor customer service Otherwise hotel room is very good and clean
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Cheshta le 29 juin 2021
Hi, Mohammed! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Jacob

4/10 Médiocre

Jozif

Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Jon le 1 juin 2021
Hi, Jozif. Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Jon

6/10 Satisfaisant

Hector

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Regular, mucho por mejorar
Séjour de 7 nuits en avril 2021
Réponse de Leo le 30 avr. 2021
Hi, Hector! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Alex

8/10 Bien

Abdulmuhsen

Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 2 mai 2021
Hi, Abdulmuhsen! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Alex

10/10 Excellent

Abdulmuhsen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 30 avr. 2021
Thanks for the positive rating, Abdulmuhsen! Hope to welcome you again soon. Regards, Alex

10/10 Excellent

Annelie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 19 avr. 2021
Hi, Annelie! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Alex

2/10 Horrible

Ala

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s very I couldn't sleep because of the noise
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Leo le 27 sept. 2020
Sorry for the hassle you faced, Ala! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Leo

4/10 Médiocre

Sanju

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 30 août 2020
Hi, Sanju! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Leo

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Séjour de 14 nuits en août 2020
Réponse de Marie le 30 août 2020
We are grateful that you took time out to rate us highly. We feel blessed to have your love and support. Regards, Marie!

2/10 Horrible

Walid

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The worst hotel
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Sara le 18 août 2020
Hi, Walid! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Sara!

8/10 Bien

Shabu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Over all ok.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Cheshta le 12 août 2020
Hi, Shabu! We are happy to know that you liked our services. Have a pleasant day ahead. Regards, Zerine

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Cheshta le 21 juil. 2020
Thank you so much for the wonderful rating. Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Zerine

6/10 Satisfaisant

Shabu

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Ammy le 12 juil. 2020
Hi, Shabu! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Anni.

4/10 Médiocre

atchuta

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Elena le 26 janv. 2020
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Elena!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff, great rates, welcoming atmosphere, great location, just a couple blocks from the gorgeous mosque. And I really like that you can open the windows to catch a break from the air conditioning if you like to do so. Enjoyed my stay
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Adiya le 1 déc. 2019
Thanks for applauding, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet your expectations. We would love to stay updated and posted with your future reviews as well. Regards, Adiya!