Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Aura Resort Sidi Abdel Rahman - El Alamein

4 out of 5
Aura Resort Sidi Abdel Rahman - El Alamein
Km 138 Alexandria-Matrouh Costal Road, North Coast, El Alamein, Marsa Matrouh Governorate

Bewertungen

7.0

Gut

12 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

6.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Soumia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Mariam George am 22. Aug. 2023
Dear Ms. Soumia, Warm Greeting from Aura Resort Sidi Abdelrahman,you are most welcome anytime . we are waiting you again See you soon.

10/10 – Hervorragend

Anne, Orlando

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Marwan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Did not stay in the hotel at all and claimed my money from Expedia and have a case number and disappointed with Expedia to list such a hotel I had to pay 650 usd a night at the G hotel as it was the only one with available rooms on the 13 July when I refused to stay in Aura hotel due to hygiene issues
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Adel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Hossam eldin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice basic hotel
We were satisfied by our stay. They room is clean & spacious, the staff are friendly. The hotel is basic not a luxurious one. Basic breakfast. Beach access at blumar was very nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Islam Samir am 14. Sept. 2022
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. We thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to your next visit.Best Regards.Islam SamirReservation Team

2/10 – Ungenügend

Tarek

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Low profile
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

latifa

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Kholoud

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Mohamed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Nabil

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay!
It was nice stay overall, parking slots were disaster as hotel not offer free parking slots and only valet parking is available which costs daily charges " weird " There are limited daily activities related to kids. Rooms are clean, Staff were helpful, Pools are nice.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Aya Mohamed am 8. Aug. 2022
Dear Valued Guest, Warm greetings from Aura Resort Sidi Abd El Rahman We would like to thank you for your preference in selecting our Aura hotel for ‎your holidays , as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.‎ We look forward to serving you again soon.‎ Best Regards,‎ guest relation manager

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Aya Mohamed am 8. Aug. 2022
Dear Valued Guest, Warm greetings from Aura Resort Sidi Abd El Rahman We would like to thank you for your preference in selecting our Aura hotel for ‎your holidays , as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.‎ We look forward to serving you again soon.‎ Best Regards,‎ guest relation manager

4/10 – Schlecht

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

YEHIA

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

haitham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Mohamed Saied am 7. Okt. 2021
Thank you, and we're looking forward to welcoming you again in AURA Hotel

10/10 – Hervorragend

HOSSAMELDIN

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Merna Ahmed Guest Relation am 30. Sept. 2021
Thank you so much for your excellent respond, We're looking forward to welcoming you again at AURA Hotel

2/10 – Ungenügend

Khaled

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is run down rooms below average I will never book this again
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Merna Ahmed Guest Relation am 21. Sept. 2021
Once again our apologies we will try to provide a better experience for you during your stay. send us your phone number and we will call you to fix everything .

6/10 – Okay

Mohamed

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property's location is great, but thats it.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Merna Ahmed Guest Relation am 7. Sept. 2021
Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Aura Resort Sidi Abd El-Rahman in the near future.

2/10 – Ungenügend

Mera

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Tarek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
جيد جدا
كانت تجربة جيدة جدا واستمتعت بالاقامة والخدمة وجودة الماكولات
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Mohamed Saied am 8. Sept. 2021
Thanks for choosing Aura Hotel, we're looking forward to see you again

4/10 – Schlecht

Mohamed

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
متوسط المستوى
اسوء استقبال فندق على الإطلاق واسوء عماله
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Merna Ahmed Guest Relation am 22. Aug. 2021
Dear Mr. Mohamed Once again our apologies and we look forward to providing a far better experience for you during your next visit

6/10 – Okay

Hatem

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von MGMT am 23. Juli 2021
Thank you Mr. Hatem and looking forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Hany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Yehia am 16. Juli 2021
Thanks for staying with us. Looking forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Hany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Yehia am 16. Juli 2021
Thanks for staying with us and looking forward to welcoming you again

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It's calm and clean You miss the see view the property is on the run way but they offer vans to drop you on the beach
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von MGMT am 30. Juni 2021
Thank you very much for making time to give us feedback. At present we’re taking steps to implementing utmost care. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay. If you have any further concerns, please share it with us @m.yehia@aur-ti.com Your feedbacks and suggestions are always welcome. Hoping to see you soon! Regards, Mohamed Yehia Director of Revenue Aura Resort SidiAbdulrahma El AlaMein.

8/10 – Gut

Menna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von MGMT am 16. Juni 2021
Thanks for your responce.

8/10 – Gut

Alhassan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Heba Ahmed Guest Relation Manager am 31. Mai 2021
Dear Mr.AL -Hassan Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at Aura Resort Sidi Abd El-Rahman. I was delighted to read that you enjoyed your visit here. Very happy to read that you were satisfied for the services provided by our colleagues. I will be sharing your positive rating with all our colleagues at our next meeting. Good ratings such as yours is always well-received and can only help further motivate our employees to continue to offer outstanding service to all our customers. Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Aura Resort Sidi Abd El-Rahman in the near future. Sincerely yours,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von MGMT am 16. Juni 2021
Thanks for your response - We are working hard to exceed your expectations

4/10 – Schlecht

haitham

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good value for money but needs improvement
Everything went well except only that I didn't sleep all night because of mosquitoes and flying insects noting that I kept the balcony door closed all day during my stay !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Bishoy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good stay
Good stay ...small pool...aqua park....need more facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Good value for money, pools are very good, nice location but food could be better
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

haitham

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
nice hotel and good value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

4/10 – Schlecht

Nesma

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Disappointing visit
Hotel rooms were good but the management and the service of the hotel was terrible. There was no adequate number of staff in the hotel.. so it took ages to have any kind of service.. No clean towels are available at the pool area most of the time.. no shuttle bus to the beach and no towels at the beach at all!! Food was really disappointing. No bakery in the breakfast. Quality and variety of the food items was not good. Only one waiter is available to serve in the restaurant. We made many complains about the breakfast just to provide proper bread and cake but nothing happened. No menu for the dinner to order from as no staff available to prepare the food!! I visited the hotel before last summer and it was very good. But this visit was really disappointing..and i will not visit it again after this bad experience..
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

6/10 – Okay

ahmed

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aura resort hotel
A good hotel that needs a lot of renovations in the rooms The food quality is poor No services may be because it is 1 october
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good
The hotel is nice and location is good. It is not on the beach directly but there is a shuttle that can take you there. Hotel is comfortable and clean. Food isn’t the best but not that bad either.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Passent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great value
I had a wonderful trip with my father. The price was great value for what we got. The room and the service were great and the staff is very nice. Will definitely be coming back many times again.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Heba Ahmed Guest Relation Manager am 23. Aug. 2020
Dear / Guest Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at Aura Resort Sidi Abd El-Rahman. I was delighted to read that you enjoyed your visit here. Very happy to read that you were satisfied for the services provided by our colleagues. I will be sharing your positive rating with all our colleagues at our next meeting. Good ratings such as yours is always well-received and can only help further motivate our employees to continue to offer outstanding service to all our customers. Your comment about food and beverage services is highly appreciated and we are working on it to enhance the service provided. Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Aura Resort Sidi Abd El-Rahman in the near future. sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Heba Ahmed Guest Relation Manager am 23. Aug. 2020
Dear / Guest Thank you very much for taking the time to rate your recent stay at Aura Resort Sidi Abd El-Rahman. I was delighted to read that you enjoyed your visit here. Very happy to read that you were satisfied for the services provided by our colleagues. I will be sharing your positive rating with all our colleagues at our next meeting. Good ratings such as yours is always well-received and can only help further motivate our employees to continue to offer outstanding service to all our customers. Your comment about food and beverage services is highly appreciated and we are working on it to enhance the service provided. Thank you once again and we look forward to warmly welcoming you back to Aura Resort Sidi Abd El-Rahman in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
clean, calm... very helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Dr M A

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Mahfoud

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and spacious clean rooms, stafd is friendly and the food of good quality
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

shaimaa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room service are too slow, if they even respond to the room calls. Other than that, the staff is friendly, the hotel is clean, and the price is very reasonable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The Cleanliness of the room its was satisfying , thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

ehab

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
اجازة عائلية
كانت الاقامة رائعة و العاملين ودودين جداً و الاطفال استمتعوا بالالعاب المائية و الافطار كان مقبول و البحر نظيف والملاحظة الوحيدة هي صغر حجم الغرفة ولكن بشكل الاقامة كانت رائعة
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice and clean hotel
Amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Wael Sharaby am 2. Juni 2019
Thank you for choosing Aura Resort Sidi Abd El-Rahman,We are delighted to have you with us, and we looking forward to welcome you again. “Serving with passion is our DNA “ Yours sincerely, Wael Sharaby Director of Sales and Marketing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Nick, Lake Tahoe, California, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My girlfriend and I had an absolutely amazing weekend at the Aura Resort. When booking we didn't realize this was hours away from Alexandria, after a few travel glitches (full train, canceled train, microbus) we didn't get into to Alexandria until 2 AM (coming from Cairo). The staff at the Aura was very understanding of this and waived our cancelation fee. The next morning we made our way to the Aura Resort and were greeted by a very friendly staff. They brought us smoothies while we checked in, made us feel at home, and got us settled into an amazing King room looking out at the Sea. Having a professional background in hospitality management, it was obvious to me that this hotel was in their "soft opening" phase, and it was my opinion that they were dialing it in. The F&B staff were happy to explore their menu with us, and always eager to assist. The front desk went above and beyond to take care of us. I truly can't praise them enough. Thank you Aura Staff. I truly can't imagine a better stay in Egypt, along the Mediterranean Sea.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018