Rezeption

Bewertungen von Ramada by Wyndham Anchorage

2.5 out of 5
Ramada by Wyndham Anchorage
115 East 3rd Ave, Anchorage, AK

Bewertungen

5.8
143 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
230 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
205 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
215 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
211 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.2/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

5.2/10

Ausstattung

5.4/10

Zustand der Unterkunft

5.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Silke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ramada management am 17. Jan. 2022
Dear Guest, thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Nicht gewohnter Ramada Standard.
Überteuert, für was es war. Veraltete Möblierung, teilweise defekt. Einzige Eismaschine defekt, man muss jedes Mal, wenn man Eis will ins Restaurant. Sauber. Gratis Airport-Shuttle. Zentrumsnah.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Peter Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel um das Abenteuer Alaska zu starten
Gratis Shuttlebus von und zum Flughafen, der über ein Telefon am Flughafen innerhalb weniger als 20 Minuten kommt; Hotel in Gehdistanz zum Stadtzentrum und diversen Annehmlichkeiten
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Wolfram

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr guter Zwischenstop
Habe das Hotel nun schon zum vierten Mal besucht, war wieder alles in Ordnung. Ist sehr gut für einen kurzen Aufenthalt bei z. B. Weiterreise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel liegt relativ zentral, Personal war freundlich und Ausstattung in Ordnung- aber einfach. Frühstück war nur typisch amerikanisch möglich- Restaurant nicht sehr einladend! Für einen Kurzaufenthalt durchaus zu empfehlen, für einen längeren Urlaub würde ich es nicht buchen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Birgit, Munich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Telefonisch super erreichbar und sehr hilfsbereit. Könnte meine Reservierung schnell ändern, bin aufgrund von Flug Verspätung einen Tag später angereist. Abholung vom Flughafen hat bestens geklappt. Super Check-in!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Angela am 7. Feb. 2019
Thank you so much for your kind words. I am happy that your arrival went smoothly. Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
hotel is okay
hotel is okay but is in need of renovation, hotel staff was friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

2/10 – Ungenügend

Rüdiger

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keine gute Empfehlung
Das Zimmer war sehr schmutzig und fast kein Service. Laut und Lärm alle 3 Tage bis nachts um 3 Uhr und ab morgens um 6 Uhr vom rauchenden Personal vor dem Eingang. Das Zimmer wurde einen Tag sogar nicht gereinigt. Trotz bitten keine Abstellung der Mängel.Das Rauchverbot gilt nur für Gäste ! auch vor dem Hotel. Hier steht Preis und Leistung in keinem gesunden Verhältnis.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Wolfram

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für einen Kurzaufenthalt bestens geeignet
Wie gewünscht, die Leute sehr freundlich, Zimmer groß und absolut sauber

6/10 – Okay

frank, Bonn

"Ok" Hotel in Downtownnaehe
Downtownnaehe, Airport Shuttle Service, Fußläufig Downtown erreichbar, ebenso die Mall, leider ist auch der Rangierbahnhof hörbar in der Naehe

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Close to Alaska RR station shuttle train station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Lisa

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

??

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Armond

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rogie

Geschäftlich gereist
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adam, Palmer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Gregory

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have not been taken care of and almost put on streets for there mistake
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Bret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Like every building in anchorage, you can hear everything your neighbors are doing, and mine were partying all night. No sleep, horrible time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Deidra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My daughter was exposed to bed bug bites. The rooms weren’t cleaned when we got there. After about 20 minutes with the staff trying to find a decent room,they finally put us in a room where my daughter was bitten by bed bugs. Also noisy rowdy guests. Staff trying to enter the room without announcing themselves. It was a horrifying experience. Having to take my daughter to the ER in the middle of the night because I could to figure out what was causing the itching and bumps. Would never go back there again!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Jimbo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Ina

As soon as I checked in I got a room that wasn’t clean and the beds were messy. They gave us a different room yet at 6 and 9am staff knocking on the door to clean it up! I asked why they even bothering when check out is at 11am!!! Couldn’t sleep in and just felt rushed!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Rome

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Advertized w/breakfast …. No breakfast served. Just coffee…false advertisement. Should get some credit back. Will not recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lola am 25. Apr. 2024
Rome,We want to apologize for the experience that you received while staying at the Ramada. Here at Ramada we strive to exceed your expectations and we hope that you would consider staying with us again so we can better serve you.

10/10 – Hervorragend

Alicia

Gut: Ausstattung
Front desk was very helpful. Breakfast didn’t have waffles. Room was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lola am 18. Apr. 2024
Alicia,Thank you for the wonderful review and hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Benjamin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wasn’t bad, but I’ve had better. Looked like they were in the middle of a remodel. Electric outlet in bathroom didn’t work. Other than that, it was clean and tidy. Good for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lola am 18. Apr. 2024
Benjamin,Thank you for the wonderful review. We are in the middle of remodeling we should be up and ready here in a few days. Thank you and hopefully we will see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Kaelene, Ketchikan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nobody answered phones, nobody was there, no service at all. Looked rundown drug den style with broken windows and boarded up. No news at all that the place was closed or anything! Felt super unsafe just driving up. They took my reservation but never told me the place wasnt actually running! Super upset just stayed there within the year only for it to not be running its very ominous and unsafe feeling...i dont recommend this place anymore at all. Called the desk and yet nobody answered but when called to make reservations they answered...it doesnt make sense.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Rikki-Lee

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were rude and unhelpful. Included breakfast but that ‘just wasn’t available’ with no explanation. Toilets blocked, TV didn’t work, door didn’t close properly, heater wouldn’t turn down. Overall very rundown and unwelcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 16. Jan. 2024
Dear Rikki-Lee ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Anchorage Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear about your stay. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Ana

4/10 – Schlecht

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Kimberly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First the shuttle was supposed to pick me up at the airport and that didn’t happen led to a $30.00 cab fare. No towels or soap. Unable to sign on WiFi. No remote for television and one supplied didn’t work! I made 3 trips down to the front desk and still didn’t have issues resolved. Would not recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 16. Jan. 2024
Dear Kimberly,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Anchorage Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you had an uncomfortable experience with us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Ana

2/10 – Ungenügend

John

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is disgusting. I wouldn't have made it a night if I could've offereded to stay anywhere else in anchorage.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Management am 16. Jan. 2024
Dear ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Anchorage Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Ana

4/10 – Schlecht

Charles

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Parking lot has not been plowed properly, and since snow melted and froze again, it’s an icy parking lot. The toilet flushing mechanism fell apart, and the tv needed repair. Also I had booked a room with a jacuzzi, but had to move to a different option since the owners decided to come in and take the room from me. I tried to discuss my issues with that, but was quickly dismissed. I live in town, and wanted a couple days get away, but I won’t be coming back.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Management am 16. Jan. 2024
Dear Charles,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Anchorage Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you had an uncomfortable experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Ana

6/10 – Okay

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The doors to the rooms were very difficult to open. Lose and took multiple tries for the door to open and even then you had to force it a little. The first time they put me in had a broken extra security latch. There was a fee for early check in which I was okay with paying because I was 2 hours early but then it took a half an hour to check me in and then I had to change rooms so the fee wasn't worth it.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Diane

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very rude customer serivce
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Margaret

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakdown of communications at front desk. resturant closed during Covid, did not re-open, not updated on site. It was a reason we had chosen this property. Overheard maintenance worker say he couldn't keep working without being paid. Low staff moral. Noisey with jets and trains. Bathroom taps leaking. Place needs an upgrade!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Arthur

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We had a delay flight arrival in Ted Stevens Anchorage International Airport Oct.06,2023 11:37pm. And upon arrival at the hotel early morning our checking completed before 3:00am of Oct.07,2023. The black lady at the front desk let us wait for less 2 hours, looking at computer screen, sit n stand and walk in the lobby and returned to the front desk, walked back n forth. Other guest walking by between 1:00am-3:00am told us your still here at the lobby. My wife was already sleeping at lobby chair for a long wait. If there's cctv at the lobby by Oct 07 2023 of early morning. The review is justified complained.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Salim

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Desiree

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Ousman

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It’s alright I asked a little assistance nobody shows up… otherwise the property is clean and safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

SARAHANNE, Anchorage

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Blake

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Ryan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked a room and paid in full online. When I arrived at 9pm to check in I was notified that there was nobody to check me in until midnight. I explained to the only guy there "the driver" that my room was prepaid and that I just got off the graveyard shift that morning and been up all day. He made several calls, went on face book and finally found somebody to walk him through the check in process. I really appreciate this guy's effort to get me some sleep but it shouldn't have been necessary. How can a hotel run with no staff at the desk? I will never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Joshua

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Jeremy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Doreen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would recommend that no one stay here. The only positive about it is that you can walk to anywhere you want to go downtown.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Evelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Tom

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No maid service the entire stay, room door very hard to close
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023