Außenbereich

Bewertungen von Bandara Silom Suites

4 out of 5
Bandara Silom Suites
75/1 Saladaeng Road Silom, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8.8

Hervorragend

524 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
355 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lars, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen, kostenloser Tuk Tuk Service zur Metro.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 29. Apr. 2024
Dear Lars,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne großräumige Hotelzimmer. Der Service war sehr nett und das Essen sehr gut. Viel Auswahl beim frühstück. Das Hotel ist zentral gelegen und man ist schnell überall zu Fuß. Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 30. März 2024
Dear Katharina,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Frank, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s a good place for sightseeing and BTS or MRT
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Willy am 13. Feb. 2024
Dear Frank,Thank you very much for your great feedback. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 31. Jan. 2024
Dear Thomas,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 30. Jan. 2024
Dear André,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back and revisiting us soon.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 22. Jan. 2024
Dear Roger Grünenfelder,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Willy am 9. Jan. 2024
Dear Roger,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Simeon, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Willy am 27. Dez. 2023
Dear Simeon,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Keine Mängel.nir das Mobiliar war etwas älter.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2023
Antwort von Willy am 19. Sept. 2023
Dear Andreas Kötterheinrich,Thank you for the review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

6/10 – Okay

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Entgegen der bereits vorhandenen Bewertungen, fanden wir das Hotel sehr in die Jahre gekommen. Das Gebäude ist relativ alt, entsprechend sehen die Badezimmer auch aus. Die Fenster des Hotels wurden wahrscheinlich das letzte Mal vor 5 Jahren geputzt (Bei allen anderen Hochhäusern, wo wir waren, waren die Fenster Sauber - Smog ist also keine Ausrede). Leider lies die Sauberkeit im Zimmer auch zu wünschen übrig. Der Boden war so dreckig, dass sie weißen Socken sofort an den Sohlen braun waren. Im Zimmer gab es überall kleinere Schmuddelecken und im Flur des Hotels stellten die Gäste überall ihr benutztes Geschirr von Roomservice ab. Das Hotel hat sich scheinbar auf Gäste spezialisiert, welche nur kurz bleiben und dann die Aussage tätigen „für eine Nacht reicht es schon“. Das spürt man deutlich.. Wir kommen nichtmehr wieder. Das Hotel hat bereits unser Feedback vor Ort bekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Willy am 24. Aug. 2023
Dear Tim Schidlowski,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Timo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Lager ist super am schönsten Strand in Ko Samui und die Zimmer sind sauber. Uns haben die Bette gestört sind schon stark durchgelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Willy am 2. Mai 2023
Dear Timo Christopher Baudendistel,Thank you for staying at Bandara Suites Silom, Bangkok. We think this is a review of the wrong hotel.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Harald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Willy am 2. Feb. 2023
Dear Harald Doringer,Thank you for the great review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, große Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Willy am 30. Jan. 2023
Dear Andreas Seiler,Thank you for the positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Claus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sanitäranlagen im Poolbereich nicht so gepflegt, Temperatur Sauna war nicht wirklich einzustellen. Leider wird die Sicht über die Stadt durch Nachbarbebauung immer mehr eingeschränkt.....
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Willy am 25. Nov. 2022
Dear Claus,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. We hope to welcome you back to our hotel in the next future.Sincerely,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Expedia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Willy am 27. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for the feedback and We hope to welcome you back to our hotel in the next future.Sincerely,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Wolfgang

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Willy am 21. Apr. 2023
Dear Wolfgang Bacher,Thank you very much for the nice rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoy your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Stephan-Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Waraluck am 13. Aug. 2022
Dear Stephan-Carl, Thank you very much for staying with us. We are glad that you have enjoyed the overall stay at our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Waraluck C. Executive Assistant Manager

8/10 – Gut

Sergius

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Waraluck am 28. Dez. 2021
Thank you so much for review.

10/10 – Hervorragend

Frieder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder!
Das Zimmer war sehr groß (2 Schlafzimmer) - das war uns wichtig. Das Personal war sehr sehr freundlich. Wir würden jederzeit wieder kommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Emi - Guest Relations am 4. Apr. 2020
Dear Frieder, Thank you for completing on-line survey and giving us a perfect score! This means a lot to us. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Personal, Preis-Leistung Passt
Tolles Hotel mit sehr nettem Personal. Preis-Leistung hat für mich gepasst!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Emi -Guest Relations Supervisor am 4. Apr. 2020
Dear Mr.Georg, Thank you for completing on-line survey and giving us a perfect score! This means a lot to us. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel modern, sauber und sehr freundliches Personal. Lager super. Rundum perfekt! Würde ich wieder buchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 28. Jan. 2020
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage. Alles was man braucht für einen Städtetrip!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 24. Jan. 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We are so thrilled to read you have enjoyed our central location. We are very fortunate to be within walking distance to shopping malls, restaurants, bars and of course with BTS and MRT systems which can take you almost anywhere in central Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Hauseigene TukTuk und dessen Fahrer ist super. Team im Poolbereich ebenfalls super. Reception verbesserungswürdig. So stellen Sie dem Gast eine Frage und plaudern dann am Telefon.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Emi am 20. Jan. 2020
Thank you for writing the comment. Your feedback is important for us, We will share with our teams accordingly and improve where nesassary. We are glad to know that you liked our TukTuk service and a driver!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Klimaanlage im grossen Raum war sehr schlecht und hatte manchmal Aussetzer. Ansonsten ist die Ausstattung zwar alt aber alles vorhanden was man braucht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Emi am 15. Jan. 2020
Thank you for taking time to feedback us, your comment is important. we will share with our colleague to be better. We wish to welcome you back soon in a near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundliches aber Hotel etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 12. Jan. 2020
Dear Anonymous , Many thanks for your score 5 out of 5. We are so thrilled to read that our staff make you delighted dering the stay . We have taken note your comment regarding to the out dated building. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stevan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von win am 24. Jan. 2020
Dear Stevan, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nahe gelegen zur U-Bahn.Idealer Ausgangspunkt zur Stadterkundung.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Win am 3. Dez. 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Win am 28. Nov. 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
überhaupt nichts zu meckern - im Gegenteil
Schönes Appartement, Lage und Ausstattung und Service - alles passt Der Deutsche ist ja per se unglücklich wenn er nicht meckern kann ... also bin ich sehr unglücklich. Sehr gefreut hat die zwar nicht üppige, aber absolut ausreichend ausgestatte und sehr saubere Küche mit dem großen Kühlschrank, wen man sich nachts noch schnell selber was aufwärmen möchte. Wie in Thailand üblich, ist die Freundlichkeit ausnahmslos aller Mitarbeiter überragend.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Emi - Guest Relations Supervisor am 13. Nov. 2019
Thank you for taking time to write comments and giving our hotel a perfect score 10 out of 10! We are delighted to learn that you enjoyed our hotel and service from our team. Bis bald Dankeschön!

10/10 – Hervorragend

Oliver, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage -sehr ruhig-das überaus freundliche Personal!!!!Meine Executive Suite im 26.Stock
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Best regards, Front team am 27. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your Excellent score 5 out of 5 to Bandara Suites Silom Bangkok. We are looking forward to welcome you back near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Win am 17. Okt. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, tolles Zimmer, freundlicher Empfang
Der Empfang war freundlich, es gab sogar ein Zimmer upgrade auf die Business Suite. Das Zimmer war sehr schön, groß, sauber mir separatem Schlafzimmer. Lage ist top.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kann am 13. Okt. 2019
Dear Stephan, We thank you very much for giving us an excellent scores! We hope you will return to us again in the near future. Sincerely, Kann S Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das sehr freundliche Personal und die Sauberkeit im gesamten Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Kann am 4. Okt. 2019
Dear Valued guest, We thank you very much for giving us an excellent scores! We hope you will return to us again in the near future. Sincerely, Kann S Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Big rooms, own kitchen and living room. Stuff friendly. Pool is really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Win am 4. Aug. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay with our property and mentioned to the friendliness of our staff. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir bekamen eine ganze Wohnung mit Küche. Wirklich aussergewöhnlich. Beim nächsten Besuch in Bangkok bestimmt wieder in dieses Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kann am 1. Aug. 2019
Dear Valued guest, We very much appreciated your positive feedback. I am sure that the online community will also find it very useful. Thank you for taking the time to share your comments. Sincerely, Kann S Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Win am 21. Juli 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We are thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

6/10 – Okay

DAISUKE

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
少し古さを感じました。 後、壁が薄いくて、隣の音で夜中に起きます。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice and very helpful. The rooms were spacious and clean.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 29. Apr. 2024
Dear Marc,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Saravut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
สะดวกสบาย ห้องกว้าง พนักงานบริการดี
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Willy am 27. Apr. 2024
Dear Saravut,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

François

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel accueillant.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 15. Apr. 2024
Dear François,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gabriel, FLUSHING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 8. Apr. 2024
Dear Gabriel,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Xiaoyu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The suite we stayed in was very spacious and comfortable - I love that it is hard floor instead of carpet. Feels cleaner. Bell men are very helpful, especially Mr. Awan (I think that is his name). There is a free tuk tuk to take you to the Silom station. Be aware that the taxi waiting outside the hotel gate refuses to run the meter so if you want a meter taxi you will need the bell man to call one for you.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 8. Apr. 2024
Dear Xiaoyu, Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your compliments have been shared with Mr. Anan who is mentioned. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay. Spacious rooms. Friendly and helpful staff. Nice pool.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 8. Apr. 2024
Dear David,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Anik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nicely located.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 2. Apr. 2024
Dear Anik,Thank you for your review. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Great stay
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 1. Apr. 2024
Dear Cassandra,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

KWOK KUI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reception staff no good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 31. März 2024
Dear KWOK KUI,Thank you for taking the time to share your feedback with us. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience if you allow us to earn back your trust. We assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown fond of.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is amazing, the staff are warm and friendly, the room was gigantic and clean, and the pool was relaxing!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 31. März 2024
Dear Ian,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed at Bandara many times over the last 15 years and it never disappoints. The location is very convenient to Silom shopping. The facilities are always well maintained and cared for. The staff are some of the nicest people you will ever meet, especially Kai the Manager and Mr Noom. The rooms are clean, have everything you could need and the pool is lovely. We will keep coming back!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 30. März 2024
Dear Julie,Thank you very much for the great review of our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with Ms. Kai and Mr. Noom who are mentioned. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Myat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 31. März 2024
Dear Myat,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dhaylin

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 19. Apr. 2024
Dear Dhaylin,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager