Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Solitaire Bangkok Sukhumvit 11

4.5 out of 5
Solitaire Bangkok Sukhumvit 11
75/23 Sukhumvit 13, Bangkok

Bewertungen

8.4

Sehr gut

516 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
286 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
119 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Maximilian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
beautiful rooms, very kind employees and they store your luggage if you ask at the reception
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 5. Apr. 2024
Dear Maximilian, thank you for your kind words and for sharing your experience with us. We're thrilled to hear that you found our rooms beautiful and our staff kind and accommodating.It's wonderful to know that our luggage storage service was convenient for you. We always strive to provide solutions that make our guests' stays as comfortable and hassle-free as possible.Your feedback serves as encouragement for us to continue delivering exceptional service to all our guests. We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future.Warm regards,Solitaire Management Team

8/10 – Gut

Leoni Antonia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, toller Sauberkeit und Anlage. Relativ ruhig gelegen aufgrund der Lage was es perfekt macht.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 1. Apr. 2024
Dear Leoni Antonia, thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us. Maintaining cleanliness and providing excellent facilities are top priorities for us, and we're delighted that you found them to be great.Our location is indeed designed to offer a peaceful retreat amidst the bustling city, and we're glad to hear that it contributed to making your stay perfect.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future.Best regards,Solitaire Management Team

2/10 – Ungenügend

Nalan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lobby riecht nach Schimmel und Abwasser. Wir haben ein Zimmer im hinteren Gebäude bekommen, es war wirklich schrecklich. Keine Klimaanlage in den Fluren, Teppich in den Fluren aufgequollen. Im Bad Schimmel überall, auch in Duschkopf! Dreckige Mülleimer, Kopfteil vom Bett dreckig, Nachttischlampe verdreckt sowie auch der Teppich. Einrichtung herabgekommen. Wir verstehen überhaupt nicht, wie dieses Hotel solch eine Bewertung haben kann. Es war wirklich schrecklich. Von Zimmer hatten wir einen Blick direkt ins Nebenhaus und zum Müll unten ! Die Bilder täuschen, dieses Hotel ist nicht zu empfehlen!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 6. März 2024
Dear Nalan, we sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay at our hotel. Your feedback is deeply concerning to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations.We take cleanliness and maintenance very seriously, and it is disheartening to hear about the issues you encountered in your room and throughout the hotel. Rest assured, we are investigating the concerns you raised and taking immediate steps to address them to prevent such occurrences in the future.Your comments regarding the lobby odor, lack of air conditioning in the hallways, and the overall condition of the facilities are noted, and we are committed to rectifying these issues promptly.We understand your frustration and regret that your experience did not reflect the standards we strive to uphold. Your feedback is invaluable to us as we continuously work to improve our services and facilities.We sincerely apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Should you reconsider and give us another chance, please do not hesitate to reach out to us directly, and we will do our utmost to ensure a more pleasant stay.Once again, we apologize for the shortcomings and thank you for bringing them to our attention.Best regards,Solitaire Management Team

6/10 – Okay

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer sehr hellhörig .Gute Lage .
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 25. Jan. 2024
Dear Markus, thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced due to noise during your stay. Providing a peaceful and comfortable environment is important to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Your feedback is valuable, and we will review the details to identify areas for improvement. We appreciate your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Best regards,Solitaire Management Team

2/10 – Ungenügend

Kai

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Diese Unterkunft ist absolut nicht zu empfehlen! Es war weder in der Buchung noch beim Check-in erkennbar, dass es ein Raucherzimmer ist. In diesem Zimmer hat alles nach Rauch gestunken und man konnte kein Fenster öffnen, die Klimaanlage ging nicht richtig, da hier der Filter gewechselt werden hätte müssen. Auf Nachfrage für ein anderes Zimmer hätten wir einen hohen Aufpreis zahlen müssen. Zudem hatten wir ein Zimmer mit einer Durchgangstür, durch diese war es total hellhörig und man hat alles…wirklich ALLES gehört, was im Nachbarzimmer so abging! Diese Gäste haben die vom Hotel angebotenen Kondome wohl genutzt… Leider sind die Bilder schöner als es in Wirklichkeit ist…
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 23. Jan. 2024
Dear Kai, we sincerely apologize for the disappointing experience you had during your stay at our hotel. Your feedback is crucial to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations. We take your concerns seriously, and our team will thoroughly investigate the issues you mentioned, including the smoking room, air conditioning, and noise concerns. We understand the importance of providing a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we regret any inconvenience you experienced. Please be assured that we will address these issues promptly to prevent similar occurrences in the future. If there's anything specific you would like to share or if you have additional details that would help us understand and rectify the situation, please feel free to reach out directly to our management team. We appreciate your feedback and the opportunity to improve.Best regards,Solitaire Management Team

2/10 – Ungenügend

Bryan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keine zimmerreinigung
Unser zimmernwurde in 3 tagen nie gereeinigt
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 10. Jan. 2024
Dear Bryan, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We deeply regret that your room was not cleaned as expected, and we understand the frustration this may have caused. Please be assured that we take your feedback seriously, and we will investigate the matter to ensure it does not happen again in the future. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your understanding. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.Best regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Murat, Landhsut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 3. Jan. 2024
Dear Murat, thank you for taking your time to share your review score. Look forward to welcoming you again at Solitaire.Best regardsSolitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Hendrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 13. Dez. 2023
Dear Hendrick, thank you for taking your time to share your review score with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again soon.Best regardsSolitaire Management Team

8/10 – Gut

Gesa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage top, Personal unfassbar freundlich, hilfsbereit und fröhlich, Frühstück ein bisschen dürftig, Zimmer zum Teil ein wenig abgewohnt und zeitweise muffig. Trotzdem eine Weiterempfehlung.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 6. Dez. 2023
Dear Gesa, thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you appreciated our great location and found our staff to be friendly and helpful. Your feedback regarding the breakfast and room conditions is valuable, and we will certainly take it into consideration as we strive to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Warm regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel im Zentrum von Bangkok. Bars und Restaurants zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 6. Dez. 2023
Dear Christian, thank you for taking the time to share your positive feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Solitaire Bangkok and found the location convenient with bars and restaurants within walking distance. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience.Best regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Christian, Unterseen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt mitten in Sukhumvit, also das Shopping Areal. Alles ist zu. Shoppen angelegt. Vom Flughfen am besten ein Taxi nehmen, da das Hotel nicht so gut an MRT angebunden ist und von der Station mit Gepäck laufen wäre anstrengend. Verkehr in Bangkok ist mehr als chaotisch. Immer viel
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 6. Dez. 2023
Dear Christian, thank you for your feedback about our hotel's location. We're pleased to hear that you found it convenient for shopping and accessible from the airport. We understand that traffic in Bangkok can be challenging, and we appreciate your insights. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Solitaire Management Team

8/10 – Gut

Lucca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Letztes Jahr war die Unterkunft perfekt. Dieses Jahr hat es in der Lobby leider sehr stark nach Schimmel gestunken. Ansonsten waren wir zufrieden. Schöner Pool, schöne Zimmer und gute Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 28. Nov. 2023
Dear Lucca, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your returning to our hotel and are glad to hear that you were satisfied overall. However, we sincerely apologize for the inconvenience caused by the strong smell of mold in the lobby. Your experience is important to us, and we will certainly address this concern to ensure a more pleasant environment for our guests. We're pleased that you enjoyed the nice pool, rooms, and the good location. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Roland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse
Wie immer, exzellenter Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 15. Nov. 2023
Dear Roland, thank you for your loyalty and for choosing to stay with us. We're delighted to hear that you had an excellent stay. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another great experience.Best regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach klasse
Alles perfekt wie immer!!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Solitaire Management Team am 18. Sept. 2023
Dear Roland, thank you for your continued loyalty to our hotel. We're thrilled to hear that everything was perfect during your recent stay.Your satisfaction is our utmost priority, and we appreciate your kind words. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for further improvement, please don't hesitate to let us know.We look forward to serving you again on your next visit. Safe travels!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kalin

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hhjjk
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Management Team am 15. Sept. 2023
Dear Kalin, thank you for taking your time sharing your feedback with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future.Best regards

8/10 – Gut

Nataya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Management Team am 3. Aug. 2023
Dear Khun Nataya, thank you for taking your time to share your review score with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again soon.Best regards

4/10 – Schlecht

Lazar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management Team am 4. Juli 2023
Dear Lazar, thank you for your feedback. It would be helpful if you let us know which area did not meet your expectations. Therefore, we can address what has been missing and fix it. Look forward to welcoming you again in the near future.Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Management Team am 26. Juni 2023
Dear valued guest, thank you for taking your time to share your review score. Look forward to welcoming you again at Solitaire.Best regards

10/10 – Hervorragend

Ralf, Burgebrach

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Solitaire.... immer wieder sehr gerne; kann ich nur empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Management Team am 26. Juni 2023
Dear Ralf, thank you for your kind words and recommendation. We're thrilled to hear that your experiences at Solitaire have always been a pleasure. It's our goal to provide exceptional service and create memorable stays for our guests. We appreciate your ongoing support and look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards

8/10 – Gut

Ralf

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023
Antwort von Management Team am 6. Juni 2023
Dear Ralf, thank you for selecting to stay with us and thank you for your review score. We are looking forward to welcoming you again in the near future.Best regards

6/10 – Okay

Michael

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel an sich ist ganz ok für den Preis. Leider riecht es in den Zimmern stark nach Feuchtigkeit / Schimmel. Nach dem wir an der Rezeption Bescheid gegeben hatten, haben wir zwar ein neues Zimmer bekommen, aber auch hier hat es auch nach Feuchtigkeit gerochen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Management Team am 16. Mai 2023
Dear Michael, hank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words regarding the value of our hotel.We are disappointed to hear that you encountered an issue with a strong smell of moisture/mold in your room. We apologize for any discomfort this caused you during your stay. We appreciate that you brought this to our attention and that we were able to offer you a new room. However, we are sorry to hear that the issue persisted in the new room as well.We take these matters very seriously, and we assure you that we will investigate this issue further and take necessary steps to ensure that our rooms are comfortable and free from any unpleasant odors. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding in this matter.We hope that you will consider staying with us again in the future so that we can provide you with a better experience. Thank you for choosing our hotel for your stay in Bangkok.Best regards

10/10 – Hervorragend

Charinya

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Management Team am 17. Apr. 2023
Dear Charinya, thank you for choosing to stay at Solitaire Bangkok Hotel and thank you for your review score. Looking forward to welcoming you again in your next visit to Bangkok.Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Management Team am 27. Feb. 2023
Dear valued guest, thank you for your review score. Looking forward to welcoming you again in the near futureBest regards

10/10 – Hervorragend

Rojana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Solitaire ist mein Hotel der Wahl in Sukumvith. Die Suiten sind geräumig und sauber. Frühstück lässt keine Wünsche offen. Service und Angestellte freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Management Team am 20. Feb. 2023
Dear Rojana, we appreciate your selection to stay at Solitaire Bangkok Hotel. It is a pleasure to know that we have met your expectations during your stay. Your feedback is valuable to us. Sincerely thank you for your valuable time writing your experience and we are delighted to hear that you enjoyed your trip. We hope to see you again in the near future.Best regards

6/10 – Okay

Shkelzen

Gut: Zustand der Unterkunft
Check-In hat locker 45 min gedauert und wir mussten in der Lobby waren währen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Management Team am 8. Feb. 2023
Dear Shkelzen, thank you very much for taking the time to post feedback about your experience. We hope to see you again soon in the near future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Roland

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Management Team am 25. Jan. 2023
Dear Roland, thank you for sharing your score for your stay. Looking forward to seeing you again at Solitaire Bangkok Hotel.Best regards

10/10 – Hervorragend

Alida

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal und gutes Frühstück
Antwort von Management Team am 6. Jan. 2023
Dear Alida, thank you very much for giving your valuable time writing this comment about an experience during your stay. We are looking forward to seeing you again for another experience at Solitaire Bangkok Hotel.Best regards

8/10 – Gut

Gunnar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Langsamer Check in, freundlicher Fahrer zur Metro, Klimaanlage nicht zu bedienen Display defekt
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Management Team am 29. Dez. 2022
Dear Gunnar, thank you for selecting to stay at Solitaire Bangkok Hotel. Your comment is highly valuable to us since it allows us to improve our service. Looking forward to welcoming you again upon your next visit to Bangkok.Best regards

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Management Team am 26. Dez. 2022
Dear David, thank you for taking your time to share your review score with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future.Best regards

4/10 – Schlecht

Beatrix

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Management Team am 26. Dez. 2022
Dear Beatrix, thank you for your feedback. It would be helpful if you let us know which area did not meet your expectations. Therefore, we can address what has been missing and fix it. Look forward to welcoming you again in the near future.Best regards

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurze angenehme Zeit
Es war eine kurze Zeit un diesem Hotel. Aber sie war sehr angenehm. Sehr bequemes Bett. Leider hat die Badezimmer Tür am Boden gekratzt. Das Essen war sehr abwechslungsreich. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Management Team am 24. Nov. 2022
Dear Richard, thank you for choosing the Solitaire Bangkok Hotel for your stay. We're glad you had a good time and liked your stay. Your comment is highly valuable to us since it allows us to improve our service. Thank you again for your feedback, and we hope to see you again on your future visit.Best regards

8/10 – Gut

markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles tip top … preis ist günstig für dieses hotel
prima
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Management Team am 16. Nov. 2022
Dear Markus, thank you for selecting to stay at Solitaire Bangkok Hotel. We are delighted that you have enjoyed while staying in our hotel. Looking forward to welcoming you again upon your next visit to Bangkok.Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herzliche Gastfreundschaft!
Sehr herzlichen Service vom ersten Moment an! Fühlte mich sofort wie Zuhause. Die Wahl eines Club-Zimmer ist zu Empfehlen, da die Lounge über eine Tolle Aussicht auf die Stadt bietet! Speziellen Dank an das Team aus der Cloub-Lounge, komme gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Management Team am 16. Nov. 2022
Dear valued guest, thank you very much for giving your valuable time writing this comment about an experience during your stay. It is a pleasure to know that we have met your expectations during your stay. Look forward to welcoming you in the near future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Management Team am 17. Okt. 2022
Dear Michael, thank you for taking your time to share your review score with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future.Best regards

6/10 – Okay

Dominik

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Management Team am 17. Okt. 2022
Dear Dominik, thank you for sharing your score for your stay. Looking forward to seeing you again at Solitaire Bangkok Hotel.Best regards

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt wie immer. Nur der Ausblick auf eine Baustelle war nicht so schön
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Management Team am 28. Sept. 2022
Dear Roland, thank you for selecting to stay at Solitaire Bangkok Hotel. We are delighted that you have enjoyed while staying in our hotel. Looking forward to welcoming you again upon your next visit to Bangkok.Best regards

8/10 – Gut

Silvio, Kreuzlingen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für 2-3 Nächte ein sehr gutes Hotel in pulsierender Umgebung. Einzig die Minibar im Zimmer fehlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Management Team am 19. Sept. 2022
Dear khun Silvio, thank you for choosing the Solitaire Bangkok Hotel for your stay. We're glad you had a good time and liked your stay. Your comment is highly valuable to us since it allows us to improve our service. Thank you again for your feedback, and we hope to see you again on your future visit.Best regards

8/10 – Gut

Alexander

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Management Team am 13. Sept. 2022
Dear khun Alexander, thanking for sharing your score for your stay. Looking forward to seeing you again at Solitaire Bangkok Hotel.Best regards

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt, wie immer hier
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Management Team am 26. Aug. 2022
Dear Khun Roland, thank you for choosing to stay at Solitaire Bangkok Hotel. It is a pleasure to know that you met your expectations during your stay. Your feedback is valuable to us. Look forward to welcoming you back again soon.Best regards

10/10 – Hervorragend

Ralf, Burgebrach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, sehr freundlich... sauber und komfortabel; Metro und Skytrain nicht weit! Immer wieder sehr gerne... 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Management Team am 20. Juni 2022
Dear Khun Ralf, thank you for taking your time sharing your feedback with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future. Best regards

8/10 – Gut

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super sehr schön. Darum bin ich immer in diesem Hotel in Bangkok.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022
Antwort von Management Team am 20. Juni 2022
Dear Khun Bruno, thank you very much for giving your valuable time writing this comment about an experience during your stay. We are looking forward to seeing you again for another experience at Solitaire Bangkok Hotel. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Management Team am 17. Feb. 2020
Dear valued guest, thank you for taking your time to share your review score with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Gina, Vaihingen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top vom Personal bis hin zu den Einrichtungen
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Management Team am 17. Feb. 2020
Dear Gina, thank you for taking your time sharing your feedback with us regarding your stay at Solitaire Bangkok. Look forward to welcoming you again in the near future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, super Lage und selbst die „einfachen Zimmer“ sehr schön! Kann man ohne Bedenken weiterempfehlen. Frühstück sollte man vorab mit buchen...macht es dann einfacher!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Management Team am 17. Feb. 2020
Dear valued guest, thank you very much for giving your valuable time writing this comment about an experience during your stay. We are looking forward to seeing you again for another experience at Solitaire Bangkok Hotel. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles in Ordnung und die Mitarbeiter vor Ort waren sehr nett. Ohne Aufpreis hab ich sogar einen besseren Raum bekommen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Management Team am 11. Feb. 2020
Dear valued guest, thank you for selecting to stay at Solitaire Bangkok and taking your time sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you again in the near future. Best regards

8/10 – Gut

albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
overall very good experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

TAKASHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最高
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Byron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Lobby is a bit dim and feels small. Crowded with people checking in. Once in the room was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 30. Apr. 2024
Dear Byron, thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found your room nice and comfortable.We apologize for any inconvenience caused by the dim lighting and crowdedness in the lobby during check-in. Your feedback is important to us, and we will take it into consideration as we strive to improve the overall guest experience.We appreciate your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable stay in the future.Warm regards,Solitaire Management Team

2/10 – Ungenügend

Otozo

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very difficult to move to main road. Other hotel have hotel free tuktuk which are very convinience. But anytime we need taxi.very bad.I never stay this hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 30. Apr. 2024
Dear Otozo, we apologize for the inconvenience you experienced with transportation during your stay. We understand the importance of easy access to transportation options for our guests. However, we do provide a shuttle service for guest to Terminal 21 and BTS Nana.Your feedback is valuable to us, and we will review our transportation services to see how we can improve and better assist our guests with getting to and from the main road.We're sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations, and we hope you'll consider giving us another chance to provide you with a more positive experience in the future.Warm regards,Solitaire Management Team

10/10 – Hervorragend

Steven, Omaha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Solitaire Management Team am 30. Apr. 2024
Dear Steven, thank you for taking your time to share your review score. Look forward to welcoming you again at Solitaire.Best regardsSolitaire Management Team