Suite, Ausblick, Eckzimmer

Bewertungen von Grand Hyatt Bogota

5 out of 5
Grand Hyatt Bogota
Calle 24 A, 57-60, Bogotá, Distrito Capital

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

524 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
62 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Helmut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We would like to stay another Holydays in this great Hotel. It was an amazing experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ana Rodriguez am 14. Juni 2023
Dear Helmut, It is amazing to know that you would like to stay more time or spending another Holiday here. It means a lot to us! We hope to have you back very soon. Greetings from the Grand Hyatt Bogota Team.

10/10 – Hervorragend

Heinz-Günter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Dirk

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit toller Ausstattung
Das Hotel ist absolut empfehlenswert. Das Zimmer ist modern und sehr gepflegt. Das Frühstück war sehr gut und der Pool in einem Hotel wirklich fantastisch. Es gibt ein großes Becken zum Schwimmen und vier weiter zum Entspannen. Außerdem kann die Sauna und das Dampfbad genutzt werden. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Phillippe Frey am 31. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for your comments, We love to hear that you had a perfect stay, our team is always working to provide you the best service.

10/10 – Hervorragend

Heinz-Günter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit Blick auf die Anden. Zimmer sehr gut ausgestattet und Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Philippe Frey General Manager am 7. Feb. 2022
Dear Guest, We appreciate very much your comments regarding your stay at Grand Hyatt Bogota. It is always a pleasure to read that our guests had a great experience. I will share your evaluation with all the team. I am sure that this positive feedback will serve as an encouragement, as we strive to continuously improve the quality of our products and services. Thank you for choosing us during your visit to Bogota, we hope that your next stay will be as pleasant as this one. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Mitja

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes 5star Hotel nahe Airport
Nahe Flughafen und doch in guter Reichweite vom Zentrum (ca. 15 min mit Auto). Alle positiven Features eines neuen Hyatt Hotels: super Bett, tolles Frühstück, schnelles Internet, freundlicher, sehr professioneller Staff, gute Restaurants, grosser Fitness/Spa Bereich. Keine Boutique-Hotel Romantik, aber alles für einen erholsamen Aufenthalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your kindly comments, we are looking forwand to welcoming you again, hopefully soon! Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel ist sehr neu. Schönes Design.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Eric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Ideales Business Hotel in der Nähe vom Flughafen
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Personal sehr aufmerksam und hilsbereit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Joe, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist recht groß, aber trotzdem angenehm persönlich. Sehr freundliches Personal. Moderner Bau mit stylischer Einrichtung. Tolle Zimmer, sehr sauber, gute Schallisolierung. Tolles Frühstück! Eines der besten Hotel-Frühstücke jemals. Top Preis-Leistungs-Verhältnis
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Phillippe Frey General Manager am 31. Aug. 2022
Dear Joe, Thank you for taking the time to share with us your experience. We are really happy to hear that you enjoyed your stay, our spaces, breakfast, location and the service of our team. We hope to see you soon again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein durch und durch perferkter Aufenthalt in diesem großartigen Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von General Manager am 22. Aug. 2019
Dear guest, We are very happy to hear that you had a perfect stay during your stay. We hope to see you soon. Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 – Hervorragend

Antonella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von General Manager am 18. März 2019
Dear Guest, We truly appreciate the time you took to let us know your comments and for recommending us, that is really important to us! Will be a pleasure to welcome you again next time you visit the wonderful city of Bogotá. Thank you so much for choosing us and for the kind words you used to talk about our services, our team and our location. Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seht schönes Hotel. Sehr freundliches Personal. Seht schönes Hotel. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von General Manager am 20. Feb. 2019
Dear Guest, Your words make us feel so proud of the all our team´s effort to provide excellent service to our guests and customers. It is very rewarding to see that you had a Grand experience, we have thought in every detail in order to create wonderful memories and it is amazing to see that you had a great one. We are looking forward to welcome you again, hopefully soon! Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr positiv überrascht. Schöner als an den Bildern. SPA Bereich ist gigantisch schön und erholsam.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Jan. 2019
Dera Guest, We feel so happy to know that your experience at Grand Hyatt Bogota excedeed your expectations! Thank you so much for giving us the opportunity to be your home away from home. We will be waiting for you next time you visit the wonderful city of Bogotá. Sincerely, Philippe Frey General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Gerente General am 11. Jan. 2019
Estimado huésped, Nos encanta saber que su experiencia fue tan satisfactoria como esperaba. Sería un gusto para nosotors seguir recibiendole cada vez que visite la ciudad 2.600 metros más cerca de las estrellas. Cordialmente, Philippe Frey Gerente General

10/10 – Hervorragend

Marlon, Zürich

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt super service ab jetzt komme ich nur hier immer wen ich in kolumbien reise
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von General Manager am 27. Nov. 2018
Dear Guest, We feel very honored for your comment, it is very important for us to provide memorable experiences and with your words, we can see that we are accomplishing this goal. We will be waiting for you each time you visit the wonderful city of Bogotá. Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with great service.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Mai 2024
Estimado Sr. Jorge, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

evaristo

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great building, location, service.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Mai 2024
Estimado Sr. Evaristo,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente

6/10 – Okay

Jay

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The Grand Hyatt Bogota was not what I thought it would be. It was simply another hotel who thrives off the pristine reputation of what it once was. The staff is mostly polite but many were limited in their ability to speak English. The rooms were clean but the carpets were dirty. As someone who stayed in their king size corner Andes suite (800 sqft) I was a bit disappointed with the condition of the carpet within the bedroom. The Spa staff were a bit rude and seemed lost. Many of them did not speak English at all and they ended up making what was suppose to be a street fee experience a stressful one. The security is all over the building and you feel safe. Despite M16s being held by the presidents army because the president is there. But still the presence of safety is there. The outside of the building is neat but the surrounding areas are a bit of a mess and not well maintained. As much as I enjoy the amenities and comfort ability of the Hyatt, I believe my next visit would be better suited at the Hilton or another competitor due to my subpar experience with a hotel that is suppose to offer an excessively comfortable and relaxing stay
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 25. Apr. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to evaluate your experience and for your sincere opinion, which is very important to improve our service. We are sorry that on this occasion your stay did not meet your expectations. Once we have identified the problem, we have made a feedback and suggestion with the corresponding teams and managers. At Grand Hyatt Bogota we always put our guests first; for us it is very important every comment or suggestion that comes from you to help us improve our service and meet your expectations. Please do not hesitate to contact me with any request you may have. We look forward to serving you in a future occasion. Sincerely,

8/10 – Gut

Shahrukh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 16. Apr. 2024
Dear Mr. Shahrukh, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

David, Kissimmee

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel, it is absolutely beautiful, wonderful swimming pool, the Sushi restaurant is great, and the rooms are wonderful
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 16. Apr. 2024
Dear Mr. David, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Estanislao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff made it worth it. Awesome property with a great view. Will stay there again.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Estanislao, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Yamil Mateo

Gut: Zustand der Unterkunft
More dinner options
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Mateo, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to share your experience and for choosing us. We want you to know that your comments are extremely important to us and that we will use them to make every visitor's experience with us the best possible. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely amazing !
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mrs Jessica, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grand Hyatt Bogotá did not disappoint, great transportation team, super attentive staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 13. März 2024
Dear Mr. Adrian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Fernando De la

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 1. März 2024
Estimado Sr. Fernando, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Jose Antonio, Flowery Branch

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have stayed here twice now for business. I think it is one of the best hotels in Bogota. It’s pet-friendly, and the rooms are very nice. The only 2 “bad” things are that it gets super busy and the rate changes dramatically; one night can be 180, and the following, it can be 400! That makes it hard to choose this hotel whenever I come to Bogota.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 1. März 2024
Dear Mr. Jose Antonio,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was fantastic and the staff were incredibly helpful and friendly. I highly recommend getting a room with Grand Club access on the 13th floor as it has spectacular mountain views and the breakfast and cocktail hour food was delicious.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 1. März 2024
Dear Mr. Jonathan,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Apr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

8/10 – Gut

GANDY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

GANDY

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just great
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Multidestino

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado/a huespedReciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Andres

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Hirisave

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Hirisave,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Joshua

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Joshua, Greetings from Grand Hyatt BogotaFirst of all, we want to thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to have more details of your experience to understand what opportunities we have to improve at Grand Hyatt Bogota. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Stefano

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
bellissimo ma da gestire
Splendido Hotel, nuovissimo e ricco di dettagli di design. La distanza dal centro rende necessari spostamenti con mezzi. L'unico punto debole è il servizio.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Stefano, Greetings from Grand Hyatt Bogota.Thank you for taking the time to share your experience and for choosing us. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service, we will be reviewing all those points that you mentioned with our team, and we will keep working with them to make each stay memorable. It will be a pleasure for us to have you again as our guest. Sincerely,

6/10 – Okay

Jay

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not my favorite. Staff has bad attitude.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaI want to thank your recent visit to our property. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service. I present my deepest apologies about this, I already made feedback with our staff about the situation. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Mr. Jay, thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Domingos Rubem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Domingos,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

GERARD

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 10. Jan. 2024
Dear Mr. Gerard, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sophia the concierge was very helpful with transportation and also a request to rent bicycles.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 10. Jan. 2024
Dear Mr. TimothyGreetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. Sophia and the rest of the team feel extremely happy to know that you had a great experience. Thank you so much for choosing us!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Aleisha

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimada Sra. Aleisha, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes. Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

2/10 – Ungenügend

CARLOS

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

2/10 – Ungenügend

CARLOS

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Ricardo, Madrid

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Ricardo, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

8/10 – Gut

Peter Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The place was very nice, quite and clean. My issue was giving worng information at checking telling me we would get only happy hour for $60 per day from 5:30 to 8:00 pm. We requested 3 nights! At check out only to find out we were charged for four days. Also found out that breakfast and lunch was included which was never explained by Jessica at check-in. I requested to speak with a manager and all she said was nothing she could do about it, no apology.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Mr. Peter, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe appreciate your comments. We are looking into your case to know what exactly could have happened. We apology for all the inconvenience this situation could have may cause. We work every day to be better and we hope you could bring us another opportunity to change your perception of us. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Oscar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Oscar, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes, Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

8/10 – Gut

ANDRES, miami

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 4. Jan. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Stephane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spa pool gimniaso restaurant Awful
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 29. Dez. 2023
Dear Guest, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent, and you enjoyed our spa. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Phil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Phil,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

JULIO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Julio, Reciba un cordial saludo desd Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,