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524 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
524
62 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
62
19 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
19
13 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
13
14 von insgesamt 632 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
9.8/10
Sauberkeit
9.4/10
Personal & Service
9.8/10
Ausstattung
9.8/10
Zustand der Unterkunft
9.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Helmut
Mit dem Partner gereist
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We would like to stay another Holydays in this great Hotel. It was an amazing experience.
Helmut
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ana Rodriguez am 14. Juni 2023
Dear Helmut, It is amazing to know that you would like to stay more time or spending another Holiday here. It means a lot to us! We hope to have you back very soon. Greetings from the Grand Hyatt Bogota Team.
10/10 – Hervorragend
Heinz-Günter
Mit dem Partner gereist
21. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Heinz-Günter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
Dirk
22. Jan. 2023
Dirk
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
10/10 – Hervorragend
Patricia
20. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit toller Ausstattung
Das Hotel ist absolut empfehlenswert. Das Zimmer ist modern und sehr gepflegt. Das Frühstück war sehr gut und der Pool in einem Hotel wirklich fantastisch. Es gibt ein großes Becken zum Schwimmen und vier weiter zum Entspannen. Außerdem kann die Sauna und das Dampfbad genutzt werden.
Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Patricia
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Phillippe Frey am 31. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for your comments, We love to hear that you had a perfect stay, our team is always working to provide you the best service.
10/10 – Hervorragend
Heinz-Günter
Mit dem Partner gereist
6. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit Blick auf die Anden. Zimmer sehr gut ausgestattet und Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Heinz-Günter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Philippe Frey General Manager am 7. Feb. 2022
Dear Guest,
We appreciate very much your comments regarding your stay at Grand Hyatt Bogota. It is always a pleasure to read that our guests had a great experience.
I will share your evaluation with all the team. I am sure that this positive feedback will serve as an encouragement, as we strive to continuously improve the quality of our products and services.
Thank you for choosing us during your visit to Bogota, we hope that your next stay will be as pleasant as this one.
Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Mitja
Geschäftlich gereist
19. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes 5star Hotel nahe Airport
Nahe Flughafen und doch in guter Reichweite vom Zentrum (ca. 15 min mit Auto). Alle positiven Features eines neuen Hyatt Hotels: super Bett, tolles Frühstück, schnelles Internet, freundlicher, sehr professioneller Staff, gute Restaurants, grosser Fitness/Spa Bereich. Keine Boutique-Hotel Romantik, aber alles für einen erholsamen Aufenthalt.
Mitja
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your kindly comments, we are looking forwand to welcoming you again, hopefully soon!
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel ist sehr neu. Schönes Design.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Eric
Geschäftlich gereist
22. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Ideales Business Hotel in der Nähe vom Flughafen
Eric
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Personal sehr aufmerksam und hilsbereit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Joe, Stuttgart
7. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist recht groß, aber trotzdem angenehm persönlich. Sehr freundliches Personal. Moderner Bau mit stylischer Einrichtung. Tolle Zimmer, sehr sauber, gute Schallisolierung.
Tolles Frühstück! Eines der besten Hotel-Frühstücke jemals.
Top Preis-Leistungs-Verhältnis
Joe
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Phillippe Frey General Manager am 31. Aug. 2022
Dear Joe, Thank you for taking the time to share with us your experience. We are really happy to hear that you enjoyed your stay, our spaces, breakfast, location and the service of our team. We hope to see you soon again!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein durch und durch perferkter Aufenthalt in diesem großartigen Hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von General Manager am 22. Aug. 2019
Dear guest,
We are very happy to hear that you had a perfect stay during your stay.
We hope to see you soon.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Hervorragend
Antonella
1. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus Hotel
Antonella
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von General Manager am 18. März 2019
Dear Guest,
We truly appreciate the time you took to let us know your comments and for recommending us, that is really important to us! Will be a pleasure to welcome you again next time you visit the wonderful city of Bogotá.
Thank you so much for choosing us and for the kind words you used to talk about our services, our team and our location.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Seht schönes Hotel. Sehr freundliches Personal.
Seht schönes Hotel. Sehr freundliches Personal.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von General Manager am 20. Feb. 2019
Dear Guest,
Your words make us feel so proud of the all our team´s effort to provide excellent service to our guests and customers.
It is very rewarding to see that you had a Grand experience, we have thought in every detail in order to create wonderful memories and it is amazing to see that you had a great one.
We are looking forward to welcome you again, hopefully soon!
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Hervorragend
Sara
6. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr positiv überrascht. Schöner als an den Bildern. SPA Bereich ist gigantisch schön und erholsam.
Sara
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Jan. 2019
Dera Guest,
We feel so happy to know that your experience at Grand Hyatt Bogota excedeed your expectations!
Thank you so much for giving us the opportunity to be your home away from home.
We will be waiting for you next time you visit the wonderful city of Bogotá.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Gerente General am 11. Jan. 2019
Estimado huésped,
Nos encanta saber que su experiencia fue tan satisfactoria como esperaba.
Sería un gusto para nosotors seguir recibiendole cada vez que visite la ciudad 2.600 metros más cerca de las estrellas.
Cordialmente,
Philippe Frey
Gerente General
10/10 – Hervorragend
Marlon, Zürich
27. Nov. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt super service ab jetzt komme ich nur hier immer wen ich in kolumbien reise
Marlon
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von General Manager am 27. Nov. 2018
Dear Guest,
We feel very honored for your comment, it is very important for us to provide memorable experiences and with your words, we can see that we are accomplishing this goal.
We will be waiting for you each time you visit the wonderful city of Bogotá.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Hervorragend
Jorge
Mit dem Partner gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with great service.
Jorge
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Mai 2024
Estimado Sr. Jorge, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
evaristo
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great building, location, service.
evaristo
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Mai 2024
Estimado Sr. Evaristo,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente
6/10 – Okay
Jay
Mit dem Partner gereist
23. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
The Grand Hyatt Bogota was not what I thought it would be. It was simply another hotel who thrives off the pristine reputation of what it once was.
The staff is mostly polite but many were limited in their ability to speak English.
The rooms were clean but the carpets were dirty. As someone who stayed in their king size corner Andes suite (800 sqft) I was a bit disappointed with the condition of the carpet within the bedroom.
The Spa staff were a bit rude and seemed lost. Many of them did not speak English at all and they ended up making what was suppose to be a street fee experience a stressful one.
The security is all over the building and you feel safe. Despite M16s being held by the presidents army because the president is there. But still the presence of safety is there.
The outside of the building is neat but the surrounding areas are a bit of a mess and not well maintained.
As much as I enjoy the amenities and comfort ability of the Hyatt, I believe my next visit would be better suited at the Hilton or another competitor due to my subpar experience with a hotel that is suppose to offer an excessively comfortable and relaxing stay
Jay
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 25. Apr. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to evaluate your experience and for your sincere opinion, which is very important to improve our service. We are sorry that on this occasion your stay did not meet your expectations. Once we have identified the problem, we have made a feedback and suggestion with the corresponding teams and managers. At Grand Hyatt Bogota we always put our guests first; for us it is very important every comment or suggestion that comes from you to help us improve our service and meet your expectations. Please do not hesitate to contact me with any request you may have. We look forward to serving you in a future occasion. Sincerely,
8/10 – Gut
Shahrukh
Geschäftlich gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Shahrukh
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 16. Apr. 2024
Dear Mr. Shahrukh, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
David, Kissimmee
Mit dem Partner gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel, it is absolutely beautiful, wonderful swimming pool, the Sushi restaurant is great, and the rooms are wonderful
David
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 16. Apr. 2024
Dear Mr. David, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Estanislao
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff made it worth it. Awesome property with a great view. Will stay there again.
Estanislao
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Estanislao, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Yamil Mateo
1. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
More dinner options
Yamil Mateo
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mr. Mateo, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to share your experience and for choosing us. We want you to know that your comments are extremely important to us and that we will use them to make every visitor's experience with us the best possible. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely amazing !
Jessica
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 2. Apr. 2024
Dear Mrs Jessica, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Adrian
Mit der Familie gereist
13. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grand Hyatt Bogotá did not disappoint, great transportation team, super attentive staff.
Adrian
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 13. März 2024
Dear Mr. Adrian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Fernando De la
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Fernando De la
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 1. März 2024
Estimado Sr. Fernando, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
Jose Antonio, Flowery Branch
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have stayed here twice now for business. I think it is one of the best hotels in Bogota. It’s pet-friendly, and the rooms are very nice. The only 2 “bad” things are that it gets super busy and the rate changes dramatically; one night can be 180, and the following, it can be 400! That makes it hard to choose this hotel whenever I come to Bogota.
Jose Antonio
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 1. März 2024
Dear Mr. Jose Antonio,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Jonathan
Mit dem Partner gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was fantastic and the staff were incredibly helpful and friendly. I highly recommend getting a room with Grand Club access on the 13th floor as it has spectacular mountain views and the breakfast and cocktail hour food was delicious.
Jonathan
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 1. März 2024
Dear Mr. Jonathan,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Carlos
16. Feb. 2024
Carlos
Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 2. Apr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
8/10 – Gut
GANDY
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
GANDY
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
GANDY
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just great
GANDY
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Multidestino
22. Jan. 2024
Multidestino
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado/a huespedReciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
Andres
16. Jan. 2024
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
Hirisave
16. Jan. 2024
Hirisave
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Hirisave,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
4/10 – Schlecht
Joshua
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Joshua
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Joshua, Greetings from Grand Hyatt BogotaFirst of all, we want to thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to have more details of your experience to understand what opportunities we have to improve at Grand Hyatt Bogota. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Stefano
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
bellissimo ma da gestire
Splendido Hotel, nuovissimo e ricco di dettagli di design.
La distanza dal centro rende necessari spostamenti con mezzi. L'unico punto debole è il servizio.
Stefano
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Stefano, Greetings from Grand Hyatt Bogota.Thank you for taking the time to share your experience and for choosing us. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service, we will be reviewing all those points that you mentioned with our team, and we will keep working with them to make each stay memorable. It will be a pleasure for us to have you again as our guest. Sincerely,
6/10 – Okay
Jay
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not my favorite. Staff has bad attitude.
Jay
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaI want to thank your recent visit to our property. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service. I present my deepest apologies about this, I already made feedback with our staff about the situation. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Mr. Jay, thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Domingos Rubem
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Domingos Rubem
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Domingos,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
GERARD
8. Jan. 2024
GERARD
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 10. Jan. 2024
Dear Mr. Gerard, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Timothy
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sophia the concierge was very helpful with transportation and also a request to rent bicycles.
Timothy
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 10. Jan. 2024
Dear Mr. TimothyGreetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. Sophia and the rest of the team feel extremely happy to know that you had a great experience. Thank you so much for choosing us!Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Aleisha
7. Jan. 2024
Aleisha
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimada Sra. Aleisha, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes. Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 – Ungenügend
CARLOS
6. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
CARLOS
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 – Ungenügend
CARLOS
Mit einer Gruppe gereist
4. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
CARLOS
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
Ricardo, Madrid
4. Jan. 2024
Ricardo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Ricardo, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
8/10 – Gut
Peter Christopher
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The place was very nice, quite and clean. My issue was giving worng information at checking telling me we would get only happy hour for $60 per day from 5:30 to 8:00 pm. We requested 3 nights! At check out only to find out we were charged for four days. Also found out that breakfast and lunch was included which was never explained by Jessica at check-in. I requested to speak with a manager and all she said was nothing she could do about it, no apology.
Peter Christopher
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Jan. 2024
Dear Mr. Peter, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe appreciate your comments. We are looking into your case to know what exactly could have happened. We apology for all the inconvenience this situation could have may cause. We work every day to be better and we hope you could bring us another opportunity to change your perception of us. Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Oscar
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Oscar
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 9. Jan. 2024
Estimado Sr. Oscar, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes, Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
8/10 – Gut
ANDRES, miami
2. Jan. 2024
ANDRES
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerald Ursulet Gerente general am 4. Jan. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Hervorragend
Stephane
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spa pool gimniaso restaurant
Awful
Stephane
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 29. Dez. 2023
Dear Guest, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent, and you enjoyed our spa. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Phil
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Phil
Antwort von Gerald Ursulet General Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Phil,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
JULIO
Mit der Familie gereist
24. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
JULIO
Antwort von Gerald Ursulet Gerente General am 12. Feb. 2024
Estimado Sr. Julio, Reciba un cordial saludo desd Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,