Entrée de l’hébergement

Avis sur Romantik Hotel Klostergut Jakobsberg

4 out of 5
Romantik Hotel Klostergut Jakobsberg
Im Tal der Loreley, Boppard, RP

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 90 avis sur 172." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 62 avis sur 172." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 16 avis sur 172." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 172." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 172." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Benoït

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique établissement au calme et de charme
Très bel hôtel sur tous les points avec tout ce qu'il faut pour passer de bons moments. Belle piscine, sauna et hammam fermés pour cause de Covid19. Ne manque que la climatisation qui serait appréciable dans les chambres par fortes chaleurs.
Séjour de 2 nuits en août 2020

8/10 Bien

PATRICK, LIEGE (BELGIUM)

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue exceptionnelle - la qualité au rendez-vous !
Hotel de classe, parfaitement équipé, jouissant d'une position exceptionnelle avec une vue toute aussi exceptionnelle sur les boucles du Rhin. Restaurant avec service, variété et qualité au rendez-vous. Infrastructure piscine/thermes impeccable et très complète, avec accès direct au départ des chambres. N'étant pas golfeurs, pas d'avis sur le sujet. Adresse à retenir.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Team Guest Relations le 22 oct. 2018
Dear Patrick, thank you very much for your great feedback. We are happy, that you enjoyed your stay so much. We are looking forward to your next stay with us. Kind regars Your team for guest relations

6/10 Satisfaisant

Christine, Paris

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Où sont les 4 étoiles ? Pas dans la chambre !
Nous sommes extrêmement déçus par la chambre. Elle était vieillotte, avec une toute petite fenêtre donnant sur le toit, pas de tête de lit, aucun confort. De grands placards des années 50 ou 60 le long du mur. La salle de bain était très froide avec une petite baignoire. Il semblerait que les chambres soient en cours de rénovation mais alors il ne faut pas promettre ce qui n'est pas. Nous avons payé par internet le prix fort pour 2 nuits sans remboursement possible. Nous avons donc dû rester les 2 nuits. Nous sommes vraiment scandalisés par la promesse mensongère.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, placed in a very nice situation. A negative point is the restaurant which misses character. The meal should be just noted in the middle.

8/10 Bien

Marie, Sint-Pieters-Leeuw

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de standing, sauf la cantine (restaurant)
Le restaurant ressemble plus à une cantine qu'autre chose. Dommage, car la décoration très belle et recherchée, donne un très beau cachet à l'hotel

10/10 Excellent

Pascal DANIELS, Nandrin, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent choix d'hotel!
Cet hôtel est excellent. Les deux seuls points négatifs que je pointerais sont son éloignement (accès difficile par train / avion + taxi), mais c'est également un élément contribuant à son calme, et le restaurant qui, pour être bon, pourrait voir son rapport qualité/prix amélioré.

10/10 Excellent

Moustache, Lorraine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top pour un weekend en amoureux
Un hôtel plein de charme avec une vue sur le Rhin magnifique. le personnel est très pro, le bar très sympa, rien à dire sur le resto et le spa est nikel. Pour l'anecdote, on est arrivé super tard sans rien avoir dans le ventre et ils nous ont préparé un généreux plateau de fromage avec des fruits. Les alentours sont dépaysants et Coblence à quelques encablures de là est une ville plein d'histoire qui vaut le coup que l'on y passe quelques heures.

8/10 Bien

Matt, Brussels

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great time !
We stayed for one night in this golf-spa hotel. The hotel is in the middle of the nature at around 15mn by car from Koblenz. Staff was outstanding and very helpful. Most of them speak english. The swimming pool is great to relax after a day doing tourism. The restaurant menu was very good and the view from the tables along the window on the Rhein valley while the sun was setting down was definitely a plus ! The room was OK although a bit oldish. The bigger negative point was that there is no A/C and the small windows couldn't refresh the room. It looks like the hotel has a newer building and the above comment might not apply to all hotel rooms...

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
en pleine nature, surplombant le Rhin à Boppard
Excellent à tout point de vue. Tous sports, promenandes possible, belle piscine et sauna modernes, excellent restaurant.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Team Jakobsberg le 27 févr. 2020
Vielen herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 14 oct. 2019
Dear guest, Thank you very much for your great feedback. Kind regards Your Team Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo perfecto. Sería excelente que el agua de la pileta sea más cálida
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 7 oct. 2019
Dear guest, thank you very much for your great review. We are happy you enjoyed your stay so much. Kind regards Your team Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location and staff are amazing. The facilities are nice. The breakfast is delicious...as is all the food in the restaurant. The rooms are sizable, but don't have central air - so your relying on the wonderful air from outside to freshen things or cool the room (in the summer that can be tough). The bathrooms could use some re-design, but what they lack in beauty they make up for in function.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 23 sept. 2019
Dear guest, thank you very much for your perfect review. It is an honor to make our guests happy and additionally read about it. We are looking forward to your next stay. We are renewing our bathrooms little by little. Some rooms already have a new bath. Feel free to ask for it with your next reservation. Kind regards Your Team Jakobsberg

10/10 Excellent

bonnie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 2 sept. 2019
Dear bonnie, thank you very much for your great review! See you next time Your Team Jakobsberg

8/10 Bien

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eine Reise wert
Sehr schön gelegenes Hotel, tolles Ambiente, sehr zuvorkommendes, aufmerksames und nettes Personal. Tolle Aussicht auf den Rhein. Zimmer und Bäder etwas in die Jahre gekommen, dennoch völlig in Ordnung. Sehr gutes und umfangreiches Frühstücksbuffet welches wie die Benutzung der Minibar im Preis enthalten ist. Empfehlenswert.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 9 oct. 2019
Lieber Frank, vielen Dank für Ihre Bewertung, es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal Ihr Team vom Jakobsberg

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zag er heel authentiek uit. De vitrines binnen waren prachtig. De kamer was ruim en schoon. De Tv was niet fijn heel veel storend beeld en geluid, douche gaf in de nacht bij thuiskomst bijna geen druppel water en ijskoud.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 27 août 2019
Dear guest, we are happy you enjoyed our rooms and our art exhibition. Sorry for the inconvenience with the shower and the television. Feel free to notify us on sight so we can fix these things and garantuee a great stay for you. Kind regards Your Team Jakobsberg

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et équipements
Spa und Zimmer sind sehr schön und modern. Das Schwimmbad bedarf einer Renovierung, ist aber noch vollkommen ok. Das Frühstück kann man noch gut im Hotel genießen, fürs Abendessen gilt diese Empfehlung explizit nicht. Dies ist sehr schade, weil man nur mit dem Auto zum nächst gelegenen Restaurant kommt. Der Unterschied zwischen „Der Jakob“ und „Waidblick“ ist selbst den Mitarbeitern nicht verständlich und existiert de facto räumlich nicht. Die Website ist hier auch nicht hilfreich. Wir wurden an unseren Platz gebracht und dann erstmal 20 Minuten nicht bedient, bis wir gefragt haben, wer für uns zuständig ist. Das wechselte letztlich den ganzen Abend und der Service wurde nie gut. Die Rechnung bestellen funktioniert überhaupt nicht, mehrere Tische sind daran nach mehrfachen Aufforderungen verzweifelt. Wir sind nach zwei Aufforderungen und 15 Minuten warten einfach selber zur Kasse gegangen, eine Katastrophe - vor allem bei den A La Carte Preisen. Zudem mischt sich Abends ein „All-Inclusive“ Buffet Publikum - mit der entsprechenden Lautstärke und teilweise auch Benehmen - mit den A la Carte Gästen.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de T3am Jakobsberg le 26 juil. 2019
Lieber Gast, vielen herzlichen Dank dafür, dass Sie sich die Zeit für eine ausführliche Bewertung genommen haben. Gerne hätten wir mit Ihnen natürlich vor Ort gesprochen. Wir sind jederzeit für unsere Gäste da. Im Nachhinein ist es natürlich immer schwierig, Unstimmigkeiten und Missverständnisse zu klären. Der Jakob ist räumlich von unserem Hauptrestaurant Waidblick abgegrenzt und zeichnet sich dadurch aus, dass unsere Köche hier speziell für Sie Mehrgangmenüs (bis zu 8 Gänge) nach Vorreservierung zubereiten. Warum unser Personal Ihnen dies nicht erklären konnte, ist uns allerdings ein Rätsel, zumal der Jakob sichtbar abgetrennt und mit einem großen Logo gekennzeichnet ist. Wir werden diesen Umstand umgehend prüfen. Für Ihre Erlebnisse beim Abendessen möchten wir uns natürlich aufrichtig entschuldigen. Es entspricht nicht unserem Standard, dass der Service nicht zufriedenstellend ist. Unsere geschulten Mitarbeiter arbeiten stets professionell und koordiniert. Selbstverständlich werden wir hier das Gespräch suchen. An dieser Stelle ist es natürlich schade, dass wir nicht wissen, von welchem Datum Sie sprechen. Melden Sie sich gerne bei uns, sollten Sie uns behilflich sein wollen. Herzliche Grüße Ihr Team vom Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Hotel with Style! Great view! Delicious food! Fair price
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 22 juil. 2019
Dear guest, thank you very much for your great feedback. We are happy you enjoyed your stay and that you liked the hotel. See you next time. Kind regards Your Team Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 25 juin 2019
Dear guest, thank you so much for your great rating. See you next time Kind regards Your team of Jakobsberg

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A big hotel with a good feel about it, there’s nothing within walking distance the restaurant is good but not for any one on a budget. The single rooms are a little basic but comfortable and functional and no air con. Staff were very helpful and motorbikes get premium parking right outside reception in very secure courtyard.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 24 juin 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback. We are happy you enjoyed your stay. During the season we have a second restaurant with another menu and smaller prices, the "Flight's End" in our golfing area. We really recommend to check it out. Hopefully we will see each other again soon. Kind regards Your team of Jakobsberg

10/10 Excellent

Björn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 14 juin 2019
Dear Björn, thank you very much for your great feedback. We are looking forward to your next stay. Kind regards Your Team Jakobsberg

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Team Jakobsberg le 13 juin 2019
Dear Guest thank you very much for your review. Kind regards Team Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel. Sehr gutes Frühstücksbuffet. Leckeres Essen im Restaurant. Etwas abgelegen, was aber kein Nachteil ist. Wir kommen bestimmt wieder.
Séjour de 5 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Team Guest Relations le 30 avr. 2019
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eigenlijk was alles aan dit hotel perfect, behalve de matrassen. Ik voelde de stalen veren. Nieuwe andere matrassen zou dit verblijf 100% tevredenheid hebben opgeleverd. Niettemin graag tot weerziens want werkelijk elke medewerker was tegelijk EEG beleefd én gemeend vriendelijk.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Team Guest Relations le 18 mars 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We are happy you enjoyed your stay and are also very sorry, that you did not like our matresses. We have different types of beds in our house. Feel free to ask next time. We are looking forward to your next stay. Kind regards Your team for guest relations

8/10 Bien

Massimo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soggiorno relax vicino a Coblenza
Hotel resort ideale per un weekend o un soggiorno di lavoro, con molto verde attorno. In inverno le saune sono molto confortevoli, due saune tradizionali a temperature differenti, una sauna di vapore e varie docce di diversi tipi. Un bella piscina abbastanza grande per fare nuoto. L'unica differenza rispetto ad altri soggiorni negli anni passati, non fanno più Aufguss nei fine settimana. Ottima prima colazione e ristorante.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Team Guest Relations le 20 janv. 2019
Dear Massimo, thank you very much for your great feedback. Feel free to ask our Spa team on site for essences of infusions in the sauna. We also provide sauna honey and salts for our guests. Until your next stay we wish you a great time. Kind regards your team for guest relations

10/10 Excellent

Florian, Rhein-Hunsrück-Kreis

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice Hotel and friendly staff. A extraprdinary view all over the Rhine valley just from the breakfast table. The Hotel was bulit and owned by Hans Riegel. Mr. Riegel was the founder of HARIBO.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 Excellent

Tomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stannade en natt på vår resa genom Spanien det blev en mycket positiv överraskning det här var inte ett rum det var en fullt utrustad lägenhet.Mycket prisvärd.Något enkel frukost,lite trångt i p garaget för vår stora bil men i övrigt mycket bra vi återkommer gärna. Tomas o Gunilla
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

A, CPH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk udsigt over Rhinen
Hotel I rolige omgivelser med alt I wellness. ********************************************
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Team Guest Relations le 22 août 2018
Dear A, thank you very much for your great feedback. We are looking forward to your next stay. Kind regards Your team for guest relations

10/10 Excellent

Helle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 3 août 2018
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Golf hotel with no golf.
We picked the hotel for the golf, but then could not use the course because we were not members, so there was no point being there. The room is well furnished and decorated, but a very sterile and modern design for such a lovely historic building - out of place. Also, the shower is over a high and very narrow bath - not comfortable to get in and out. Breakfast is good and varied, with lovely views, but service is poor - the staff are unattentive (always standing around chatting) and items are not quickly provided or replenished. We waited a while for coffee and cutlery after arriving, and were the only table not to receive a Lindt chocolate gift (the waitress even asked us if we wanted one, which we accepted with thanks, and then never brought it!). Lack of attention to detail.
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 26 juil. 2018
Dear Sir or Lady, we are very sorry for your experience. It would have been lovely, if you had informed us on site so we could have processed this shortcoming right away. Please note that this is not our standard. We hope to be able to welcome you again so we can convice you of our quality. Sincerely Your Team Jakobsberg

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimmer Top aber Bad Renovierungbedürftig
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 28 juil. 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir versuchen uns ständig zu verbessern und arbeiten stets an Erneuerungen und Renovierungen in unserem schönen Hotel. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team Jakobsberg

10/10 Excellent

Ole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk Hotel
Et rigtig godt hotel på alle områder med en fantastisk udsigt over Rhinen. En meget stor oplevelse.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 26 juil. 2018
Dear Ole, thank you very much for your wonderful feedback. We are happy that you enjoyed your stay and looking forward to welcome you again soon. Sincerely Team Jakobsberg

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Ambiente und toller Blick
Schöner Aufenthalt mit kleinen Hindernissen. Leider teilweise nicht genügend Personal z.B. für die Bewirtung der Terrasse an einem Sommerabend.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 28 juil. 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir sind stets bemüht unseren Service zu verbessern und hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt davon überzeugen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team Jakobsberg

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
OK
Zuviel tote Tiere an den Wänden. Schöne Terrasse leider nicht zum Frühstück oder Abendessen. Die Damen am Check In waren sehr nett und machen einen guten Job.
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 28 juil. 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback. Die Tierpräparate sind Teil unserer Kunstausstellung zum Thema Heimat und Jagd, die eine der Philosophien unseres Hauses widerspiegelt. Viele unserer Gäste sind begeistert vom Lehr- und Lerneffekt dieser einzigartigen Thematik. Schade natürlich, dass wir Ihren Geschmack damit nicht treffen konnten. Ihr Lob haben wir an die Damen von der Rezeption weitergeleitet. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team Jakobsberg

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schön für Golfer und Wellness
Ein Gutes Hotel mit sehr freundlichem Personal, fast alle Zimmer haben Balkon oder Terrasse, das Essen hat gute Qualität und ist dem Preis angemessen. Es sind in und um das Hotel viel Kunstwerke und der Ausblick auf den Rhein ist fantastisch. Der Wellness Bereich ist groß aber an Regentagen auch gut gefüllt.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Team Jakobsberg le 31 mai 2018
Lieber Anonymous, herzlichen Dank für die Bewertung und die Weiterempfehlung. Es freut uns, dass wir Sie von uns begeistern konnten. Bis Bald

6/10 Satisfaisant

Carol

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unusual hotel above the Rhine.
This hotel is the strangest German hotel I have ever stayed in. The best thing about the hotel is the great view of the Rhine from the restaurant. The bedroom did not have a view though. However it was very spacious and modern, and had high quality bedding, but the bathroom was very poorly designed. The shower was over the bath but the bath was too narrow to stand in, and bizarrely the loo roll holder could not be reached from the loo! The strangest part of the hotel though is the corridor which is full of exhibits of stuffed African animals and a lion skin, a bit distasteful in my opinion. There are display cases of other items too, for example antique guns and irons, and lots of African art and sculptures. The hotel has some connection with Haribo so there are free sweets in the bar, but on the negative side we found that the barman didn’t ever fill the measure when he was pouring drinks. So our stay was ok, but I wouldn’t recommend the hotel if you want a traditional German experience. If you are after something a little different, then you might like it!
Réponse de Team Jakobsberg le 29 mai 2018
Dear Carol, thanks for your nice review. We know that we are a special hotel on a special place. Typical german hotels you find downtown in Boppard. Our hotel embodies the passion of our founder Dr. Hans Riegel. Art, history and modernity are combined in the interior. All the Best

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tolle Lage
wir haben uns sehr wohl gefühlt, hervorzuheben ist auch das sehr große Schwimmbecken
Séjour de 1 nuit en mars 2018

8/10 Bien

F, sao paulo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overnight stay
Stayed in town for one night. Arrived by car. Nice view of the river, not far from key cities.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Euti, Belgien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Hotel in einer super tollen Lage
Guter Wellnessbereich mit sehr freundlichem Personal wie im gesamten Hotel einfach top
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Het was geweldig! Prachtig hotel! Mooi gelegen! Het was subliem! Enkel internet verbinding was een beetje moeilijk!
Séjour de 3 nuits en janvier 2018

10/10 Excellent

Massimo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend break durante viaggio d'affari
Fantastico hotel con una SPA eccezionale. Ottimo per incontri d'affari o galanti riservati
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
Réponse de Petra Strate le 24 janv. 2018
Thanks for your nice feedback. Hope we see us soon. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de Petra Strate le 24 janv. 2018
Thanks! See you

10/10 Excellent

Sven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Hotel zum Entspannen und Geniessen
Wunderbares Umgebautes Kloster mit sehr schönen Zimmern. Der Service war sensationell und es gab überall gratis Haribo's. Die Lage ist ebenfalls sehr nett, denn man kann hier wunderbar an den Weinhängen spazieren gehen, oder sich im Spa Bereich entspannen. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen und auch in den diversen Restaurants kann man sich abends verwöhnen lassen.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

G, Wolfsburg

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
im ersten Anschein alles oK
Zimmer (Standard) war neu eingerichtet und es gab keinerlei Grund zu klagen. Alles sauber und adrett. Das Bad dazu war dann allerdings keine 2 Sterne wert. In eine enge Badewanne steigen um zu Duschen ist keine gute Option wenn auch noch Griffe fehlen. Dazu schwarze Stellen in den Fugen, fehlende Teile an der Duschstange und eine Beleuchtung über dem Spiegel die wohl noch aus den Anfängen der Elektrifizierung stammt. Das Kippfenster... naja... da kann auch die Putzfrau nichts mehr retten. Raus reißen und den Preis so lange auf unter Standard Niveau halten wäre eine Option. Frühstück, auch nur Standard. Ist im Preis mit drin, könnte aber mit mehr Liebe zubereitet sein. Käsepackung auf, in der Mitte durchschneiden und den Stapel auf einen Teller legen. Im 4 Sterne Hotel erwartet man etwas mehr. Tomaten sind da und Gurkenscheiben auch. Wie wäre es mit Tomatenscheiben und Mozarella? Ein paar Salate? Frühstücksquark etc.? 5 Tage die 4 gleichen Wurstsorten plus Wurst die man am Stück abschneiden muss aber ja eigentlich nicht anfassen mag. Das Brot und Müsliangebot dagegen super, aber leider am anderen Ende des Saales. Da ist der Frühsport wohl gleich mit dabei. Und wenn es auf der Aussenterrasse mal etwas voller wird muss man elendig lange warten. Da fehlt scheinbar die Routine.
Séjour de 5 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Markus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schönes Hotel mit sehr guter Küche
Sehr schöner Spa Bereich , angenehme Betten
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 Bien

Pat, Kent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well situated for anybody exploring that region
Unfortunately my husband suffered a rather nasty accident due to a lack of exterior lighting in certain areas. Walking back to the car park to collect overnight baggage it was very dark with no lighting. As a result my husband tumbled over a large rock which was approximately 2 to 3 feet high. He sustained injuries to his right leg and forehead in the form of deep lacerations and a bruised kneecap, and, broke his glasses. We understand that the rock was probably placed there to prevent car parking, however, as we discovered in the daylight the rock was very dark in colour, and, think this accident could have been prevented if the rock could have been painted white, or that area had some form of subdued lighting. I must add that the reaction of the on-duty receptionist was excellent. She assisted us in returning to our room and providing first aid material. Finally, to add insult to injury when we booked out the reception tried to charge for a bottle wine which we did not have. Also we were informed that,although not available at the time, the Hotel Director would contact us by phone the following day. Still waiting.
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Jakobsberg Hotel & Resort le 20 sept. 2017
Dear Pat, thank you for your review. Our General Manager will contact you directly about the problems and accident. Best greetings, Team Jakobsberg

6/10 Satisfaisant

arturo, houston

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice mountain hotel
It is and well taken care old hotel, only hearing no AC. The restaurant is amazing.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Team Jakobsberg le 8 juil. 2017
Thanks for nice review. We hope we see us again.

8/10 Bien

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2017