Beach views, open daily

Bewertungen von The Grand Brighton

4 out of 5
The Grand Brighton
97-99 King's Road, Brighton, England

Bewertungen

9.0

Wunderbar

1052 von insgesamt 1564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
314 von insgesamt 1564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
116 von insgesamt 1564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
44 von insgesamt 1564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A really, really good Hotel. The personell at Reception, Breakfast an Concierge is friendly, always smiling and helps in every case. One star less at condition because the public floor to room crunches here and there and the room-door squeaks loud while opening/ closing.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Duty Manager am 22. Nov. 2023
Thank you for your Kind words Martin. I will pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stilvoll, 19Jh mit Empfang beim Check in. Tolles Ambiente!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Jugendstil Hotel, immer wieder gerne!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Simone

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück sehr gut , Personal sehr freundlich
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Maja

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer nicht wie auf Bildern, kein 4 Sterne Hotel, Fenster konnte man nicht öffnen, extrem laute Geräusche von Belüftung/Ventilatoren, Essen wie in einer Kantine, würde nicht empfehlen hier zu nächtigen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grand Brighton - this is how hotels should work
Ankunft und Checkin vorbildlich. Zimmer und Bad wie neu. Lobby und Hotelbar zum Wohlfühlen. Afternoon Tea very British und erstklassig. Frühstück ein Muss. Die Lage des Hotels, ruhig und trotzdem mittendrin. Alle Mitarbeiter*Innnen mega freundlich und immer hilfsbereit. Das Grand hat Klasse und Stil. Danke an das Team. Awesome!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viktorianisches Flair in moderner Ausstattung mit tollem Meerblick. Das Personal war sehr aufmerksam und immer freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Kristyn, Sydney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brighton was a wonderful suprise! Love the lanes, the Pavilion and the Pier
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marie

Lovely room great no complaints at all
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Anthony, canterbury

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Derek

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Derek. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Historic hotel that lived up to its reputation. First class service from start to finish. Amazing!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Seema

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Booked a room on the1st floor. Maintenance/painting on 2nd floor created paint smells to our room. Staff very quick and accommodating to move us to another room. Fantastic views and 5* room. Definitely staying here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Seema. I am pleased you feel the customer service we give here at The Grand Hotel is great. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at the Grand. Top location, clean rooms and delicious breakfast. Will stay again.
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your kind words to the team. We hope you return again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

jasmeet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was large, quiet and clean. Staff were very welcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Shirley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Leila

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for your feedback Leila. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Stuart

Mit einer Gruppe gereist
VRBO cocked up our original accomadation so had to put us up here as emergency accomadation. It did the job, plus it was free, so
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am sorry we was not your first choose. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, friendly staff. Room very clean. Centrally located on seafront a short walk to city centre.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Petet, Dover

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Great breakfast superb accommodation. Great staff. Excellent for my dog.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Kolbrun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Unfortunately there was nobody to help with bags when arriving at the hotel which meant carrying heavy cases up the entrance stairs ourselves. Staff were lovely although one of the concierge was extremely rude... Will put it down to them having a bad day. Fast easy check in. Reception staff were so helpful and very friendly. Room was slightly underwhelming with a bit of a musty smell. It was an inbound room so unfortunately no views but we knew this upon booking it. Overall it was a good stay but I'm not sure we will be in a hurry to book again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Vicente

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bonita vista frente al mar
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

June

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room which my husband found very noisy and I asked to be moved and the reception staff where excellent we where moved to another room which was very quiet and he slept a lot better. The bar staff were also very nice they even remembered our drinks order. It’s the little things that make a stay even better. Thankyou.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Katarina

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Zachary

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Victorian hotel
Antwort von Duty Manager am 20. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Osman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

LesleyAnn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Debra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel has 2 nice bars where you can go and relax . The rooms are dated but comfortable. The room we had waa quiet apart from screaming kids at 6am in the morning in the corridor outside the room .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback .We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

2/10 – Ungenügend

Clare

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Chas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff were clearly well trained in being helpful and friendly. They made our much too short overnight stay really enjoyable. The Grand pricing was also quite reasonable for our Monday night stay, in fact below that of the Hilton, where we usually stay. But may not in future, especially as their wifi is only free when booking through the HHonors website. The Grand's is free. Car parking is really expensive with the Hilton carpark being the nearest charging £36 overnight. But at least it was very secure.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 13. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely, grand British seaside hotel, oozing charm and tradition without being stuffy or pretentious. Enjoyed a relaxing weekend here while visiting for a show at the Brighton centre, which is located next door to the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 13. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Hayley

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 30. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

tina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was in a great location lovely breakfast But very disappointed with our superior room the glass was frosted so we couldn’t see out and felt prison like/claustrophobic I wouldn’t expect that in a standard room ( would of preferred a view of anything than not been able to see out,)
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 5. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am sorry to hear you was disappointed with the frosted glass we have this with our inland rooms to stop people from looking in. I will make sure to pass over your feedback to the team regarding this as we are currently going through a refurbishment. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Fiona, Arundel

Mit einer Gruppe gereist
The grand is iconic … but everywhere could do with a bit of TLC it’s all a bit tired and needs a lick of paint. That said, great location and a comfy bed and a proper power shower!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 5. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am pleased you feel we are greatly located. We are currently going through a refurbishment and hope to welcome you back when completed. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I always stay at The Grand when I’m in Brighton, which is often. Best hotel, beautiful setting and the staff are amazing! Especially the gentlemen that greet you at the door!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 5. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am pleased we are your go to hotel. I will make sure to pass over your kind words and hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a real treat to stay at The Grand off-season I’ll look forward to going back in the future.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 1. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 1. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We have now stayed at the Grand several times, and really like it. The staff are outstanding; cheerful, helpful and polite. This time there were a couple of problems. Minor ones, but worth mentioning. The toilet in our room was faulty and wouldn't flush properly. Also, some the usual items in the breakfast buffet weren't available. No tomatoes, and no vegetarian sausages, two things that we very much enjoy as part of the Grand breakfast. Nevertheless, it is a fine hotel, and we hope to stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 27. Feb. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, I am glad to hear you are a returning guest!. I will make sure to pass over your feedback to the team to look into. We look forward to your returns. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Taylor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 1. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

George

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff couldn’t do enough. As special mention to the bell-boys who had a smile on their faces at all times
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 27. Feb. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Valerie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved the hotel regency features the room was clean spacious the staff were absolutely wonderful . In the breakfast room franco was a delight he was cheerful chatty happy helpful all the staff in the hotel go out of there way to help . Only downside is the grand does not include breakfast in there price anymore which is a shame . But apart from that it was a wonderful break loved sitting in the lounge b est hotel .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 23. Feb. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Nicole. I will make sure to pass over your kind words to the team. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The room was perfect for my mother and I the staff were so helpful clean modern room . The breakfast a huge selection. The staff were excellent in the breakfast room the whole team franco was absolutely fantastic with my mum joking cheerful the whole team Thankyou for another wonderful year .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 23. Feb. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Nicole. I am pleased you and your mum had a wonderful stay and i will make sure to pass over your feedback to the team. We hope to welcome you both back soon. Kind Regards, Paige