Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Novotel Brussels Centre Midi Station

4 out of 5
Novotel Brussels Centre Midi Station
Avenue Fonsny, 5-6-7, Brussels

Bewertungen

8.6

Hervorragend

184 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
124 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 362 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, Zimmer sehr sauber. Umfangreiches Frühstück. Lage am Gare Du Midi ist mit guten ÖPNV-Verbindungen ideal. Umgebung leider - natürlich aufgrund Bahnhofsnähe - laut. Hotelzimmer verfügen aber über sehr gute Fenster, sodass der Straßen- und Zuglärm in der Nacht bei geschlossenen Fenstern nicht gestört hat.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Vera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche Mitarbeitet beim Check-Inn. In allen Bereichen sehr sauber. Frühstück leider nicht das Geld Wert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal spricht wenig bis gar nicht Deutsch!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Cinzia

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Christina am 24. Okt. 2023
Dear guest, We very much appreciate your review regarding your stay at the Novotel Brussels Midi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt
Zentrale Lage - schönes sauberes und angenehmes Zimmer - freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für eine Uebernachtung gut
Für eine Nacht gut. Die Betten waren etwas small. Sonst alles okay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Lydia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The gardenside could be a bit nicer
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Kristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kann man empfehlen.
Wir würden wieder buchen, es war sauber und das Frühstück war auch wirklich okay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Alessandro

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Christina am 26. Jan. 2023
Dear guest, It is always a pleasure to receive positive feedback about your stay with us.We strive to ensure that every guest has the best experience possible and your positive feedback is really rewarding. We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best Regards, ChristinaGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Sascha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr neues, sauberes und modernes Hotel in unmittelbarer Nähe vom Bahnhof - was Vor und Nachteil zugleich ist. Man braucht 15 - 20 Minuten bis in die Altstadt durch eine teilweise „raue“ Gegend.

10/10 – Hervorragend

Lydia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nähe Bahnhof, sehr freundliches Personal, Zimmer schön.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

volker

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nahe Bahnhof Brüssel Süd
Hotel mit guter Ausstattung, Zimmer nach hinten sind ruhig
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

8/10 – Gut

Daragh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nichts auszusetzen
Alles sehr gut
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut und zu Fuß erreichbar
Alles super geklappt
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Carly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel and staff we great. They offer water bottles to refill for use and nice sized room. Good hotel for us since next to Midi train station. Due to being near train station, not the most beautiful area, can walk one mile to center of city.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Flora

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice and the staff were very helpful and kind. The breakfast and dinner was always excellent and the room was comfortable and had all the utilities needed. The hotel also had a water dispenser on the ground floor which we found to be incredibly useful. But I do think the carpet of the hotel room could be cleaned more.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were so friendly and welcoming
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good room size with plenty of space. Quality facilities and exceptionally helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Christina, am 25. März 2024
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to read that you enjoyed the comfort of our rooms, our quality facilities and the friendliness of our staff. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buena opción para una o dos noches, alejada del centro de la ciudad y caminando la percepción es que el barrio es inseguro
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

James

Very clean, very polite and helpful staff, and location to Zuid/Midi was only a few hundred metres. The mattress is the only thing that can be improved, everything else was perfect. Thank you to all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ami Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right by the train station and metro station so made it very easy to get around Brussels.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

NILAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff and nice and clean spacious room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Christina am 19. Feb. 2024
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to read that you enjoyed the cleanliness and comfort of our rooms and the friendliness of our staff. We strive to provide exceptional experiences for every guest, and your positive feedback serves as a great encouragement. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future for another pleasant stay. Best regards,

8/10 – Gut

PAUL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel! Clean and staff are excellent! Close to train station. The area around hotel is a little rough. But this hotel makes up for it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Christina am 19. Feb. 2024
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review about your stay with us. We are more than delighted to hear that you enjoyed the cleanliness of our property and kindness of our staff.While we understand that the station area may not be the most attractive part of the city, it does offer numerous transportation advantages. With immediate access to all public transport options such as buses, trams, etc., it allows for quick and convenient access to the city center, as well as national and international train connections. Once again, thank you for sharing your experience with us, and we look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Yvonne

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Beth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was comfortable, room large. There were rowdy guests that you could hear in the hall in the middle of the night. The area around the hotel made me feel unsafe as a female solo traveler but there was a lo around in terms of restaurants and infrastructure
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good solid place to stay and party ..
Brussels, is a great place to stay. For a weekend get away . The hotel was very convenient. As it’s situated close by the main line Midi station . Room is comfortable, which includes modern facilities and offered fast wifi connectivity. Breakfast, was so,so. As more options was needed to justify a good point . It’s standard for your everyday palate. Dinner needed an overhaul. As the food offerings was not justified. Having to pay a $3 room service charge, which offered poor food quality. The quiche, was a great option. As it was light and crispy with a tasty vinaigrette salad. The main the watershot chicken , was bland and dry . So for food, please visit nearby sites…
The kings size bedroom at the Novotel
The very clean modern bathroom with a great heating light feature .
The Chicken dinner !!
The lounge area !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
We missed drinkwater bottles in hiur room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Very good place
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
First of all, this is a nice clean hotel, pretty convenient to Brussels-Midi station. Check in went fine and the service from the staff was good. But from about 2230 until 0130 in the morning there was a fire alarm coming on and off at 10-15 minute intervals. Like every time I was about to drift off it came on right outside the room. They had someone working on it, but it happened to be right outside our room. We thought about moving but at midnight thought it might be more trouble than it was worth. That meant we didn’t sleep super well. Also there is quite a bit of street noise. Breakfast was fine, a little limited, but good enough for us. I would definitely rate the hotel higher if it wasn’t for the alarm. But getting a good night’s sleep in your hotel is important. Staff were apologetic, which was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Arshdeep

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Huzefa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Shahed

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Two stars only for the location. Trains can be taken from Midi Station to almost anywhere in Europe. The hotel condition is average. Good in the hotel restaurant is absolutely bad. The area near the hotel is dirty. Not much food options. Below average middle eastern or any other kind of food. Streets smell bad.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

James

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Funky smell and dirty towel
Easy to get to. But sadly our room smelt a bit weird. Couldn’t work out if it was just stagnant air or someone had smoked in there. Either way, it was unpleasant. Also one of the towels in the bathroom was covered in someone else’s hair. The hotel felt a bit tired and the rooms were very so so.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christina am 29. Dez. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback with us.We truly appreciate your kind review of your recent stay with us. We strive to provide exceptional experiences for every guest, and your positive feedback serves as a great encouragement. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future for another pleasant stay. Best regards,

4/10 – Schlecht

Vamsi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room smells strongly of a cigarette that it hurt our nostrils. We did not have good sleep. Upon check out, the receptionist did not bother asking how the experience was either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christina am 29. Dez. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry that you experienced an unsatisfactory level of service while staying with us at Novotel Brussels Centre Midi Station. As part of the Accor Group, we strive to offer our guests the highest standards of service and hospitality and it is clear that we have not achieved this goal with your stay. Please be assured that our establishment is strictly non-smoking, and we are disappointed to learn that the room you occupied did not meet our standards. We have already informed our Housekeeping and Reception teams about your experience to ensure that the necessary measures will be implemented to prevent this situation from happening again. Please accept our sincere apologies, and feel free to reach out to us directly if there is anything we can do to rectify this situation. Thank you again for your feedback as it helps us to continually strive towards providing our guests with an enjoyable experience. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved the bed mattress best nights sleep I have ever had. Can you tell me the brand make and model please
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Geleri Coleen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and room was clean and spacious
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Christina am 19. Dez. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review about your stay with us. Our team strives to provide the best possible customer service, so we are always pleased to hear when we succeed. We are also thankful that you found our room clean and spacious, as comfort is something we prioritize highly here at Novotel. We look forward to welcoming you back if your travels bring you back to Brussels in the future! Best Regards, Christina, Guest Relation

10/10 – Hervorragend

LUCIANA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast was great. The room is top.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Sicid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Séjour agréable. Personnel est accueillant et professionnel. Literie confortable. A recommander
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

RIKIYA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Keiichiro

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Gillian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely clean hotel with friendly staff. Bit far away from main attractions.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Jovan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel clean comfortable and handy for Gare du Midi
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Christina am 24. Okt. 2023
Dear guest, We very much appreciate your review regarding your stay at the Novotel Brussels Midi. We are more than pleased that you enjoyed our rich continental breakfast buffet. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards,

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Too noisy
Too noisy, the window options are to a garden and some houses or to the street, so either way you can hear noise everyday. Also you can hear the person next door talk withput a problem.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Christina am 24. Okt. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback about your stay with us.We are truly sorry to read that your experience wasn't up to your expectations. However, We are particularly surprised to hear that you were disturbed by some noises, as all of our rooms, recently renovated, are well soundproofed. Your feedback is very important to us and will be taken into account as we work to provide the perfect guest experience. Once again, thank you for your comment and we hope that we will get the chance to welcome you again. Best Regards,