Außenbereich

Bewertungen von Hyatt Centric Candolim Goa

5 out of 5
Hyatt Centric Candolim Goa
Anna Waddo Main Candolim Road, Candolim, Goa

Bewertungen

8.4

Sehr gut

128 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
81 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit könnte besser sein. WLAN hat nicht immer funktioniert. Essen, Einrichtung und Hotelangestellte hervoragend.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Amitabh am 15. Feb. 2020
Lieber Gast, Grüße von Hyatt Centric Candolim Goa! Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Wir haben Ihr Feedback mit Besorgnis betrachtet und uns für die gemeldeten Unannehmlichkeiten entschuldigt. Wir möchten Ihnen versichern, dass geeignete Korrekturmaßnahmen ergriffen werden, um dasselbe zu beheben. Ich hoffe, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, unsere Produkte / Dienstleistungen vorzustellen und Ihnen zu versichern, dass wir unseren üblichen hohen Standards gerecht werden. Wir freuen uns, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mein Bestes, Amitabh Chakraborty Rooms Division Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Personal nicht motiviert, Zimmer oberflächlich sauber, Bad in schlechtem Zustand
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Amitabh am 15. Feb. 2020
Lieber Gast, Grüße von Hyatt Centric Candolim Goa! Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Wir haben Ihr Feedback mit Besorgnis betrachtet und uns für die gemeldeten Unannehmlichkeiten entschuldigt. Wir möchten Ihnen versichern, dass geeignete Korrekturmaßnahmen ergriffen werden, um dasselbe zu beheben. Ich hoffe, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, unsere Produkte / Dienstleistungen vorzustellen und Ihnen zu versichern, dass wir unseren üblichen hohen Standards gerecht werden. Wir freuen uns, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mein Bestes, Amitabh Chakraborty Rooms Division Manager

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Sehr gutes Hotel, gute Küche und sehr geräumiges Zimmer mit Blick auf den Wald. Der AirPort Shuttle ist ausbaufähig, weil er nur einmal zum und zweimal vom Airport pro Tag durchgeführt wird. Ansonsten ist das Hotel mitten in Goa gelegen und alles von dort gut erreichbar.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Amitabh Chakraborty am 9. Jan. 2020
Lieber Gast, Grüße von Hyatt Centric Candolim Goa !! Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Hotel hatten. Ihr wertvolles Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns wird sehr geschätzt, und die Zeit, die wir dafür aufgewendet haben, ist für uns von größter Bedeutung. Ihr großzügiger Hinweis auf unsere Leistung und Ihr positives Feedback werden uns weiterhin inspirieren und uns ermutigen, noch höhere Servicestandards zu erreichen. Wir haben Ihr Feedback zum Flughafentransfer positiv aufgenommen und werden die Frequenz erhöhen. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mein Bestes, Amitabh Chakraborty Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly and professional staff, high level of cleanliness even for me as Middle-European. Breakfast is really good, food also, eventhough there are lots of restaurants in walking-distance where you get delicious food and drinks for way less money. Beach not more than 5 min. walking distance. Shops, market and doctor also in walking distance. I only can recommend this hotel!
Antwort von Amitabh am 2. März 2017
Dear Guest, Thank you for your words of appreciation and encouragement for our team. I am delighted to note that we have met your expectations during your stay with us. At Hyatt Place Goa, we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. My team and I look forward to welcoming you back to Hyatt Place Goa, Candolim. Warm regards, Amitabh Chakraborty

8/10 – Gut

Kunjal

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Bhawna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

RAVI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent experience
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Pintu

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Nice hotel in a good location. Breakfast service was good with a good variety of food options in their buffet. Food and drink service at the pool could be faster.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sameer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible hotel!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Samir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were amazing from checking in to checking out. They were all super polite and extremely attentive and always smiling and greeting you in the most hospitable way. Our check in with a young lady who’s name is Asthena I think (originally from Mumbai) was super helpful and made us feel very welcome. I felt like we were being greeted by a good friend. Also Ganesh from housekeeping was incredibly polite and helpful. These two are an asset to this hotel and absolutely deserve promotion, pay rise and bonuses. Because of them we are already planning another trip back and I will be bringing the whole family👍
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Shundip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Siny

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel stay was excellent. Staff and services were top notch.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

deepankur

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mandeep Singh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Rajneesh, Unity

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mandeep

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

lailesh

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Hyatt Candolim
Udmærket. Men det er ikke så luksuriøst som det burde. Pool-området er badet i skygge hele dagen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sonal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would book again.
Great stay ! Lovely staff no issues other then the internet not working great in room 733. Would book again for sure.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Karan

The taxi service is not good around the area. I mean it’s accessible easily but less options and you end up paying more money
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ashwin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s our regular stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Mukesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My Stay was very good, My family enjoyed a lot. My child played some of VR games.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Paras

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
property lobby area not upto mark , rest its all ok
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Nishant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice ambiance. Good staff. Food is also good. My kids enjoyed a-lot.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ranjan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and friendly atmosphere with polite staff , either in front office or in dinning area... Thank you Hyatt Centric Candolim
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Jerome de

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This is no way a 5* hotel! the hotels is is poor condition with water leaking all over the top floor and buckets put to catch the water . Smelt of of damp , dark and dingy!! shame on the Hyatt brand putting their name to this place. Coin lhr wait to check out. Food offering was pathetic and tasteless. Avoid this place like the plague . No way what’s expected for 5 star !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Senthil Kumaar

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Carl

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Harpreet

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a few small issues and the staff was amazing at helping and getting everything sorted out Would definitely stay again!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Madhur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Sabyasachi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pros - Nice location, walkable from beach and restaurants - friendly and attentive staff - Prompt service, individual attention - Pool bar - Clean spacious rooms - Although transport is not available through the hotel, plenty of cabs outside the hotel Cons - Breakfast is standard, the non-veg option in the breakfast buffet is limited. However, the veg spread is good and plentiful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Prakash

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great Staff and Breakfast
Nice welcoming hotel and super friendly staff. Breakfast was great too. Only thing that the rooms bathroom could do with a super clean as bottom of shower tiles had mould and we could smell it. Also bad smell in lifts. They need to scent it regularly for an 5 star hotel. Otherwise all good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Sachin Arvind

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-

8/10 – Gut

Ashish

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel for family vacation
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Abhinav

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Abhinav

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay with friendly service
Great 4 night stay for a large group with kids, hotel is well-suited for families and is conveniently located at 10 mins walk to the Candolim beach which is relatively quiet. Children's activity and pool area is great for those with young kids. Food is decent with room for improvement - breakfast service gets crowded quickly with long waits on occasion. Customer service was fantastic - we were taken care well by the staff especially Mr Caine, Mr Vicky, Mr Sanjay and Ms Joslin.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Abhinav

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Supinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Comfortable stay, friendly staff excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic Welcome, excellent attentive service , staff friendly and nothing was too much trouble. The rooms were very clean and the food was great.

2/10 – Ungenügend

gurjot

Mit der Familie gereist
the swimming pools condition was poor, I got hurt and all my trip was affected

10/10 – Hervorragend

Shilpa

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Gobinath

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean hotel and helpful staffs
We recently stayed there for 5 days with family. The whole staffs and hotel was so friendly and above and beyond helpful. The property is so clean and very neatly maintained with great bfast and food choices.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Rama

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Chaman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Caine Sequeira am 10. Aug. 2022
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for choosing Hyatt Centric Candolim for your recent visit to Goa. We are glad you enjoyed a comfortable stay with us. Thank you for taking the time to send us your feedback which does bring a smile on the face of our staff. People are our strongest asset and play a key role in turning a guest experience from good to great. We look forward to welcoming you in the near future and we hope Hyatt Centric is your preferred destination every time you visit North Goa. Warm regards, Caine Sequeira Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

ASHUTOSH V

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Room was too good. The breakfast spread was awesome. It's in heart of North Goa which is a big positive. All staff were very polite & checkout handling by the young lady Christabel was very smooth.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Caine Sequeira am 10. Aug. 2022
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for taking out the time to write such a wonderful feedback for us. We are delighted to know that you had a pleasant stay at the hotel. Your valuable feedback regarding your recent stay with us is highly appreciated and the time taken to provide us with these details is of utmost importance to us. Your generous indication of our performance will remain a source of inspiration to our staff and will encourage us to achieve even higher standards of service. We are hoping you will coming back to stay with us. Best regards, Caine Sequeira, Front Office Manager

6/10 – Okay

SAKEENA

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Caine Sequeira am 10. Aug. 2022
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for choosing Hyatt Centric Candolim for your recent visit to Goa. We regret we failed to live up to our usual high standards and could not deliver an experience which exceeds your expectations. Please do write to me at Caine.saviosequeira@hyatt.com on the aspects of your stay that was not up to your expectations. It will go a long way in helping us improve our services and i do hope you give us another chance in showcasing our hospitality. We look forward to welcoming you. Warm regards, Caine Sequeira Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

NIRANJAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel staff was extremely friendly and helpful. The child policy of the hotel is very family friendly.( good for families to stay here ) Very happy with the hotel Only downside was the breakfast place was too crowded, if at all they can have two counters whenever the hotel is full that will help! Very happy and will recommend other to stay here
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022