Tägliches Frühstücksbuffet (15 EUR pro Person)

Bewertungen von Hotel Aromar

4 out of 5
Hotel Aromar
Empordà 28, Castell-Platja d'Aro

Bewertungen

9.2

Wunderbar

125 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
65 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A very beautiful hotel. Nice room with nice view and very clean! And the location is perfect! I will be back for sure. The staffs are very friendly and helpful. Greetings Jessica
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 5. Juni 2023
Thank you very much for your excellent score in general, we are delighted that you had an excellent stay, we wish to see you again very soon at Aromar!

8/10 – Gut

NORBERT

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut renoviertes Hotel in bester Strand Lage mit einem umfangreichen Frühstück und freundlichen Rezeptionisten und Servicekräften. Der Blick aufs Meer (Zimmer mit Meerblick und Balkon ) ist uneingeschränkt und wunderschön. Das Stadtzentrum ist in wenigen Minuten zu Fuß zu erreichen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Bookings Department am 5. Juni 2023
Vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung im Allgemeinen. Wir freuen uns, dass Sie einen hervorragenden Aufenthalt hatten und hoffen, Sie bald wieder im Aromar zu sehen!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage direkt am Meer, modernes neu renoviertes Hotel, guter Service, freundliche Angestellte
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2021
Antwort von Recepción am 7. Juli 2021
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihren Besuch und die fantastische Punktzahl. Wir freuen uns sehr, dass Sie ein paar schöne Tage in unserem Hotel verbracht haben. Wir hoffen, Sie können sehr bald wiederkommen. Mit freundlichen Grüssen Team Hotel AROMAR

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I visited other Hotels in Platja already with my Dog. I was really impressed by Aromar. The rooms were stylish and super clean. Without demaning I got a room with beach view. The personal always was nice to me and tolerant regarding my dog. I would totally recommend Aromar especially for people traveling with dogs. Im definitely going back again, soon.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2019
Antwort von Dirección am 14. Okt. 2019
Dear client, thank you for your visit and excellent feedback. We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us and your dog had a great time as well! Pets are family members and should be treated accordingly. Hotel Aromar was renovated a year ago and has a fantastic location on the beach front. It would be a pleasure to welcome you soon again. Our best regards, Hotel AROMAR Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Dirección am 15. Okt. 2019
Estimado cliente, muchas gracias por su visita. Quedamos a la espera de su próxima visita. Saludos cordiales, Hotel AROMAR

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Dirección am 15. Okt. 2019
Buenos días estimado cliente, muchas gracias por su visita y comentario. Esperamos su próxima visita. Saludos cordiales, Hotel AROMAR

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good location at the beach and not far from the center, polite and pleasant personal, but parking is a great problem. Fantastic view from the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Teodoro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hicimos la reserva pensando en playa y piscina pero la piscina estaba cerrada habiendo otros hoteles en las q estaba abierta y nadie nos aviso durante el check-in unica pega q le pondria al hotel todo lo demas perfecto
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ismael am 15. Apr. 2024
Apreciados clientes, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Agradecemos su puntuación general y sus comentarios positivos. Lamentamos el punto que nos hace llegar relativo a la piscina pero celebramos que no haya empañado su experiencia general. Aprovechamos para enviarle un cordial saludo. Ismael T. Hotel Aromar

8/10 – Gut

Cristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Bookings Department am 10. Apr. 2024
Merci beaucoup pour votre excellente note de 9 en général, ainsi que vos commentaires concernant la magnifique situation de l'hôtel, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour avec nous, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Gabriel, Barcelona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
el buffet mejorable
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Bookings Department am 28. März 2024
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant la vue magnifique, la calme, la propreté, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Renzo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bookings Department am 28. März 2024
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant la vue magnifique, la calme, la propreté, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bookings Department am 28. März 2024
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant la vue magnifique, la calme, la propreté, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Jeiner

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vistas impresionantes y hotel moderno
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Bookings Department am 23. März 2024
Muchísimas gracias por su excelente puntuación de 10 en general, así como sus comentarios respecto la magnífica situación del hotel, estamos encantados de hayan disfrutado su estancia con nosotros, esperamos verles pronto de nuevo en el Aromar!

10/10 – Hervorragend

Ariel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Bookings Department am 21. März 2024
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant la vue magnifique, la calme, la propreté, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Hailyaite

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement moderne , calme, personnel agréable et cadre face a la mer .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bookings Department am 25. Feb. 2024
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant la vue magnifique, la calme, la propreté, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

8/10 – Gut

Florence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 30. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note de 8 au global, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

8/10 – Gut

DANIEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TROP CHER
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 30. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note de 8 au global, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Rowena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel right on the beach. I booked the junior suite and it was nice and clean. 2 balconies one with a beautiful partial sea view and the other of mountains in the distance. The service was excellent from the moment we checked in to the time we left. We stayed there for my mother’s birthday, when we arrived all receptionist ladies and hotel manager greeted her happy birthday which made her feel extra special. The best added touch was a lovely birthday greeting left in the room with a bottle of bubbles and chocolates. I highly recommend this hotel, thank you Aromar Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 24. Okt. 2023
Thank you so much for your 10 score in totally, we're glad to see you've had an amazing experience with us, our team works every day to make our guests the best experience possible like yours :) We wish to see you again very soon in Aromar!

10/10 – Hervorragend

Johann

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je reviendrais en 2024 😉
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 24. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar en 2024 !

10/10 – Hervorragend

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait
Superbe, hôtel, équipe, très sympatique et efficace Si je dois retourner à Platja d’Aro je reviendrai ici
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 24. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10 ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Generally a lovely stay with friendly staff. Worth paying extra for sea view room, beautiful location Advise going for buffet dinner by 8.30pm we went 9pm. We felt rushed and choices were limited! So not worth 22€ each really!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Thank you very much for your overall rating of 10, as well as your comments regarding the magnificent views, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

mashayu mohd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very friendly and polite. The room is so clean with big bed. The beach is so clean and the coffee house provide excellent environment for chill-out. Double thumb ups to the management and staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Thank you very much for your overall rating of 10, as well as your comments regarding the magnificent views, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

myriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

YOLANDA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel top
Séjour sur un week-end en famille avec enfant. L'hôtel accepte les chiens. Possibilité de manger en terrasse avec les animaux. La chambre déco marbre était très propre, la literie extra, la salle de bain trop petite composé d'un WC et de la douche. Le lavabo est dans la chambre mais n'est pas gênant. Le petit déjeuner est super. Il y en a pour tout les goûts et toutes les envies (beaucoup de choix). Hôtel à recommander. Personnel agréable.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 8, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Me encantó entrar en una habitación tan luminosa, blanca,decorada sencilla y con mucho gusto Me gustó la neverita, el armario muy amplio y la bañera de hidromasaje Todo fantástico
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Bookings Department am 30. Okt. 2023
Muchas gracias por su excelente puntuación de 10 en general, estamos encantados que hayan tenido una excelente estancia, esperamos verles pronto de nuevo en el Aromar!

10/10 – Hervorragend

Francesco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great. They let me park the motorbike in front of the hotel for free. Excellent room, dinner and breakfast. Great position in front of the beach.
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Thank you very much for your overall rating of 10, as well as your comments regarding the magnificent views, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Thank you very much for your overall rating of 10, as well as your comments regarding the magnificent views, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

william

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent beach hotel. Absolutely wonderful front desk service. Beautiful room
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Thank you very much for your overall rating of 10, as well as your comments regarding the magnificent views and nice service of our team, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
EXCELLENT HOTEL AVEC UNE VUE MAGNIFIQUE SUR LA MER DEPUIS LA CHAMBRE TRES BON BUFFET .
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Cristian

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Okt. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

8/10 – Gut

philippe

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
ok
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Sept. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

MURIEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chambre vue mer magnifique Petit déjeuner parfait Bar parfait Le personnel du restaurant et du bar devrait être plus souriant Le personnel de la réception accueillant et sympathique Très bon séjour nous reviendrons
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Sept. 2023
Merci beaucoup pour votre note globale de 10, ainsi que vos commentaires concernant les vues magnifiques, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Neil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place
A beautiful hotel. Very kid friendly. Lovely pool and 10 second walk to a beautiful beach. Within a 5 min walk to a host of restaurants and a lovely shopping strip too.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Recepción am 22. Aug. 2023
Dear Neil, thank you very much for your amazing score. We are delighted to read that you enjoyed your stay and had a great time with us. We look forward to welcoming you in Hotel Aromar soon again. Kind regards

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel tres bien situé avec des chambres rénovées mais pas toutes, verifiez! Chambres petites mais fonctionnelles, et comme souvent un peu bruyantes. Petit déjeuner a 28 euros, c'est assez cher pour l'offre. Personnel peu souriant, dommage.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Bookings Department am 12. Aug. 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note globale de 8, ainsi que vos commentaires sur la grande variété et la qualité de l'hôtel en général, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Bookings Department am 12. Aug. 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note globale de 10, ainsi que vos commentaires sur la grande variété et la qualité de l'hôtel en général, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

6/10 – Okay

lynn

Gut: Personal & Service
Reserve parking if you'll be driving here
The bed and bed linens were very comfortable. The room was clean. We had a beach view room with a balcony. It was nice to sit out there in the evening, watch the sunset. Parking was a nightmare, and we lost our car. We spent well over an hour trying to find it. if you do stay here, reserve a parking spot ahead of time. Breakfast was good but our last morning there, i noticed a hair sitting on a plate of lemon slices. when I told the waitress, she proceeded to reach over and remove the hair then walked away leaving the plate of lemon slices out. In addition there was a large group of people staying there, that seemed to know each other and to all be sick with coughs, without masks and touching the serving utensils at breakfast. The internet was really bad in our room, pretty much unusable. But worked well in the lobby. The beach isn't really sand its tiny littly rocks that hurt to walk on. I wouldn't recomend this area if you want to relax on the beach. The hotel doesn't have lounge chairs on the beach. These need to be rented from a man on the beach.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bookings Department am 5. Aug. 2023
Thank you very much for your comments about the nice location and the beautiful views, for the next time, don't hesitate to inform the reception department about any incident with the room or whatever, who will certainly work to make your stay completely excellent

8/10 – Gut

F J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good hotel by the beach
Good hotel, some rooms dated and tired, so make sure when you book you ask for a refurbished room. Service is very good and restaurant is excellent. The hotel is by the beach and very close to shopping area, ideal to enjoy restaurants and nice shops.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bookings Department am 4. Aug. 2023
Thank you so much for your nice score in totally, also your comments about the faboulous service, we wish to see you again very soon in Aromar!

10/10 – Hervorragend

Dylan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous sommes déjà venus l’an dernier, l’hôtel est très appréciable, la situation géographique top pour aller facilement à la plage.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bookings Department am 17. Juli 2023
Merci beaucoup pour votre magnifique note globale de 10, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

8/10 – Gut

Jarle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bookings Department am 15. Juli 2023
Thank you so much for your score in general, we're glad you've had a great stay, we wish to see you again very soon at Aromar!

10/10 – Hervorragend

Annukka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Upea miljöö ja mahtava huone merinäköalahuoneessa.
Henkilökunta ystävällistä ja suurin osa puhui hyvää englantia. Miljöö henkeäsalpaava ja yleisvaikutelma ylellinen. Aamupala oli erinomainen, mutta illallista olisin syönyt mielummin muualla jälkikäteen ajateltuna. Illallisen entrecote pihvi oli aivan kammottavaa ja lämmin ruoka buffetissa kylmää. Ei lainkaan aamupalan veroista.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bookings Department am 14. Juli 2023
Kiitos erinomaisesta kokonaisarviostasi 10. Olemme iloisia, että sinulla oli erinomainen oleskelu ja toivomme näkevämme sinut pian takaisin Aromarissa!

8/10 – Gut

JURIJS

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 7. Juli 2023
Merci beaucoup pour votre magnifique note globale de 8, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

gladys, lutz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property was excellent, from the staff, rooms and buffet restaurant. It was right on the ocean front and the room and hotel were very clean and smelled nice. Very dog friendly. Walkable to shopping and many restaurants. I will definitely go back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Bookings Department am 7. Juli 2023
Thank you very much for your magnificent rating of 10, we are delighted that you had a great stay, we wish to see you again very soon at Aromar!

8/10 – Gut

Gérard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 24. Juni 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note globale de 8, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous espérons vous revoir très bientôt à l'Aromar !

10/10 – Hervorragend

Gérard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 18. Juni 2023
Thank you so much for your 10 score in totally, we're glad you've had an excellent stay, we wish to see you again verys soon at Aromar!

8/10 – Gut

Martine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Globalement bon séjour
Un hôtel agréable seul bémol nous avions une chambre au dernier étage et un bruit continu venant du toit on suppose
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 18. Juni 2023
Merci beaucoup pour votre note globale ainsi que votre commentaire concernant l'emplacement merveilleux, nous espérons vous revoir très bientôt et rendre votre séjour entièrement satisfaisant

8/10 – Gut

Gerard

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Bookings Department am 18. Juni 2023
Merci beaucoup pour votre note globale ainsi que votre commentaire concernant l'emplacement merveilleux, nous espérons vous revoir très bientôt et rendre votre séjour entièrement satisfaisant

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room we had didn’t have a kettle and only offered a paper cup for drinking, all other rooms we booked this trip at least had a glass for drinking water, etc. Balcony had a great view of the Mediterranean and pool was very clean and comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Bookings Department am 13. Juni 2023
Thank you so much for your excellent score in general, we're glad you've had an excellent stay, for the next time don't hesitate to request a glass drinking water to make your stay a 5 totally score!

10/10 – Hervorragend

ALAIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hotel à Platja de Aro
Tres bon hotel. Très bien placé. Superbe vue sur la met.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Bookings Department am 5. Juni 2023
Merci beaucoup pour votre excellente note en général, nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, nous souhaitons vous revoir très bientôt chez Aromar !

10/10 – Hervorragend

Chloé

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Bookings Department am 5. Juni 2023
Thank you very much for your excellent score in general, we are delighted that you had an excellent stay, we wish to see you again very soon at Aromar!