Eigener Pool

Bewertungen von Shangri-La Chiang Mai

5 out of 5
Shangri-La Chiang Mai
89/8 Chang Klan Road, Chiang Mai, Chiang Mai

Bewertungen

9.0

Wunderbar

629 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
268 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
64 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Rudolf

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriele Lombardo am 27. Nov. 2023
Dear Rudolf,Thank you for staying at Shangri-La Chiang Mai.Based on your score, we realize that we have not been able to deliver that excellent service we are known for and which you came to expect. Since you have not mentioned any comment, and in order to further improve our service standards, we would be very grateful if you could advise us with more details upon the shortfalls and/or grievances you have experienced, so that they can be addressed accordingly.Look forward to hearing from you.Sincerely yours,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich habe ein Premier Zimmer gebucht. Als ich gebucht habe, war auf den Fotos ein Zimmer mit Garten- und Poolsicht zu sehen. Als wir dann das Zimmer im 4.Stock bezogen, war die Sicht jedoch an eine Mauer worauf sich der Tennisplatz befand. Meine Frau konnte das Problem jedoch umgehend und unkompliziert an der Reception lösen. Nach 10 Minuten bekammen wir ein anderes Zimmer im 9.Stock. Unglücklicherweise wurde dann noch nur unser halbes Gepäck ins neue Zimmer gebracht was eigentlich in einem 5Sterne Hotel nicht passieren sollte. Aber wo gearbeitet wird passieren halt Fehler. Am nächsten Tag war als Wiedergutmachung eine nett geschriebene Karte mit Pralines und einer Früchteschale in unserem Zimmer als Entschuldigung. Auf ebookers konnte ich nach der Ankunft meinen ersten Eindruck bewerten wo ich geschrieben habe "hartes Bett". Wenige Stunden später bekamen wir zu meiner Verwunderung einen Anruf von der Reception wegen dem Bett. Ebenfalls wurde dieses kleine Problem umgehend gelöst!!! Vielen herzlichen Dank an das Personal, dass war wirklich ein top Service und sehr professionel! Überhaupt ist das gesamte Personal sehr sehr freundlich und zuvorkommend. Da könnte sich die Schweizer Hotelerie noch etwas davon abschauen! Die Zimmer sind aber etwas in die Jahre gekommen. Teppich sind halt immer problematisch. Ansonsten wurde aber sehr sauber geputzt. Gesamturteil: Wir waren sehr zufrieden und können das Hotel wirklich weiter empfehlen. An dieser Stelle nochmals herzlichen Dank!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Gabriele Lombardo am 16. März 2023
Dear Daniel, Thank you for taking the time sharing your feedback, related to your recent stay with us.At the outset, I am very regretful for all the grievances you have experienced upon arrival. There are absolutely no excuses to justify those shortfalls, and please kindly accept my most unreserved apologies for all inconveniences caused. Please, rest assured that no efforts will be spared, moving forwards, to restore and improve our service standards, to the level we are known for and which you came to expect. We truly value your loyalty, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Please, feel free to contact me directly, if there is anything I can do to further assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Kattaleya am 20. Sept. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Hui

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Gabriele Lombardo am 20. Nov. 2019
Dear Hui, Thank you very much for this wonderful marks on Shangri-La Hotel, Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Yours sincerely, Gabriele Lombardo General Manager

10/10 – Hervorragend

Dr. Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert!
Sehr schönes, sehr gut ausgestattetes Hotel mit sehr gutem Service.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Gabriele Lombardo am 18. Apr. 2019
Dear Dr. Dirk, Thank you very much for this wonderful full marks on Shangri-La Hotel, Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Yours sincerely, Gabriele Lombardo General Manager

10/10 – Hervorragend

Heiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Nach stressigen Tagen in Bangkok war meine Woche im ShangriLa Chiang Mai genau das richtige um zu entspannen. Das Personal war sehr freundlich und der Room Service war auch super. Essen war immer innerhalb von 20 Minuten da. Zimmer sehr sauber und die Damen die fuer das Zimmer verantwortlich waren, sind immer auf meine Wuensche eingegangen, z.b. mehr Camillen Tee anstatt Green Tee und mehr Wasser Flaschen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Gabriele Lombardo am 19. Nov. 2018
Dear Heiko San, Thank you very much for this wonderful full marks on Shangri-La Hotel, Chiang Mai. We are all delighted to learn that your stay with us fully met your expectations and we will of course share your gracious compliments with the whole team. We all look forward to the pleasure of welcoming you again very soon. Yours sincerely, Gabriele Lombardo General Manager

10/10 – Hervorragend

Mitja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Five Star nähe Night Market
Das Hotel liegt sehr gut direkt im der Nähe vom Nachtmarkt. Mit dem Taxi 5 min zur Altstadt. Eine Oase der Ruhe mit Blick auf ganz viel Natur.
Antwort von Amolwan am 1. Mai 2018
Thank you very much for the review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel.
Gute Lage. Zuvorkommend und die sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Gabriele Lombardo am 21. März 2018
Dear Customer, Thank you very much for this wonderful full marks on Shangri-La Hotel, Chiang Mai. We are all delighted to learn that your stay with us fully met your expectations and we will of course share your gracious compliments with the whole team. We all look forward to the pleasure of welcoming you again very soon. Yours sincerely, Gabriele Lombardo General Manager

10/10 – Hervorragend

René, Forchheim, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitzenhotel in zentraler und ruhiger Lage
Das Hotel liegt 5 Gehminuten vom ersten Nachtmarkt entfernt. Sobald man das Hotel betritt, befindet man sich in absoluter Ruhe, vom Gewirr der Straße ist nichts mehr zu hören. Große saubere Zimmer, modern ausgestattet. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Unser Gepäck konnten wir nach Check-Out den ganzen Tag im Hotel einlagern, bis wir abends zum Flughafen abgeholt wurden. Das Hotel ist absolut weiterzuempfehlen und wir würden es erneut buchen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Gabriele Lombardo am 31. Aug. 2017
Dear Rene, Thank you very much for this wonderful full marks on Shangri-La Hotel, Chiang Mai. We are all delighted to learn that your stay with us fully met your expectations and we will of course share your gracious compliments with the whole team. We all look forward to the pleasure of welcoming you again very soon. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmer Aufenthalt
Habe das Hotel "low season" gebucht und deshalb ein gutes Preis/Leistungsverhältnis. Das Hotel ist nicht mehr neu, aber immer noch stilvoll. Habe ein Package für Frühstück und Happyhour genommen. Die Buffets sind so reichhaltig, dass ich mich kaum auswärts verpflegen musste. Personal sehr freundlich
Antwort von Gabriele Lombardo am 30. März 2017
Dear Customer, Thank you for posting your review following your recent stay at Shangri-La Hotel, Chiang Mai and for sharing such great comments. I am delighted to learn that you were overall impressed by the heart-warming hospitality displayed by our colleagues and hopefully, you will return back again soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to further assist you with. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswertes Hotel der Spitzenklasse
sehr schönes Hotel mit großem Pool und schönem Garten
Antwort von General Manager am 15. Dez. 2016
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay with us. I am happy to know that we have all made your stay enjoyable with our warm hospitality and friendly service. Our amazing pool set amidst lush tropical gardens is the perfect place to relax after a busy day. I do hope you will return for more enjoyable stays. Yours sincerely, Franz

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal gelegenes, sehr sauberes Hotel
Ideal gelegenes Hotel, alles sehr sauber, excellentes Personal
Antwort von General Manager am 15. Dez. 2016
Dear Customer, Thank you for the lovely review posted on Hotel.com in regards to your recent stay. Appreciated your positive feedback and hope that you return back soon. Yours sincerely, Franz

10/10 – Hervorragend

Siegfried, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Scöner Aufenthalt in ChiangMai
Wunderbar gelegenes Spitzenhotel in zentraler Lage
Antwort von General Manager am 15. Dez. 2016
Dear Siegfried, Thank you for taking the time to share your experience with us! We are excited to hear you had a pleasant stay and that our location was convenient for your plans while in beautiful Chiang Mai and we hope to welcome you back soon! Yours sincerely, Franz

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Thomas, Speyer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel in Chiang Mai
Sehr schönes Hotel mit großzügiger Gartenanlage. Excellente Clublounge.

10/10 – Hervorragend

Thomas, Speyer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Hotel
sehr guter Service, schönes Hotel mit Pool in schöner Gartenanlage

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Luxusurlaub
Top-Service, angenehme ruhige Atmosphäre, sehr gutes Fitness-Center mit Sauna und Dampfbadbereich. Störend ist der Bau eines Appartament-Hauses direkt neben der schönen Poolanlage. Fertigstellung erst Ende 2015.

10/10 – Hervorragend

Uta, Potsdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier wird auf einen perfekten Service wert gelegt!
Anlässlich unserer privaten Indochinarundreise wohnten wir eine Nacht vor dem Weiterflug nach Mandlay in Myanmar im Shangri La. Es ist ein gepflegtes großes Business-Hotel in unmittelbare Nähe zur Altstadt. Der Eingangsbereicht wirkt aufgrund der Menschenmassen etwas rummelig. Für die Gäste, die den Horizon Club gebucht haben, wird der Check-in in der Lounge in der obersten Etage durchgeführt. Das höfliche Personal ist hilfsbereit, sehr gut geschult und serviceorientiert. Das luxuriöse Zimmer hatte mit 40 qm eine ordentliche Größe, war sehr geschmackvoll und gemütlich eingerichtet und hatte ein großes funktionale Bad. Zur Happy Hour werden in der Lounge kleine geschmackvolle Speisen und alkoholische Getränke kostenlos angeboten. Es ist fast wie eine Halbpension. Auch das Frühstück kann im Horizon Club eingenommen werden. Das Buffet ist hier ebenfalls gut bestückt und die Eiserspeisen werden frisch zubereitet. Ein Taxi-Shuttle zum Flughafen wird für 150,- THB angeboten. Tipp: Etwas mehr bezahlen und den Horizon Club buchen und ein Zimmer zur Poolseite nehmen, da hier kein Straßenlärm die Nachtruhe stört.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Okay, aber könnte viel besser sein
Gutes, aber eher Gesichtsloses Stadthotel in Chiang Mai. Leider wird gerade angebaut, daher ist ab 08:00 Uhr Lärm im Zimmer! Frühstück und Service ist okay, aber doch deutlich unter den Erwartungen welche man von Shangri La zu diesem Zimmerpreis hat...

10/10 – Hervorragend

Andy und Nadia, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel im Zentrum
Wir haben den Aufenthalt im Shangri-La sehr genossen. Die Eingangshalle ist überwältigend, der Pool-Bereich wunderschön angelegt und die Zimmer sind geräumig und sauber. Wir wären gerne länger geblieben und werden bestimmt wieder hier übernachten, wenn wir in der Nähe sind. Zum Nacht-Bazar sind es nur wenige Schritte, und auch sonst liegt das Hotel sehr zentral. Das Personal ist zuvorkommend und hilfsbereit.

10/10 – Hervorragend

Helmuth, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in guter Lage
Hotel liegt in der Nähe zur Altstadt. Die Zimmer waren sehr sauber, der Service sehr gut. Es gibt nichts auszusetzen. Frühstücksbüffet bietet eine reichliche Auswahl uns nationalen und internationalen Speisen. Der über das Hotel gebuchte Ausflug in den Dschungel war top organisiert und recht günstig. Am Pool konnten wir uns super entspannen. Dort gab es kostenloses Wasser und ein paar Fruchthäppchen.

10/10 – Hervorragend

Beat, Arni, AG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Chiang Mai
Alles war super!!!

10/10 – Hervorragend

Nadi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is pretty nice, clean , the room was spacious and the staff was amazing, specially Nine at the reception, he was great and try to accommodate all our needs, cheff Ked was so helpful at the breakfast buffet. Thank you all for making our stay so enjoyable!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 24. Mai 2024
Dear Nancy,Thank you for taking the time to post your review related to your recent stay with us.I am extremely delighted to learn that you have found your home away from home in our hotel. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed some of those key elements which differentiate us. Rest assured, that your gracious commendations have been shared with all our colleagues, and particularly with Nine and Chef Ked, who have found in them a great source of motivation to continue to deliver the promise you came to expect and which we are known for.We truly value your loyalty, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Please feel free to contact me directly, if there is anything I can do to further assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Olivia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very nice place to stay. I will highly recommend it.. great customer service!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 20. Mai 2024
Dear Olivia,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

AKIRA

サービスも良く満足。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 3. Mai 2024
Dear AKIRA,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

8/10 – Gut

Totram

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and friendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 3. Mai 2024
Dear Totram,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Iain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a nice stay. Staff are very organised and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 3. Mai 2024
Dear lain,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JAY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding staff, food and service. Great property!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 17. Apr. 2024
Dear JAY,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

YUSUKE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 11. Apr. 2024
Dear YUSUKE,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful full mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Randall

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was very relaxing, lots of quiet spaces. Pool was great, not crowded. Room was big and comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 9. Apr. 2024
Dear Randall,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.Our unique free-form tropical pool amidst our lush exotic gardens and its 20 meter water slide together with a mini water park next to the kid's pool, to further strengthen our family-friendly vision and for the joy of our little (and big) ones.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

8/10 – Gut

Mitra

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The hotel needs upgrades
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 9. Apr. 2024
Dear Mitra,Thank you for taking the time to write this review related to your recent stay with us. I am very delighted to learn that you had an overall enjoyable staying experience in our hotel. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence, are indeed some of the key elements which differentiate us.I have at the same time noted your comments with regards to the dated conditions of our premises, and rest assured that this matter is being currently addressed. We truly value your loyalty and look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Please, feel free to contact me directly, if there is anything I can do to further assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bryan

Mit der Familie gereist
Bed was very comfortable. Enjoyed the pool and water-slide. Staff helpful and friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 9. Apr. 2024
Dear Bryan,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.Our unique free-form tropical pool amidst our lush exotic gardens and its 20 meter water slide together with a mini water park next to the kid's pool, to further strengthen our family-friendly vision and for the joy of our little (and big) ones.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Vaishali

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All wonderful
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 3. Apr. 2024
Dear Vaishali,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Would recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 22. März 2024
Dear Kimberly,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Chad

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 9. Apr. 2024
Dear Chad,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful full mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Emma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location - 15 mins walk from Chiang mai old town. Beautiful pool and spa facilities Friendly staff Little to no provision in any of the restaurants for plant based diners
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 22. März 2024
Dear Emma,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.Our strategic location, within walking distance to the night market, local restaurants and the city’s main tourist attractions, makes it very convenient for all our guests to explore the city easily at any time of the day.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Prabhakar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Interior of the hotel is spectacular and really spacious with many different shops and 2 restaurants. One is Michelin starred restaurant. Got a delux kind bedroom, it was spacious and good amenities. Bathroom is also very functional and with good quality amenities. Staff are very attentive and their service was top notch. They are very courteous. Would absolutely stay here again. If you plan to have breakfast, select the option when making booking to save a few bucks. Huge number of items for breakfast and quite filling and the quality is pretty good. Definitely a 5 star hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 22. März 2024
Dear Prabhakar,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 3. Apr. 2024
Dear Nicole,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful full mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

HIROSHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
フロントスタッフの対応最高 部屋も清潔 シャワーの強さも最高 朝食のレストランの雰囲気も最高 プールも悪くない
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 15. März 2024
Dear HIROSHI,Greetings from Chiang Mai.Thank you for taking the time to write this review related to your recent stay with us.It is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Taylor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife and I had a wonderful stay at the Shangri-La in Chiang Mai. From airport pick-up to check-out we felt cared for and treated well. The friendly staff were always there to answer questions or provide aid. Our rooms were clean, roomy, and always taken care of. The breakfast buffet was a great way to start out each day, with the fruit bar and fresh juice being a highlight. We treated ourselves to a Spa while staying and also loved the easy access to their health club. We will definitely stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 12. März 2024
Dear Taylor, Thank you for sharing your valuable feedback regarding your recent stay in the hotel. I am very delighted to hear that you had an overall pleasant experience with us. Also, I am glad to learn that you found your room comfortable, clean and spacious, and that you were impressed by our heart-warming hospitality. Our CHI, The Spa Village surrounded by lush tropical gardens is indeed a wonderful destination within our resort, which makes us unique. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely, Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Chia Cheng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff, amenities and tour arrangements!! We traveled the world and this is one of the most memorable experiences thanks to the stellar team to help us arrange every detail of our stay. Exceptional team!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 12. März 2024
Dear Chia Cheng,Greetings from Chiang Mai.It is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 29. Feb. 2024
Dear Alex,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful full mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ka lai Carrie

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 28. Feb. 2024
Dear Ka lai Carrie,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful full mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

siu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and cleaniness
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 20. Feb. 2024
Dear siu,Greetings from Chiang MaiIt is our pleasure to welcome you to our beautiful urban resort. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us.We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

8/10 – Gut

JAE JUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 20. Feb. 2024
Dear JAE JUNG,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Jack

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 19. Feb. 2024
Dear Jack,Thank you for staying at Shangri-La Chiang Mai.Based on your score, we realize that we have not been able to deliver that excellent service we are known for and which you came to expect. Since you have not mentioned any comment, and in order to further improve our service standards, we would be very grateful if you could advise us with more details at gabriele.lombardo@shangri-la.com, upon the shortfalls and/or grievances you have experienced, so that they can be addressed accordingly.Look forward to hearing from you.Sincerely yours,Gabriele LombardoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Voula

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Shangri La was a lovely way to see Chiang Mai and to organize a day trip to Chiang Rai. The staff are exceptionally professional and kind. Shout-out to Mr. Chaou and the Concierge team. The housekeeping staff made our stay comfortable and when we were sick with a cold they brought us complimentary hot tea. Great memories thank you.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 19. Feb. 2024
Dear Voula,Thank you for taking the time to post your review related to your recent stay with us.I am extremely delighted to learn that you have found your home away from home in our hotel. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed some of those key elements which differentiate us. Rest assured, that your gracious commendations have been shared with all our colleagues, and particularly with Chaow, who have found in them a great source of motivation to continue to deliver the promise you came to expect and which we are known for.We truly value your loyalty, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Please feel free to contact me directly, if there is anything I can do to further assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager

8/10 – Gut

Chi Thanh

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Gabriele Lombardo am 16. Feb. 2024
Dear Chi Thanh,Greetings from Chiang Mai.Thank you very much for this wonderful mark on Shangri-La Chiang Mai. Our unique Shangri-La hospitality from the heart, together with our undivided commitment to service excellence are indeed the key elements which differentiate us. We all look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Please, feel free to contact me directly if there is anything I can do to assist you with.Yours sincerely,Gabriele LombardoGeneral Manager