Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Motel 6 Naperville, IL

2 out of 5
Motel 6 Naperville, IL
1585 Naperville Wheaton Road, Naperville, IL

Bewertungen

7.4

Gut

382 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
237 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
155 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
89 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
139 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

6.6/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bed was so loud and uncomfortable. There was a lot of unhappy customers with the staff, the room also felt so ghetto. Never coming back here again unfortunately
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

FONTAINE

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For the price and location it was a great experience. Damien was fantastic clerk - polite, professional and very knowledgeable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Brian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was nice, I appreciated having fresh towels, but I did not realize there was no refrigerator or microwave in the individual rooms. There was one shared microwave in the entrance area. There was also an issue with my TV, but the attendant was able to fix it pretty easily.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Purna Chandra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

lauren

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mathew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Crystal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy parking , good customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Anthony, Sturtevant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not bad, number of loud people in area was all.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi AnthonyWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Ron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Ron,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Memory

Another guest was opening and shutting door all night it scared me
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Memory,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Athanasios, COVINGTON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The motel is only 2 miles from downtown Naperville, it's convenient off I-88. Plenty of shopping and dining options are nearby. Don't let the low-price fool you, the room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Athanasios,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Shaik Shoaib

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad odor and bad experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Shaik, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Ray

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi RayThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Lori,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are only two ice machines in the whole complex couldn't find one onthe 2nd floor. Not totally soundproof, but people are very respectful after 9PM ehen coming in.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi LoriWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Hassane

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Hassane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Cristhian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good spot, not bad for the price, friendly staff mostly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ray

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hreat
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Ray, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Jason

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Need to mark it 1 star on account it was a non smoking hotel - and strong cannibis odor throughout the entire second floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

LORI

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

me

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reasonable hotel for a tired traveler
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Lely

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi James,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Ray

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Waited 10 minutes before receptionist appeared
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Ray,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Darwin

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Darwin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrice

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about the check in was great , the only thing thatvis annoying is the fact that housekeeping starts banging on doors at 830 am when check out is at 11am , i paid $10 to check in early just for housekeeping to start knocking and waking us up hours before we are supposed to check out , its rude and annoying ,please stop that
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Patrice,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Hassane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Memory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff very prompt and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Saint

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Louis , Daman IV

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

carlos

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Carlos, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Victor, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Ken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and clean, reasonably priced.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi KenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Angelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Angelica,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Hassane

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jovana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was clean and we noticed it smelled really good when we walked in like it was sprayed smell was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Jovana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Devonte

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ligia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gracias
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
At least there was good water pressure.
Small packet of shampoo available. For $5 in a vending machine. Toilet bowl cleaner brush greeted me in the hallway along with the wafting smell of marijuana.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Randy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ligia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gracias!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Geschäftlich gereist
Very clean, friendly staff and great value.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ligia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

DeChe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10/10 for money’s worth
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi DeChe,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6