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382 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
382
237 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
237
155 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
155
89 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
89
139 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
139
7.8/10
Sauberkeit
7.8/10
Personal & Service
6.6/10
Ausstattung
7.2/10
Zustand der Unterkunft
7.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Kevin
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bed was so loud and uncomfortable. There was a lot of unhappy customers with the staff, the room also felt so ghetto. Never coming back here again unfortunately
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
FONTAINE
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
20. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For the price and location it was a great experience. Damien was fantastic clerk - polite, professional and very knowledgeable.
FONTAINE
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Brian
Geschäftlich gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was nice, I appreciated having fresh towels, but I did not realize there was no refrigerator or microwave in the individual rooms. There was one shared microwave in the entrance area.
There was also an issue with my TV, but the attendant was able to fix it pretty easily.
Brian
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Purna Chandra
19. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Purna Chandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
lauren
18. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
lauren
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Mathew
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean friendly
Mathew
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Crystal
Mit der Familie gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy parking , good customer service
Crystal
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
8/10 – Gut
Anthony, Sturtevant
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not bad, number of loud people in area was all.
Anthony
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi AnthonyWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Ron
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value
Ron
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Ron,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 – Okay
Memory
13. Mai 2024
Another guest was opening and shutting door all night it scared me
Memory
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Memory,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Athanasios, COVINGTON
Geschäftlich gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The motel is only 2 miles from downtown Naperville, it's convenient off I-88. Plenty of shopping and dining options are nearby. Don't let the low-price fool you, the room was clean and comfortable.
Athanasios
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Athanasios,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Lori
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lori
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Jeanne
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jeanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Shaik Shoaib
3. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad odor and bad experience
Shaik Shoaib
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Shaik, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 – Okay
Ray
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ray
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi RayThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Lori
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lori
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Lori,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Lori
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are only two ice machines in the whole complex couldn't find one onthe 2nd floor. Not totally soundproof, but people are very respectful after 9PM ehen coming in.
Lori
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi LoriWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Hassane
26. Apr. 2024
Hassane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Hassane
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hassane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Cristhian
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good spot, not bad for the price, friendly staff mostly
Cristhian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ray
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hreat
Ray
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Ray, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
6/10 – Okay
Jason
29. März 2024
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Joseph
Geschäftlich gereist
26. März 2024
Gut: Personal & Service
Need to mark it 1 star on account it was a non smoking hotel - and strong cannibis odor throughout the entire second floor.
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
LORI
25. März 2024
LORI
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
me
Geschäftlich gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reasonable hotel for a tired traveler
me
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Lely
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lely
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
John
16. März 2024
John
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
James
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
16. März 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Clean
James
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi James,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Ray
14. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Waited 10 minutes before receptionist appeared
Ray
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Ray,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 – Gut
Darwin
13. März 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Darwin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Darwin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Patrice
Geschäftlich gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about the check in was great , the only thing thatvis annoying is the fact that housekeeping starts banging on doors at 830 am when check out is at 11am , i paid $10 to check in early just for housekeeping to start knocking and waking us up hours before we are supposed to check out , its rude and annoying ,please stop that
Patrice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Patrice,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Hassane
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hassane
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Memory
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff very prompt and clean
Memory
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Saint
24. Feb. 2024
Saint
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Louis , Daman IV
20. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Louis , Daman IV
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
carlos
Mit einer Gruppe gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Carlos, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Victor
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Victor
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Victor, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Ken
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and clean, reasonably priced.
Ken
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi KenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Angelia
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angelia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Angelica,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Hassane
15. Feb. 2024
Hassane
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Jovana
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was clean and we noticed it smelled really good when we walked in like it was sprayed smell was good
Jovana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Jovana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Devonte
10. Feb. 2024
Devonte
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ligia
Mit dem Partner gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gracias
Ligia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
At least there was good water pressure.
Small packet of shampoo available. For $5 in a vending machine. Toilet bowl cleaner brush greeted me in the hallway along with the wafting smell of marijuana.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Randy
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Randy
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Randy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Ligia
Mit dem Partner gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gracias!
Ligia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kenneth
Geschäftlich gereist
3. Feb. 2024
Very clean, friendly staff and great value.
Kenneth
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Joseph
31. Jan. 2024
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ligia
Mit dem Partner gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you
Ligia
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Ligia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
DeChe
Mit dem Partner gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10/10 for money’s worth
DeChe
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi DeChe,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6