Kaffeeservice

Bewertungen von Motel 6 Schiller Park, IL - Chicago O'Hare

2 out of 5
Motel 6 Schiller Park, IL - Chicago O'Hare
9408 Lawrence Avenue, I-90 at Kennedy Expwy, Exit 79-A S., Schiller Park, IL

Bewertungen

6.4
271 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
204 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
164 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
156 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
242 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.2/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

5.6/10

Ausstattung

6.0/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Mareike

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a super moldy room. The floor was super sticky. I don’t recommend for a single women. It felt unsafe. The lock from the inside was broke. So I couldn’t really sleep because I felt unsafe. Absolutely not recommend.
Antwort von Brand Experience Team am 11. Okt. 2023
Hi Mareike,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hab, wie gewünscht, im Obergeschoss ein Zimmer mit Kühlschrank bekommen. Fenster ging zu öffnen, Bettwäsche sauber und heile, Matratze etwas durchgelegen. Etwas laut durch die Einflugschneise der Flugzeuge und der Autos der Jugendlichen in der Nacht. Ansonsten pfehlenswett. Leider hat mich keiner auf den Check Out hingewiesen. Bin durch die Zeitverschiebung gegenüber Europa mit dem Datum durcheinander gekommen und dadurch 1 Nacht länger geblieben.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. Aug. 2023
Hallo Uwe, Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung gemacht haben und freuen uns über Ihr Feedback! Wir freuen uns darauf, Ihnen Ihre zukünftigen Unterkunftsbedürfnisse zu decken. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal ist höflich, nett und hilfsbereit. Zimmer war sauber und empfehlenswert. Sogar Fenster kann man öffnen. Leider kein Kühlschrank und keine Microwelle. Einkaufsmöglichkeit zu Fuß erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Juni 2023
Hallo Uwe, Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben! Bis zum nächsten Mal, wir lassen das Licht für Sie an! Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Helmut Rolf

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Zimmer wurde nie aufgeräumt. Abfalleimer voll. Größe des Zimmer und Bads ok. Nicht genügend Hänger. Günstige Lage zum Flughafen. Gegend relativ sicher. Preise verdoppeln sich von heute auf morgen, weil sie als Walk-in Gast gesehen werden. Kunde sollte vorab informiert werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Nancy Y. am 13. Dez. 2022
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

R C

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
So la la
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Nancy Y. am 13. Dez. 2022
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Holger

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good value for money, but condition rather not in good condition and a bit shabby, no room service, no water heater or microwave, no room or hotel safe, no toiletries more than soap. Located directly under the approach lane of O'Hare Airport (planes approx. 100 m above your head). Next Supermarket 20 minutes walk from Motel Transport connection acceptable (L 30 min walk from motel), has bath tub and basic TV
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Okt. 2022
Hi Holger,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Udo

Gut: Personal & Service
Zimmer ist deutlich in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 24. Aug. 2022
Hallo Udo,Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Erfahrung ist uns wichtig und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns auf Ihre Bedenken aufmerksam machen.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Christian

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schlechtes Internet, unfreundliches Personal. Das Zimmer wurde auch auf Anfrage nicht gereinigt. Reinigung erst ab 4 gebuchten Nächten. Frische Handtücher musste man selber tauschen, den Müll selbst entleeren, neues Klopapier auf Anfrage. Auch der Gesamtzustand der Anlage ist schlecht. Nicht zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 24. Aug. 2022
Hallo Christian,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir sind bestrebt, Ihnen eine angenehme Nachtruhe zu bieten, und sind enttäuscht zu erfahren, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Wir möchten uns dafür entschuldigen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Wir sind der Zufriedenheit unserer Gäste verpflichtet und wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu bewerten.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Tamara

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schmutzig, nicht sicher, horrible!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 13. Juli 2022
Hallo Tamara, Wir bedauern zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrungen mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut. Lilith #Team6

6/10 – Okay

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Motel direkt in der Einflugschneise vom Flughafen. Sehr laut ab ca 5 Uhr. Bad hatte sauberer sein können. Bei der Matratze habe ich jede Feder gespürt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 13. Juli 2022
Hallo Frank, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Bitte geben Sie uns die Möglichkeit, Ihre Erfahrung bei zukünftigen Buchungen zu verbessern. Lilith #Team6

8/10 – Gut

Dominik Timm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

2/10 – Ungenügend

Christoph

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid
It looks normal, but it's horrible, room 234 bed bugs, room 254 heating didn't work, no technician around to help. And to top that, there's a constant ringing noise somewhere outside, keeping you from falling asleep. A horrible, very cold night :-(
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Brand Experience Team am 4. Jan. 2022
Hi Christopher, Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please us the Contact Us feature on our website to connect with us. Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Kristal

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Property old and run down. Rooms had a really bad musty smell. Staff was nice and pleasant. Cheap and convenient for one night stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always a delight
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Kelly

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I only interacted with front desk and they were very nice. But the hotel itself is really run down. I was put in one of the older units and there were stains and damage everywhere. The bathroom light didnt even work and i had to complain twice to get it fixed because maintenance didn't show up. The bathroom itself didn't have any bottom wall siding trim and it made me feel very uncomfortable being in there with holes big enough for mice to get through. The walls of the units are so thin i could hear everyone near my unit. And there is constant the sound of planes as we are so near the airport so don't think you will get any sleep.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Brooklyn

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Veryyy small for nearly $100 per night. No pool or hot tub or free breakfast. We didn’t even stay the night. Went to a Country Inn and Suites with a pool, hot tub, free breakfast and wonderful size room for only $40 more than motel 6. The area felt very unfriendly. So noisy, didn’t realize it was sooo close to O’hare. Early check in fee was waved if I gave them a five star review.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Casandra

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ishmael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Stay. Staff was very understanding and welcoming
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Aleksandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Nicholas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
When I arrived, everything was fine when I got to the room, the lights would not turn on there was missing lightbulbs, the bathroom was dirty, the TV had a big black line down the center, when I brought it to the staffs attention, I was told that there was a 15 minute grace period for me to change rooms, if it wasn’t for me, getting upset and telling them that I just paid over $100 for my room they would’ve kept me in the same room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Omar

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty and smelling
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Diana

Muy sucio un olor feo
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Erika

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Brayan

Gut: Ausstattung
Está bien para pasar la noche, solo que el baño estaba un poco deteriorado y sucio, además salían muchas cucarachas pequeñas de la mesa y el lavamanos
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing staff the management is very professional, it’s like a second home away from home . I love coming here , especially with my current situation on being homeless . They make me feel like I’m a house guest .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

manoj

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Arileny

Mit dem Partner gereist
The layout was unique but unfortunately I got a room next to a room where the customers inside were smoking marijuana. It doesn’t bother me if I just pass by but while sleeping, and someone who doesn’t smoke, couldn’t sleep much
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Joseph

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Aleksandre

Gut: Sauberkeit
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Chelsea

The area was not safe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Chelsea,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Vinay

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Carol

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 10. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Joseph

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property was not cleaned properly and the lights were burned to a point we weren’t able to use the washroom
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Joseph,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Khaled

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Khaled,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

lawrence

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 10. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

luiz, Pompano Beach

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not good checkout
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Gabriel

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
I didn’t like,that I killed four cockroaches,and the tv kept turning on in the middle of the night, I did let the front desk know about this,but they told me if I didn’t have any source to show them,that they can’t do nothing,so I was very upset.i would like some sorts of compensation,because it was very difficult to sleep peacefully at night with my wife !!! It got to the point that had to manually disconnect the tv plug,so I could get some sorts of sleep !!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Gabriel,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ana

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Ana,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

jason

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ll start with the good, super convenient access to bus stops to get to the train for transportation all over and fantastic people with great attitudes work there. Every thing else was awful. First and foremost, the noise from the planes overhead! Forget about sleeping. All the rooms were no smoking from what I saw but you can clearly smell old cigarettes in the room and then it will creep in from surrounding rooms through walls and cracks as well. Facility is very dated and falling apart. Desperately needed repairs. I don’t even want to get started on the stains all over the walls and surfaces, found spots of blood, water stains and unmentionables all over; I was legitimately scared to walk around shoeless. The bed appeared to be clean but I did not want to pull off the covers to check and be disappointed. I did end up getting some sort of reaction to whatever they use to clean the linens. To top it off, there was no speak or mention of room service while I was gone for the day. For the same price, I could have stayed downtown at a much much nicer hotel with better accommodations. I do regret my booking here and hope others stay away.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Jason, Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Volodymyr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Mai 2024
Hi Volodymyr,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s big
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Steven, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Fontaine

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morning staff for extended wasn't helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Fontaine, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Fontaine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wanted to extend a day and receptionist gave a hassle which led to early check out
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Fontaine, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

sebastian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Corroding infrastructure in and around the building
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Alisa, Philadelphia

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I paid around 70 dollars a night for this motel which is the cheapest one I found, i spent 4 nights there and I'm satisfied overall however the room needs better assistance, i found a lot of hair in the beds and the furniture is very old and feels like it's gonna break any time, The crouches, spiders are included with the stay. Also the room didn't have refrigerator and microwave so i had to spend a lot of money on fast food. The room was pretty clean, but i saw mold on the shower curtains. The staff was friendly. If you don't like noise from the planes don't go here, but i was fine with it, i don't mind the noise. I actually loved the location it's pretty close to everything, downtown 35 minutes without traffic, with traffic it's about an hour. I loved the hole in my bathroom door. Actually I had a pretty good stay, I've seen way worse so I'll probably stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Alisa, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6