Terrasse/Patio

Bewertungen von Golden Sands Hotel & Residences

Golden Sands Hotel & Residences
Al Nahda Street 115, opp. Sahara Center, Dubai

Bewertungen

8.0

Sehr gut

149 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
159 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2017
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. Please come and stay with us again. Best Wishes, Stefan Thumiger Cluster General Manager

6/10 – Okay

Peter

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in trister Umgebung
Hotel ist sehr schwierig zu finden. Selbst die Taxifahrer hatten Probleme die Abfahrt vom Highway zu erreichen. Hotellobby ist sehr klein. Der Restaurantbereich für das Frühstück ist beengt. Umgebung ist trist.
Dear Hotel Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your time to share your thoughts about your experience at our hotel. We hope to welcoming you back in the near future and exceed your expectations. Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

6/10 – Okay

Ivan, Lugano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Holiday in Dubai
We had a 2 rooms apartement, we where 4 adults. Nothing special, but the price was very low so the ratio quality/price was very good.

8/10 – Gut

Aiman, Aachen, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel auch für eine Familie gut geeignet
Mein Aufenthalt im Hotel war insgesamt sehr gut. Das Appartment war groß und gut ausgestattet, mit fast alles, was man braucht. Das Hotel eigent sich gut für eine Familie.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Urlaub
Toller Service und gute Lage des Hotels sind positiv zu bewerten. Von der Ausstattung ein 4 Stern Hotel ohne große Mängel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage und guter Service
Das Hotel ist in Summe ein typisches 4 Sterne Hotel ohne gröbere Mängel. Die Zimmer sind groß und gut ausgestattet. Leider sind die Klimaanlagenkompressoren direkt vor den Fenstern am Balkon und entsprechend laut (ähnlich wie die stark befahrene Straße auf der einen Seite des Hotels). Das Personal ist immer bemüht eine Lösung für Probleme zu finden und ist sehr professionell und zuvorkommend. Kundenorientierung wird hier definitiv groß geschrieben und daher kann man über die beschriebenen kleinen Mängel gerne hinweg sehen und seinen Urlaub genießen. Auch positiv anzumerken ist das Einkaufszentrum gegenüber und die Nähe zu den Sehenswürdigkeiten in Sharjah (2-3 Euro mit Taxi).

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliche personal, ausgezeichneter Service, grosse und schöne zimmer. Leider ist das Hotel sehr nah an der Autobahn und man hört die Autos auch in der Nacht sehr gut. bei Sonnenaufgang hört man die Lautsprecher der nahegelegenen Moschee sehr gut. Aus unserem Zimmer sah man von weitem die Skyline von Dubai, unter anderem natürlich auch das Burj Kalifah und die corniche (Meer Promenade). Achtung: Das Hotel kann nur über interchange 11 aus Dubai erreicht werden. über eine stunde für wenige Kilometer.

8/10 – Gut

Robin

Gut: Komfort des Zimmers
Soweit so gut
Das Hotel ist für die UAE soweit sehr sauber. Meine Schweizer Gründlichkeit lies doch an den einen oder anderen Stellen Fragen aufkommen. Die Taxifahrer sind mit Dubai hoffnungslos überfordert. Da empfiehlt sich unbedingt nach der Grenze zu Dubai den Chauffeur zu wechseln.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Große Zimmer
Top Hotel zu diesem Preis, Top Lage genau gegenüber dem Sahara Shoppingcenter Riesen Zimmer.

10/10 – Hervorragend

Luisa Paulina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was amazing
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 14. Jan. 2024
Dear Ms. Luisa Paulina, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

8/10 – Gut

Carolyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location for walkable access to shopping
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 2. Jan. 2024
Dear Mr. Carolyn,Thank you for taking the time to share a detailed review of your recent stay at Golden Sands Hotel & Residences. Your words are genuinely appreciated and will definitely help us make improvements that will allow us to continue providing unforgettable experiences. We hope that we will have an opportunity to welcome you back at Golden Sands Hotel & Residences.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El hotel muy bonito y limpio, la gente muy amable y servicial. Muy buen desayuno.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 17. Dez. 2023
Dear Ms. Nancy, Thank you for your kind words and for sharing your positive experience with us at the Golden Sands Hotel & Residences! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Asif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience, exemplary service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 9. Dez. 2023
Dear Mr. Asif Thank you for your kind words and for sharing your positive experience with us at the Golden Sands Hotel & Residences! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

8/10 – Gut

Zeineb

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 7. Dez. 2023
Dear Ms. Zeineb, Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesAll the best,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 – Okay

LU LE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poorly trained reception everything else was fair wouldn’t stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 7. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Camélia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel et très agréable et à l’écoute merci à Ain balaguru pour leur amabilité. Je conseille cette hôtel.
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 7. Dez. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your comments and will take them into consideration as we continually strive to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Don

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is extremely helpful. There’s an on site restaurant as well as food options nearby. AC blows nice and cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 7. Dez. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

4/10 – Schlecht

Maria Nour, Abudhabi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
When we first checkend in they gave us a terrible room full of humidity. So we went back to the reception and asked to change it.. they accepted and gave us a bigger room. The hotel is super old but overall not bad for its price. In front of a huge shopping mall and nearby dubai airport
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 12. Nov. 2023
Dear Ms. Maria,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

4/10 – Schlecht

manei

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 12. Nov. 2023
Dear Valued,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Angelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 3. Nov. 2023
Dear Ms. Angelica, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Rafiuddin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 3. Nov. 2023
Dear Mr. Rafiuddin, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was amazing, the attention was 10/10, definitely recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 21. Okt. 2023
Dear Mr. David, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 – Okay

Bashi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 15. Sept. 2023
Dear Mr. Bashi, We would like to thank you for sharing a review about your stay. Your feedback is important to us, and we take your concerns very seriously. Rest assured, we have addressed your feedback as we always strive to do better. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay that you deserve. Sincerely, Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 – Okay

Bshd

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
The suites need some updating especially the washrooms, they are in need of renovations.
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 25. Aug. 2023
Dear Mouza,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Manuel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice staff. I always stay in this hotel as it’s very close to Sahara center
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 11. Aug. 2023
Dear Mr.Manuel,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Duncan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Kamila Siedlecka am 9. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you again at Golden Sands Hotel and Residences, your home in the Emirates Sincerely,Kamila SiedleckaCluster Director of Operation

10/10 – Hervorragend

Hassan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is conveniently situated across a major shopping center, accessible by an overhead pedestrian bridge. Also close to local shops and food outlets. The hotel is situated by a bus main road. Traffic noise throughout the day, especially blaring of car horns reduces quality of sleep.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2023
Antwort von Golden Sands Hotel & Residences am 13. März 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. Please be informed that your concern is very well noted. We certainly look forward to the next opportunity to welcoming you back.Kind Regards,Marwan Al MakkeyFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Atif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, accommodation and great staff. Medelynn from housekeeping team was incredible and also Samiya and Lovely from the front desk team.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Marwan am 7. Dez. 2022
Dear Atif,Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards,Marwan Al MakkeyFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 18. Juli 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,El Mahdi LegdoudiRooms Division Manager

2/10 – Ungenügend

Ernesto

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
We were planning to have our vacation at Dubai but unfortunately the airline doesn’t allow us to board our plane because the passport of our kids expire within 6 months after the arrival date. We try to cancel and asked for a refund and was declined and didn’t give any options in how to fix the issue. This is very disappointing.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2022
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 18. Juli 2023
Dear Valued,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty close in everything
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022
Antwort von Marwan am 20. Juni 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 18. Juli 2023
Dear Mr. Mohammed,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,El Mahdi LegdoudiRooms Division Manager

2/10 – Ungenügend

El Mustapha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons payé la prestation petit déjeuner qui n'a pas été enregistré. Donc il fallait payé 50 euros tous les matins. Emplacement dans un quartier très mal fréquenté (prostitution). Le descriptif de l'hôtel était mensongé et pourtant c'est la 4 ème fois que je fais confiance à ebookers. Cafards dans les chambres, salle de bain insalubre malgré les efforts de ménage du personnel, odeur très forte des fauteuils en cuir dans les chambres. Le responsable de l'hôtel n'a fais aucun effort de compréhension. Du coup nous n'avons eu aucun lien avec la réception.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Marwan am 26. Mai 2022
Dear Valued Guest, We thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel where it seems that we did not meet your expectations. We apologize for the disappointing experience. We truly hope you will consider giving Golden Sands a second chance, to redeem your trust. Sincerely, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Elaine

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Marwan am 4. Mai 2022
Dear Elaine, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I would come back again
Room was v spacious for usd100 Net was FOC n fast Air con cold Shower pressure could be better Allowed me to stay till 3pm - thank you for this Huge mall opp hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Marwan am 13. Apr. 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Carlos

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
lclose to the shopping center
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022
Antwort von Marwan am 13. Apr. 2022
Dear Carlos, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Marwan am 4. Apr. 2022
Dear Ian, Thank you so much for rating us. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

RU

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von El Mahdi Legdoudi am 18. Juli 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 – Okay

Abdulmuhem

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

AYED

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, We thank you for taking the time to rate us at our hotel where it seems that we did not meet your expectations. We apologize for the disappointing experience. We truly hope you will consider giving Golden Sands a second chance, to redeem your trust. Sincerely, Marwan Al Makkey Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

FAHAD

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, We thank you for taking the time to rate us at our hotel where it seems that we did not meet your expectations. We apologize for the disappointing experience. We truly hope you will consider giving Golden Sands a second chance, to redeem your trust. Sincerely, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Impressive Temporary Home
Amazing! Very impressive from staff to environment to breakfast Buffett, helpful and courteous staff! Great! Would surely return!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Saad

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Marwan am 10. Jan. 2022
Dear Ali, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

8/10 – Gut

Milagros

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Requested early check as flight arrival time is 0230. Denied when arrived at the hotel. No choice but to stay in 1 bedroom till check in time 2:00pm. The price of room was way higher than the 2 bedroom apartment which was originally booked! Washer was out of order! Called reception to report, technician came after calling twice but unable to repair! Cleaning staff were good.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Marwan am 9. März 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

6/10 – Okay

Salman

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Elmahdi Legdoudi am 18. Juli 2023
Dear Mr. Salman,We are truly delighted to receive your wonderful review of our hotel. Knowing you had an excellent stay is a pleasure to read. It is very encouraging for us when our valued guest takes the time to express thankfulness for our efforts rest assured that your kind words of praise will be shared with the team. We are looking forward to welcoming you back here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in Sharjah.All the best,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 – Okay

Mazin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Normally I booked 5 stars hotel in Dubai, this hotel is 4 stars in Sharja therefore there is a huge difference. The prices of hotels in Dubai in the new year perhaps 10 times more than the normal prices. In Sharje less increased.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Isabelle, ouistreham

Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2021