Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Movenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai

Movenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai
Corner Cairo road and 46th street, Al Mamzar, Dubai

Bewertungen

7.6

Gut

123 von insgesamt 374 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
132 von insgesamt 374 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 374 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 374 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 374 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Beat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel für Familien
Die Unterkunft ist sehr gut. Tolle Zimmer, bzw Appartments mit Raumaufteilung. An einigen Stellen ist das Alter der Unterkunft sichtbar. Das ist nicht störend hindert aber eine hervorragende Bewertung. Der Pool hat eine gute Lage. Insgesamt ist die Lage des Hotels sehr gut.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Damir Kartal am 14. Jan. 2022
Dear Guest, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai It brings us absolute delight to know that we have contributed in providing you with a wonderful experience. Additionally, we are happy to know that we have contributed to one of your best hotel experiences. With that said, we would love to welcome you back during your next stay. Additionally, We want to thank you for sharing your suggestions with us. We have cascaded your review to our management, and we will definitely keep them in mind. Yours sincerely Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

WolfgangHein

Gut: Personal & Service
Das in die Jahre gekommene Haus lebt von der ausgewiesenen Freundlichkeit des Personals. Hier ist insbesondere der Mitarbeiter Shaeed am Empfang zu benennen. Negativ ist der kleine Pool, bei dem leider nicht auf die eigenen Regeln (Springen, laute Musik, Kleinkinder ohne Aufsicht) geachtet wird.
Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fadi Khoury am 28. Jan. 2019
Dear Wolfgang, We would like to thank you for providing us with your candid review regarding your recent stay with us at Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. We are more than delighted to know that your visit has been filled with warm smiles and prompt assistance, as reflected by your four-star review. Rest assured, that we will cascade these matters to the Engineering and Front Office to address your concerns regarding room renovation and pool supervision. Looking forward to seeing you again soon! Yours sincerely, Fadi Khoury Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fadi Khoury am 30. Dez. 2018
Dear Guest Warm greetings from our hotel team in Dubai. Thank you for providing us with your valued review following your visit to our establishment. It is heartwarming to hear that we have provided you with an overall positive stay with us, as reflected by your five-star review. We would like to assure you that we'll continue to work on providing you, our valued guest, with the delightful moments you have experienced during your stay. Looking forward to welcoming you again soon! Yours sincerely, Fadi Khoury Operations Manager

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Preisgünstiges Mittelklasshotel Nähe Flughafen
Preisgünstig für Dubai, in der Nähe eines schönen lokalen Strandes und Flughafen, sonst nichts Besonderes, kleiner Pool, dunkle Zimmer mit Sicht in Innenhof, nichts los in der Gegend, Umgeben von vielen mehrspurigen Strassen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Fadi Khoury am 26. Dez. 2018
Dear David, Thank you for your candid insight concerning your recent stay with our hotel. We are more than glad to know that you find satisfaction and convenience with our location, nearby attractions and cost, as reflected in your review. Upon your return to Dubai, we would love to welcome you again. We look forward to seeing you soon. Yours sincerely, Fadi Khoury Operations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Average accommodation. Pool is quite small (aprx. 15x15 m cross shaped) do not expect to go for extended swimms. On arrival around 3 o'clock in the morning the water boiler in my apartment wasn't working - so I took a cold shower, just was too tired to complain. However they allowed me to smoke in my apartment as they did initially not preserve a smoker's for me as reserved. Good call, this. Gym is ok, Some cardio equipment and wheigt machines. Had to search for a desinfectant however to clean the used equipment. Should be readily available displayed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Fadi Khoury am 4. Nov. 2018
Dear Guest, On behalf of the staff at Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai, we would like to thank you for providing us with detailed feedback concerning your last stay with us. We are happy that you had an overall satisfactory stay with us, but we are sad to hear that your stay wasn't optimal for you. We would like to tell you that we have noted down your suggestions for amenities and equipment which will be forwarded to our management. Additionally, we have cascaded this concern to the engineering department, to address your concerns with the water boiler. We hope to see you back soon! Yours sincerely, Fadi Khoury Operations Manager

6/10 – Okay

Stephan, Iserlohn

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Günstiges Apartmenthotel in Strandnähe
Wir haben uns für dieses Hotel entschieden weil es zum Einen günstig war und zum Anderen nicht weit weg von Al Mamzar Beach Park, wo wir üblicherweise zum Strand gehen. Das Hotel war zuvor für einige Zeit geschlossen, so daß wir davon ausgegangen sind, daß es umfassend renoviert wurde. Das war leider nicht der Fall. Alles im Zimmer war ziemlich "verbraucht" und teilweise defekt, z.B. im Schlafzimmer ein halb abgerissener Vorhang etc. Dazu hatten wir ein Nichtraucherzimmer gebucht, bekamen aber ein Raucherzimmer, ein anderes Zimmer war laut Angabe nicht mehr frei. Das Zimmer war sowohl zu den anderen Zimmern wie auch nach draußen extrem hellhörig. Nicht sehr angenehm. Die Ausstattung der Küche war unterirdisch. Wenn man hätte sich verpflegen wollen wäre man wohl verhungert. Einzig positiv war die Größe des Zimmers. Der Rest des Hotels war in einem guten Zustand, das Frühstück sogar sehr gut.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

Bertollo, München

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kein Mövenpick Standard
Sehr weit vom Schuss! Die Straße direkt neben dem Hotel ( dreispurig ) ist sehr störend und laut sowieso. Metro zu Fuß mindestens 20-30 Minuten, also nichts für Faule!
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2017
Antwort von Fadi Khoury am 21. Nov. 2017
Dear Bertollo, We apologize if our location brought you inconvenience during your stay. Meanwhile, we still hope to welcome you again soon. Best regards, Fadi Khoury Operations Manager

8/10 – Gut

Ursula, CH-Lütisburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in der Stadt, freundliche Bedienung,
Dubai ist sehr eindrücklich. Wir besuchten den Burj Khalifa, Aquarium, Wasserspiele und Fahrt auf dem See im Wassertaxi. Sehr tolle Sandstrände. Einfach mega. Sehr empfehlungswert
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Fadi Khoury am 29. Okt. 2017
Dear Madam Ursula, Greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai and thank you for posting your review. I am glad that you found comfort in our large rooms and good beds. Meanwhile we apologize for the inconvenience brought by the insufficient kitchen equipment and the dysfunctional toaster. Rest assured we'll rectify this issue. We hope to welcome you again soon in our property. Best regards, Fadi Khoury Operations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schōn und ruhig gelegenes hotel in relativer Strandnāhe. Das Personal ist freundlich, die Zimmer gross und sauber und auch der Pool ist ausreichend. Über die Anzahl der Sterne lässt sich Streiten, aber alles im allem ein empfehlenswertes Hotel
Antwort von RanyChammas am 5. Juni 2017
Dear Valued Guest, Thank you for gracing us with a high mark. It would certainly be our pleasure to welcome you back again and again. Best Regards, Rany Chammas Operations Manager

6/10 – Okay

sebi, niedersachsen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Katastrophal laut!!!!!
dieses hotel liegt am rand von dubai, an der grenze zum emirat sharjah. die lage ist also eher mäßig. allerdings ist direkt unter dem hotel ein supermarkt, so dass man jederzeit einen snack oder toilettenartikel besorgen kann. sonst ist in der nähe aber fußläufig absolut nichts zu erreichen. das servicepersonal ist einmalig!!!!!!! absolut freundlich, hilfsbereit und zuvorkommend. in dieser hinsicht fühlt man sich im mövenpick also wirklich sehr wohl und gut aufgehoben. das entscheidende problem ist aber, dass das hotel sehr hellhörig ist und ausschlafen oder morgens noch gemütlich im bett dösen absolut ausgeschlossen ist. und für mich gehört erholung zum urlaub dazu. handwerkerarbeiten um sieben uhr morgens, polternde putfrauen von 7.30-12 uhr und hotelgäste, die bis 5 uhr morgens auf voller lautstärke musik hören sind für mich absolutes no-go. ich würde dieses hotel nicht wieder buchen.
Antwort von MovenpickAlMamzar am 25. Apr. 2016
Dear Sebi, Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. It saddens us to learn that we failed to meet your expectations in rooms, noise and location. Trust that we have shared your review to our Housekeeping and Engineering teams to ensure each room is sealed in better serenity and tranquility. Our guests' feedback is important to us, inspiring us to keep doing better. We hope we may be able to welcome you to a renewed experience on your next visit. Best Regards, Rany Chammas Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Joel, Liestal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Achtung bei Online-Buchung mit Kindern
Wir sind als Familie (2 Erwachsene und 2 Kinder im Altern von 8 und 10) gereist. Unser Zimmer hatte zu wenig Betten! Allerdings ist das ein Problem, dass bei praktisch allen Onlinebuchungsplattformen auftritt - ausser man bucht für 4 Erwachsene... Wir mussten ein zusätzliches Bett (Preis pro Nacht) bezahlen. Dieses war nicht so bequem wie das andere, aber für Kinder i.O. Der Service und auch der Pool hat uns gut gefallen. Wir werden gerne wieder kommen.
Antwort von Movenpick Al Mamzar am 23. Apr. 2016
Dear Joel, It overjoys us to know you and your family had a wonderful time with us at Movenpick Hotel Apartments Al Mamzar. Thank you for gracing us with such thoughtful feedback. We cannot wait to welcome you back again and again. Best Regards, Rany Chammas Operations Manager

2/10 – Ungenügend

fam. mit 2 Kids, NRW MG

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nur für kurzer Aufrnthalt oder für kleiner Budget.
Wir hatten Flug und 3 Tage Hotel. Der restliche Aufenthalt (erstes Hotel) haben wir seperat gebucht. Daher hatten wir den besten Vergleich. Die Hotels hatten gleiche Sternenzahl. Der Haupteingang ist mit dem Auto schwer zu erreichen. Laut Navi standen wir vor dem Hotel, jedoch ein hoher Bürgersteig im Weg. Lôsung: einmal um ein großen Block fahren. Nachdem Einchecken, nochmal das gleiche um in die Tiefgarage zu gelangen. Diese hat nach Abwasser und Fekalien gerochen. Hier der Eingang zum Fahrstuhl nur mit Karte. Einmal Karte vergessen, 5 min Fussmarch durch dem Gestank. Das Personal welches um 6 Uhr Morgens zu sehen war, war ebenso Abends um 20 Uhr zu sehen, demotiviert und unkonzentriert. Die Reinigung erfolgte nur Mäßig wenn man anwesend war. Bei Abwesenheit wurden nur die Betten gemacht. Da es keine Klobürsten und Besen gab, war dies ersichtlich. Ebenso der Chips der Kinder auf dem Boden. Beim erstmaligen betreten des Hotelapartments, war ein sehr muffelicher, schimmelartiger Geruch in alle Räume wahrzunehmen. Diese wurden durch Düfte in der Klimaanlage übertönt. Das Poolwasser war Trüb und nicht Sauber. Pool und Dachterrasse waren nur von 8 bis 20 geöfnet. Viele Bereiche wo der Urlauber (erst recht unsere Kinder) nicht hingehört, waren frei zugänglich. Kids immer im Blick behalten! Viele Bereiche mit Dreck, Müll und volle Auschenbecher im Außenbereich Keine Deutsche Sender im TV. Das Frühstücksbuffet war nicht dem Preis wert. Sorry Leute, nix Positives. :-(
Antwort von Charina am 18. Okt. 2015
Dear Guest, We want to thank you for taking your valuable time to inform us about your experience at our Hotel. We are sad to know that we did not meet your expectations on this occasion and ask that you will consider giving us another opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Okay

Carolina, Touw

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
5 Sterne
Zimmer sauber, könnte etwas grösser sein. Waschmaschine unnötig. Was bringt eine Küche mit Kochgelegenheit und Kühlschrank wenn kein Geschirr, Besteck oder Pfannen vorhanden sind?

2/10 – Ungenügend

tequila97

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Altes renovierungsbedürftiges Hotel
Sehr weit vom Zentrum entfernt, schlechtes Restaurant auf der Webseite wird mit Sauna geworben obwohl es keine hat. Die Zimmer nur oberflächlich sauber. Appartements mit Kühlschrank und Spüle und Mikrowelle, jedoch kein Geschirr, Glas und sonstiges Zubehör. Keine 5 Sterne wert. 2-3 Sterne maximal.

8/10 – Gut

bavariateile

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gute Hotelapartments
Lage ist etwas außerhalb , aber nur 10 Minuten mit Taxi bis zum Flughafen . Rezeption und Check In waren Top Zimmer geräumig , sauber und recht gut ausgestattet , Bett ist absolute Spitze . Pool auf dem Dach klein , aber immer sauber , Handtücher liegen auch immer bereit . direkt im Gebäude befindet sich ein Supermarkt mit großer Auswahl , ebenso eine Apotheke und ein Frisör . Parken ist kostenlos in der hoteleigenen Garage . Das Preis-Leistungsverhältnis ist gut und angemessen . Hotelstandard allerdings ehr 4 Sterne . Fußläufig um das Hotel ist allerdings kaum etwas , man ist schon auf Auto oder Taxi angewiesen .

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Pool auf dem Dach! Grose Zimmer gutes essen!
Sehr sehr schönes und ruhiges Hotel wenig Kinder perfekt zum erholen
Antwort von Mae Mediavilla am 29. Nov. 2014
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 5 stars review. We are very happy to know that you enjoyed your stay and feel that our hotel is ideal for guests with children. We are looking forward to welcoming you back soon. Charina Sablada Communications Executive Mövenpick Hotel Apartments The Square Dubai

6/10 – Okay

Pasquale, Napoli

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hotel am Rande der Stadt
Das Hotel ist ungünstig gelegen, sogar die Taxifahrer haben Schwierigkeiten es zu finden. Es gibt keine touristisch nennenswerten Gebäude oder Einrichtungen im Umfeld, teilweise ist das Umfeld noch freie Sandfläche. Die Lage am äußersten Stadtrand mit Grenze zum Nachbaremirat Sharjah macht das Hotel zurzeit nur für jemanden interessant, der wirklich ohne Lärm und in Abgeschiedenheit seinen Aufenthalt verbringen muss. Um in die Stadt zu gelangen ist eine Taxifahrt mindestens bis zur nächsten Metrostation nötig; man muss teilweise um den Flughafen herumfahren, um in den City-Bereich zu gelangen. Zum Essen ist man auf das hoteleigene Restaurant angewiesen. Ein eher kleiner Supermarkt ist im Gebäude seitlich vorhanden. Wer in Dubai entwas sehen und erleben möchte, sollte ein mehr zentral gelegenes Hotel suchen.
Antwort von Mae Mediavilla am 12. Juli 2014
Dear Sir/Madame, Thank you very much for taking time in sharing this review. All of our guests’ comments are very important to us and we appreciate your candid feedback. We have shared your comments with all the team; and for us it is always a real pleasure to host our valued guests and ensure that every Mövenpick experience is always a memorable one. Sincerely, Mae Mediavilla Communications Executive Mövenpick Hotel Apartments The Square Dubai

4/10 – Schlecht

Maya

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Damir Kartal am 23. März 2024
Dear Ms.Maya,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.Thank you for taking the time to review us. We were very concerned to receive your low ratings. However, we apologize for the inconvenience that caused you and please don't hesitate to contact us to share information on the issues that you encountered so that we can rectify the shortcomings.Thank you and we only hope that you will allow us another chance to be of better service to you in the near future.Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

6/10 – Okay

Asim

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean, staff was cooperative but its too far from the Dubai city which was not comfortable to travel so long to go to the Dubai mall & other places
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Damir Kartal am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Asim, Our team at Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai would like to send you our collective gratitude for sharing your splendid moments with us regarding your stay We are more than delighted to know that your visit has been an overall amazing experience, as reflected by your review. Rest assured that we will do what we can to keep improving our services so that you're more than pleased during your next visit. Looking forward to seeing you again soon! Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

6/10 – Okay

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Review
Good location. Stay friendly. Property is dated (some paint peeling, mould in bathroom).breastfast was average.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Damir Kartal am 9. Feb. 2024
Dear Mr.Andrew, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.We would like to take this opportunity to thank you for taking the time to give us your feedback. We are pleased to read that you enjoyed the quality of rooms, services and the facilities as well as the location of the hotel. It is very motivational for all the team to receive such positive comments. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

KIN PING HESTER

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Damir Kartal am 28. Dez. 2023
Dear Mr.KinWarm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.Thank you for taking time to review our property and for giving us a perfect rating.We look forward to welcoming you back soon!Your Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Nana Saah

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Damir Kartal am 10. Nov. 2023
Dear Mr. Saah ,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.Thank you for taking the time to review us. We were very concerned to receive your low ratings. However, we apologize for the inconvenience that caused you and please don't hesitate to contact us to share information on the issues that you encountered so that we can rectify the shortcomings.Thank you and we only hope that you will allow us another chance to be of better service to you in the near future.Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Syed

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is quiet and peacefull. Gocery is close. Movemenyt to airport is easy. Staff of the hotel are excellent. But amenities quality is very poor. It needs renovation.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2023
Antwort von Damir Kartal am 31. Aug. 2023
Dear Mr. Syed , Our team at Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai would like to send you our collective gratitude for sharing your splendid moments with us regarding your recent stay. We are more than delighted to know that your visit has been an overall amazing experience, as reflected by your review. Rest assured that we will do what we can to keep improving our services so that you're more than pleased during your next visit. Looking forward to seeing you again soon! Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

radwan

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Movenpick Al mamzar am 1. Apr. 2023
Dear valued Guest,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.First and foremost, I would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your recent stay and for taking the time to share your feedback with us.However, I was most concerned to learn that your stay was unsatisfactory in the hotel. I am very grateful that you took time to inform us about it, as improvements can only be achieved through guest feedback.Again, thank you and I hope you will accept my apology and rest assured that at the very least, your feedback will be acted upon to ensure no repetition.I do hope that despite the shortfalls experienced, that you will allow us another opportunity to be of better service in the not too distant future.Yours sincerely.Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Stefano

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Senza asciugamani
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Damir Kartal am 22. März 2023
Dear Guest,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.I am very disappointed to hear that you found our service to be below your standards and for this I extend our heartfelt apology for the inconvenience caused during your stay. We assure you that we will do everything we can to ensure that this does not repeat itself in the future.I do hope that in spite of this unacceptable level of service delivery, you will allow us to be of better service to you in the near future. Thank you once again for sharing your experience of the hotel with us.Your sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

Manuel

Gut: Sauberkeit
All good 😊 just this time we went for breakfast we ask if they were having shashouka that is an Arabic dish of eggs and tomato . When they brought it was scrambled eggs , they try to excuse themselves saying that is the way is cooked however I been living in Middle East for 11 years and I know is not like that. I even show them a picture in google. But they say that is the way they cooked at the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Damir Kartal am 17. März 2023
Dear Mr. Manuel, Our team at Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai would like to send you our collective gratitude for sharing your splendid moments with us regarding your stay We are more than delighted to know that your visit has been an overall amazing experience, as reflected by your review. Rest assured that we will do what we can to keep improving our services so that you're more than pleased during your next visit. Looking forward to seeing you again soon! Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

Ayub

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff there was amazing from the security to the kitchen staff everyone was friendly
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Damir Kartal am 3. März 2023
Dear Mr.Ayub Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.I would like to take this opportunity to thank you for taking the time to give us your feedback.I truly appreciate your kind words about our team members. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will certainly team know that they made an impact during your stay.Thank you once again for your wonderful review. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

AYAKO

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

Emmah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cockroach infested rooms, complained on the first day, moved rooms 3 days after to another infested room, have pictures and videos to prove this. Management team are not proactive or concerned about customer services, overchsrged my kids for breakfast every other day. Worst experience ever
Antwort von Damir Kartal am 6. Jan. 2023
Dear Mr.Emmah,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.I do appreciate the time you have taken to write to us your concerns. I have noted the different issues that you have experienced during your stay with us here and would like to personally apologize for any inconvenience caused. All concerned departments have been informed on your complaints and the respective department heads are taking the matter very seriously to ensure that such incidents do not re-occur.We hope that you would give us another chance to be of better service to you and we will do everything possible to ensure we meet and indeed exceed your expectations.Your Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

6/10 – Okay

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Is a nice property unfortunately the room assigned was smoking and the smell was really bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Damir Kartal am 28. Okt. 2022
Dear Mr.Manuel ,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.First and foremost, I would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your recent stay and for taking the time to share your feedback with us.However, I was most concerned to learn that your stay was unsatisfactory in the hotel. I am very grateful that you took time to inform us about it, as improvements can only be achieved through guest feedback.Again, thank you and I hope you will accept my apology and rest assured that at the very least, your feedback will be acted upon to ensure no repetition.I do hope that despite the shortfalls experienced, that you will allow us another opportunity to be of better service in the not too distant future.Yours sincerely.Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

Yemi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
The room was okay, Karim the receptionist was very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Damir Kartal am 9. Sept. 2022
Dear Ms.Yemi,Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai.We would like to take this opportunity to thank you for taking the time to give us your feedback. We are pleased to read that you enjoyed the quality of rooms, services and the facilities as well as the location of the hotel. It is very motivational for all the team to receive such positive comments. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Damir KartalCluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

8/10 – Gut

KHALID

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Damir Kartal am 12. Aug. 2022
Dear Mr. Khalid , Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. Thank you for taking time to review our property and for giving us a good rating. We look forward to welcoming you back soon! Your Sincerely, Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

10/10 – Hervorragend

Nelly

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The leak in the bathroom.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2022
Antwort von Damir Kartal am 12. Aug. 2022
Dear Mr.Nelly , Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. First and foremost, I would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your recent stay and for taking the time to share your feedback with us. However, I was most concerned to learn that your stay was unsatisfactory in the hotel. I am very grateful that you took time to inform us about it, as improvements can only be achieved through guest feedback. Again, thank you and I hope you will accept my apology and rest assured that at the very least, your feedback will be acted upon to ensure no repetition. I do hope that despite the shortfalls experienced, that you will allow us another opportunity to be of better service in the not too distant future. Yours sincerely. Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

2/10 – Ungenügend

Fawzi A

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we liked nothing, it didnt reach to 2 stars hotels even
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2022
Antwort von Damir Kartal am 14. Mai 2022
Dear Mr.Fawzi, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. I am very disappointed to hear that you found our service to be below your standards and for this I extend our heartfelt apology for the inconvenience caused during your stay. We assure you that we will do everything we can to ensure that this does not repeat itself in the future. I do hope that in spite of this unacceptable level of service delivery, you will allow us to be of better service to you in the near future. Thank you once again for sharing your experience of the hotel with us. Your sincerely, Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Markku

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Hotellin käytävät roskaiset. Huone nuhruisen näköinen. Kylpyhuone remontin tarpeessa. Yleis arvosana huoneesta 2.5. Ikkuna näkymä hotellin toisen puolen seinä. Aamiainen yritetty tehdä monipuolisen näköiseksi mutta siinä ei onnistuttu. Ruoka hyvin keskenkertaista.Hotelli max. 3 - tähteä
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Damir Kartal am 30. Dez. 2021
Dear Mr.Markku, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. I do appreciate the time you have taken to write to us your concerns. I have noted the different issues that you have experienced during your stay with us here and would like to personally apologize for any inconvenience caused. All concerned departments have been informed on your complaints and the respective department heads are taking the matter very seriously to ensure that such incidents do not re-occur. We hope that you would give us another chance to be of better service to you and we will do everything possible to ensure we meet and indeed exceed your expectations. Yours sincerely Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Ebrahim

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff were great & helpful & even upgrade us from delux rooms to 2 room suite with no added fees, But The price compared to the place is not worth it. As the place is old. And the cleanliness of the bedrooms and the kitchen needs to be monitored more, and it is also preferable to use insecticides in the place. Pay attention to washing and sterilizing sheets and pillows well from dirt and odors
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Damir Kartal am 30. Dez. 2021
Dear Mr. Ebrahim, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. I do appreciate the time you have taken to write to us your concerns. I have noted the different issues that you have experienced during your stay with us here and would like to personally apologize for any inconvenience caused. All concerned departments have been informed on your complaints and the respective department heads are taking the matter very seriously to ensure that such incidents do not re-occur. We hope that you would give us another chance to be of better service to you and we will do everything possible to ensure we meet and indeed exceed your expectations. Yours sincerely Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
2 stjernet ophold
Utrolig skuffende ophold for så vidt angår den samlede oplevelse. Generelt meget dårlig kommunikation mellem de ansatte. Vi havde booket en lejlighed til 6 personer med fuldt udstyret køkken. Vi ankom til et tomt køkken og det tog personalet 3 dage at skaffe service til 6 personer. Livredderen ved hotellets pool havde dagligt travlt med at tale i telefon og se serier på sin telefon. Værelserne og hotellets faciliteter er generelt slidte og beskidte. Morgenmadsbuffeten er udemærket. Det samme er hotellets fitnessrum.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Damir Kartal am 3. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us at Mövenpick Hotel and Apartments Bur Dubai. Though some moments in your experience did not match your expectations, we are delighted to learn that your experience in Restaurant was positive. We are looking into the feedback about the Life Guard & Room Make Up with concerned department to continue to improve our services and offerings for our guests. We look forward of welcoming back in the not too distant too future. Sincerely, Damir Kartal General Manager

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Friendly staff great location for my business purposes
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Damir Kartal am 3. Nov. 2021
Dear David, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Movenpick Hotel & Apartments Bur Dubai . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Damir Kartal General Manager

8/10 – Gut

Osama

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Damir Kartal am 13. Okt. 2021
Dear Mr.Osama Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. Thank you for taking time to review our property and for giving us a perfect rating. We look forward to welcoming you back soon! Your Sincerely, Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

10/10 – Hervorragend

Sitan Siby epouse

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel , personnel très chaleureux et accueillant ! Mention spéciale au service de ménage au quotidien !!!!
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2021
Antwort von Damir Kartal am 13. Okt. 2021
Dear Mr. Siby Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us, especially the outstanding service by the team. We will certainly share your compliments with the entire team. Thank you once again for your feedback and we do hope to see you again very soon. Yours sincerely, Damir Kartal Cluster General Manager of Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai & Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

4/10 – Schlecht

Sadaf

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Damir Kartal am 29. Juni 2021
Dear Guest. Thank you for staying and reviewing us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive review regarding your pleasant stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Damir Kartal General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice staff very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Amr AbdelAziz Baragith am 15. Apr. 2021
Dear Guest, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. I would like to take this opportunity to thank you for taking the time to give us your feedback. I truly appreciate your kind words about our team member/s. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will certainly team know that they made an impact during your stay. Thank you once again for your wonderful review. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely, Amr AbdelAziz Baragith Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really tasteful food
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Amr AbdelAziz Baragith am 15. Apr. 2021
Dear Guest, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. Thank you for taking the time to review us and highly appreciate your positive feedback about our hotel. We are delighted to learn how much you enjoyed your dining experience at our Spices Restaurant. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can Thank you and we are look forward to having you again as our guest in the near future. Yours Sincerely, Amr AbdelAziz Baragith Operations Manager

8/10 – Gut

Mustafa

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2021
Antwort von Amr AbdelAziz Baragith am 15. Apr. 2021
Dear Guest, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. Thank you for taking time to review our property and for giving us a perfect rating. We look forward to welcoming you back soon! Your Sincerely, Amr AbdelAziz Baragith Operations Manager

8/10 – Gut

Afsaneh

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Osama am 16. März 2021
Dear Ms Afsneh, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Movenpick Al Mamzar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Yours Sincerely, Amr AbdelAziz Baragith Operations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2021

8/10 – Gut

Ainis

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2020

2/10 – Ungenügend

Sinan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Fabien Chesnais am 28. Dez. 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback following your recent stay with us at Mövenpick Hotel and Apartment Hotel Bur Dubai.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Terrible place to stay. Dont waste your money at this place.
Aufenthalt von 22 Nächten im Juni 2020
Antwort von Amr AbdelAziz Baragith am 22. Juli 2020
ar Guest, Warm greetings from Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai. I am very disappointed to hear that you found our service to be below your standards and for this I extend our heartfelt apology for the inconvenience caused during your stay. We assure you that we will do everything we can to ensure that this does not repeat itself in the future. I do hope that in spite of this unacceptable level of service delivery, you will allow us to be of better service to you in the near future. Thank you once again for sharing your experience of the hotel with us. Your sincerely, Amr AbdelAziz Baragith