5 restaurants, lunch, dinner, brunch served; Indian cuisine

Bewertungen von Taj Dubai

5 out of 5
Taj Dubai
Burj Khalifa Street, Dubai

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

777 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
137 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gutes Hotel, perfekt gelegen
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Saurabh am 24. Jan. 2024
Dear Christian,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Yusuf

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Saurabh am 19. Jan. 2024
Dear Yusuf,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Udo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, schönes Hotel, gut gelegen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Saurabh am 16. Jan. 2024
Dear Udo,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

8/10 – Gut

Marian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist sehr sauber und gepflegt. Das Personal ist zuvorkommend und freundlich. Das Frühstück ist grosszügig - eine tolle Mischung aus indischer, arabischer und kontinentaler Küche.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Saurabh am 20. Nov. 2023
Dear Ms. Marian,Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the hotel and service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles sehr gut, leckeres Frühstück und gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Saurabh am 20. Okt. 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to complete the Ebookers survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the breakfast and location. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Angelika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, super location, great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Saurabh am 2. Okt. 2023
Dear Angelika,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the location and service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das beste Hotel in Dubai. Immer höflich, immer sauber, immer ruhig. Ich habe es noch nie anders erlebt. Ich komme immer gerne ins TAJ. Und nach elf mal, kann ich sicher sagen- dies ist mehr als ein 5***** Hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Saurabh am 8. Aug. 2023
Dear Marco,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schön da und alle so nett
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Saurabh am 7. Aug. 2023
Dear Karin,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Stadthotel
Komfortables Hotel fußläufig zur Dubai Mall mit sehr großen Zimmern und direktem Blick auf den Burj Kalifa. Auch die nächste Metro Station ist nicht allzu weit entfernt. Die Einrichtung der Zimmer ist in einem gutem Zustand. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen. Der Hotelpool ist schön mit komfortablen Day Beds. Besonders positiv war, dass wir trotz Anreise um 5:30h am Morgen bereits unser Zimmer beziehen konnten. Gewöhnungsbedürftig ist die Freischaltung der Fahrstühle und der Zimmertür per Handy. Man kann aber alternativ auch eine Zimmerkarte bekommen.
Blick aus dem Zimmer im 8. Stock
Blick aus dem Zimmer im 8. Stock
Hotelpool
Hotelpool
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Saurabh am 28. Juli 2023
Dear Claudia,Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top hotel on great location with friendly staff. great restaurants and the a fantastic touch of Indian hospitality!!! Looking forward to my next visit!!!
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Saurabh am 10. Okt. 2022
Dear Lucas,Thank you for taking the time to complete the Ebookers survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the location, facilities and service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Herausragend war die Freundlichkeit des Personals. Von Tag 1 bis zum Check-Out fühlte man sich sehr gut betreut. Frühstücksauswahl am Buffet ist reichhaltig. Nicht so gut ist der Zustand der Fassade (Fenster sehr schmutzig).
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Saurabh am 13. Juni 2022
Dear Sabine, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the breakfast and service. With regards to the dirty window, I can assure you that we do have a series of scheduled window cleaning in the hotel to ensure its cleanliness however due to the change of weather in Dubai this has been affected. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Saurabh am 1. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. I am deeply concerned to note your ratings with regards to your overall experience wherein you have rated us 6 on a scale of 1-10. I shall be grateful if you could let us know the reasons for the ratings and the touch points wherein we were unable to meet your expectations as this would give us an opportunity to look into the gaps in our service delivery and take corrective steps to address the same. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

10/10 – Hervorragend

Juergen

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Saurabh am 3. März 2022
Dear Juergen, Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

6/10 – Okay

Alexander

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Saraubh Tiwari am 25. Feb. 2022
Dear Mr. Alexander, Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel in super Lage
Perfekter Service, tolle Suite, wunderbarer Blick auf den Burj Khalifa, schöne Poolanlage. Alles perfekt!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Saraubh Tiwari am 7. Jan. 2022
Dear Kerstin, Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the facilities, its view and service that the team has provided. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Lage, Sauber und sehr freundlich
TOP Hotel nähe Zentrum. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Saraubh Tiwari am 25. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us . On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards, Saurabh Tiwari General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super freundliches und hilfsbereites Personal
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2021
Antwort von Ranjit am 2. Aug. 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Ranjit am 20. Juni 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Ranjit am 24. Mai 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Ranjit am 3. Mai 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hote befindet sich zentral im Downtown. Die Dubai Mall und Burj Kalifa sowie die Dubai Opera sind 10 min zu fuß zu erreichen. Wir wurden freundlich empfangen mit einem Willkommensgetränk und einer Glückkerze und Duft ( indische Tradition). Personal ist sehr hilfsbereit, freundlich und sehr sehr höflich. Das Hotel und die Restaurants ist sehr sauber und h hygenisch. Die Zimmer Ausstattung war Top.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2021
Antwort von Ranjit am 6. Apr. 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the hotel, location and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Ursula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top wie immer
Trotz Covid 19 einen ausgesprochenen zuvorkommenden Service. Vom Check-in bis zum Check-out nach 5 Tagen. Service im Clublevel einwenig eingeschränkt aber wenigstens steht er zur Verfügung. Die Poolmitarbeiter haben alles möglich gemacht, herzlichen Dank. Wir waren über das Neujahr und wurden immer wieder mit Kleinigkeiten auf dem Zimmer überrascht, bis zu Rosenblätter auf den Betten. Wir sind bereits zum dritten Mal im Taj und werden sicherlich wieder einmal kommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Ranjit am 6. Jan. 2021
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Ranjit am 20. Juli 2020
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nettes Personal, Einhaltung der Hygiene in Zeiten von Corona
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Ranjit am 6. Apr. 2020
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Freundliches Personal, gepflegtes Hotel, sehr gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ranjit am 16. Feb. 2020
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ranjit am 11. Feb. 2020
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir wurden sehr herzlich empfangen, Check in schnell und unkompliziert, Service in jeder Hinsicht perfekt! Das Frühstücksbuffet ist der absolute Hammer! Es läßt absolut keinen Wunsch offen! Es findet sich wirklich für jeden Geschmack alles, was man sich nur wünschen kann. Am Tisch sind sogar noch spezielle Gerichte orderbar. Wir fühlten uns wirklich sehr, sehr willkommen und wie Könige. Zimmerservice TOP, Wasser, Tee und Kaffee wird regelmäßig aufgefüllt; auch an Pflegeprodukten ist alles vorhanden. Toll, dass es einen Shuttleservice zur Dubai Mall gibt. Check out ebenfalls völlig unkompliziert. Wir waren zum zweiten Mal hier, und kommen sehr gerne wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ranjit am 7. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey and sharing your detailed feedback. I am delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the room, facilities, food and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war perfekt, das Personal ist sehr nett, hilfsbereit und kompetent, das Hotel ist sehr schön und elegant. Die Zimmer sind sehr geräumig und das Bad ist sehr groß.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Ranjit am 3. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey and sharing your detailed feedback. I am delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the room, facilities and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

Sabrina, Frankfurt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exzellentes Frühstücksbuffet, toller Pool, komfortable Zimmer, schönes Check-in-Ritual, kostenlose Wasserflaschen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ranjit am 22. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey and sharing your detailed feedback. I am delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the room, facilities, food and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East and General Manager

10/10 – Hervorragend

j.j

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei der checkin müssten wir ca. 15min warten.niemand hat uns gerufen.wir sind nach 15min gegangen und fragten ob wir einchecken können.die tradionelle "allathi" haben sie vergessen zu machen. Die dame am empfang war nicht so freundlich. Im hotelzimmmer waren die nachttische und bett extrem verkrazt. Speziele dankeschön an: Alle restaurant personal waren sehr sehr freundlich. Hier will ich jeden mitarbeitern speziell bedanken. Unsere room cleaning service war top. Anju hat sehr sehr gut gemacht und hat schöne überraschungen gemacht. Jamsheed hat auch uns sehr geholfen und möchte bedanken.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ranjit am 30. Juli 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Ebookers survey. I'm deeply concerned to note your feedback with regards to your overall experience. Please be assured that your feedback has been shared with the concerned head of departments who will be reviewing our processes and retrain our associate to avoid similar feedback. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – Middle East & General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was unexceptional good and polite, they interacted with the guests on a very professional level.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Ranjit am 5. Mai 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

8/10 – Gut

Jay

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Visited with my family for 7 days and we had a very pleasant time at the hotel. To be honest it’s perfect placed metro, dubai mall, burj kahlifa and boulevard str all by foot from Taj and “only negative” are the high rise buildings around but all in all perfect
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Ranjit am 1. Mai 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Ebookers survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Till next time!! Best Hotel in Dubai. Close To everything
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Ranjit am 29. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Google survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay/visit with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Außerordentlich freundliches und aufmerksames Personal.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Ranjit am 24. Feb. 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich war 6 Tag in diesem sehr schönem Hotel. Luxuriöses und sehr gut gelegenes Hotel mit hervorragendem Frühstücksbuffet und Personal!
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Ranjit am 5. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Expedia survey and sharing your detailed feedback. I am delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the food and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Ranjit am 3. Feb. 2019
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Ursula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ranjit am 6. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Hotels.com survey and sharing your detailed feedback. I am delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the room, facilities, food and excellent service that the team has provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, super Service, Bar auf Terrasse mit Blick auf Burj Khalifa
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Ranjit am 19. Nov. 2018
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Dani, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, tolle Lage und unglaubliches Personal! Absolut zu empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Ranjit am 12. Nov. 2018
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Ranjit am 5. Nov. 2018
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! Thank you for taking the time to complete the Expedia survey. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back in the not too distant future and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

8/10 – Gut

Patrick, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir buchten ein Familienzimmer. Jedoch freuten wir uns sehr darüber, dass wir eine kostenloses Upgrade für eine Junior-Suite erhielten. Wir waren zu dritt, daher wurde neben dem Doppelbett ein improvisiertes Bett aufgestellt. Der einzige Makel war, dass dieses Bett für jemanden wie mich, mit einer Körperlänge von 1.8 Meter, etwas kurz war. Die Matratze war sehr hart und gewöhnungsbedürftig. Da wir drei vollwertige Betten für drei Personen gebucht und wir einen Aufenthalt von 6 Nächten hatten, wäre die Freude über ein richtiges Bett gross gewesen. Alles andere war ohne jeglichen Makel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Ranjit am 15. Okt. 2018
Dear Guest, Greetings from Taj Dubai! At the outset I would like to thank you very much for sparing your valuable time in filling the Ebookers survey and sharing your feedback. I’m delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the room. I have made a note of your feedback with regards to the bed mattress in your room. We are in the process of reviewing our room facilities but in the meanwhile we are providing alternative bed mattress of your preference upon request. We look forward to welcoming you and your family back to Taj Dubai whenever you plan your next holiday to Dubai, and assure you of our best of attention and services at all times. Warm regards, Ranjit Phillipose Area Director – UAE and Africa & General Manager – Taj Dubai

2/10 – Ungenügend

shfkat

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Steve

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 29. Apr. 2024
Dear Steve,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Vijay Anand Raj, Halifax

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property to stay close to Burj. Will come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Saurabh am 29. Apr. 2024
Dear Vijay,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Lachone, New York

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It would be even better if the pool facilities stayed open later, An ATM was available and connecting rooms were available.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 29. Apr. 2024
Dear Lachone,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Club is fantastic as is the hotel itself. Sushar is absolutely the best his service in the Club was just Super
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 29. Apr. 2024
Dear Stephen,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the facilities and service that Sushar has provided. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Paulo, Sao Paulo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel, well located, premium service and formidable rooms. What else to expect from a hotel?
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Saurabh am 29. Apr. 2024
Dear Paulo,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the hotel, room and service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Nayeli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 22. Apr. 2024
Dear Nayeli,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Jugdeep

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Greeted with a warm welcome and drink. The hotel was very clean and staff very helpful. The restaurants are excellent as is the breakfast. The gym was 24hr and all around the facilities were of a very good standard.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 17. Apr. 2024
Dear Jugdeep,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us and enjoyed the hotel, facilities and service. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai

10/10 – Hervorragend

Jatinder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brilliant
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Saurabh am 16. Apr. 2024
Dear Jatinder,Thank you for taking the time to complete the Expedia survey following your recent stay with us. We are delighted to note that you had a pleasant stay with us. On behalf of the entire team here in Taj Dubai, we look forward to welcome you back soon. Warm regards,Saurabh TiwariArea Director – Operations, Middle East and General Manager, Taj Dubai