Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von The H Dubai

5 out of 5
The H Dubai
One Sheikh Zayed Road, Opposite Dubai World Trade Centre, Dubai

Bewertungen

8.8

Hervorragend

340 von insgesamt 568 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
135 von insgesamt 568 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 568 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 568 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 568 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HASAN
The H Hotel sticht heraus mit seinen Riesen Zimmer& Riesen Bad. einen wunderschönen Ausblick da die Fenster riesig sind. Noch nie so grosse Fenster gehabt und schönen Ausblick. In manchen Hotels schon gewesen weltweit. Es sind auch schöne Details im Zimmer und sehr einladendes grosses Zimmer. Leider ist das Bett für einen so Luxus Hotel sehr schlecht. Hatte schon nach paar Tagen Rückenschmerzen und war nicht angenehm darauf zu schlafen. Service im ganzen Haus ist zuvorkommend und versucht immer weiter zu helfen. Leider merkt man das nicht mehr richtig aufgeräumt und geputzt wird. Verstehe das sie in einem gewissen da immer mehr unter Zeitdruck sind die Menschen. Aber für so ein Luxus Hotel und dessen Preis kann man schon mehr Erwarten. Man wundert sich auch im Eingang Empfangsbereich ob es sich wirklich um ein Hotel handelt.Cafés & Kleidergeschäft . Was leider das schlimmste ist der extreme Lärm Von der unteren Strasse. Sogar ab dem 30.Stock hört man alles extrem. Ob die Autos rennen machen, aufheulen,gepose,gehupe alles hört man leider. Ob man hier bei den Fenstern gespart hat? Jedenfalls das Zimmer beeindruckt und der Ausblick. Doch für diesen sehr hohen Preis weiss ich nicht ob sich das gerechtfertigt da man nicht gut einschläft und den Lärm immer hört. Muss man sich zweimal überlegen. Die Gäste sind auch sehr angenehm da es nicht Massen an Gästen hat und auch nicht viel Lärm Dementsprechend muss man entscheiden
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 5. Dez. 2023
Dear Mr Hasan,Thank you for taking the time to share your detailed feedback on your experience at The H Hotel. We appreciate your positive comments about the spacious rooms, large bathrooms, and beautiful views from the huge windows. It's great to hear that the staff's service was courteous and helpful throughout your stay.However, we sincerely apologize for the discomfort you experienced with the bed. Your feedback is valuable, and we will certainly address this issue to ensure the comfort of our guests in the future. We understand the importance of a good night's sleep, especially in a luxury hotel.We also appreciate your observations regarding the cleanliness and tidiness. Rest assured, we will review our cleaning processes to maintain the high standards expected from a luxury establishment.Regarding the noise from the lower street, we apologize for any inconvenience caused. We will investigate this matter further and explore potential solutions to minimize noise disturbances, especially on higher floors.Your concerns about the mixed-use appearance of the entrance reception area are duly noted. We will consider how to enhance the hotel's ambiance to ensure a seamless and distinct experience for our guests.We genuinely value your feedback, as it helps us identify areas for improvement. If you decide to stay with us again, we will make every effort to ensure a more enjoyable and comfortable experience.Thank you for choosing The H Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Vetsch

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nahe der City und sehr sauber alles freundliches Personal kann das Hotel nur weiter empfehlen
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 9. Juli 2023
Dear VetschThank you for your kind review, we are glad you had great stay at the H Dubai, We are looking forward to welcome you backBest RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Karim H.

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt venue for business
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2020
Antwort von Adie Gallardo am 4. Jan. 2021
Thank you for your review. We are hoping to see you again on the future. Best Regards, Adie Gallardo Quality Manager

8/10 – Gut

Ebru

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Note 1,5 für unseren Aufenthalt
Super schönes Hotel mit sehr nettem Service. Zimmer von uns war gross und geräumig. Geputzt wurde jeden Tag. Frühstück war Ok, Abendessen war sehr gut.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Gonzalo Rodriguez am 9. Jan. 2020
Dear Ebru, We would like to thank you for this review. We hope that we gave you reasons to come back. Best Regards, Gonzalo Rodriguez General Manager

10/10 – Hervorragend

Hans-Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis/Leistung wegen Nebensaison besonders zu empf
In meinem Fall hatte ich ein Eckzimmer welches besonders geräumig war Mit einer Tee/Kaffee Zubereitung ungewöhnlich reichhaltig ausgestattet
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Gonzalo Rodriguez, General Manager am 6. Okt. 2019
Thank you for your great review and rating Hans-Jurgen. It is so wonderful to hear that you enjoyed your visit at The H Dubai and we are pleased that you found our rooms spacious and well-equipped. We hope to welcome you back soon! With my best personal regards, Gonzalo Rodriguez General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Zimmer war schön groß, am Abend war super Aussicht am Tag war nicht so angenehm weil die Fenster sind sehr schmutzig😞 Reinigung ins Zimmer war nicht die beste und zählen können Sie aucht nicht weil wir haben für 4 personen gebucht bekommen haben wir aber am anfang alles für 2 personen ( badetücher usw.) Später auch nur für 3 personen
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Gonzalo Rodriguez am 31. März 2019
Dear Guests, Thank you for your feedback during your stay. We do try our best to ensure that the windows are cleaned on schedule. Due to the intermittent weather conditions, sometimes it is really hard to have a spotlessly cleaned window at all times. Our housekeeping team has been informed to ensure that proper amenities are inplace with the no. of people. We do apologize that we missed that out during your stay. We hope that we can serve you once again. Best Regards, Gonzalo Rodriguez General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel - perfekt für Messe
Das Hotel liegt direkt ggü. von der Messe. In der nahen Umgebung gibt es viele Restaurant. Das Hotel ist etwas abgewohnt aber sehr gut in der Ausstattung. Der Pool ist auch gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Gonzalo Rodriguez, General Manager am 3. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review The H Dubai. We are more than pleased to know that you had an enjoyable stay in our hotel. Looking forward to be of service to you once again! With my best personal regards, Gonzalo Rodriguez General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel mit hervorragendem Service! Gerne kommen wir wieder
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Gonzalo Rodriguez am 4. Jan. 2018
Dear Valued Guest, Many thanks for your splendid comments. We are so grateful for your generous impressions on our hospitality services delivered by my team. We look forward to welcoming you back soon. With my best personal regards, Gonzalo Rodriguez General Manager

8/10 – Gut

Carinjo, Regensburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel in der Nähe vom World Trade Center
Wir haben das Hotel ueber Silvester für 4 Nächte gebucht. Bei unserer Ankunft wurden wir sehr freundlich begrüsst. Die Hotellobby hat uns gut gefallen. Das Zimmer war soweit ok, das Mobiliar aber etwas veraltet und die Schränke hatten einen muffigen Geruch. Das Essen im Delphin Restaurant ist von guter Qualität. Hervorzuheben ist die Höflichkeit des gesamten Personals.

8/10 – Gut

Günther, Stuttgart

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel Sheikh Zayed Road und Trade Centre
Ich habe meinen geschäftlichen Aufenthalt in diesem Hotel gebucht. Das gesamte Team ist freundlich und hilfsbereit. Die zentrale Lage am Anfang der Sheikh Zayed Road macht dieses Hotel zu einem günstigen Standort von dem die meisten Punkte in Dubai schnell zu erreichen sind.

10/10 – Hervorragend

Robert O.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Urlaub mit Ehepartner
Wir fühlten uns vom 1. bis letzten Tag sehr wohl in diesem Hotel. Empfehlenswert auch für Touristen die es auch mal zu Fuss oder mit der Metro versuchen wollen. Man ist sehr schnell im modernen wie auch im alten Dubai, beides muss man gesehen haben.

10/10 – Hervorragend

Dino H.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top
100 weiterempfehlung, top bedienung. Sehr freundlich. Zuvorkommend.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edles komfortables Hotel in zentraler Nähe
Schöne gut ausgestattete Zimmer. Es wurde jeden Tag sauber gemacht, jedoch wurde der Teppich im Wohnzimmer vernachlässigt. Hier lagen kekskrümel (von uns stammend) während des gesamten Aufenthaltes unversehrt an der gleichen Ecke. Trotzdem sehr zu empfehlen. Direkt neben dem Hotel befinden sich zwei Clubs, man bekommt davon oder aber auch von der Hauptstraße an dem das Hotel gelegen ist aber nichts mit. Die Zimmer sind absolut schalldicht.

10/10 – Hervorragend

Beni B.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Erholungsferien
Wir hatten die Executive Suite (100m2). Zimmer ist überdurchschnittlich ausgestattet. Service und Freundlichkeit absolut top! 5 Sterne absolut verdient.

10/10 – Hervorragend

Swissness in Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Im Herzen von Dubai
Schön eingerichtetes (modern und arabisch) Hotel an guter Lage im Herzen von Dubai (One Sheik Zayed Road). Spezielle Restaurants - sehr nettes und immer hilfsbereites Personal. Angenehme Atmosphäre für Geschäftsleute, sowie Feriengäste empfehlenswert.

8/10 – Gut

Mann vom Berg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöner Urlaub um die Stadt zu erkunden und ein wenig ausspannen.
Sehr modernes uns schönes Hotel an centraler Lage. Super Personal und super Ausstattung. Wir waren in der ausserhalb der Saison und so stimmte das Preis-Leistungsverhältnis für uns. Ich nehme an in der Saison zu den normalen Preisen ist es eher teuer mit einem sehr guten Service.

10/10 – Hervorragend

S.E.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Luxuriös und teuer
Das Hotel war gut ausgestattet zudem wurde das zimmer 3mal am Tag gereinigt .Jedoch waren die getränke sehr teuer ein pepsi kostet beim Hotel 15 Dirhams und im Supermarkt 1 dirham. Die Mitarbeiter sind sehr Freundlich und motivier zudem sehr Hilfsbereit wir hatten einen Kinderwagen und der wurde immer Abgeholt und ins taxi gebracht. Das The H Hotel Hat 2 Geväude eins ist ein The H Office Tower dadurch gab es immer viele Leute die Tagsüber im Hotel verkehrten. Ich würde das Hotel gerne nochmal nehmen.

10/10 – Hervorragend

drhasansh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
alles vom feinsten
super Lage, toller Blick.freundliches personal, lasst euch verwöhnen

4/10 – Schlecht

Dubai 2014

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Businesshotel
Ein möchtegern 5-Sternehotel. Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Sauberkeit ist mangelhaft. Diverse Mängel im Zimmer: z.Bsp. WC-Spülung lief die ganze Nacht und starker Fäkaliengeruch in der Toilette. Die Bitte-Nicht-Stören- und Zimmerreinigungs-Anzeige war defekt und wurde auch trotz unserer Meldung nicht repariert. Aufgrund dessen wurde unser Zimmer auch nicht jedesmal gereinigt. Mussten jedesmal nachfragen. Das Frühstücksbuffet war gut.

6/10 – Okay

Saluki

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel in zentraler Lage
Grundsätzlich ist das Hotel gut, die Zimmer geräumig, das Frühstück ausreichend & es hat für alle Unternehmungen eine zentrale Lage. Allerdings haben wir auch einige Kritikpunkte, aufgrund derer wir das Hotel nicht weiterempfehlen würden. Wir hatten ein Zimmer in der Clubetage gebucht, die einiges mehr im Preis beinhalten als die Standard Zimmer, u.a. laut hoteleigener Internetseite die Softdrinks der Minibar. Im Zimmer angekommen, wurden wir durch einen Brief informiert, dass die Softdrinks nur einmal während des ganzen Aufenthalts beinhaltet sind. Soweit so gut, für uns war das auch nicht weiter wichtig, weil wir mehr auch nicht gebraucht hätten, als sich ein bis zweimal ein Pepsi zu nehmen. Das, was wir aber dann getrunken haben und auch laut dem Schreiben frei gewesen wäre, wurde uns am Ende auf die Rechnung gesetzt und hat eine größere Diskussion nach sich gezogen, als wir nicht bereit waren, das zu bezahlen. Bei meinen Eltern, die auch ein Clubzimmer hatten, waren zusätzlich zu den Getränken am Ende sogar Nüsse auf der Rechnung, die sie nie gegessen hatten. In einem 5 Sterne Haus darf so etwas auf keinen Fall passieren. Ich lasse mir als Gast nicht unterstellen, etwas gegessen zu haben, was ich nicht habe. Es macht den Eindruck, dass man hier versucht, noch ein paar Euro herauszuholen und darauf hofft, dass manche Gäste klein beigeben und zahlen.

6/10 – Okay

Dubaifreak

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel ....
Ich war auf einer Messe in Dubai und daher war die Lage des Hotels TOP! (direkt gegenüber WTC). Es war ein recht ruhiges Hotel, ohne viel Schnick-Schnack das man sonst aus Dubai kennt. Die Lage war für ein Shopping Tour im Dubai Mall auch bestens (ca. 5-7 Min. Autofahrt). Ansonsten habe ich noch das Restaurant OKKU ausprobiert, welches das 2. Beste Asia Restaurant in der Stadt sein sollte....Preisleistung war unstimmig. Im Vergleich zu ZUMA in Miami, Dubai od. London war es ziemlich überteuert und durchschnittlich vom Service & Co. Zum Strand muss man schon ca. 25-30 Min. fahren, daher kann ich das H Hotel als absolutes Businesshotel empfehlen, nur für eine Urlaubsreise gibt es bestimmt schönere Häuser.... Das Personal war nett, aber ein bisschen zu langsam....sonst sehr freundlich.

10/10 – Hervorragend

GUKE, Bad Liebenzell, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Monarch Hotel is located in a walking distance to The Trade Center Dubai.
Bequeme Zimmerausstattung. Zentrale Lage des Hotels am Anfang der Sheikh Zayed Road. Von dort aus sind die wichtigsten Punkte Dubais gut zu erreichen. Hervorzuheben ist der SPA- und Wellness-Bereich. Ausgezeichnete Frühstücksleistung.

8/10 – Gut

Dieter, Wiedenbrück

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good business Hotel, nothing for Tourist who likes nice Pool-Area, decent prices, etc.
Overall very good ambiente in Hotel-Lobby and surrounding restaurants. If you are a strict non-smoker, don´t go here. Cygar longe (obvious!) and long-drink bar full of bad smell - also room was having bad smell, although I booked non smoking room. Internet was complimentary - but not working. IT staff helpfull to fix it, but was taking long time, after 1,5 days not used anymore. If you like to enjoy sun at the pool - still possible - at a high noise-level - as long the surrounding jobsites reached the level 7-8 floor...but when final height is reached in some month - there will be simply no sun anymore reaching the pool-area. This sounds all a bit negative, but lobby, room, size of room, outlook from room (above > 20 floors) is great - and I got a good price deal with Expedia - for "normal" rates as 1000 AED don´t go, better packages elsewhere...

10/10 – Hervorragend

Marion, Hopfgarten, A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Frühstück
Das Frühstück ist wirklich sensationell - hier gibt es sogar frischestes Früchtepüree (Erdbeer-, Apfel-, Kiwi-, etc.) - fürs Joghurt oder Müsli! Sehr aufmerksamer und freundlicher Service!

2/10 – Ungenügend

Christian

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Günstig gelegen zum World Trace Center Dubai - Messen.
Das Hotel liegt günstig zum Messezentrum, jedoch gibt es genug andere Hotels, die dort auch sind.

10/10 – Hervorragend

GUKE, Bad Liebenzell, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das The Monarch Hotel liegt günstig gelegen zu Beginn der Sheikh Zaid Road und gegenüber dem Trade C
Verkehrstechnisch günstig gelegenes Hotel. Gut ausgestattete Zimmer.

10/10 – Hervorragend

Raimund, Hamm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einige Baustellen, jedoch recht zentral gelegen
Das Hotel hat die von mir geforderten Anspruche in vollem Umfang erfüllt. Die Zimmer sind sehr schön und komfortabel, der Fitness - Bereich ist sehr großzügig, einzig das Pool - Ambiente liegt hinter den Erwartungen. Der SPA - Bereich ist sehr schön, die Anwendungen sehr hochwertig. Die Speisemöglichkeiten sind ausgezeichnet. Das Hotel ist als business - Hotel zu empfehlen, das Preis - Leistungsverhältnis ist ausgezeichnet.

4/10 – Schlecht

Manfred, Frankfurt, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotwl Monarch liegt zentral zum Trade Center
Service war miserabel, sowohl beim Frühstück als auch beim Essen.

10/10 – Hervorragend

HP, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Businesshotel mit arabischen und internationalen Gästen
Das Hotel hat unsere Erwartungen voll erfüllt.

10/10 – Hervorragend

Vinish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and the Attention from the staff is unparalleled
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ronnie J.

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nisrine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 25. März 2024
Dear Ms NisrineThank you for the 5-star rating! We're delighted you enjoyed your experience. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.Best RegardsAdnan Zafar

10/10 – Hervorragend

Eddie

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 6. Feb. 2024
Dear Mr EddieThank you for your great rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted that you had a wonderful experience with us.Looking forward to welcoming you back.Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Colin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property. Great location and shops and bars within 10 mins walking distance.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 2. Feb. 2024
Dear Mr Colin,Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you found our property excellent, with a great location and convenient access to shops and bars within a 10-minute walking distance. We aim to provide a memorable experience, and we're delighted to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Shazaad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 23. Jan. 2024
Dear ShazaadThank you for the outstanding 5/5 rating! We're thrilled to learn that your experience with us met or exceeded your expectations. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

CHIRAG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location, spacious and clean rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 15. Jan. 2024
Dear ChiragThank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location and found our rooms to be spacious and clean. Providing a comfortable and welcoming environment for our guests is our top priority.We are looking forward to welcome you backBest RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

Zulfikar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very bad service. No hot water at 2 am every day. Very rude front desk.
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 8. Jan. 2024
Dear Mr ZulfikarWe regret the inconvenience caused during your stay. We apologize for the issues with hot water and any unpleasant experiences with our front desk. Your feedback is valuable, and we'll address these concerns to enhance our services. We appreciate your understanding and hope to have the chance to improve your experience in the future.Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Shezma

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 23. Jan. 2024
Dear ShezmaThank you for the outstanding 5/5 rating! We're thrilled to learn that your experience with us met or exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

6/10 – Okay

SALEM, PALM BAY

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Excellent services nice location helpful staff a lot of facilities nearby room size and view nice - only problem the clean of room not well dust and bad smell to be follow and operate cleaning group.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 30. Dez. 2023
Dear Mr SalemThank you for your positive feedback regarding our excellent services, nice location, helpful staff, and the amenities nearby. We appreciate your comments on the room size and view.I apologize for any inconvenience caused by the cleanliness issues you experienced. Your feedback is crucial, and we will address this promptly with our cleaning team to ensure a more enjoyable stay for our guests.Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to the opportunity to welcome you back.Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Omar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel worth to stay at
Not first time at The H, Excellent location, Amazing lobby, helpful staff price are good compared to the hotel level class. Rooms are big and clean. Bed mattress needs to be replaced because it’s not comfortable and not acceptable compared to hotel level. On my second day the room was already cleaned. And i was taking afternoon nap and one of the housekeeping comes inside the room asking if want my room to be cleaned!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 29. Dez. 2023
Dear Mr OmarThank you for your valuable feedback! We're thrilled to have you return to The H and appreciate your positive comments about our excellent location, amazing lobby, helpful staff, and overall pricing.We apologize for the inconvenience regarding the bed mattress and the interruption during your afternoon nap. Your concerns are noted, and we will address them promptly to ensure a more comfortable and seamless experience during your next visit.We truly value your continued patronage and look forward to the opportunity to enhance your stay further.Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Eman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was okey
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 13. Dez. 2023
Dear EmanThank you for your positive review! We're delighted to hear that everything met your expectations during your stay. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, we'd love to hear them. Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Gianluca

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 8. Dez. 2023
Dear GianlucaThank you for sharing your feedback. We apologize for falling short of your expectations. Your rating of 4 out of 10 is noted, and we take your concerns seriously. We are committed to addressing and improving the issues you mentioned. Please consider reaching out to our guest relations team to discuss this further. We appreciate your input and hope for the opportunity to provide you with a better experience in the future.Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Luz Fernandez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noble was an exceptional associate who was kind, warm, attentive, conscientious, courteous, professional, and simply made me and Mom feel like we were right at home. He is such an invaluable asset to the team, and he really exudes the values of the H Dubai, which makes him and that hotel the best personnel and place in town!
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 6. Dez. 2023
Dear LuzThank you for taking the time to share such heartfelt praise for Noble. We're thrilled to hear about the exceptional service he provided and how he made you and your Mom feel right at home. Noble's kindness, warmth, attentiveness, and professionalism truly embody the values we strive for at The H Dubai.Your kind words serve as a great motivation for Noble and the entire team. We are grateful to have him as part of our staff and appreciate your recognition of his efforts.We look forward to welcoming you back and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 20. Nov. 2023
Dear Mr DavidThank you for taking the time to share your rating with us. We appreciate your feedback, as it helps us continually improve our services.We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we regret any inconvenience you may have encountered.If there are specific details or areas you'd like us to address, please know that we're here to listen. Your feedback is valuable to us, and we'll use it to make the necessary improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more positive experience.Thank you for choosing Expedia.Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Sunock

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
좋았어요
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 20. Nov. 2023
Dear SunockThank you for the fantastic 5/5 rating! We're thrilled you had a wonderful experience. Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Francisco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to the convention center and metro stop. Great gym. Walking distance to the Frame. Everything else is easily accessible via the metro.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 20. Nov. 2023
Dear Mr Francisco,Thank you for sharing your positive experience! We're delighted to hear that our convenient location near the convention centre and metro stop, along with the great gym, enhanced your stay. It's fantastic that you found everything easily accessible via the metro. We hope to welcome you back soon!Best RegardsAdnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Domininkas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in Dubai
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 20. Nov. 2023
Dear Mr Domininkas,Thank you for the fantastic 5/5 rating! We're thrilled you had a wonderful experience. Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

Abdelkader

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 9. Okt. 2023
Dear Mr Abdelkader,We're sorry to hear that your recent experience fell short of your expectations, resulting in a 2/10 rating. Your feedback is important to us, and we're committed to addressing any concerns you may have had.If you could provide more details about your stay, it would be greatly appreciated, as it will help us improve and ensure a more satisfying experience in the future.We value your feedback and hope to have the opportunity to better serve you on your next visit.Sincerely,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

SANGRAK

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 9. Okt. 2023
Dear Sangrak,I'm truly sorry to hear about your negative experience with our hotel and staff. We take your feedback seriously and would appreciate more specific details about your concerns so we can address them promptly.We apologize for any inconvenience you faced during your stay and are committed to improving our services. Your feedback is important to us, and we hope you might consider giving us another chance to provide a better experience in the future.Sincerely,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Frederik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Quality & Guest Experience Manager am 18. Sept. 2023
Dear Mr FrederikThank you for your outstanding rating! We're delighted to hear that you had a perfect 10/10 experience during your stay with us. Your feedback is greatly appreciated, and we can't wait to welcome you back for another exceptional visit in the future.Warm regards,Adnan ZafarQuality & Guest Experience Manager