Restauration extérieure

Avis sur Angelic Tourist Inn

2.5 out of 5
Angelic Tourist Inn
Rizal St, Brgy Maligaya, El Nido, Palawan

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 15 avis sur 68." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 23 avis sur 68." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 68." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 68." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 68." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Sabrina

Les points forts : Personnel et service
Bien placé,personnel attachant.
Evitez la chambre 101. Cafards et salle de bain avec très forte odeur d’egout. Nous avons donc changé de chambre le 2eme jour. Petite chambre. Petit déjeuner très simple. Confort sommaire mais personnel très attachant.
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de ruth le 20 mars 2019
THank you very much. We will address this immediately.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
petit hôtel au calme pour dormir, rue arrière de la principale, déjeuner correct inclus, service de buanderie efficace,
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Ruth le 20 févr. 2019
Thank you very much. It is our pleasure to be of service to you. God bless.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Super séjour à el nido dans cet hôtel !! Évitez juste de rajouter un lit d'appoint car les chambres ne sont pas très spacieuse . L'idéal est de prendre une chambre pour 3 si vous êtes 2 . Le personnel de l'hôtel est très sympa et serviable .Super bien situé à proximité du port .
Séjour de 7 nuits en février 2018

6/10 Satisfaisant

Arndt

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Man muss immer Preis Leistungsverhältnis betrachten und dann fällt das Fazit der Unterkunft nicht so schlecht aus. In der Regel gab es fließend Wasser,leider funktionierte das WLan im 3 Stock nicht. Zudem wollte man uns erst ein Zimmer ohne Fenster geben was gar nicht geht. Hervorzuheben ist die Lage, die ist wirklich gut
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Joaquín

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La habitación no estaba disponible y nos redirigieron a otro hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It had air conditioning and good water pressure. Clean lobby and rooms. Breakfast was simple but good. Wi-Fi worked well.
Séjour de 8 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Colin

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poor stay El Nido
OK for one night. Aircon poor beds rammed into the room
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

YASUSHI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Romeli

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a last minute booking because I got to el nido before I expected to. It’s very close to the main strip, about a 5-7 minute walk. However, when I arrived at check in they told me to “come back later” because of a black out. I asked when I should come back and they said they didn’t know. I asked for a refund so I can find another hotel (I had been traveling since 6am and was ready to shower and wind down) and that’s when they decided to turn on the generator for electricity during the black out. Then they tried to put me in a room that I did not book. When I said something they put me in my original room but there was no toilet seat. I asked for a toilet seat and was told it would be fixed. they never fixed it and when I mentioned it to the person at the front desk she said they could come the next day, knowing full and well I was checking out the next day (she literally mentioned my leaving in the morning when I walked in after having dinner). Would literally never stay there again. Glad I only stayed a night.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Anamie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Chona

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Roland

Séjour de 4 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Anna

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer service is horrible, there is never anyone at the front desk and on the rare occasion that there is they aren’t helpful. When we arrived to check in to the hotel they told us that “our room had a leak” when they had clearly overbooked and moved us to a different hotel for 1 of the 3 nights of our stay. When we finally got moved into the room the bathroom was soaking wet, the shower had no hot water, the towels were stained and the room smelt of mold. When we went to the front desk to ask about the shower being cold and the wifi they told us they would send someone to help us later, no one ever came to help. The room next to ours was being redone and the hall smelt like paint and chemicals. The other guests on our floor were very inconsiderate and were having loud conversation and playing music in the hall at 7:30 AM. There is also a small white dog that is always in the lobby which barks early in the morning and at night and it is always in the way.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Abigail

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good staff, very accommodating with our requests. Thank you!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Jose

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The family sleep at the first floor and they make noisy starting at 4 am and the ac barely worked. I would not recommend this place
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall a good and safe place
This hotel has a great price , good plated breakfast … the first room they brought us to had noticeable smell of mould and it was visible, but they did move us immediately upon request to a larger and better room without any issues regarding cleanliness or mould. The shower temperature for hot doesn’t work, but because it is so hot and tropical in Palawan I really didn’t mind. However, this might be an issue for some travellers. It is overall a good size room for a very good price and the staff are friendly enough. It is the location of this hotel that is exceptional with being walking distance to the major brand-new supermarket, as well as many great restaurants and the beach in the location cannot be beat. Unfortunately, perhaps due to the location and environment we did witness one large roach in the room that seemingly came out of nowhere that was just walking in the closet. I cannot figure out where it came from , but that is just my report, overall it’s a good value for the price and location, the staff are friendly & breakfast was good. Very quiet at night and decent clientele, mostly foreigners and their Filipino counterparts.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Jocelyn

Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Maria Rubie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean room, easy access to everything and very nice staff
Séjour de 4 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

LIDER WAINE, Daly City

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall Angelic Inn is 4/5. Walking distance to the port beach where you go to island tours and to the shops and restaurants. Staff were always present in the lobby and very attentive.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Dioneia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ruth le 12 mars 2020
Thank you.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly but we were put on the top floor right by the breakfast room which meant that we heard all of the noise in the morning. One morning we were woken up at 5:15am!! Towels were dirty and the air con didn’t work properly. The beds were uncomfortable and the breakfast was limited. Toilet didn’t flush properly and the bathroom smelt awful. Also not clean in the bathroom. Shower head was full of mould. Wouldn’t visit again.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

2/10 Horrible

Paolo, Italy

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very bad experience. The only good thing is the central position. EVERYTHING but that is very bad. The cleaning, the moto rent (we got injuried cause of the motos...), the breakfast service, the owner. Everything
Séjour de 8 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Taneli

Les points forts : Propreté et personnel et service
Aika pieni huone.wifi signaali välttävä., vessasta puuttui peili, lämmintä vettä ei aina tullut. Henkilökunta erittän auttavaista kaikki hoituu hotellin kautta kuten retkien bookkaus ja mopon vuokraus. Ihan hyvä aamiainen. ilmastoini toimi hyvin. Hyvä sijainti. Voisin yöpyä uudestaan vaikka pikku puutteita olikin.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Ruth le 25 déc. 2019
Thank you for staying at Angelic Tourist Inn.

6/10 Satisfaisant

Mariaana

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de ruth le 26 nov. 2019
Thank you for staying here.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ruth le 7 juin 2019
Thank you.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ruth le 7 juin 2019
Thank you.

6/10 Satisfaisant

Brian

Les points forts : Personnel et service
A weekend getaway...
The location is very central. The staff were so helpful and friendly.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ruth le 5 juin 2019
Thank you. We were glad to be of service to you.

10/10 Excellent

Michael, Zeitz

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr gute und ruhige Lage. Dennoch ist alles fußläufig erreichbar.
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Ruth le 5 juin 2019
Thank you. We are glad to be of service to you.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff trying to help out with any questions, OK amneties.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Ruth le 5 juin 2019
Thank you. Serving you is our pleasure.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
走進住宿地點的巷口非常髒亂、垃圾堆積,房間及廁所充斥著一股濃厚的異味,水龍頭出來的水也是不乾淨並且有異味的,唯一好的是房間乾淨。
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ruth le 5 juin 2019
Thank you. We will address this immediately.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
I expected the room to be a bit bigger but it was not so. The toilet and shower needs some improvement as there was a leak. The air conditioning needed some cleaning as it was not that cool, But you get what pay for.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Ruth le 5 juin 2019
Thank you. We will address this immediately.

2/10 Horrible

HANS

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst place ever ..
Bathroom smells like urine , half of the toilet was missing , staff not friendly , nothing deluxe in this room , they even want to put us in a room without view , hotel with 20 rules for the guest , but no rules for themself , water very dirty , never again , this has to be the worst i ever stayed in the Philppines .not even 1 star is this place , no wifi in the room ..
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Ruth le 4 avr. 2019
Thank you very much. We will address this immediately.

2/10 Horrible

Anna

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bida z nędza przez wieś pędzą
Hotel raczej hostel Oszukują na każdym kroku przykład wynajmujesz skuter na dobę płacisz a okazuje się ze masz tylko na 12 godzin po cZym słyszysz od właściciela taka polityka .... BRAK SŁÓW pokoje pierwotnie chcieli nam dać bez okien żenada Małe klitki Śniadanie okropne Jedyny plus hotelu/hostelu przepiękny widok z tarasu podczas śniadania
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Ruth le 20 mars 2019
Thank you very much. We will address your concern immediately. Please be informed that the management of the motorcycles is not under Angelic Tourist Inn. It is separated from the hotel, anyway we will let him know of your complain in motorcycle rentals.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Ruth le 25 févr. 2019
Thank you.

8/10 Bien

Helen

Les points forts : Personnel et service
Place is clean but the bathroom had bad smell. Overall it was OK
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Ruth le 13 févr. 2019
Thank you very much. We will address it immediately.

4/10 Médiocre

Alfred

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Consistently below average - got assigned a family room instead of two double rooms for rhe first night (deal which i accepted) - breakfast was barely standard - scooter to rent are not in good condition - rooms weren't cleaned at all during our 3 nights stay - laundry took years to dry - moisture and high level of humidity all over the place - nevertheless staff was friendly and helpful
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Ruth le 11 févr. 2019
Thank you very much for your comments. We will address these the soonest possible time. Apologies for the inconvenience that it caused you. Thanks

2/10 Horrible

rony

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Caution The rooms are small and not as advertised
The hotel advertises rooms 20 meters and it is not true that the rooms are small and 5 meters
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Ruth le 11 févr. 2019
The one indicated in our room amenities is 20 square meters not 20 meters. The size is 5 meters x 4 meters and that is why it is 20 square meters Whatever included and indicated there is true. We uphold honesty in our business. The size of the room is just fit for its prize. Thank you.

2/10 Horrible

Catalina

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pésimo hotel!!!
Lo unico bueno que tiene es la ubicación central. Desde el minuto 1 tuvimos problemas con el staff y mánager. Éramos 5 personas y teníamos reservadas 2 piezas triples delux. Al ver que éramos 5, nos pasaron una triple "dudosa", ya que la tercera cama estaba debajo de la principal y el dormitorio era muy pequeño, y una doble aún más pequeña sin ventana. Pedimos que nos dieran las piezas que habíamos reservado y pagado, pero no tenían disponibilidad segun ellos. Tras mucho reclamo, nos dijeron que nos podrían cambiar al día siguiente y entregar el refund por la diferencia de la pieza la primera noche. Sin embargo, al día siguiente no querían responder por el refund. Tuvimos que esperar y discutir durante los siguientes días insistentemente para que sea nos devolvieran nuestro dinero. Desayuno malo y muy demoroso y pese a que uno pide limpieza, no la hacen. Resumen, pésimo hotel y servicio. Tratan de engañarte constantemente y no responden a menos que uno tome una actitud extremadamente firme. Tuvimos inconvenientes todos los días que nos hicieron perder mucho tiempo y pasar malos ratos. No lo recomiendo para nada!
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Ruth le 13 févr. 2019
Thank you very much. We will address it immediately.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Sofia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
The staff and owner were very kind to us throughout our stay. Free breakfast and nice mountain view from our room and at breakfast (4th floor). Convenient location with easy access to tutus (local transportation). There’s a very adorable dog on the property. The owner even came to the ferry terminal to deliver something we had left in the room on our last day. Too kind of him.
Séjour de 5 nuits en décembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Drama, ga hier nooit heen
Kamer zonder raam. Erg vochtig en beschimmeld. Onbegrijpelijk dat jullie dit verhuren
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

2/10 Horrible

Brian

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rude and dirty
Service sucks, the bro in law of the owner is rude. Didn’t change the bathroom garbage can.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Gerardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Ruth le 11 déc. 2018
Thank you very much.

8/10 Bien

Cristina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buena relación calidad-precio
Llegamos al hotel despues de 12 horas viajando y nos dicen que el hotel está lleno y que debemos pasar la noche en el hotel de enfrente (de peor calidad). Nuestra sorpresa es mayúscula ya que habíamos formalizado la reserva 2 días antes a través de hoteles.com. Nos informan de que no pueden devolvernos el dinero y que es un error de la web... por lo que debido a nuestro cansancio decidimos no discutir e ir al otro hotel. Lo bueno es que conseguimos otras 3 noches (nos pilló una tormenta en El Nido) a 1200 pesos. Las instalaciones están nuevas, el desayuno rico. La habitación es pequeñita pero buena relación calidad-precio. La ducha es la única que tuvimos con presión en toda Filipinas y con agua caliente. El colchon cómodo pero al 3r día me empezaron a salir picaduras por la espalda así que no sé si tendría chinches... Las chicas del hotel simpáticas y amables. Sólo aceptan cash. El wifi no llega bien a la habitación.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Ruth le 4 déc. 2018
Thank you very much for your consideration. We will consider and make necessary adjustments on the experience you had. God bless.

6/10 Satisfaisant

Emma

Rummen var väldigt små, annars var det ett bra hotell
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Ruth le 4 déc. 2018
Thank you very much.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Still have some room to improve.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Ruth le 2 nov. 2018
Thank you. We will consider your comment.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Ruth le 11 déc. 2018
Thank you very much.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Ruth le 11 déc. 2018
Thank you very much.