Außenpool, geöffnet von 09:00 Uhr bis 22:00 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Comfort Inn Encinitas Near Legoland

2.5 out of 5
Comfort Inn Encinitas Near Legoland
607 Leucadia Blvd, Encinitas, CA

Bewertungen

6.8
257 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
276 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
164 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
145 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
158 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.0/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

6.2/10

Ausstattung

6.4/10

Zustand der Unterkunft

5.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marcel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Alles ok - gute Lage, guter Preis. Schöne Gegend :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel liegt direkt an der Autobahn. Es wurde seit mindestens 15 Jahren nichts investiert, die Einrichtung ist alt und abgenutzt. Die Zimmer sind sehr hellhörig und der Service ist nicht zufriedenstellend. Der Parkplatz war bei Regen überflutet. Es hat 3 Tage gedauert bis der Safe repariert war, nach 6 Tagen wurde das Zimmer nach ausdrücklichen Wunsch zum 1. Mal gesaugt, dafür aber die Betten nicht gemacht. Auch das Telefon wurde erst nach mehrmaliger Aufforderung nach 10 Tagen freigeschaltet.
Aufenthalt von 17 Nächten im Januar 2019
Antwort von Quality Inn Encinitas AGM Jessica Rios am 23. März 2019
ehr geehrter Gast, Es tut uns leid, dass Sie unglücklich waren. Wir werden hart daran arbeiten, das Problem zu beheben, das Sie hatten. Wir freuen uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Sie uns zu informieren. Freundliche Grüße, Quality Inn in der Nähe von Legoland Management

8/10 – Gut

Michael, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral an der Interstate 5 gelegenes MOTEL. Angenehm überrascht, unser Reservierungswunsch für ein ruhiges Zimmer auf der Gebäuderückseite wurde berücksichtigt. Der late check war problemlos und wird wurden absolut freundlichst empfangen. Die Sauberkeit war durchweg gegeben. Insbesondere der Mitarbeiter im Frühstücksraum ist durch seine Präsenz und Arbeitseifer sofort ins Auge gesprungen, es war auch hier stets sauber und alles war zu jederzeit aufgefüllt - TOP - jederzeit wieder - in Preis-/ Leistung wirklich empfehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Titus am 13. Dez. 2018
Vielen Dank für die freundlichen Worte. Wir hoffen, wir sehen uns wieder.

8/10 – Gut

Markus, Guadalajara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
3 Days stoppover
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Titus am 25. Okt. 2018
Thank you for the review Markus, we hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Bremerin, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt direkt am Freeway. Das ist einerseits sehr praktisch, allerdings auch laut. Wenn Fenster und Tür des Zimmers geschlossen waren, hörte man allerdings nichts davon. Zimmer war geräumig, Betten bequem und das Frühstück für amerikanische Verhältnisse sehr reichhaltig und abwechslungsreich. Einkaufsmöglichkeiten sind auch reichhaltig in der Nähe vertreten.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von AGM am 25. Okt. 2018
Liebe Bremerin, Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu überprüfen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und alles war Standard. Im Quality Inn wollen wir jedoch Ihre Erwartungen übertreffen und nicht nur den amerikanischen Standard erfüllen. Lassen Sie uns wissen, wie wir uns als Immobilie verbessern können. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Vielen Dank, Jessica Rios | Direktionsassistent

10/10 – Hervorragend

Sonja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbar
Unkompliziertes und schnelles Einchecken. Das Zimmer sehr geräumig und sauber. Sämtliche Annehmlichkeiten, wie Kühlschrank, Mikrowelle vorhanden. Sehr bequeme Betten, man hat sich sofort wohl gefühlt. Das Frühstück war ausreichend und umfangreich, das Servicepersonal war sehr bemüht den Gästen an nichts fehlen zu lassen. Es gab ausreichend Parkplätze. Der Aufenthalt war rundum sehr angenehm. Kann ich mit gutem Gewissen weiterempfehlen. Preis und Leistung standen im sehr guten Verhältnis.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Titus am 11. Okt. 2018
Vielen Dank für die freundlichen Worte!

4/10 – Schlecht

Benjamin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laut und feucht
Leider hält dieses Motel nicht, was es verspricht. Die Zimmer haben ein großes Feuchtigkeitsproblem. Bettzeug ist klamm und feucht, diecSachen werden es über nacht. Nach zwei Zimmerwechsel war weder das besser. Die Zimmer zurdirekt angrenzenden Interstate 5 sind irre laut. Der Pool klein und ungepflegt. Das übliche us Frühstück ok, aber der Raum zu klein. Kann das Motel nicht empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Supervisor am 22. Aug. 2018
Es tut uns wirklich leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen während Ihres Aufenthalts nicht erfüllen konnten. Unsere Zimmer sind tatsächlich Standardgröße und ganz ehrlich eine der größten in ihrem Markttyp, vor allem in der Stadt Encinitas. Wir hoffen, Sie würden in Zukunft in Betracht ziehen, bei uns zu bleiben. Unser Eigentum wird dieses kommende Jahr aktualisiert.

6/10 – Okay

Alexander

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frühstücksbereich zu klein; Zimmer zur Straße sehr laut!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Supervisor am 3. Aug. 2018
Dear Alexander, We thank you for taking the time to review us. The west side of our hotel is close to the highway and although our windows are paned some of our guest might still be able to hear the highway. We apologize for any inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean & affordable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 19. Apr. 2024
Hi Daniela,That you thought our hotel was reasonably priced and clean makes us very happy. Our primary concerns are value and cleanliness, therefore we're happy to have lived up to your expectations. We appreciate your input and hope to have you visit us again soon for another delightful stay!

10/10 – Hervorragend

MAZIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Glenda am 17. Apr. 2024
Mazin thank you for staying with us. We appreciate your review.

2/10 – Ungenügend

Aaron

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The restroom floor was sticky. I did not even want to take off shoes. Shower looked dirty. Did not want to shower. Because of that we slept doubting if the bedding was clean. Bed was comfortable. Seems like maintenance people are either under paid or rushed as there is no finishing in the painting and cocking. For what i paid i don't expect a 5 star hotel, but neither a dirty room. It is uncomfortable to hear everything from both of the rooms at both extremities. You know they are hearing you as well. I will never come back to this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Glenda am 11. Apr. 2024
Aaron let me begin by apologizing from all of us for the cleanliness of your room. That is not something that is normal as all rooms are inspected before guest arrive. I will be speaking with housekeeping about the issues. We do hope you give us the opportunity to wow you with our service next time you are in town. Thanks again for staying with us and your honest review.

4/10 – Schlecht

Khai

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a pretty dumpy location. The toilet seat moves when you sit on it. The tv remote doesn't work. I couldn't turn off the TV with the remote for the longest time. The location is right next to the busy freeway, which was super loud. It was hard to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Glenda am 8. Apr. 2024
Khai we are so sorry our property did not meet your standards. We hope you try us again in the future as we are under a remodel and please request the opposite side of the freeway as it is much quieter. We thank you for your honest review.

8/10 – Gut

Wilian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I didn’t like because they have dirty blanket
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 8. Apr. 2024
Hi Wilian,Your feedback is valuable, and we will address this issue promptly with our housekeeping team to ensure it doesn't happen again. We apologize for the cleanliness issue with the blanket and hope to have the opportunity to welcome you back for a much better stay.

8/10 – Gut

Suzanne

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is dated as most motels are these days and it's not easy renovating I'm sure, but the shower was a mess from dirty stains I didn't even want to use it. Also, I know you can't stop people from smoking but the guests that were there during my stay were so inconsiderate and appeared to be smoking inside the rooms in the bathrooms as my bathroom smelled of smoke.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 8. Apr. 2024
Hi Suzanne,Property cleanliness is vital to our team, so it is upsetting that you had some concerns regarding our diligence. We apologize for the inconvenience faced by you and never want our customers to have a bad experience. Our housekeeping team will use your feedback to address your concerns and improve their performance. We hope to serve you again in the future.

4/10 – Schlecht

Scott

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Smallest pillows I have ever seen
Antwort von Sophia CSR am 8. Apr. 2024
Hi Scott,We regret if the pillows' size interfered with your stay in any way. We value your input and will be sure to take it into account as we work to make our accommodations better. Do not hesitate to let us know if there is anything more we can do to make your next visit more comfortable. We value your opinions and hope to have the chance to see you again soon for an even better experience.

10/10 – Hervorragend

MAZIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 5. Apr. 2024
Hi Mazin,It brings us immense joy to learn about your delightful experience. We genuinely value your recent stay and the outstanding 5-star rating you provided. Your satisfaction remains our highest priority, and we are eagerly anticipating the opportunity to welcome you back in the future. Thank you for choosing our hotel; we look forward to your return.

10/10 – Hervorragend

MAZIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 6. Apr. 2024
Mazin Thank you for staying with us we appreciate your feedback. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Luis

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 6. Apr. 2024
Luis thank you for staying with us. We appreciate your business and look forward to serving you again.

8/10 – Gut

Selvin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 4. Apr. 2024
Hi Selvin,It brings us immense joy to learn about your positive experience. We genuinely value your recent stay and the 4-star rating you provided. Your satisfaction remains our highest priority, and we are eagerly anticipating the opportunity to welcome you back in the future. Thank you for choosing our hotel; we look forward to your return.

2/10 – Ungenügend

jose

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pésimo servicio al cliente
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sophia CSR am 4. Apr. 2024
Hi Jose,I'm sorry to hear about your experience with our customer service. Could you please provide more details about what happened so we can address the issue appropriately and ensure it doesn't happen again in the future? Your feedback is valuable to us, and we want to make sure we improve our services and meet your expectations.

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Glenda am 30. März 2024
Alan we are glad to hear our room was up to standards. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Miguel Angel

Gut: Sauberkeit
Un poco descuidada
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 25. März 2024
Miguel gracias por quedarse con nosotros. Appreciamos su critica de nuestro hotel. Estamos bajo una remodelaccion completa y aun nos falta las partes de afuera. Esperamos y nos visite en el futuro para ver los cambios.

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 13. Apr. 2024
Hi Nicole,Being awarded a 5-star rating from our guests is incredibly gratifying and fuels our commitment to delivering exceptional service. We are thrilled that you enjoyed your stay, and we are eagerly looking forward to your return on your future journeys.

4/10 – Schlecht

Stacey, Las Vegas

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
location was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 22. März 2024
Hi Stacey,Thank you for your feedback. We are glad to hear that you found our location great. If there were any specific issues or areas you feel we could improve upon to enhance your experience and potentially raise your rating, please let us know. We value your input and strive to provide the best possible stay for our guests.

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 8. Apr. 2024
Adam thank you for the great review. We are glad everything was satisfactory during your stay. We will see you next time thanks again for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Diana, San Ramon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower only being either cold or scathing hot, rusted bathroom sink, no cleaning service for 3 days (and when that day came, no cleaning was done but replacement of towels and toiletries - bed remained unmade and the counters were never wiped nor floors vacuumed). Dirty tub and spots of old liquid against that bathroom door - will never stay here again no matter how convenient the location may be. We had 2 kids as well and there were a lot of shady ppl around the parking lot each night we returned. For the amount our rooms costs, it should have been at least clean!!
Antwort von Sophia CSR am 18. März 2024
Hi Diana,We deeply regret the disappointing experience you had. We value your feedback and will act upon it to give our visitors a better, more enjoyable experience. We will take action to address the maintenance and cleanliness problems you experienced since we are dedicated to giving all of our visitors a clean and safe environment. We are grateful for your understanding and look forward to the chance to go above and beyond on your next visit.

2/10 – Ungenügend

Diana, San Ramon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rusty sink, shower can either be scathing hot or cold only, bathroom door was dirty with signs of splatter, staff stated they only clean every 3 days (which they did not at all except removed trash, replaced a couple of towels and toiletries). Didn’t make the beds or do any cleaning at all. Lots of shady people around the property. For the price we paid, it was pretty awful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 18. März 2024
Hi Diana,I sincerely apologize for the subpar experience you had during your stay. Your feedback is essential, and we will address these issues promptly to improve our standards and ensure a more pleasant experience for our guests. Rest assured, we are committed to providing a clean and safe environment for all our guests, and we will take steps to rectify the cleanliness and maintenance issues you encountered. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to exceed your expectations on a future visit.

10/10 – Hervorragend

Monique

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Glenda am 18. März 2024
Monique thank you for the wonderful review we are glad your enjoyed your stay . We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mariah

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 6. Apr. 2024
Mariah thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we will see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great value.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 18. März 2024
Hi Jason,We appreciate your excellent review and comments regarding the excellent value you had during your visit. We are happy to hear that you had a great time and thought our lodging was quite reasonably priced. Our top goal is your pleasure, and we hope to have you return soon for another wonderful visit. We are honoured that you selected us!

4/10 – Schlecht

Jimmy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 14. März 2024
Hi Jimmy,Our goal is to provide an exceptional experience, and we recognize that we fell short of your expectations during your recent visit, resulting in a rating of 2. We are keen to understand the specific challenges you faced, and your candid feedback, whether positive or negative, is essential for our ongoing enhancement. We appreciate the opportunity to learn from this experience and are committed to better serving you in the future.

4/10 – Schlecht

Ronald

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sophia CSR am 12. März 2024
Hi Ronald,We're eager to understand the challenges you faced during your visit as you've rated us 2. Our goal is to provide a superior experience, and we regret that we fell short in your case. Your candid feedback, whether positive or negative, is invaluable for our improvement. We're looking forward to the opportunity to serve you in the future better.

2/10 – Ungenügend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glenda am 1. Apr. 2024
Matthew from all of us here at Comfort Inn we apologize for failing to meet your expectations. We do hope you come back and give us a second try. Thanks again for your review.

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good service. Nice enough room. And Avery reasonable price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sophia CSR am 4. März 2024
Hi Luis, Reviews like yours are what keep us going the extra mile to deliver our best. We are happy that you are enjoying our services. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. We hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

2/10 – Ungenügend

Alora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lights and electricity was out at 6pm till 6am neighbors where unfriendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sophia CSR am 1. März 2024
Hi Alora,I'm sorry to hear about the inconvenience you experienced due to the power outage. We strive to provide a comfortable stay for all our guests and regret that we couldn't meet your expectations during this time. We appreciate your understanding and patience, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a smoother and more enjoyable stay in the future. If there's anything we can do to assist you further, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sophia CSR am 28. Feb. 2024
Hi Adam,Receiving a 5-star rating from our guests is truly heartwarming and motivates us to continue providing excellent service. We're delighted that you had a pleasant stay with us, and we can't wait to welcome you back on your future travels.

10/10 – Hervorragend

Sheila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sophia CSR am 20. Feb. 2024
Hi Sheila,Receiving a 5-star rating from our guests is truly heartwarming and motivates us to continue providing excellent service. We're delighted that you had a pleasant stay with us, and we can't wait to welcome you back on your future travels.

10/10 – Hervorragend

Dulce

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like it a lot the beds were great and I slept very well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophia CSR am 15. Feb. 2024
Hi Dulce,We're thrilled to hear you had a comfortable stay and enjoyed our cozy beds! A good night's sleep is essential, and we're delighted you experienced just that. Looking forward to welcoming you back for another restful stay!

8/10 – Gut

Karine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sophia CSR am 2. Feb. 2024
Hi Karine,Thank you for choosing to stay with us. We greatly appreciate your positive experience and the generous 8-star rating you have given us. Our primary aim is to ensure the complete satisfaction of our guests so we eagerly welcome any ideas or suggestions you may have for your future stays, as we are committed to continually improving our services. We look forward to the opportunity of serving you again during your next visit and providing you with an even better experience.

4/10 – Schlecht

Jaime, Dallas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I liked the location, the room itself, and the staff. I had problems because the TV would not turn off and the amount of water coming from the shower was low as well as the temperature would vacillate.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glenda am 18. März 2024
Jaime thank you for staying with us. I will make sure maintenance takes care of the issues. We hope you come back and give us a opportunity to wow you with our service again.

2/10 – Ungenügend

Robin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glenda am 18. März 2024
Robin we are sorry we didn't meet your expectations. We do hope you give us another chance to wow you with our service.

4/10 – Schlecht

Lucia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandra del Carmen

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Rix

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not 1 Issue... Not 2... Multiple Issues.
Arrived for Reservation at Comfort Inn, to find Quality Inn. Then the office was locked with Message saying they will return at 7:25 PM, helping other guests. Yet was clear they were on dinner break. Also had a sign on the door saying they were under Fire Watch due to broke items. Next had a guy walking around the building over and over again yet not an employee. Next, a Sheriff arrived questioning the man walking around and then going to the back of the building for awhile. Office opened late and everything was very off putting with the multiple issues. My Female Friend felt very uncomfortable. Being in Multi-Family Housing Industry, this was not comforting to Myself as well. Took an hour on the phone with Hotels.com to get the reservation that we had just made an hour before arriving, to be canceled and refunded.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Eva

Gut: Personal & Service
Staff was so nice but the room given to my parents did not have a closet
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Montgomery

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ease of checking in. Clean spacious room. Not quiet, highway traffic noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Anil

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Linda

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
First room water wasn’t turned on in toilet when turned on it leaked on floor so asked for another room second room TV would not turn on third room when I went to turn off TV would not turn off could not unplug it wires and cord were all in wall. Had to put 2 towels and my shirt over it to darken room thankful the mute work. Shower was very disappointing definitely need a new shower head. I have stayed at a lot of Quality Inns and have been very happy this was one was very disappointing. Smelled bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023