Terrasse/Patio

Bewertungen von Hilton Fairfax

3.5 out of 5
Hilton Fairfax
12777 Fair Lakes Cir, Fairfax, VA

Bewertungen

8.2

Sehr gut

585 von insgesamt 1062 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
209 von insgesamt 1062 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
116 von insgesamt 1062 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1062 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
74 von insgesamt 1062 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Sheria, Newark

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I like the location and the property. There were minor things that could’ve made the stay better. First, our room did not come with a desk. Since I was working remote this was essential for me and Hilton missed the mark in this aspect.the room did not have a microwave oven. The Hilton need to be clearer, when it comes to breakfast. No one staff had a true understanding of how the breakfast meal worked. Ev charging stations did not work. The elevator was slow as hell. Other than that is was a pretty good stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von John Esainko am 14. Mai 2024
So sorry Sheria. We will look into the matters with the elevator, EV stations and breakfast and address. We will be sure to provide a room with a desk on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von John Esainko am 12. Mai 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean hotel and my husband and I love staying here when we have the chance. Definitely recommend. Thank you.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von John Esainko am 7. Mai 2024
Thanks Jennifer! Glad you and your husband enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von John Esainko am 2. Mai 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Elena, Charlotte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von John Esainko am 29. Apr. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Karen

Had no lights in the bathroom. Maintenance worked quickly on the problem to get it fixed
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von John Esainko am 22. Apr. 2024
Thanks for your feedback!

8/10 – Gut

Junmin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice for family stay with kids, although the pool has been closed out of service.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von John Esainko am 12. Apr. 2024
Thanks. Glad you and the family enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Juan Carlos

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von John Esainko am 29. Apr. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Francisco Javier, Ann Arbor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 8. Apr. 2024
Glad you enjoyed your visit.

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a very pleasant stay!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 4. Apr. 2024
Thanks Michelle! Glad you enjoyed your stay

6/10 – Okay

Steve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The check in was unusual and the check out I was charged for a 12.99 movie I questioned it and was told a third party was involved and they could not refund it to me? I said your hotel charged me not the third party and was concerned about the lack of training she had to deal with the issue referring to me the manager is the only one that could help. I did not have the time to wait for a manager to arrive so hopefully they refund the amount or Marriott will be my next stop. Life is about choices so let’s see.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 4. Apr. 2024
My apologies Steve! We will handle immediately. So for the inconvenience.

8/10 – Gut

Jaya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John Esainko am 2. Apr. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Cheng

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John Esainko am 22. Apr. 2024
Thanks

8/10 – Gut

Bria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great stay at the Hilton in Fairfax. I really loved the modern look of the room and the inside of the hotel. The only complaint I have is that there was some water damage/mold in the bathroom. Otherwise, everything was great. I’d rate it 8/10
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 2. Apr. 2024
Thanks Bria! So glad you enjoyed your stay. I will have maintenance attend to the issue immediately.

8/10 – Gut

Ganiyu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and clean environment
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John Esainko am 29. März 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John Esainko am 27. März 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Timothy

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 4. Apr. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Kevin, Riverview

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great that they accommodate parking of Commercial vehiles ( Trucks and Buses).
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von John Esainko am 2. Apr. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Davine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 22. März 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Judy

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was plenty of parking when we arrived and check in was so easy! It was super clean and quiet!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 26. Feb. 2024
Thnank you for the feedback about parking, check in and cleanliness. We take pride in delivering exceptional service.

10/10 – Hervorragend

Ji Hyun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great place, but only one elevator was working.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 20. Feb. 2024
Thank you Ji! So sorry for the inconvenience while we update our elevators.

10/10 – Hervorragend

Davine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel. Great staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 19. Feb. 2024
Thank you Davine! Hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 20. Feb. 2024
Thanks William!

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer Service was excellent 😍 super clean and comfortable !
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 12. Feb. 2024
Thanks Katherine! Appreciate the kind words about the service and cleanliness. See you soon.

10/10 – Hervorragend

Rafaela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
From the service to the grounds of this hotel, it is a 10 star hotel. I must say The lady that works in the restaurant ALBA was amazing. Very sweet and always very attentive to our needs. The hotel had Very spacious rooms with a fridge, computer desk, sitting area separated from the beds, shampoo, conditioner, body wash, hand lotion, neurogenic coffee machine, water bottles, and sufficient towels. Our family of 4 loved the stay. The restaurant offers breakfast, buffet style, continental or order from the menu. It is absolutely delicious. The lounge area is very modern and spacious with a huge bar from end to end of the lounge area. The parking, plenty to choose from, huge lot. We went in February, so they had a Photo Booth camera set up with a beautiful back drop for valentines the kids enjoyed this. The restaurants and stores are walking distance. McDonald’s, Target, Jersey mikes, CVS, sushi place, Starbucks, subway, Olive Garden, etc…Overall the best stay we’ve had in Virginia. We will be back in May!k!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 12. Feb. 2024
Thank you so much for the amazing review Rafaela! Sounds like we hit a Grand Slam. You are right, Alba is a gem. She is so dedicated to making our guests feel right at home. I will be sure to recognize her for delivering great hospitality. Glad you enjoyed all we had to offer from the room amenities, bar, restaurant, photo booth, and local vibe. Look forward to seeing you again in May!

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von John Esainko am 6. Feb. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Erica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was clean/ refreshed daily
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von John Esainko am 5. Feb. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Tracy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von John Esainko am 1. Feb. 2024
Thanks

8/10 – Gut

Eunhee

Aufenthalt von 28 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 31. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Feven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 29. Jan. 2024
Thanks

4/10 – Schlecht

Emma

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not clean (bugs in room, room services never comes to empty trash or exchange towels) Bad customer services (everyone we experienced was rude or unhelpful) Bad property upkeep (no hot water for one day of our stay/ pool closed/ sauna closed)
Antwort von John Esainko am 29. Jan. 2024
Sorry for the inconvenience!

4/10 – Schlecht

Silvia Karen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Everything was ok except when I was about to take a shower before checking out surprise!!! No hot water, we had a to go somewhere and I left with out shower and my husband took a cold water shower, I’m sorry but this is unacceptable
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 29. Jan. 2024
Sorry for the inconvenience!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean!
Antwort von John Esainko am 25. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Ofelia

Antwort von John Esainko am 25. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

HYUN SEUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 22. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Jose M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 22. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 22. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von John Esainko am 19. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Yoon Jin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 18. Jan. 2024
Thanks

4/10 – Schlecht

John

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
There was no complementary coffee or tea, the heater made noise all night sounded like a jet engine. They never changed the sheets, the shampoo and body soap stunk.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 17. Jan. 2024
Thank you for your feedback! We will address this immediately.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 5. Feb. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Wendy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb stay
Superb stay! Beautiful facility, friendly staff, comfortable and spacious room, plently of free parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 17. Jan. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Markos

Antwort von John Esainko am 22. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Susan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend
We stayed for a very inexpensive rate and were pleasantly surprised by the high quality of the service, comfort, and cleanliness. The only negative is the high price of food and drinks, but that is, unfortunately, pretty standard at hotel bars and restaurants. It was very convenient to have a restaurant and bar right there in the lobby of the hotel. Highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 15. Jan. 2024
Thank you!

2/10 – Ungenügend

Dongkyu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 15. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Akansh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 15. Jan. 2024
Thanks

8/10 – Gut

Kelly

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von John Esainko am 9. Jan. 2024
Thanks

10/10 – Hervorragend

Ricky

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von John Esainko am 9. Jan. 2024
Thanks

8/10 – Gut

Nathaniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay but rooms need to have a microwave in them.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von John Esainko am 9. Jan. 2024
Thanks