Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, kostenloses WLAN

Bewertungen von Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler

2 out of 5
Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler
2010 E Butler Ave, Flagstaff, AZ

Bewertungen

7.0

Gut

320 von insgesamt 1065 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
295 von insgesamt 1065 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
175 von insgesamt 1065 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
118 von insgesamt 1065 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
157 von insgesamt 1065 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.4/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

6.4/10

Ausstattung

6.8/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Andrea Maria

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Unterkunft wäre nicht schlecht gewesen für diesen Preis, der Boden war aber sehr schmutzig. Es lagen VIELE Haare am Boden als wir das Zimmer bezogen.
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hallo Andrea,Hier bei Motel 6 versuchen wir immer, es besser zu machen. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Ihren letzten Aufenthalt nicht genossen haben und möchten uns dafür entschuldigen, dass Ihre Erfahrung nicht so gut war, wie sie hätte sein können. Wir würden uns über die Chance freuen, es wieder gut zu machen und hoffen, Sie bald wiederzusehen.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Detlef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff. Very well located.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Dez. 2022
Dear Detlef,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.

6/10 – Okay

Holger

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Eigentlich ein Motel das ganz in Ordnung ist, jedoch war an Schlaf wegen der Lautstärke der AC nicht zu denken.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hallo Holger,Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Erfahrung ist uns wichtig und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns auf Ihre Bedenken aufmerksam machen. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrungen mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Isaac

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If I could rate zero stars I would, this has been the worst motel I’ve experienced. We were booked to stay for 4 nights, but on the first night there were stains on the bed sheets, the toilets did not flush, the shower did not drain, the dead bolt for the door did not work, and we could hear people yelling and crying from other rooms at multiple times throughout the night. When we went to talk to the front desk about getting a refund for the remainder of the stay we were told to get in touch with Expedia. Expedia told us to work it out with the motel staff, the same lady that told us to get in touch with Expedia then changed her story and said that Expedia is supposed to contact the motel and that the motel will just ignore or deny Expedia’s request. Needless to say I didn’t get refunded. Awful service, sleeping in your car would be better than here.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Carrell

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice for a motel 6.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurants nearby, close to route 66
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Thomas, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Kathy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Noisy Loud mattress lumpy and furniture pealing and floors very scratched I paid for insurance and have no refund or way to get ahold of them and I booked thru Expedia They should have let me know by now where my refund for Motel 6 is
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Kathy, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay at the Motel 6 was okay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi April, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Forbes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Adriann

Gut: Personal & Service
The room floor was dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Adriann, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like that Motel 6 doesn't charge for things I don't need. But cutting shampoo is ridiculous.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Jay, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

TONY

Room was clean, employee room next door was very noisy, room 102 on the other side was even louder. Guest in room 102 were loud and arguing, constantly slamming doors until around midnight. Not sure what employees were doing., but I could hear children. I will never stay in another motel 6
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Diane

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Good place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Diane,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check-in & helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jingyuan, Calgary

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Jingyuan,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not like the old motel 6. Very clean and pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Sebastian,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Tonnita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Tonnita,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Leron

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property needs a major revamp and the whole time I was there I felt unsafe. With people strolling through at 2am! Banging on doors and what not!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Leron, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Kyle

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Kyle,Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Devin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Devin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Sharon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The beds were good enough
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Sharon, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Walter, Espanola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We would considering staying again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Kim, glendale

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ground was dirty. Not the cleanest sheets. Weed smell the entire time outside. Staff was not present, had to look for staff member. Good pricing. Not terrible for the price, but could have been better.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Kim, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Karen, Los Angeles

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service good. The young woman at the desk was super nice. Room was fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Karen,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Benjamin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Benjamin,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Gut

christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Christopher,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Leopoldo

👍
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Leopoldo,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jacob

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Jacob,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

dariusz

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good clean room, good location close to highway and downtown. Reasonable price. Pet friendly, parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Dermot

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Dermot, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Robert

Floors under bed against the wall very dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Robert,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

DONGYUN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
service person was really rude
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Dongyun,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Volodymyr

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Traveler,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Edgar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
I like that its pet friendly and that the staff was friendly and helpful. I didn't like that it was a little dirty and the bathroom door didn't closed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Edgar,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

cecil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Cecil, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Donica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer Service was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Donica,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoy my stay,was quite .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Mary,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Diana

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The bathroom was dirty. The toilet wouldn’t flush and when I removed the top to the tank there was a liquor bottle inside. Will not be returning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Diana,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Kiah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Kiah,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jess

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It's just run down
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Jess,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Tamara

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What did I like about this property? I liked the woman who graciously gave me a refund. We needed a pet friendly place for the night and because there was no fee I booked the room, bad decision. The room smelled of stale cigarettes, and was very cold, the door was not aligned with the frame and light and cold air were pouring in. There was an old motorhome with broken windows in the parking lot across from the door, and abandoned grocery carts, and bags of trash from rooms lining the walkway, it was really unpleasant. Not even the offer of a space heater or switching rooms was enough to keep us there. Thankfully we were able to get a room at La Quinta.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi TamaraAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Terril

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Convenient Fresh Brread brought in!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Terril,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Brad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Aurora

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tenia muchos pelos de perro o gato no se y las sabanas olian muy feo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hola Aurora,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Daritza

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Emmanuel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was dirty. Toilet was clogged. Felt unsafe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi Emmanuel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ana, Coolidge

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024