Superior-Zimmer | Zimmerausstattung

Bewertungen von Anchor Hotel

3 out of 5
Anchor Hotel
Cagapang Extension, Santiago Boulevard, General Santos, South Cotabato

Bewertungen

7.2

Gut

7 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.6/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

4.0/10

Ausstattung

6.2/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Friendly staff
The staff was very friendly and helpful. Breakfast was typical Filipino breakfast. The hotel seems to be old, and it shows. Nonetheless my stay was fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Josefiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Kind of sad to see some place like this ran down so far neglected. The elevator was filthy, simple things like changing the filters for fresh air. There was dirt hanging out of the filters. Can’t imagine how long it took to get that Could tell it was very nice at one time. The market outside was very very noisy. Kind of interesting, but the cockroaches and the bugs were out of control. Kind of sad. I need a good manager.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Nasser

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It would be easier to say what’s ok because nothing is good Dirty, smells bad, deluxe sweet is very dated and dirty the bathroom is leaking everywhere Even the sheets have holes and the best part it comes with a big rat in the ceiling and when we changed we got the same room but with a lose glass in the window making bad noise had to put a couch to stop it
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

2/10 – Ungenügend

Kanagaratnam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
This is not a 4 star rating hotel. Only staff very good.air conditioning only room.Three days stay never clean rooms and never change travel no water……….
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Aubrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Service are so good..staff are so friendly but hotel need to be renovate, one time i almost tumble down because of un even tiles of the floor lucky the receptionist catch me.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Kyle

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Matige badkamer
Het bed was schoon en prima, het was de badkamer die erg tegenviel. Geen warm water en geen douchegordijn. Hele douche was nat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The price was very reasonable, close to the KCC mall. Limited dinning near the hotel. There was no micro wave.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
over all its good to stay - good location
ACU - Not Ok When you enter the room- FoulSmell will welcome you
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Ereyalyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
It was convinient near highways abd transpo
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not good
Very run down. Elevator has a strong musty smell. Room service is lacking and had to call to get the room clean.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Chris & Em, Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very beautiful, we will definitely stay again.
Lovely rooms, friendly professional staff and service, great experience. We will be staying here again. Salamat.

10/10 – Hervorragend

Edwin, California

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel 5 minutes away from SMCity
It was my first time with Anchor Hotel. The staff were very polite and accommodating. They also have a small restaurant but the food was very good. They also offer complimentary pick up to and from the airport. I highly recommend this hotel: economical and excellent customer service.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ホテル評価
バスが清潔でなかった。ハウスキーピングは、よかった。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice clean hotel close to centre of the city,
The rooms in the hotel are clean, hotel staff very friendly and happy to help with any requests,