Innenpool

Bewertungen von 9Hotel Paquis

3 out of 5
9Hotel Paquis
31 Rue De Berne, Geneva, GE

Bewertungen

8.6

Hervorragend

314 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
265 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
63 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Peter

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kleines Zimmer & unangenehmer Geruch in der Lobby
In der Lobby lag ein sehr intensiver, für mich unangenehmer Duft in der Luft. Ohne Buchung hätte ich das Hotel gleich wieder verlassen. Das Personal war beim Check-In speditiv, aber mehr auch nicht. Der Aufzug ist so klein, dass er mit zwei Personen und einem kleinen Rollkoffer gefüllt ist. Ein Rollstuhl passt da sicherlich nicht rein. Wie das Hotel auf eine Grösse von 15 m2 beim Club-Zimmer kommt, hat sich mir nicht erschlossen. Rund um das Bett besteht ein etwa 50 cm breiter Gang. Mehr Bewegungsfreiheit besteht nicht. Ich hatte noch selten so ein enges kleines Zimmer - und das in der zweitteuersten Zimmerkategorie des Hotels. Immerhin war die Minibar gefüllt, mit Preisen ab 7.00 Fr. pro Snack jedoch reichlich teuer. An der Wand hinter dem Bett klebte noch Kaugummi, der sich in den Haaren verklebt hat. Im Vorfeld des Aufenthalts habe ich auf meine Anfrage nach einem Parkplatz und ob ein Hund erlaubt ist, keine Antwort empfangen. Alles in allem von der Vorbereitung bis zur Abreise eine ziemlich unangenehme Erfahrung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marie - Front office manager am 13. Jan. 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to share your experience at the 9 Hotel Paquis. We are sorry that you did not enjoy your stay as it was supposed to be. Our reception is open 24h/24; you should tell us all about this during your stay so we can intervene as quickly as possible. Best regards

10/10 – Hervorragend

Hans-Joachim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima Unterkunft mit toller Überraschung
Prima Lage in Bahnhofsnähe trotz quirligem Quartier, Zimmer prima, Bett ausgezichnet, sehr nettes Personal. Der Spa ist toll, eine echte Überraschung, auch noch bis 23h offen.Gerne wieder :-)
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marie - Front office manager am 25. Dez. 2023
Dear Hans-Joachim, Thank you for posting such a generous comment about your recent experience. We are delighted that your stay exceeded your expectations and that you appreciated our spa area. We look forward to welcoming you back, Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alexandre C. am 30. Okt. 2023
Très cher client, un grand merci pour cette note qui est véritablement le reflet de la prestation que l'on souhaite offrir au quotidien à notre clientèle. L'excellence hôtelière couplée à la qualité de service, nous souhaitons rendre chaque séjour unique. Au plaisir de vous revoir lors de votre prochain passage sur Genève, Bien cordialement. Alexandre C. Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Georgios

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Alexandre C. am 7. Aug. 2023
Dear Georgios, we do thank you to give us that rate. It is such a perfect mark and it is with pleasure I will share it with the whole team. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

6/10 – Okay

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preis Leistung stimmt nicht
Grösse und Ausstattung des Zimmers nicht im Verhältnis zum Preis, auch für ein sog. Superior Zimmer Frühstück solala.....
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Alexandre C. am 24. Juli 2023
Dear Josef, we do thank your for your sincere feedback. All feedbacks are so precious and meaningful for us in order to improve ourselves. We always want to provide the best hotel experience to our guests. Please know for the next time that we do have a wide range of room categories, next time you can book a higher category to have the space that can fit your expectations. Do not hesitate to call us anytime. Indeed we are available and reachable 24/7. We do hope to see you again and we do thank you for your stay with us. Best regards. Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Hans-Georg

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Alexandre C. am 4. Juli 2023
Dear Hans-Georg, we do thank you to give us that rate. 08/10 is such a perfect mark and it is with pleasure I will share it with the whole team. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

10/10 – Hervorragend

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Alexandre C. am 6. März 2023
Dear Marcus, we kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you've enjoyed your stay in our house! Looking forward to welcome you again during you next trip in Geneva. Best Regards, Alexandre C. Guest experience supervisor

8/10 – Gut

Patric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Alexandre C. am 27. Feb. 2023
Dear Patric, we thank you for taking time to rate us in that way. It is definitively the best reward that we could expect : guest's recognition for our work based on excellence, high quality and hospitality. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us ! We look forward to see you again in your new Geneva's home. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

10/10 – Hervorragend

Patric

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Sophie am 20. Nov. 2022
Dear Patric,We thank you a lot for your great feedback about our hotel ! We are really glad to know you've enjoyed your stay. We hope to have the peasure to welcome you again during a next trip in Geneva. Kind regards, Sophie - Guest Relations Supervisor

6/10 – Okay

Livia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hoteleingang und check in liess nichts zu wünschen übrig. Zimmer extrem klein. Dusche war angenehm mit Regenschauer Brause. Ein etwas eckliger Geruch kam aus dem Lavabo. Das Bett war sehr bequem. Die Umgebung ist etwas Rotlichtmilieux geprägt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alexandre C. am 19. Okt. 2022
Dear Livia, first of all let me thank you for your feedback. Geneva is a small big city, where the space is optimized at its maximum, our rooms are totally in adequacy with Geneva standards and room space is totally comfortable and optimized. Next time, for an eventual future reservation do not hesitate to request a higher room category for a bigger space. We do confirm that our hotel is fit for family guests as well as business guests. We do thank you and wish you all the best. Alexandre Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Alexandre C. am 7. März 2023
Dear Martin, we do thank you to give us that rate. 5/5 is such a perfect mark and it is with pleasure I will share it with the whole team. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

10/10 – Hervorragend

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Alexandre C. am 6. März 2023
Très Mathias, un très grand merci pour ce commentaire qui reflète véritablement la prestation qu'on souhaite offrir à nos clients. Notre équipe est vraiment engagée pour que nos clients se sentent comme chez eux et qu'ils puissent vivre l'expérience 9hotel de la meilleure des façons. Concernant les chambres, nous avons différentes catégories, à l'avenir n'hésitez pas à venir à nous pour qu'on puisse vous fournir une chambre en adéquation avec vos attentes. Un grand merci et à bientot au 9hotel Paquis. Cordialement. Alexandre C.

10/10 – Hervorragend

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Alexandre C. am 16. Mai 2022
Très cher Markus, un grand merci pour ce commentaire sincère, concis et flatteur pour l'ensemble de notre équipe. Nous sommes ravis d'avoir satisfait toutes vos attentes en matière d'excellence hôtelière. Nous visons à atteindre l'ultimate guest experience pour chaque client séjournant dans notre établissement. Au plaisir de vous revoir très prochainement au sein de votre nouvelle maison genevoise. Cordialement. Guest Relations Supervisor Alexandre C.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Für Familien ungeeignet, sonst gut
Das Hotel ist sauber und verfügt über einen schönen kleinen Wellness-Bereich. Es ist Zentral gelegen, für Familien aber eher ungeeignet, da es im Rotlicht-Milieu liegt und nachts recht laut wird. Familienzimmer sind extrem klein und die Betten mit Kindern nicht gut nutzbar. Wir würden das Hotel eher Geschäftsreisenden empfehlen als Familien.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Alexandre C. am 21. März 2022
Dear valuable guest, first of all let me thank you for this positive feedback that you provide to the whole 9hotel team. Geneva is a small big city, where the space is optimized at its maximum, our rooms are totally in adequacy with Geneva standards and room space is totally comfortable and optimized. Next time, for an eventual future reservation do not hesitate to request a higher room category for a bigger space. We do confirm that our hotel is fit for family guests as well as business guests. We do thank you and wish you all the best. Alexandre Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Alexandre C. am 10. Jan. 2022
Dear Johannes, we thank you for taking time to rate us in that way. 8/10 is a perfect mark. We are very happy to hear how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre, Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Alexandre C. am 11. Nov. 2021
Dear Markus, we thank you for taking time to rate us in that way. 10/10 is such a perfect mark. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer ruhig und sehr sauber!!! Tolles Bett, nette und hilfsbereite Mitarbeitende, insgesamt ein sehr angenehmes Hotel. Etwas unangenehm war die Badezimmersituation: in der Dusche gab es keine Möglichkeit das Froteetuch aufzuhängen, überhaupt sehr wenig Ablagefläche
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Alexandre C. am 17. Okt. 2021
Dear Gabriele, first of all let me thank you for this positive feedback that you provide to the whole 9hotel team. Geneva is a small big city, where the space is optimized at its maximum, our bathroom is totally in adequacy with Geneva standards and the bathroom space is totally comfortable and optimized. Next time, for an eventual future reservation do not hesitate to request a higher room category for a bigger bathroom space. We do thank you and wish you all the best. Alexandre Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Lorenz

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Alexandre am 4. Okt. 2021
Dear Lorenz, we thank you for taking time to rate us in that way. 10/10 is such a perfect mark. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

8/10 – Gut

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Alexandre am 28. Sept. 2021
Dear valuable guest, we thank you for taking time to rate us in that way. We are very happy to hear how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre, Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Petar-Marko

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Alexandre C. am 25. Feb. 2020
Dear Petar-Marko, we thank you for taking time to rate us in that way. 08/10 is such a perfect mark. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us! We look forward to see you again at 9Hotel Paquis during your next stay. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel in Genf, super zentral gelegen
Sehr sympathisches Personal, hilfsbereich ung Kundenorientiert. Klasse Öffnungzeiten des Spa-Bereichs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Alexandre C. am 25. Feb. 2020
Vielen Dank Michael ! First of all a big thank you for this wonderful feedback as well as this perfect mark which reflect definitively our hotel standards towards our valuable guests. The team is our main strength and the central pillar of our hotel where we highlight every single human relation. Our team is truly available from upstream to downstream to make your stay unique, exceptional and memorable, their availability and commitment are total and proactive. Once again, dear Michael, thank you very much to share your 9hotel experience. Looking forward to see you very soon. Alexandre C. Guest Relations Supervisor.

10/10 – Hervorragend

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
really nice designed hotel with friendly stufff
one of the best hotels in GVA and still affordable.Great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Alexandre C. am 25. Feb. 2020
Dear Markus, we do thank you for taking time to provide us this very amazing feedback and this lovely compliment to be one of the best hotel in Geneva. Indeed our hotel has a very competitive quality/price ratio, we do provide a high qualitative service according to an affordable price for Geneva standards. The room price also includes access for the swimming pool, sauna, fitness room and a free transportation card for your whole stay. Thank you also to mention our team involvement. Indeed our staff is a central pillar, it is even the central pillar of our hotel where we place people and human relations in the center of everything. Dear Markus, we hope to have the pleasure to see you again very soon for some new amazing 9moments. Alexandre C. Guest Relations Supervisor.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Alexandre C. am 3. Feb. 2020
Dear valuable guest, we do thank you for your precious feedback. Please know that we remain at your entire disposal to know how we can improve our service towards you. We hope to see you again in our hotel to show you our improvements. Best regards. Alexandre C. Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Jeanette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ein 3 Stern Hotel i.o alles in der nähe👍das einzige was uns seher gestört haben, waren die Gäste die einfach nicht begreifen wollen, dass man nach einer Sauna sich duschen sollte bevor man ins jacusi hinein geht auch allgemein duschen ist offenbar schwierig bevor man in den pool geht🙏Bitte schreibt es in grossen buchstaben und auch in englisch da nicht jeder nur französisch kann. und auch etwas um die badetücher aufzuhängen wäre wichtig. es gab nichts🙏bitte erklären sie den gästen die regeln der sauna! entweder mit oder ohne badekleid!wenn die gäste hemmungen haben sollten könnte man als alternative das badetuch mitnehmen in die sauna🙏ich hoffe sie nehmen es sich zu herzen und folgen meinem rat🙏besten dank wir kommen gerne wieder und hoffen dass sie es berücksichtigen🙏
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Alexandre C. am 15. Jan. 2020
Dear Jeanette, we thank you for taking time to share your experience at our spa. Your feedback is very important for us and I can guarantee you that our management took it in consideration and we will strenghthen our spa rules. We look forward to see you again at the 9Hotel Paquis during your next stay in Geneva. Best regards. Alexandre C. Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es wurde im Zimmer nicht sauber gemacht. Der Kaffee im Zimmer wurde nicht ersetzt. Unf als man hineinkam roch es stark nach Abfluss.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Alexandre C. am 10. Dez. 2019
Dear valuable guest, we thank you for your feedback. We do regret that you met issues during your stay. If you do not mind can you give us more details about your reservation and also details about problems that you met. I remain at your entire disposal for any further assistance. Best Regards, Alexandre C. Guest experience supervisor

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Alexandre C. am 6. Dez. 2019
Dear Petra, thank you so much for your very positive feedback concerning our hotel. It is always encouraging for us to see that our valuable guests rate us with a very good mark. We hope that we will have the pleasure to welcome you again in the near future. Kind Regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Amade

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Alexandre C. am 4. Nov. 2019
Dear Amade, we thank you very much for your great mark ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. Indeed our hotel is freshly renovated for your comfort and your full satisfaction. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super lage und komplett neuer zustand
toll renoviertes hotel mit sehr schöner einrichtung, wellnessbereich / sportmöglichkeit und entspannter lobby. leider etwas laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Alexandre C. am 28. Okt. 2019
Dear Markus, We thank you very much for your great comment ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. Indeed our hotel is freshly renovated for your comfort and your full satisfaction. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sophie am 7. Okt. 2019
Dear Guest, We kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you've enjoyed your stay in our house! Looking forward to welcome you again during you next trip in Geneva. Best Regards, Sophie - Guest experience supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 25. Sept. 2019
Dear valuable guest, thank you for choosing 9Hotel Paquis as your accommodation during your recent stay in Geneva. We are very glad to see that you enjoyed your stay with us. We hope that we will have the pleasure to welcome you again in the future. Kind Regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Dora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 25. Sept. 2019
Dear Dora, Thank you so much for your very positive feedback concerning our hotel. It is always encouraging for us to see that our valuable guests rate us in that way. We hope that we will have the pleasure to welcome you again in the near future. Kind Regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 2. Okt. 2019
Très cher client, avant toute chose, un grand merci pour cette excellente note qui reflete véritablement la prestation qu'on souhaite fournir à nos clients. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très bientôt lors d'un prochain séjour au sein de votre nouvelle maison genevoise. Bien cordialement, Alexandre C. Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale kleine schicke Zimmer
Kleines Zimmer, tolles Design, sauber, zentral gutes Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 17. Sept. 2019
Dear valuable guest, We thank you very much for your great comment ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. Indeed our hotel is freshly renovated for your comfort and your full satisfaction. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 19. Sept. 2019
Très cher client, avant toute chose, un grand merci pour cette excellente note qui reflete véritablement la prestation qu'on souhaite fournir à nos clients. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très bientôt lors d'un prochain séjour au sein de votre nouvelle maison genevoise. Bien cordialement, Alexandre C. Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an toller Lage
Gutes Hotel, in der Suite toller TV verbaut direkt vor dem Bett. Sehr schöne Duschen und das Hotel ist sehr sauber.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Alexandre C. am 17. Sept. 2019
Dear Bruno, We thank you very much for this very positive comment ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. Indeed our staff is here to satisfy you fully and to provide you an amazing hospitality experience. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellence Service
Not often i have the pleasure to find the desk so well prepared. This hotel is focused on my customer experience. And know what i talking about. Room with perfect fit and a Queen sice beed wit perfect blanket. I will come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Alexandre C. am 28. Aug. 2019
Dear valuable guest, We thank you very much for your great comment ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. A big thank you for your positive feedback concerning the involvment of our staff to create perfect and memorable moments for our guests. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Sophie L am 24. Apr. 2019
Dear guest, We thank you very much for your very nice feedback. We are really glad to know that you had a pleasant stay in our hotel :) We hope to have the pleasure to welcome you again during your next trip in Geneva. Best regards, Sophie - guest Experience Supervisor

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Maria M am 10. Apr. 2019
Dear Jasmin, Thank you for choosing 9Hotel Paquis as your accommodation during your recent stay in Geneva. It is always encouraging for us to learn that our valuable clients are satisfied with our service. We hope that we will have the pleasure of welcoming you again in the near future. Kind Regards, Maria Responsable de réception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches Hotel
Sehr angenehmes Hotelpersonal beim Einchecken. Die Zimmer sind schön eingerichtet und trotz beschränkter Grösse sehr angenehm / gemütlich. Einziges Verbesserungspotential sehe ich in den doch eher ringhörigen Türen. Im ersten Stock konnte ich die Vorbereitungen für das Morgenessen hören. Ich werde aber gerne wieder in diesem Hotel übernachten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Maria Morales am 14. Jan. 2019
Dear guest, We thank you very much for your great comment ! We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. A big thank you for your positive feedback that we share with pleasure with our staff. We look forward to seeing you again during your next stay in Geneva. Best regards, Maria Morales Responsable de réception

8/10 – Gut

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Maria Morales am 3. Jan. 2019
Dear Raphael, We kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you've enjoyed your stay in our house! Looking forward to welcome you again during you next trip in Geneva. Best Regards, Maria Morales Responsable de réception

8/10 – Gut

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Maria Morales am 3. Jan. 2019
Dear Guest, We kindly thank you to take the time to share your experience. Looking forward to welcome you again during you next trip in Geneva. Best Regards, Maria Morales Responsable de réception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Maria Morales am 29. Nov. 2018
Cher client, Nous vous remercions vivement pour ce gentil commentaire. Nous sommes plus que ravis de voir à quel point vous avez apprécié notre hôtel. En espérant pouvoir vous accueillir à nouveau. Bien cordialement, Maria Morales Première de réception

4/10 – Schlecht

Tyler

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
If you like ZERO space, this is a great property for you. Room was the size of a shoe box, may not have been bad traveling alone, two people was very tight. Would recommend staying elsewhere. This was the worst of the three rooms we had during our trip.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alexandre C. am 19. Apr. 2024
Dear Tyler, first of all let me thank you for your feedback. Geneva is a small big city, where the space is optimized at its maximum, our rooms are totally in adequacy with Geneva standards and room space is totally comfortable and optimized. Next time, for an eventual future reservation do not hesitate to request a higher room category for a bigger space. We do confirm that our hotel is fit for family guests as well as business guests. We do thank you and wish you all the best. Alexandre Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Alexandre C. am 16. Apr. 2024
Dear Daniela, we thank you for taking time to rate us in that way. It is definitively the best reward that we could expect : guest's recognition for our work based on excellence, high quality and hospitality. We are very happy to see how much you enjoyed your stay with us ! We look forward to see you again in your new Geneva's home. Best regards. Alexandre C. Guest Relations supervisor

8/10 – Gut

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to the main train station (10 minutes walk) and main bus station (10 minutes). Hotel is very clean. Remember to ask for the free tourist transport pass which they will email you it. Classic room is small but cosy. Free shampoo and gel. Shower room door is see-through so be warned. Separate toilet. Free coffee and tea with biscuits and kettle. Mattress is comfortable. Room is a bit warm but windows can be left open. Pool, sauna, gym and hot tub is great but room did not have robe or slippers. From Geneva airport before leaving the airport inside the luggage collection grab a free 80 minutes train ticket. Ten minutes train drive in or otherwise pay 2 euros. The hotel is located very near to supermarkets and tourist attraction. Ten minutes slow walk to lake. Waterbus to old town 15-20 minutes. Tram to CERN 25 minutes. 10 minutes Tram to united nations. Flixbus station nearby and go to Annecy (1hour). Perfect location.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alexandre C. am 28. März 2024
Dear Kevin, thank you so much for your full and clear description concerning our hotel amenities and our ideal location. We will be glad to welcome you again very soon. Thanks so much. Alexandre C. Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Diego

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was okay, but it would be nice to have more privacy in the shower
Antwort von Marie - Front office manager am 7. Feb. 2024
Dear Diego, We kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you've enjoyed your stay in our house! We thank into account your remarks on the privacy with the shower; we have some rooms that you cannot see the shower from the bed; maybe it can suits you more. We hope to welcome you again during your next stay in Geneva, Best regards,

10/10 – Hervorragend

Laura

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked it very much!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sophie - Guest relations supervisor am 17. Jan. 2024
Dear LauraThank you very much for your great feedback, we are happy to read you have enjoyedyour stay with us!We hope to have the pleasure to welcome you again during a next trip in Geneva.Kind regards,

8/10 – Gut

Ricardo

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marie - Front office manager am 13. Jan. 2024
Dear Ricardo, We kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you've enjoyed your stay in our house! Looking forward to welcome you again during you next trip in Geneva. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Jason, Northville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice, convenient location. Good customer service. Pleased with our experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sophie - Guest relations supervisor am 12. Jan. 2024
Dear Jason,Thank you for your your nice feedback about your stay. We are glad to learn you've enjoyed your stay, and more particularly our location and staff.We hope to have the pleasure to welcome you back.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Ainsleigh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alexandre C. am 10. Jan. 2024
Dear Ainsleigh, thank you so much for your feedback, nevertheless you can feel free to provide some more details on your experience in our hotel. Feedbacks are a way to improve ourselves, and we care of that. Let us know some more details. Thanks and regards. Alexandre C. Guest Relations Supervisor