Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
292 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
292
91 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
91
20 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
20
7 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
3 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9.6/10
Sauberkeit
9.4/10
Personal & Service
9.0/10
Ausstattung
9.4/10
Zustand der Unterkunft
8.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Thomas
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und saubere Zimmer. Freundliches und hilfsbereites Personal. Super Pool auf dem Dach.
Thomas
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. März 2024
Dear Thomas, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Gabriele
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place to stay. Beautiful rooms, very central location. Staff is super friendly, the service excellent!
Gabriele
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 7. Feb. 2024
Dear Gabriele, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manage
8/10 – Gut
Maximilian
30. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Zimmer, schlechtes Frühstück
Zimmer sind schön mit bequemen Betten und guter Klimaanlage.
Service ist eher schlecht und das Frühstück ist zumindest für Europäer unterirdisch.
Maximilian
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von The Prestige Hotel am 9. Feb. 2023
Dear Maximilian,Warmest greetings from The Prestige Hotel, Penang.Thank you so much for choosing to stay with us. It's heart-warming to hear that you had a wonderful stay with us and thank you for your suggestion. We will look into this suggestion to improve our guest experience. We sincerely thank you for taking the time to give us your sincere feedback. Hope to see you again!Stay Prestigious,Melvin OoiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Raphael
Mit dem Partner gereist
16. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Netter Service, schöne Zimmer, hervorragende Lage, gutes Frühstück, wunderschöne Aussicht vom Infinitypool. Insgesamt hatten wir einen tollen Aufenthalt und wir würden wiederkommen.
Raphael
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von The Prestige Hotel am 27. Sept. 2022
Dear Raphael,Warmest greetings from The Prestige Hotel, Penang.Thank you so much for choosing to stay with us. We are so thrilled to receive your positive feedback. We will continue to uphold the standard and strive for better guest satisfaction.We look forward to welcoming you back in the near future.Stay Prestigious,Melvin OoiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Helga
3. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehme ruhige Nacht
Gute Lage, ruhige Zimmer, entspannte Atmosphäre
Helga
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Melvin Ooi am 8. Aug. 2022
Dear Helga,
Thank you for your perfect rating and we hope to see you again.
Regards,
Melvin Ooi
General Manager
10/10 – Hervorragend
Karim
4. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Karim
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
23. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes Gebäude mit 4 Stockwerken in ruhiger Straße, zu Fuß in 10 Minuten von der Ferry aus erreichbar, Zentrum auch gut zu Fuß zu erkunden, freundlicher staff, moderne, leicht bedienbare AC und Leuchten
Minus : Die offenen Gestelle als Schrankersatz sind vielleicht stylisch, aber knapp und eher unpraktich
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melvin Ooi am 2. März 2020
Dear Anon,
Greetings from The Prestige Hotel,
Thank you for your amazing feedback. We are more than glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. If you ever be in this part of the region again, please think about us. Thank you.
Stay prestigious,
Melvin Ooi
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Saubere, schöne Zimmer, sehr freundliches Personal und gutes Essen!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Zain am 24. Feb. 2020
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und teilen Sie Ihre Erfahrungen mit uns und freuen Sie sich auf Ihren zukünftigen Besuch.
10/10 – Hervorragend
Loco, Zürich
Mit dem Partner gereist
17. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein wunderschönes Hotel. Der Pool auf dem Dach ist ein bisschen klein aber völlig ausreichend mit einer guten Aussicht zum entspannen.
Die Einrichtung des Hotels ist sehr schön und auf den modernsten Stand.
Dieses Hotel kann ich nur empfehlen.
Loco
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Melvin Ooi am 2. März 2020
Dear Loco,
Greetings from The Prestige Hotel,
Thank you for your amazing feedback. We are more than glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. If you ever be in this part of the region again, please think about us. Thank you.
Stay prestigious,
Melvin Ooi
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Nov. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Melvin Ooi am 8. Nov. 2019
Dear Anon,
Hello from The Prestige Hotel,
Thank you leaving us with a positive feedback. We are glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. Until we meet again. Have a great weekend ahead. Thank you.
Stay prestigious,
Melvin Ooi
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Okt. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Melvin Ooi am 12. Okt. 2019
Dear Anon.
Hello form The Prestige Hotel,
Thank you for the excellent review. Until we meet again, have a great weekend ahead. Thank you.
Stay prestigious,
Melvin Ooi
General Manager
10/10 – Hervorragend
Chwee Kuong
Mit dem Partner gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe and comfortable accommodation
Chwee Kuong
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Mai 2024
Dear Chwee Kuong, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
PAVITHRE
Geschäftlich gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good property for business travellers.
PAVITHRE
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Mai 2024
Dear Pavithre, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Steven
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AMAZING experience from the staff and hotel itself. Overally accommodating and extremely nice. Rooms are extremely clean and well kept. Will stay here again if in Penang!
Steven
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Mai 2024
Dear Steven, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
8/10 – Gut
Ma
Mit der Familie gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間內的電視喇叭出現雜聲,May be aged …
床單有少污跡,不能接受於5星級酒店吧!
Ma
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Mai 2024
Dear Ma, Thank you so much for choosing to stay with us, and thank you for your highlight. We will look into this to improve our guest experience. We sincerely thank you for taking the time to give us your sincere feedback. Hope to see you again! Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Yan
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
T Ramani Kovalan
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like to thank all the staff who have been helpful and courteous during our stay especially the Nepalese workers.
T Ramani Kovalan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 22. Apr. 2024
Dear T Ramani Kovalan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Shravan
Mit einer Gruppe gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stay was really good...the places to be visited are all nearby...
Shravan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. Apr. 2024
Dear Shravan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
JULIO
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
JULIO
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Siobhan
Mit dem Partner gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A truly beautiful hotel with really friendly and helpful staff. Great amenities and exceptional service. Highly recommend.
Siobhan
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Siobhan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Patricia
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Lots of dining options
Patricia
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Patricia, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Simon
Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant hotel and great staff.
Simon
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Simon, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
sheila
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exactly as imaged..close to shopping..beautuful rooms and pool area
sheila
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 18. März 2024
Dear Sheila, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
8/10 – Gut
Christian
Mit dem Partner gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all in all a good hotel in penang.
Christian
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. Apr. 2024
Dear Christian, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
ASHOK LALCHAND
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ASHOK LALCHAND
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Gunalan, Ann Arbor
25. Feb. 2024
Gunalan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
shunxing
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good
generally, it was good. breakfast so so. location isn't conveniencely.
shunxing
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 4. März 2024
Dear Shunxing, thank you so much for sharing your stay experience with us. We hope to see you again soon. Regards, Melvin Ooi General Manager
8/10 – Gut
Kenichi
Mit dem Partner gereist
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 19. Feb. 2024
Dear Kenichi, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
8/10 – Gut
james
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good option in Georgetown
The Prestige did not exude the experience i expected at a supposedly luxury hotel. The welcome experience was average at best and the welcome drink was poor - basically a can of Carlsberg in a bar area with zero atmosphere. Rooms are modern and interesting but ultimately the glass box shower is impractical style over substance. Really enjoyed the roof top pool and the different seating options which was ideal on the hottest days. We had to call to have towels replaced as they werent reprovided after cleaning for example.
james
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Feb. 2024
Dear James, thank you so much for sharing your stay experience. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
bruno
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay in Penang! Definetely worth it!
O hotel é muito bem localizado, com excelente nível de serviço. Eu fui muito bem recebido e eles fizeram de tudo para que minha estadia fosse maravilhosa. Precisei fazer check-out mais tarde e eles me permitiram.
Recomendo muito!!!
bruno
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 7. Feb. 2024
Dear Bruno, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manage
8/10 – Gut
DAEKYUN
4. Feb. 2024
DAEKYUN
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
GiGi
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
GiGi
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Donald, Winnipeg
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Donald
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
PARK
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
PARK
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Julie
Mit einer Gruppe gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Julie
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Ken Yin sang
16. Jan. 2024
Ken Yin sang
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Kwok Fong
13. Jan. 2024
Kwok Fong
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Jan. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorgeous room but no beauty sleep
Very stylish design but the bedroom is not comfortable - the aircon panel has a bright green indicator facing the bed and the clock panel with bright green letters make it very jarring for those sensitive to light. my sleep quality is quite poor as a result.
Our suite has the bedroom on top but toilet is below so for those who need the toilet in the middle of the night , this room is not the best.
The minibar offers some snacks , beer and a complimentary bottle of wine which is a nice touch
Hotel.com members don't get any privileges here unfortunately
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 15. Jan. 2024
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us and for sharing your stay experience. Your feedback is essential to us as it helps us identify areas for improvement and ensure a better experience for our guests. We sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Kian Boon
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kian Boon
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Jacqueline
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Jacqueline
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Tobias
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tobias
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Christopher
Mit dem Partner gereist
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful property in a great location in Georgetown. This is certainly going to be our go to place next time we visit. Staff was very helpful with parking.
Christopher
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Nov. 2023
Dear Christopher, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
Ken Yin sang
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception staffs were wonderful and helpful… for sure will stay there again if ever visit penang..
Breakfast staffs were also very good..
Ken Yin sang
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 24. Okt. 2023
Dear Ken Yin Sang, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
10/10 – Hervorragend
FAIIZAH
9. Okt. 2023
FAIIZAH
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Trinidade
Mit der Familie gereist
9. Okt. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolument parfait
Hôtel parfait, très joli, service impeccable, bien situé pour visiter GeorgeTown à pied, personnel agréable, mini bar gratuit et réapprovisionné chaque jour. Restaurant testé le soir, très bon. Piscine super et très appréciée après les visites.
Trinidade
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 16. Okt. 2023
Dear Trinidade, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers