Außenbereich

Bewertungen von The Prestige Hotel Penang

4.5 out of 5
The Prestige Hotel Penang
8 Gat Lebuh Gereja, George Town

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

292 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
91 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und saubere Zimmer. Freundliches und hilfsbereites Personal. Super Pool auf dem Dach.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. März 2024
Dear Thomas, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place to stay. Beautiful rooms, very central location. Staff is super friendly, the service excellent!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 7. Feb. 2024
Dear Gabriele, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manage

8/10 – Gut

Maximilian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Zimmer, schlechtes Frühstück
Zimmer sind schön mit bequemen Betten und guter Klimaanlage. Service ist eher schlecht und das Frühstück ist zumindest für Europäer unterirdisch.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von The Prestige Hotel am 9. Feb. 2023
Dear Maximilian,Warmest greetings from The Prestige Hotel, Penang.Thank you so much for choosing to stay with us. It's heart-warming to hear that you had a wonderful stay with us and thank you for your suggestion. We will look into this suggestion to improve our guest experience. We sincerely thank you for taking the time to give us your sincere feedback. Hope to see you again!Stay Prestigious,Melvin OoiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Raphael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Netter Service, schöne Zimmer, hervorragende Lage, gutes Frühstück, wunderschöne Aussicht vom Infinitypool. Insgesamt hatten wir einen tollen Aufenthalt und wir würden wiederkommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von The Prestige Hotel am 27. Sept. 2022
Dear Raphael,Warmest greetings from The Prestige Hotel, Penang.Thank you so much for choosing to stay with us. We are so thrilled to receive your positive feedback. We will continue to uphold the standard and strive for better guest satisfaction.We look forward to welcoming you back in the near future.Stay Prestigious,Melvin OoiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Helga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehme ruhige Nacht
Gute Lage, ruhige Zimmer, entspannte Atmosphäre
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Melvin Ooi am 8. Aug. 2022
Dear Helga, Thank you for your perfect rating and we hope to see you again. Regards, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Karim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes Gebäude mit 4 Stockwerken in ruhiger Straße, zu Fuß in 10 Minuten von der Ferry aus erreichbar, Zentrum auch gut zu Fuß zu erkunden, freundlicher staff, moderne, leicht bedienbare AC und Leuchten Minus : Die offenen Gestelle als Schrankersatz sind vielleicht stylisch, aber knapp und eher unpraktich
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melvin Ooi am 2. März 2020
Dear Anon, Greetings from The Prestige Hotel, Thank you for your amazing feedback. We are more than glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. If you ever be in this part of the region again, please think about us. Thank you. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Saubere, schöne Zimmer, sehr freundliches Personal und gutes Essen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Zain am 24. Feb. 2020
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und teilen Sie Ihre Erfahrungen mit uns und freuen Sie sich auf Ihren zukünftigen Besuch.

10/10 – Hervorragend

Loco, Zürich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein wunderschönes Hotel. Der Pool auf dem Dach ist ein bisschen klein aber völlig ausreichend mit einer guten Aussicht zum entspannen. Die Einrichtung des Hotels ist sehr schön und auf den modernsten Stand. Dieses Hotel kann ich nur empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Melvin Ooi am 2. März 2020
Dear Loco, Greetings from The Prestige Hotel, Thank you for your amazing feedback. We are more than glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. If you ever be in this part of the region again, please think about us. Thank you. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Melvin Ooi am 8. Nov. 2019
Dear Anon, Hello from The Prestige Hotel, Thank you leaving us with a positive feedback. We are glad that we have exceeded your expectations during your stay with us. Until we meet again. Have a great weekend ahead. Thank you. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Melvin Ooi am 12. Okt. 2019
Dear Anon. Hello form The Prestige Hotel, Thank you for the excellent review. Until we meet again, have a great weekend ahead. Thank you. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Chwee Kuong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe and comfortable accommodation
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Mai 2024
Dear Chwee Kuong, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

PAVITHRE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good property for business travellers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Mai 2024
Dear Pavithre, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AMAZING experience from the staff and hotel itself. Overally accommodating and extremely nice. Rooms are extremely clean and well kept. Will stay here again if in Penang!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Mai 2024
Dear Steven, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

8/10 – Gut

Ma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間內的電視喇叭出現雜聲,May be aged … 床單有少污跡,不能接受於5星級酒店吧!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Mai 2024
Dear Ma, Thank you so much for choosing to stay with us, and thank you for your highlight. We will look into this to improve our guest experience. We sincerely thank you for taking the time to give us your sincere feedback. Hope to see you again! Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Yan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

T Ramani Kovalan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like to thank all the staff who have been helpful and courteous during our stay especially the Nepalese workers.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 22. Apr. 2024
Dear T Ramani Kovalan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Shravan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stay was really good...the places to be visited are all nearby...
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. Apr. 2024
Dear Shravan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

JULIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Siobhan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A truly beautiful hotel with really friendly and helpful staff. Great amenities and exceptional service. Highly recommend.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Siobhan, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Lots of dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Patricia, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant hotel and great staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 29. März 2024
Dear Simon, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

sheila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exactly as imaged..close to shopping..beautuful rooms and pool area
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 18. März 2024
Dear Sheila, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

8/10 – Gut

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all in all a good hotel in penang.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 12. Apr. 2024
Dear Christian, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

ASHOK LALCHAND

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Gunalan, Ann Arbor

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

shunxing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good
generally, it was good. breakfast so so. location isn't conveniencely.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 4. März 2024
Dear Shunxing, thank you so much for sharing your stay experience with us. We hope to see you again soon. Regards, Melvin Ooi General Manager

8/10 – Gut

Kenichi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
朝食のブッフェもマレーシアならではの食材が揃っていてとても良かったです。スタッフの皆さんも丁寧な対応で安心して過ごせました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 19. Feb. 2024
Dear Kenichi, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

8/10 – Gut

james

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good option in Georgetown
The Prestige did not exude the experience i expected at a supposedly luxury hotel. The welcome experience was average at best and the welcome drink was poor - basically a can of Carlsberg in a bar area with zero atmosphere. Rooms are modern and interesting but ultimately the glass box shower is impractical style over substance. Really enjoyed the roof top pool and the different seating options which was ideal on the hottest days. We had to call to have towels replaced as they werent reprovided after cleaning for example.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 13. Feb. 2024
Dear James, thank you so much for sharing your stay experience. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay in Penang! Definetely worth it!
O hotel é muito bem localizado, com excelente nível de serviço. Eu fui muito bem recebido e eles fizeram de tudo para que minha estadia fosse maravilhosa. Precisei fazer check-out mais tarde e eles me permitiram. Recomendo muito!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 7. Feb. 2024
Dear Bruno, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manage

8/10 – Gut

DAEKYUN

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

GiGi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Donald, Winnipeg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

PARK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Ken Yin sang

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kwok Fong

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorgeous room but no beauty sleep
Very stylish design but the bedroom is not comfortable - the aircon panel has a bright green indicator facing the bed and the clock panel with bright green letters make it very jarring for those sensitive to light. my sleep quality is quite poor as a result. Our suite has the bedroom on top but toilet is below so for those who need the toilet in the middle of the night , this room is not the best. The minibar offers some snacks , beer and a complimentary bottle of wine which is a nice touch Hotel.com members don't get any privileges here unfortunately
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 15. Jan. 2024
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us and for sharing your stay experience. Your feedback is essential to us as it helps us identify areas for improvement and ensure a better experience for our guests. We sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Kian Boon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Tobias

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful property in a great location in Georgetown. This is certainly going to be our go to place next time we visit. Staff was very helpful with parking.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 27. Nov. 2023
Dear Christopher, thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

Ken Yin sang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception staffs were wonderful and helpful… for sure will stay there again if ever visit penang.. Breakfast staffs were also very good..
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 24. Okt. 2023
Dear Ken Yin Sang, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

10/10 – Hervorragend

FAIIZAH

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Trinidade

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolument parfait
Hôtel parfait, très joli, service impeccable, bien situé pour visiter GeorgeTown à pied, personnel agréable, mini bar gratuit et réapprovisionné chaque jour. Restaurant testé le soir, très bon. Piscine super et très appréciée après les visites.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Prestige Hotel Penang am 16. Okt. 2023
Dear Trinidade, Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your feedback is highly valued, and we sincerely appreciate you taking the time to share it with us. Hope to see you again. Stay prestigious, Melvin Ooi General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

TACHENG

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023