6 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Bewertungen von Hotel Riu Gran Canaria - All Inclusive

4 out of 5
Hotel Riu Gran Canaria - All Inclusive
Urb. Las Meloneras s/n, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Bewertungen

8.8

Hervorragend

261 von insgesamt 472 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 472 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
40 von insgesamt 472 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 472 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 472 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jörg Stefan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Mobliar in dem Zimmer war beschädigt und nicht mehr im Besten Zustand. Der Rest des Hotels war top
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 19. Apr. 2023
Lieber Jörg,herzlichen Dank für Ihre Bewertung zu Ihrem Aufenthalt im Hotel Riu Gran Canaria.Wir haben uns sehr über Ihren Besuch gefreut und wissen Ihre gute Bewertung zu schätzen.Natürlich werden wir auch den Dingen nachgehen, mit denen Sie nicht so zufrieden waren und entschuldigen die Unannehmlichkeiten.Wir hoffen sehr Sie kommen uns bald wieder besuchen.Mit besten Grüßen,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Entspannter, aber nicht preiswerter Urlaub.
Zum zweiten Mal dort und es hat uns erneut gefallen. Sehr nettes Personal, sauber und angenehme Atmosphäre.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Feb. 2023
Sehr geehrter Christian,herzlichen Dank, dass Sie unser Haus zum zweiten Mal besuchten und sich die Zeit genommen haben Ihre Bewertung abzugeben! Wir freuen uns sehr, dass wir eine so gute Bewertung erhalten haben und dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Bewertungen, wie die Ihrige, ermutigen uns sehr und wir werden weiterhin unser Bestes geben, damit sich unsere Gäste sehr wohl fühlen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Antje

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, tolle Anlage, schönes Zimmer, essen sehr gut Umgebung auch schön
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Online Reputation Manager am 23. Dez. 2022
Sehr geehrte Antje, vielen Dank für Ihren Besuch und dass Sie sich die Zeit genommen haben uns hier auf Expedia so toll zu bewerten.Es war uns ein Vergnügen Ihr Gastgeber sein zu dürfen und es ist schön zu lesen, dass wir Sie voll und ganz überzeugen konnten. Ihre lobenden Worte haben wir mit großer Freude mit unserem Management Team geteilt.Wir hoffen sehr auf Ihren nächsten Besuch und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!Mit herzlichen GrüßenHotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Clemens

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Clemens

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, nettes Personal.Gutes Esses.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vacaciones inolvidables
Este hotel fue maravilloso desde su ubicación hasta su deliciosa comida muy fresca y de la mejor calidad. Los trabajadores siempre muy motivados y amables la verdad que se percibe que aman su trabajo y que se sienten felices por eso hacen sentir al turista como en casa. Las habitaciones son grandes con mucha iluminación para un hotel 4 estrellas me parece que faltaron cosas como: copitos o hisopos un mejor secador de pelo y depronto cosas como crema para el cuerpo que no son indispensables pero que le daría un plus.
Atardeceres únicos
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Service, nettes Personal, sehr schöne Anlage. Essen: Viel Auswahl, einiges davon sehr lecker. Getränke: Cocktails vorgemischt und nicht schmackhaft, alles andere gut. Bis auf: Wasser mit Gas im Atlantico - Restaurant, das hat die ganze Woche nach Chlor geschmeckt. In den anderen Restaurants nicht.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

herve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Merveilleux
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Garen, Lausanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel with top rated staff well trained and attentive food is extremely high quality for the price and good drinks at the open bar. Thank you RIU
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 16. Apr. 2024
Dear Garen,It is really delighting to read your fantastic feedback! We thank you very much for being our guest, Garen.It is great to learn you are happy with our lovely staff, they will be informed.We hope to welcome you again, so we can share yet another unforgettable visit with you.Loving wishes,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

2/10 – Ungenügend

alin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Rooms are very small, Terrible, terrible food.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 15. März 2024
Dear Alin,Thank you very much for stayning with us.It is unfortunate to learn, that regardless our chefs’ efforts, we could not meet your taste.In order to fulfil every guest expectations regarding food, our main buffet and theme restaurants offer a great selection of exquisitely presented local and international dishes which are prepared daily with the utmost care and using fresh ingredients. We regret that we failed to live up to your wishes and we can assure that we do check daily our food offer, combining quality and variety catering for all tastes.We are truly saddened to read that despite our best efforts and the goodwill of our staff, we were unable to fulfil your wishes and you did not find anything positive about our hotel.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

2/10 – Ungenügend

alin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Room and balcony were extremely small. No iron and no ironing board. Terrible pillows. Way too many insects inside the toom. Coffee machine is only for instant coffee. Staff lied about the restaurant reservations, as we could not go to any restaurants, so all we could eat was just buffet food wich was simply put...horrible! Water in the pools was cold. Cheap drinks. Extremely disappointed. Please stay away from this property.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 12. März 2024
Dear alin,We are truly saddened to read that despite the efforts of our team and the goodwill of our staff, we were unable to fulfil your wishes and you did not find anything positive about our hotel.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Aaron, FPO AE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great quality of food for all inclusive!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 29. Jan. 2024
Dear Aaron,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your recent stay at our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed our Hotel Riu Gran Canaria.We look forward to host you again soon. Have a lovely day. Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice and pleasant place to stay. A few things to work on but was a relaxing holiday.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 4. Dez. 2023
Dear Stephen,We appreciate you taking the time to share your feedback with us, all comments are taken into account.Your evaluation is very helpful when applying changes and improvements.Thank you very much for staying with us.Nevertheless, we will take note of your observations for future arrangements.Hoping to host you again.Best Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Ángel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Viaje Novios
Experiencia increíble, buenas habitaciones y Gastronomía, así como la localización y entorno..
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 6. Nov. 2023
Apreciado ÁngelEstamos muy complacidos de recibir información como la que nos brinda ya que, para nosotros es muy importante y podemos observar su satisfacción, lo cual nos complace mucho.Esperamos que vuelva pronto a visitarnos.Cordialmente, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Henricus van

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

GLORIA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
la tranquilidad
me ha gustado bastante la amabilidad de las personas es excelente se come bien. lo que hechado em falta los detalles del baño como el cepillo de dientes el gorro de la ducha esas cosas que nos gustan
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 23. Aug. 2023
Apreciada GLORIA,Gracias por su comentario tan satisfactorio, Estamos felices de saber que disfrutó de unas inolvidables vacaciones entre nosotros, además nos alegra conocer que su valoración fuera tan positiva en general, pues es para nosotros un reconocimiento a nuestro esfuerzo diario.Anotamos sus observaciones para tratarlas con los departamentos pertinentes y seguir mejorando cada día.Ojalá vuelva pronto a visitarnos, aquí le esperamos con los brazos abiertos.Cordialmente, Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Geir Grongstad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly and pleasant staff.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 24. Apr. 2023
Dear Geir Grongstad,We really appreciate you took the time to leave your fabulous feedback.Knowing you enjoy your well-deserved holiday makes every effort worthwhile!We will take note of your kind remarks. Thank you very much on behalf of our staff.Wishing you will visit us again soon.Best wishes!Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not Adult only section
My biggest complaint about the hotel is that there were specific adult only sections and they did not enforce nor were they consistent with the actual adult only section not only were children allowed to stay in the building they were allowed in the Jacuzzi, where it was specifically posted that only adults were allowed in as well as the spa area. The Hotel did have posted signs all over the place, stating where children were allowed to go however, none of the staff actually enforced until they were asked to do so. Also, this hotel is mainly for Nordic country Europeans, and that was made very prevalent multiple times by different staff members when we were question as to why we were there or if we truly were staying at the hotel Lastly, the food in the all inclusive is not worth it, you can get better food outside of the hotel for cheaper prices.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Riu Gran Canaria Online Reputation Manager am 14. Apr. 2023
Dear Jacqueline,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback. As we strongly believe that guests come first, it is truly saddening to find that you were not completely satisfied with your recent stay and that there were some aspects that overshadowed your experience.We have passed your concerns to the relevant department for an appropriate follow up and we sincerely hope that you will give us another chance to welcome you again and share a more pleasant experience.Warmest Regards,Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

martine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent séjour
Sejour entre amis dans cet hôtel Riu, nous avons tous beaucoup aimé ! Confortable, extra propre, personnel tres serviable, tres bon resto, espace, animation, proximité de la mer, rien à redire ! Merci à l'équipe du RIU
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Kristianna Winther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A nice week at Riu Gran Canaria
Great location, great pools and very nice staff that was service minded. The food was good and the selection was reasonable, but only buffets and all resturants except one, had the same food. 2-3 bar areas with good Aperol Sprits but the selection of wines and alcohols could be better.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Kerstin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hej tycker för vad man betalar för mat o dricka så va vinet inte bra. Drack öl o vatten hela veckan drinkarna va alldeles underbara. Och Cava med De som spelade va duktiga !! Showerna va bra utförda av dansarna men gillade inte att allt va playback fina lokaler till show !! Maten va bra inte lätt med så många människor skulle bara vara ljuddämpat det blir som i en skolmatsal !! Servicen va bra
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Andres

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Katja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyvä ja siisti hotelli
Siisti hotelli, hyvä ruoka, ystävällinen henkilökunta. Uima-allasalue viihtyisä ja riittävän suuri. Kuntosali on pieni hotellin kokoon nähden.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Pramodini

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an excellent holiday!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 7. März 2023
Dear Pramodini,Thank you for your nice words.We sincerely hope that soon you will visit us again and thus we can offer you another very pleasant stay.All the best!Hotel Riu Gran CanariaOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Gianni

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre à améliorer
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Allt var bra förutom att vi hade en restaurang ovanför oss. Man vaknade tidigt när dom började dra alla frukost vagnar tidigt på morgonen.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing Facilities and great customer service
Antwort von Online Reputation Manager am 5. Jan. 2023
Dear Carlos,Thank you very much for your positive review! We are very happy to read that we lived up to your wishes and we hope that you will come back very soon and we can share another great experience. Have a great day,Hotel Riu Gran Canaria Online Reputation Manager

8/10 – Gut

Seija

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

ASHLEY

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stay Away!
If I could give no stars to this place I would, but the 1 star goes to some of the staff like Sarah who was kind & accommodating. Besides that it was not a positive stay and the food was sub-par. My fiancée had a burn accident with the soup they were serving and ended up with 2nd and 3rd degree burns. They don’t put caution signs or hot labels. No one ever checked on us or tried to help assist when he got burned. They said they only allow staff members to use first aide kits, didnt have a doctor come onsite, & just called us a taxi for the hospital. If he would have had some assistance & cold water immediately we wouldn’t have had a $600 doctor bill! It ruined the rest of our trip because we couldnt do anything in water or excursions. The rooms are basic & have funny smells. The A/C in the rooms dont work well & the shower water fills up over your feet while your showering & the drain takes about 12-15 mins to drain the water out. Oh & when asked to speak with a manager they kept saying he wasn’t available until the very last day right before we were traveling home! Thanks again for your terrible service and treatment. If you’re American, stay away from this place!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

ASHLEY

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Manfred

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Jesus

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

CRISTINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Celine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ils ne respectent pas la politique de remboursement , annulation si payé d'avance , malgré l'avis d'annulation fait dans les temps.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Angela

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Te gehorige kamers...slecht krakende bedden Mieren in de badkamer
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Clare

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were fantastic, property could use an update but it’s adequate. Japanese restaurant was horrible. Everything else was fantastic
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Marie-Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tres bien dans l'ensemble
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

jean marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dans la reservation,j ai payé plus chère la chambre pour avoir piscine privée mais rien du tout J explique mal la difference de prix? Merci de votre reponse Mr leroux
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Darwin

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

christophe

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good but don't over pay
The price was a bit excessive for an all inclusive in Maspalomas but I guess it was because of the period. Otherwise the place, the food and the drink are good. Just a bit disapointed by the reception staff on arrival
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Kain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family Trip turned Couples Getaway
We originally booked this trip as a family vacation but with some last-minute changes, we were able to go away, just me and my husband. We made this decision about 2 weeks before our trip and every time we called the head office of RIU they gave us an incredibly hard time when trying to change the booking (I had paid for last-minute cancellation so it shouldn't have been a problem). They refused to guarantee us that the change could be made meaning we would be paying for our daughter even though she wasn't coming. We were very annoyed but, decided to deal with it when we arrived at the hotel. I am SO SO pleased to say that the hotel staff immediately made the change without any difficulty or questioning or anything. They were so accommodating and made us very happy right away without any hassle. Right away the trip started great, we were very thankful for this save in money. Otherwise, the hotel is exactly as advertised. It is a 4-star so the food was good but not great. The specialty restaurants only offered a few changes in the menu except for their Asian restaurant which was completely different food than the normal buffet and a pleasant suprise. The rooms were clean, bathrooms updated but, beds were not super comfortable but it didn't disrupt us much. The pools were all fantastic, the entertainment was great, super family-oriented, and workouts by the pool and in the pool were fun. Overall a great hotel for the price, I would definitely go back!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Olivier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal muy amable. Animación niños algo repetitiva. Comida muy variada pero predomina los fritos. Falta cambiar los colchones. Equipo de animación adultos muy bueno.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estuvimos muy a gusto en el hotel, el personal encantador, sus camareros son de lo mejor nos trataron muy bien. El complejo es seguro y tranquilo, las comidas muy bien. Muchas actividades para los niños. El único pero que se hayan acabado las vacaciones.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Baljinder

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in a great location. Staff work very hard and are really friendly
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Richard, South Croydon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superb hotel in the best location on the island. Lovely rooms, sea views, great food and drinks all delivered by a great team. This is the second time I have stayed here and I will be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Xinming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022