2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Mitsis Rodos Village

5 out of 5
Mitsis Rodos Village
Kiotari, Rhodes, Rhodes

Bewertungen

8.6

Hervorragend

105 von insgesamt 197 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
60 von insgesamt 197 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 197 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 197 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 197 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben eine wunderschöne Woche im Mitsis Village Hotel verbracht. Das Buffet ist sehr umfangreich und das All-Inclusive Angebot lässt keine Wünsche offen, sogar am Strand, welcher gut zu Fuss erreichbar ist, wird man nicht verdursten ;) Die In-House Autovermietung, sowie die Motovermietung gegenüber sind perfekt und kostengünstig, um die Insel zu erkunden. Vielen Dank für diese schönen Tage auf Rodos!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Mitsis Rodos Village team am 21. Okt. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

10/10 – Hervorragend

Marlene

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Felipe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was super amazing, food, staff, room BUT one thing that really affected a little bit our experience was the people reserving the seats by the pool at 7am with their towels and then showing up around 11-12 and complaining and/or being rude if someone took their spot. Hotel should be more pro-active with this situation. But all the rest was absolutely amazing.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Stefan

Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bis auf den Concierge desk war alles in Ordnung
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 17. Okt. 2022
Dear valued guest, On behalf of all the staff of the hotel Mitsis Rodos Village we want to thank you for taking the time to share wrote experience of your visit to our hotel.Your positive comments are of great value to us and we assure that they will be shared with all the staff of the hotel. We are glad that the staff of the entire hotel were able to meet your expectations. Also excellent to know that our services and facilities have been more than satisfactory.We hope you will be back at our hotel in the near future.Kind Regards,

8/10 – Gut

Helge

Aufenthalt von 15 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Dusan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr schön gelegen und nahe am Meer. Da wir in der Saison (August) gebucht hatten, gab es sehr viele Menschen im Hotel. Das Personal war jedoch trotz dem hohen Druck jederzeit freundlich und hilfsbereit. Wir bekamen eine Junior Suite, obwohl wir ein normales Standartzimmer mit Meerblick gebucht hatten. Somit hatten wir einen perfekten Start. Danke nochmals dafür. Einzig die Sauberkeit in den Zimmern hat mich enttäuscht. Die Bettlaken wurden nie gewechselt, obwohl wir den Zettel auf das Bett gelegt haben. Wir konnten nie am Pool liegen, da bereits früh am Morgen alle reserviert waren. Dafür haben wir die Liegen am Meer, Kiotari Beach sehr genossen.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 1. Sept. 2022
Dear Bob, Thank you for choosing us for your vacation and for your time spent on writing a review, your opinion is very important to us. We are very pleased to know that overall you stayed satisfied with your vacation in our hotel, more specifically, with the facilities and our friendly staff. Through our years of experience, we have concluded that our guests are the ones who really give us the true insights and allow us to reach the highest standards for our services and accommodation. We always take under serious consideration every comment given to us and through it most of the times we start seeing things from a different angle.Our aim is to make each guest’s experience sincerely and genuinely caring and welcoming with a warm Greek family spirit. We invite our guests to explore new ways of enjoyment and live their holidays with enthusiasm.Under the slogan “Create your own story”, our brand philosophy aims to capture the very purpose of our existence: to offer a world of delightful premium-quality holiday experiences, where you can embrace your own perspective of enjoyment and fulfilment.Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities.Yours sincerely,Stelios MatsigkosGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Juergen, Raunheim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage super Service. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Tobias

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 5. Okt. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. We trust to welcome you back again soon. Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Lukas

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nie wieder
Nicht mal mit viel Goodwill hat dieses Hotel 5 Sterne verdient. Beginnen wir mit den guten Punkten: - Marianthi und ihr Team vom Asiatischen Restaurant haben einen Top Job gemacht - Die Putzfrau hat das Zimmer jeden Tag sehr sauber geputzt und geschaut, dass wir jeden Tag frische Strandtücher hatten - Das Wetter war top - Das Essen bewerten wir mit einer soliden 7 von 10 Punkten Nun zu den schlechten Punkten: - Die Qualität der Getränke ist katastrophal (Wasser schmeckt nach Chlor, billiger Fusel, etc.) - Das Personal ist überhaupt nicht lösungsorientiert und eher unfreundlich - Frische Wasserflaschen gibt es nur alle 2 Tage. Wenn man nach einer extra Flasche fragt, verweist einem das Personal an den Supermarkt (in einem All Inclusive Hotel soll man selber Wasser kaufen?!) - Die Tür vom Zimmer ist so undicht, dass sie eher als Vorhang dient. Man hört somit alles was vor der Tür abgeht (siehe Bild) - Viele Liegestühle am Meer sind kaputt und der Standard dieses Liegestuhls passt vielleicht für ein 3 Sterne Hotel - Das Hotel verfügt über 4 à la carte restaurants. Als wir ankamen gab es erst am letzten Ferienabend (7. Abend) einen Platz in einem Restaurant. Die Reservation muss online getätigt werden, das Personal an der Reception hilft hier nicht. Long story short: Wir werden hier auf keine Fall zurückkehren und können dieses Hotel niemandem empfehlen. Echt enttäuschend was die geliefert haben für ein 5 Sterne Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 28. Aug. 2021
Dear Lucas, Thank you for sharing with us your feedback. We are happy to know that members of our staff made a difference. We are sorry to read that you are not planning to come back. We are sorry of you have encountered unwilling service in our front desk. A few details would help us know what really happened and give us the opportunity not to repeat an unpleasant experience for our guests. We accept your feedback as this is the only mean for us to get better and better, and we cannot thank you enough for that. Kind Regards, Stelios Matsigkos General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen war super! Vor allem in den Themen Restaurants. Die Zimmer sind etwas kitschig aber trotzdem schick und sauber.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bester Service den ich je in einem Hotel hatte. Immer zuvorkommend und freundlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 29. Sept. 2019
Dear Valued Guest, It was such a great pleasure to have you here at Mitsis Rodos Village Hotel& Spa and I am enthralled that your experience exceeded expectations. Rest assured we enjoyed pampering you and we are all very happy to know that you felt comfortable. We will continue to do so in the future as well and once again, thank you very much for sharing your feedback so candidly. Warm Regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Traumhaftes Hotel! Sehr zum Empfehlen! Kommen bestimmt wieder! Egal ob Essen, Zimmer, Animation, Freundlichkeit, Service, Reinigung... alles ist in diesem Resort WIRKLICH zum Loben. Es gab absolut NICHTS zum Kritisieren. Die Freundlichkeit, Aufmerksamkeit und zuvorkommende Art eines jeden Mitarbeiters, welchen wir kennenlernen durften, war unglaublich! Hut ab auch vom tollen Management, Hr. Dimitri ist dauerhaft im Einsatz und sehr um das Wohl seiner Gäste bemüht - wie auch sein ganzes Team! Essen war sehr abwechslungsreich, es gab stets eine große Auswahl. Animation ließ ebenso für Groß und Klein keinerlei Wünsche offen. Wir kommen wieder - weiter so !
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 5. Aug. 2019
Dear Valued Guest Thank you very much for the wonderful review and I am delighted that your vacation at Mitsis Rodos Village Beach Hotel& Spa was most enjoyable. It will be my pleasure to share your sentiments with our team and we will continue to work diligently to exceed expectations. Once again, I greatly appreciate your notes and look very much forward to welcome you back again soon. Kind regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 11. Juni 2019
Thank you very much for the 5 star rating. We are very glad that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward welcoming you back at Mitsis Rodos Village Beach Hotel&Spa in the near future. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal hat nicht von allein an einen Geburtstag gedacht
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 9. Juni 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for taking the time rating us on Expedia. We are very glad that you have enjoyed your stay with us and we appologise for not having a surprise cake for your birthday, usualy we surprise our guests on their birthdays. Because you made your review anonymous i cannot find out what happend. We are looking forward welcoming you back at Mitsis Rodos Village Beach Hotel&Spa in the near future. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 5. Juni 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for the 5 star rating. We are very glad that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward welcoming you back at Mitsis Rodos Village Beach Hotel&Spa in the near future. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Hotelgruppe die uns Gäste Lieben
Wir waren 4 Tage hier Die gesamte Crew gibt sich Mühe Man merkt keine gestressten Mitarbeiter was ja schnell bei all incl passieren kann Büffet wird immer nachgefüllt Nichts ist überladen Vieles wird direkt vor einem zubereitet Die Teller werden immer wieder abgeräumt vom Tisch Getränke wünsche werden gerne erfüllt Auf dem geräumigem hellen Zimmern stehen einem ca7-8 deutsche TV Sender zur Verfügung Pools groß und es gibt 3 davon sowie eine Wasserrutsche Danke für den erholsamen Urlaub
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Manager am 8. Mai 2019
Dear Stefan, From all the staff of Mitsis Rodos Village, we would like to thank you for your choice to spend your holiday in our hotel. Thank you so much for your good feedback! Your good impressions are of great importance to us. Hope to see you soon Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren in ganz neuen Zimmern, da gab es noch ein paar Fehler : keine Steckdose im Bad, kein Haustelefon, der Fernseher wurde erst nach 5 Tagen installiert. Würde ich aber als Startproblem ansehen
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 3. Mai 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your feedback on the latest visit at Mitsis Rodos Beach Hotel&Spa. We appreciate your understanding and in the same time we inform that all new rooms have outlet in the bathroom under the sink and telephone on the wall. I am deeply disappointed that your experience fell short of the Five-Star standards you expect and we aim to deliver. I would really appreciate if you could give us another chance to prove to you that we can do much better than this. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben dieses 5 Sterne Hotel von Expedia übernommen. All Inclusiv, Spezialangebot Flight Plus Hotel, ideal für Familien. Das Hotel hat uns wegen seiner Nähe zum Meer, seinem eleganten Design und seinem Angebot an Restaurants gefallen. Also Hauptbuffet-Restaurant und Nebenrestaurants mit verschiedenen Küchen: Italienisch, Griechisch, Asiatisch, Mexikanisch, Burger, Crêperie usw. Wir schätzten den Service, die Angestellten sind immer lächelnd und aufmerksam, sie stehen zur Verfügung für die Kunden. Das Essen ist gut und abwechslungsreich. Es gibt zwei große Pools, einen kleinen Fitnessbereich, einen Untergeschoß für eine Diskothek, Billard und Gaming room. Wir haben jedoch ein Problem mit unserem Aufenthalt. Wir hatten Zimmer mit Blick auf das Meer gebucht. Leider hatten wir die Restaurants direkt unter unserem Balkon und so waren die Gerüche des Kochens so unangenehm, dass wir weder den Balkon genießen noch das Fenster öffnen konnten. Das Wasser im Bad war abends nicht wirklich heiß für die Dusche und der Wellnessbereich ist kostenpflichtig. Getränke in Bars und Pools werden in Einweg Plastikbechern mit Plastikstrohhalmen serviert. Ansonsten können wir dieses Hotel wirklich weiterempfehlen. Wählen Sie unbedingt ein Zimmer mit Meerblick.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Stelios Matsigkos am 24. Apr. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for selecting Mitsis Rodos Village Hotel& Spa, Rhodes and for taking the time to share your experience with us. We are very glad that you liked our hotel and its facilities. I am glad that our smiling staff made your holidays more enjoyable and our restaurants exceeded your expectations. Words are not enough to express my gratitude for not letting the kitchen smell stop you from enjoying you valuable holidays. Thank you again for your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming again should your travel bring you to Rhodes. Warm regards Stelios Matsigkos General Manager

8/10 – Gut

Doris, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Hanglage
Mit einem Leihwagen konnten wir auch schöne Sandstrände schnell erreichen..Zimmer war groß und neu renoviert.Das Essen war vielfälltig und geschmackvoll. Geschäfte im Hotel vorhanden. Mehrere Pools und Strandbar.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2017
Antwort von Evangelinos am 24. Juni 2017
Dear Doris, Thank you for your kind comments. We look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Okay

Darren Andrew

Aufenthalt von 12 Nächten im August 2023
Antwort von Mitsis Rodos Village team am 21. Okt. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

6/10 – Okay

Naor

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Mitsis Rodos Village team am 21. Okt. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

8/10 – Gut

Konstatinoe

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Mitsis Rodos Village team am 21. Okt. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

10/10 – Hervorragend

AV

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Resort meraviglioso! Siamo stati benissimo e ci ritorneremo sicurante! La struttura è situata a pochi passi da una splendida spiaggia di sabbia che vanta un mare cristallino. Si nota che il complesso è stato completamente rinnovato di recente, decorato in stile moderno, sobrio ed elegante. Spazi comuni ben curati. La camera familiare molto spaziosa e luminosa, ben arredata, letti comodissimi e un bel bagno ampio. Pulizia impeccabile. Personale molto gentile e disponibile, ci hanno accolto in maniera calorosa e hanno soddisfatto appieno ogni nostra esigenza. Ristorazione eccellente, sia il ristorante a buffet che le opzioni à la carte. Kiotari è una località davvero molto interessante e l’isola di Rodi è stupenda. Consigliatissimo!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Jerome Philippe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Les chambres de l’hôtel sont spacieuses propre et la literie est de bonne qualité. Le personnel de nettoyage est absolument adorable et très gentil
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Emilia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Ferhat

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Anja

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

AV

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura rinnovata, ubicata in posizione molto vicina alla spiaggia, basta fare due passi. Ambiente curato e moderno. Camera ampia e spaziosa, con una bella vista mare. Massima pulizia. La ristorazione a buffet è davvero eccellente. Personale gentile e disponibile. Torneremo senz’altro! Consigliatissimo!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Michael

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fin oplevelse, dog manglede det sidste.
Generelt rigtig dejligt ophold. Alt fra modtagelse, ventetid osv. gik godt. Værelset var rent og god variation i all inclusive inklusiv gode muligheder for ala carte i deres mange restauranter. Personalet var rigtig søde, og altid hjælpsomme. Eneste minus, var at vi havde booket værelse med privat pool. Poolen var dog beskidt og det lignede ikke den var blevet rengjort. Der var mange døde insekter i. Vi brugte ikke poolen en eneste gang. Og var forbi reception 1 gang og ringede 1 gang og bad om rengøring af poolen. Men det virkede ikke til de helt forstod det. Ærgeligt når man betaler ekstra for den, men ikke kan bruge den. Ellers et dejligt hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Morgan Elaine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
loved the sea view bungalow we stayed in! it was modern and close to a pool as well as dinning and the beach!!! however, i didn't think the other rooms looked as up to date. I didn't see the inside but the outside looked a little ran down
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Y O

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Worst experience ever for a 5 star hotel
Its my worst trip so far. The room allocated to me was fly infested and a bird nest right in front of our door with bird poop all over the front of our room and the birds flying over our heads as we entered and left the room which made me very uncomfortable. I also had over 20 flies on the ceiling of the room. I requested for a room swap but was told it was impossible. This i did at about 3pm on friday and then 11pm. The first time i was told there wasnt any availability until the next day. Whan we got to the room later in the evening, i was accused of coming to later to complain so my room will have to be sprayed at past midnight after waiting for over an hour. Ibwas also offered a sister hotel at past midnight. Nothing was done until i brought out my phone to record. I didn't get any audience until about 2am and didn't do to bed until about 4am when they offered me a room. Porter even mentioned that i will be moved again after 2 nights and i said no. This is unacceptable and made my experience really unpleasant and was unsettled for the first 2 days.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von MK am 3. Mai 2023
Dear Guest,We apologize for the unpleasant experience you had during your stay at our hotel. We take all feedback seriously and appreciate you bringing this to our attention.Please note that our hotel is in the countryside, and as such, we take great care to preserve the natural environment and wildlife in the area. We are certified with Travelife, which is a certification that recognizes our commitment to sustainability and responsible tourism.Regarding the issue with flies and bird droppings in front of your room, we understand how uncomfortable this must have been for you. We do our best to keep our rooms clean and free of pests, but sometimes issues like these can arise due to our location in the countryside.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.We apologize for any inconvenience caused by our inability to immediately switch your room, as soon as we had availability, we were able to change your room. We understand that this may have taken longer than you would have liked, and for that, we apologize. However, we do our best to accommodate all of our guests' needs as quickly as possible, and we are glad that we were ultimately able to provide you with a more comfortable room.Once again, we apologize for any discomfort you experienced during your stay. We hope that you will give us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future.Yours SincerelyMitsis Rodos Village

6/10 – Okay

Jeevan Kumar

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Olivia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a perfect hotel for solo travellers. I would definitely visit again but in early summer as the majority of the excursions, bars and boat trips were shut as it was approaching off season. This is definitely a 4* hotel (not 5* yet) I think the food in the main restaurant lets it down. Pro's: - Clean and tidy room and a lovely modern bathroom with daily house keeping. - Beachfront hotel with multiple pools, lounge area's and daytime/evening activities for all ages. - Excellent customer service from all staff *(Jeta, Andreas, Vasileios, Arland and Erion)* Cons: - Extremely difficult to get a booking at the A la Carte restaurants (I had to repeatedly speak to the restaurant management to get 1 on my final day). - 1 hour taxi ride/2 hour bus ride to the main Old town/Airport

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kan rekommenderas.
Vi trivdes väldigt bra på hotellet! God och mkt mat. Rent och fint. Bra service. Trevlig personal. Inget att klaga på alls. 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Nazz

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel very clean and staff were friendly especially spiros
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Frédéric

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Entre agréable et décevant
Hôtel agréable mais quand on regarde les détails ça devient vite décevant. Chambre: Nous avons séjourné dans une chambre ‘’Superior Family Sharing Pool’’ mais j’ai vite regretté d’avoir réservé ce type de chambre. Première déception la taille de la piscine ne correspond pas à la photo que l’hôtel vend sur son site et l’entretien laisse vraiment à désirer, juste au-dessus de notre terrasse un grand bougainvillier, résultat tous les jours des pétales de fleurs tombe sur la terrasse ainsi que dans la piscine et on nettoie 1 jours sur 4. En plus la terrasse était très bruyante. Sinon autre détail esthétique le carrelage en mauvais état ne donnent pas un air de chambre supérieure. Sinon point positif la literie très bonne ainsi que l’espace et de nombreux rangements. Restauration,Bar Plusieurs restaurants à la carte très agréable. Restaurant principal toujours beaucoup de choix, les plats était bon et varié avec soirée à thème. Service au top très bien organisé personnel agréable et souriant. Plusieurs bars avec des boissons et cocktails de bonne qualité. Piscine et plage L’hôtel possède 2 piscines mais j’aurais aimé que la zone piscines soit un peu plus soigné surtout le sol. Il y a aussi une grande plage avec un bar et un four à pizza très pratique. Par contre j’étais choqué de l’état des transats beaucoup sont défectueux en plus d’être peu confortable. Animation Animé par le club Coralia ils y a des activités tout au long de la journée ainsi qu’un spectacle le soir.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Kaisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ylempi allasalue selvästi ns vanhempaa osaa, mutta kaikinpuolin siisti. Tennis- ja koripallokenttä olivat vähän huonokuntoisia, samoin pingispöytä oli sijoitettu syrjään. Ruoka oli hyvää ja muuten oikein hyvä hotelli.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 24. Okt. 2022
Dear valued guest, thank you for choosing our hotel for your vacation. It is very important for us to get such a great feedback from our guests. We are happy to know that you appreciated every aspect of our services and facilities.Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 17. Okt. 2022
Dear valued guest, On behalf of all the staff of the hotel Mitsis Rodos Village we want to thank you for taking the time to share wrote experience of your visit to our hotel.Your positive comments are of great value to us and we assure that they will be shared with all the staff of the hotel. We are glad that the staff of the entire hotel were able to meet your expectations. Also excellent to know that our services and facilities have been more than satisfactory.We hope you will be back at our hotel in the near future.Kind Regards,

6/10 – Okay

Placido

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel du restaurant ainsi que les buffets étaient super! En revanche, la propreté en général, ainsi que le staff qui nettoie les chambres laissent vraiment à désirer. Je ne comprends pas comment on peut évaluer un hôtel comme celui-ci 5 étoile, très décevant.
Aufenthalt von 15 Nächten im September 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 17. Okt. 2022
Dear valued guest, Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. Our aim is always to achieve a high standard and provide the best service to our guests, and we are delighted that we were once again able to meet your expectations with our facilities, culinary offer and entertainment. We are proud that our team was able to impress you with their hospitality and friendliness and it would be my pleasure to pass on your compliments to each and every one of them. I am sure it will motivate them to continue the good service.We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggelig hotel med glade og venlige personale.
Hyggelig hotel med glade og venlige personale. Hotellet havde 6 gode restauranter som gjord at vi havde fornøjelsen af varierende madoplevelser. Vi fik et værelse lidt langt væk fra hovedbygningen, som gjord at vi havde en dejlig ro. Dog var den del af hotellet lidt gamle og slidt. Resten af hotellet var fremragende.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 17. Okt. 2022
Dear valued guest, On behalf of all the staff of the hotel Mitsis Rodos Village we want to thank you for taking the time to share wrote experience of your visit to our hotel.Your positive comments are of great value to us and we assure that they will be shared with all the staff of the hotel. We are glad that the staff of the entire hotel were able to meet your expectations. Also excellent to know that our services and facilities have been more than satisfactory.We hope you will be back at our hotel in the near future.Kind Regards,Mitsis Rodos Village team

2/10 – Ungenügend

Mehmet Ali, Islington

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Oh I have so much to say about this hotel it's literally unreal. Firstly I would like to start with the only positive which was most staff was really nice really friendly smiley and helpful few from the Crepe place was really annoying as they take order and forget about you and loads of people come and go and your still waiting then when it finally comes cause you get up and tell them they forget your knife and fork then they forget your drink I was very angry that day for the service they provided. There is also a young girl who smiles at you and as soon as she walks away gives a dirty look she saw me looking when she kept doing it. Next the rooms like its so bad that it was falling apart the sockets were coming off literally from the wall with our chargers. The toilet wouldn't flush there was ant infestation in the room everyday it was disgusting I found ant in the bed 3 times which made me itch all night. I called the front desk waited more then an hour no one showed then called again and told them i have been waitinf and not putting my son to sleep cause of them they came sprayed something which did not work. The hotek is not sound proof like I don't want to hear the couple upstairs having sex it was just disgusting and uncomfortable. The pool was all around the hotel which is a journey from one to the other which was not nice. It took us literally 10min to get to the main area everyday for food. Pools are small for the amount of people they have. The beach is not 2min
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Stelios Matsigkos General Manager am 3. Okt. 2022
Dear Ali, Thank you for sharing your holiday impressions online. We are sorry to read that we did not live up to your expectations. Our goal was to provide you with an exceptional stay and as it seems we failed to do so.Please accept our sincere apologies.Thank you again for your valuable feedback. We hope that will have the honor of welcoming you back in one of Mitsis Properties in the future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

malka

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von General Manager am 28. Sept. 2022
Dear valued guest, Thank you very much for sharing the details of your fantastic experience with us. I am very happy knowing you had a tremendously enjoyable stay with us again. We strive to provide our guests with exemplary stays from start to finish so I am very happy knowing you had a lovely time. You are always welcome to spend more family moments in Mitsis Rodos Village Beach Hotel & SpaKind regards,Stelios MatsigkosGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bianca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Harel

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 28. Sept. 2022
Dear valued guest, thank you for choosing our hotel for your vacation.We are sorry to read that we did not live up to your expectations. Our goal was to provide you with an exceptional stay and as it seems we failed to do so.Thank you again for your valuable feedback.We hope that will have the honor of welcoming you back in one of Mitsis Properties in the future.Kind Regards,Mitsis Rodos Village team

10/10 – Hervorragend

Katelyn

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 1. Sept. 2022
Dear Valued guest, Thank you for commenting on Expedia. We aim to delight and provide all our guests with the highest standards in service and well know Greek hospitality and our staff go to great lengths to ensure that our guests are given the attention and comfort they deserve.We hope you will be back at our hotel in the near future.Kind Regards,Stelios Matsigkos General Manager

6/10 – Okay

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bon établissement mais service moyen, le service etait parfois un peu long et pas mal d'erreurs dans les commandes prises. Parfois l' hygiène etait limite (restauration à côté de la piscine où le personnel ne portait pas de gants et manipulait directement la nourriture à mains nues). La qualité des cocktails n'était pas constante et souvent les ingrédients manquaient.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa am 1. Sept. 2022
Dear Carlos, Thank you for choosing us for your vacation and for your time spent on writing a review, your opinion is very important to us. We are very pleased to know that overall you stayed satisfied with your vacation in our hotel, more specifically, with the facilities. Through our years of experience, we have concluded that our guests are the ones who really give us the true insights and allow us to reach the highest standards for our services and accommodation. We always take under serious consideration every comment given to us and through it most of the times we start seeing things from a different angle.Our aim is to make each guest’s experience sincerely and genuinely caring and welcoming with a warm Greek family spirit. We invite our guests to explore new ways of enjoyment and live their holidays with enthusiasm.Under the slogan “Create your own story”, our brand philosophy aims to capture the very purpose of our existence: to offer a world of delightful premium-quality holiday experiences, where you can embrace your own perspective of enjoyment and fulfilment.Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities.Yours sincerely,Stelios MatsigkosGeneral Manager