Außenbereich

Bewertungen von Novotel Metz Amneville Hotel

4 out of 5
Novotel Metz Amneville Hotel
16 route de Maizieres les Metz, Hauconcourt, Moselle

Bewertungen

8.2

Sehr gut

139 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Jeung-Jin

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 10. Sept. 2023
Thank you for your review!We're delighted you enjoyed it so much.Hope to see you soon!

4/10 – Schlecht

Benjamin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was a dried piece of cheese on the chair when we entered the room... the plumbing in the bathroom was very old, so it smelled very unpleasant after not using the sink/toilet for a while time. It was not possible for the service to provide us with two separate blankets for the large partner bed, something I can't understand at all.... The cleaning equipment for the pool stood all day in the pool area, which was already small and fenced, thus took up quite a lot of space. Overall rather disappointing and wouldn't book it again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 31. Aug. 2023
Dear Madam, Dear Sir,Thank you for taking the time to let us know about your experience.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations and would like to offer you our sincere apologies.We strive to provide a quality service to each and every one of our guests, so your feedback is very important to us. Please be assured that we will take the necessary steps to rectify any problem and prevent it from happening again.For your information, we have just the right number of duvets for each room because unfortunately this is extremely expensive and both the group and our franchise impose "ceilings" that we must not exceed... We would like to be able to have some spare duvets so as to avoid this kind of problem.You should also know that we have a future project: the renovation of the establishment in which you stayed, with the aim of rejuvenating it and modernising its rooms.We thank you for your comments and hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future.Yours sincerely.

10/10 – Hervorragend

Regina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 31. Aug. 2023
Thank you for your review!We're delighted you enjoyed it so much.Hope to see you soon!

8/10 – Gut

Katrin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Ljubica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pleasant stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Lucas am 8. März 2022
Thanks a lot for this amazing review !

10/10 – Hervorragend

Ekaterina

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Paul

Mit der Familie gereist
leider sind die Zimmer etwas verlebt. Der Frühstücksraum war okay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Marine am 2. Dez. 2021
Dear Paul, Thank you for taking the time to share your feedback. Kindly note we have been taking heed of your remarks to improve the mentionned points. We hope to welcome you again soon. Best regards,

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben ein Rollstuhl gerechtes Zimmer gebucht. Dafür war das Zimmer zu klein. Die Einrichtung (Teppichboden) veraltet und muffig. Service und Freundlichkeit des Personals konnten manches kompensieren.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Raumgröße für Familie mit einem Kind. Schön war, dass bei Ankunft auch das Sofa schon komplett als Bett vorbereitet war, bei kurzfristiger Buchung. Das Gebäude an sich ist schon sichtlich in die Jahre gekommen, die Zimmer und der Frühstücksbereich mit Eingangsbereich wurden aber modern und wirklich ansprechend renoviert. Das Frühstück war lecker und hatte eine gute Auswahl an Gebäck, Joghurt, Müsli. Wir haben uns hier wohl gefühlt.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Busse

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Majdi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ordentlich und gut aufgeräumt, Zimmeraustattung ist auch gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Jean francois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Familie mit 4 Personen war die Zimmer perfekt. Die Gesamte Leistung, Service und Preis waren sehr gut . Ich werde wieder gerne dort buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Glenn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Convenient location. For my travel. I have stayed several times before. On this occasion the staff in the dining area seemed disinterested and not very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Cedric

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Martine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Guido

Mit der Familie gereist
Very neat room. Nothing special,but for the money fine. Easy and fast check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Frédéric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Anneke

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Andrée

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
On est des pigeons
Lors de l'enregistrement, la formule proposée est à 18€! Formule qui ne se démarque pas d'autres Hôtels et moins cher! Le lendemain je constate qu'il y une formule express à 9€!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Brice

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etablissement agréable
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Mathieu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

juan carlos

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour au top
Très bien Matelas super confortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gaëtan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Christelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel très bien, je le recommande pour sa propreté et le calme la nuit.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mrs Laurence Claudie

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Guillaume

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

olivier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Yves

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel et personnel parfait
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Anders

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Usel mat
Bra inhängnad parkering! Bedrövligt dålig restaurang, maten var dyr och oätlig. Vi provade två olika vardagsrätter. Hotellet är väldigt slitet och dåligt underhållet.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 6. Okt. 2023
Dear Sir or MadamWe would like to express our sincere gratitude for sharing your recent experience with us.We deeply regret that your stay did not live up to your expectations, and we sincerely apologize.Our primary commitment is to provide exceptional service to each and every one of our valued guests. Your feedback is an essential part of our continuous improvement process and we assure you that we will take all necessary steps to ensure that this does not happen again.We are excited to inform you that we have a major project underway: the complete renovation of our establishment, with the aim of rejuvenating and modernising it to meet your expectations even better.We thank you sincerely for your valuable comments and hope to have the opportunity to welcome you again in the near future, in order to offer you an unforgettable experience that lives up to your expectations.With our best regards,

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von The Novotel Metz-Amnéville team and the O'Fourneau am 9. Okt. 2023
Dear Guest,We would like to express our deep gratitude for your kind comments following your stay at the Novotel Metz-Amnéville. Your compliments are a real source of motivation for our entire team, who are fully committed to creating unforgettable experiences for our guests.On behalf of the entire Novotel team and the O'Fourneau restaurant, thank you very much!We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.

8/10 – Gut

Pieter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice hotel on your way to Suisse or the Alsace
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

William

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean room and friendly staff, it was also very dog friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

HERVE

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Hossein

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Graham

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Nice enough hotel and good price but wouldn’t say it’s 4-star. Bit tired and dated - 3* hotel at best.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 10. Sept. 2023
Hello,Thank you for your evaluations and your feedback on your stay at the Novotel Metz-Amnéville. Your compliments are appreciated and will be shared with our entire team.We have a future renovation project for the establishment in which you stayed, with the aim of rejuvenating our establishment.Thank you on behalf of the Novotel and O'Fourneau restaurant team! We hope to see you again soon.Best regards.

4/10 – Schlecht

Jessie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Took about 15 minutes to walk through all corridors up and down steps with small child to get from reception to room. No coffee or milk in room to make drinks or fridge to keep our own drinks cool. Reception area is very nice and trendy but as soon as you leave that area the rest of the hotel is outdated and feels dirty. We have now stayed at two different Novotels in France during our stay and would not stay at either again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Novotel and O'Fourneau restaurant teams. am 29. Aug. 2023
Dear Sir or MadamThank you for taking the time to let us know about your experience.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations and would like to offer you our sincere apologies.We strive to provide a quality service to each and every one of our guests, so your feedback is very important to us. Please be assured that we will take the necessary steps to rectify any problems and prevent them from happening again.We have a future project to renovate the establishment you stayed in, with the aim of rejuvenating it as well as modernising it and its rooms.For your information, we are committed to an environmental approach, which is why you will no longer find bottled water in your room, but water fountains in our various rooms and on each floor. In addition, the so-called courtesy tray is currently under review, and we are looking for an alternative with our suppliers to make coffee and tea available in rooms.We thank you for your comments and hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future.Yours sincerely.

10/10 – Hervorragend

Hope

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay, clean and tidy. Comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Margaux, la réception. am 29. Aug. 2023
Dear Sir or MadamGood morning,We would like to thank you for taking the time to comment on all the services you encountered during your stay / for sharing your experience with us following your stay at the Novotel de Metz-Amnéville.It is with great pleasure that we receive your compliments. We will do our best to offer our customers unforgettable moments. Don't hesitate to try // again! Many thanks from the Novotel team and the O'Fourneau restaurant team! We look forward to seeing you again soon.

2/10 – Ungenügend

Irene

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von L'équipe du Novotel ainsi que celle du restaurant am 29. Aug. 2023
Madame, Monsieur,Merci pour votre notation.Nous sommes désolés que vous n'ayez pas été totalement satisfait. Pouvez-vous me fournir plus d'informations concernant votre séjour afin que je puisse en informer ma responsable.Votre avis sera l'occasion de mettre en place des actions correctives dans le cadre de notre démarche d'amélioration continue.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon séjour
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Margaux, la réception. am 29. Aug. 2023
Madame, Monsieur,Merci beaucoup pour votre gentil commentaire.Nous apprécions vraiment que vous ayez pris le temps de partager votre expérience avec nous – et nous avons conscience que chaque membre de l’équipe est indispensable au bon fonctionnement de l’établissement ; ensemble nous sommes capable de rendre votre séjour unique !Nous nous estimons chanceux d'avoir des clients comme vous. Toute l’équipe du Novotel Metz-Amnéville et du restaurant O'Fourneau.

6/10 – Okay

A.Marwan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Één van de receptie medewerkers ( de oudere vrouw) heeft hospitality cursus nodig ! Een beetje lachen en vriendelijk zijn hoort bij haar functie!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von De teams van Novotel en O'Fourneau restaurant. am 29. Aug. 2023
Geachte heer of mevrouwBedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te laten weten.Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en wij willen u onze oprechte excuses aanbieden.We streven ernaar om een kwaliteitsservice te bieden aan elk van onze gasten, dus uw feedback is erg belangrijk voor ons. U kunt er zeker van zijn dat we de nodige stappen zullen ondernemen om eventuele problemen te verhelpen en te voorkomen dat ze zich opnieuw voordoen.Ik zal mijn manager zeker vertellen over uw ervaring met een van onze collega's... Onze excuses en het spijt ons dat u een negatieve ervaring had bij uw aankomst en/of vertrek...Wij danken u voor uw opmerkingen en hopen dat u ons de kans geeft om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet