Sauna, Dampfbad, Körperbehandlungen, Aromatherapie, Warmsteinmassagen

Bewertungen von Hotel Mondin

4 out of 5
Hotel Mondin
Dorfstrasse 70, Ischgl

Bewertungen

9.2

Wunderbar

6 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ankommen und Wohlfühlen aus folgenden Gründen: -Sehr nettes Personal -Große, sehr moderne und schön gestaltete Zimmer mit Bergblick -Die Unterkunft liegt super zentral im Ortskern, somit auch direkt am Lift/Seilbahn -genügend Parkplätze -Wunderschöner und kreativer Wellnessbereich sowie tolles Innen- und Außenschwimmbad
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von . am 7. Aug. 2021
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden uns sehr freuen, Sie bald wieder zu unseren Gästen zählen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, das Personal sehr zuvorkommend,Frühstück ein Traum,
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I am not a frequent reviewer, nor do I give top reviews by default, but the Hotel Mondin earned top marks across the board. The staff were incredible and helped arrange ski hire, lift tickets, and dinner and activity reservations - even before we arrived and checked in! The location and view from our room was amazing. After walking into the room for the first time, my first thought was "I need to just move here." The in-hotel spa was fantastic after a long day of skiing, and it is a convenient, short walk to apres activities at the base of the mountain. The rooms were clean, tastefully decorated, and the provided teas were delicious. Breakfast each morning exceeded expectations and has something for everyone - including a juicer that guests can use for fresh juice. My only regret is only having two nights to stay here, and I will be looking forward to my next visit!
Antwort von Hotel Mondin am 12. Feb. 2023
Hello Eric,thank you for your excellent review of Hotel Mondin. We are delighted to hear that you were impressed with our staff, location, room, spa, breakfast, and additional amenities. It's great to hear that you felt so comfortable that you would have preferred to move in right away. We work hard to provide all guests with an unforgettable stay and it means a lot to us that you found this with us. We look forward to your next visit and hope to see you soon.Family Wolf & Team

10/10 – Hervorragend

Connie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk hotel. Flot indrettet. Lækker morgenmad.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Diane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Disappointed
We were staying in Ischgl for a friends 50th - We choose the Mondin as it was our first time and we wanted to treat ourselves. Don’t get me wrong the hotel was nice just not sure it was worth the extra we paid over our friends hotel. What was disappointing was when it came to check out - we had spilt a very small amount of red wine on the bedspread. We were charge €400. I instead they send us the bedspread as we had paid for it, which they seemed reluctant to do however it arrived at our home a few weeks later. One splash of vanish and a wash and it’s perfect. Could they not have tried that before charging us. We enjoyed the holiday so much we are going again next year - I will be visiting The Mondin but only to see if they are wanting to buy the bed bedspread back now I’ve washed it for them. In all the hotels I’ve stayed in around the world which it’s a lot - I’ve never been charged for any spillages or breakages which I’m sure I must of had some. As I said it’s a nice hotel but just be careful - the extras can mount up. Diane
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers