Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Swissotel Buyuk Efes Izmir

5 out of 5
Swissotel Buyuk Efes Izmir
Gazi Osman Pasa Bulvari No:1, Izmir, Izmir

Bewertungen

9.2

Wunderbar

716 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
180 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
59 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Selin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich komme sehr sehr gerne wieder!!! Tolles Hotel, ein schönes Erlebnis!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 18. Apr. 2024
Dear Ms.Selin,Thank you very much for your feedback.Your feedback is very important for our team who puts a great effort on providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.We hope to welcome you back in the nearest future.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Selin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tipp: entlang des Meeres beim Spazieren gehen aufpassen (Handtasche etc.) ich weiß nicht, ob es versehentlich war oder geplant, aber ich wurde von einem Jugendlichen beim vorbeirennen verdächtigt angerempelt. Im Hotel ist es aber sehr sehr sicher, sehr schön, sehr sauber, ausgezeichnete Restaurant, wunderbares Zimmer und vornehmes Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 15. Apr. 2024
Dear Ms.Selin,Thank you very much for your feedback.Your feedback is very important for our team who puts a great effort on providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.We hope to welcome you back in the nearest future.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Engin

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Erkan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut zum weiter Empfehlen ,sehr angenehmer Aufenthalt ,alles bestens man fühlt sehr Wohl
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations am 15. Apr. 2024
Dear Mr.Erkan,Thank you very much for your feedback.Your feedback is very important for our team who puts a great effort on providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.We hope to welcome you back in the nearest future.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Georg Manuel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel in town !!
I visited this Hotel a lot of times in the last years. Service and comfort not to be better!! Breakfast is great. Rooms very nice and clean. Just a few international TV channels missing.......
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Relations am 11. Feb. 2024
Dear Georg Manuel,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team, who puts a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.As Swissôtel Büyük Efes Izmir family, we take care to offer an excellent hospitality experience for each of our guests. In this regard, you can be sure that your comments given to improve us in the areas you think we are lacking will be taken into account in order to develop ourselves for providing a %100 guest satisfaction.We would love to see you soon in our hotel again.Sincerely,Guest Relations

8/10 – Gut

Erkan

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations am 3. Jan. 2024
Dear Erkan,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who puts a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.Thanks to those valuable comments, our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Vedat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super bis auf zimmer stadtblick nie wieder obwohl ich bei einreise gefragt habe,haben sie mir nicht geholfen angeblich war kein zimmer frei jeder lacht da ruber werde wieder dieser otel buchen sehr elegant werde weiter empfehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations am 3. Jan. 2024
Dear Vedat,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team, who puts a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.As Swissôtel Büyük Efes Izmir family, we take care to offer an excellent hospitality experience for each of our guests. In this regard, you can be sure that your comments given to improve us in the areas you think we are lacking will be taken into account in order to develop ourselves for providing a %100 guest satisfaction.We would love to see you soon in our hotel again.Sincerely,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Hasan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel empfehle ich weiter mit gutem gewissen
Antwort von Guest Relations am 11. Feb. 2024
Dear Hasan,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Volkan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Misafir İlişkileri am 4. Nov. 2023
Sayın Volkan,Konaklamanızla ile ilgili geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak üzere özveri ile çalışan ekibimiz adına, paylaştığınız yorum bizler için büyük önem taşımaktadır.Sizin gibi değerli misafirlerimizin takdirini kazandığımızı bilmek ekibimizin başarılarının devamını sağlamak için güçlü bir motivasyon kaynağı olmaktadır.Otelimizde geçirdiğiniz zamandan keyif aldığınız için mutluluk duyuyoruz.Sizi en yakın zamanda otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla,Misafir İlişkileri

10/10 – Hervorragend

Aydin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste Hotel
Wie immer top das Hotel und das Personal. Wir sind immer im Büyükefes wenn wir in Izmir sind. Sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 2. Nov. 2023
Dear Aydin,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Fuat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komme gerne wieder
Wie immer, ist es ein sehr angenehmer Aufenthalt im Zentrum der Stadt, alles fussläufig erreichbar. Die Zimmer sind tadellos, das Frühstück reichhaltig und abwechslungsreich. Der Service insgesamt ist herausragend. Deshalb immer im Efes.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 29. Okt. 2023
Dear Fuat Bey,Thank you very much for your feedback.Your feedback is very important for our team who puts a great effort on providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation.We hope to welcome you back in the nearest future.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Evgenia

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
top
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Aug. 2023
Dear Evgenia,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Endercan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche Mitarbeiter in allen Bereiche. Alles sauber. Dies ist unsere 2. Aufenthalt in diesem Hotel. Jederzeit immer gerne.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 7. Aug. 2023
Dear Endercan,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Nihat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poolanlage sehr schön, der kleine Parkanlage sehr gepflegt
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 29. Mai 2023
Dear Nihat,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Ahmet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Misafir İlişkileri am 4. Mai 2023
Sayın Ahmet Bey,Konaklamanızla ile ilgili geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak üzere özveri ile çalışan ekibimiz adına, paylaştığınız yorum bizler için büyük önem taşımaktadır.Sizin gibi değerli misafirlerimizin takdirini kazandığımızı bilmek ekibimizin başarılarının devamını sağlamak için güçlü bir motivasyon kaynağı olmaktadır.Otelimizde geçirdiğiniz zamandan keyif aldığınız için mutluluk duyuyoruz.Sizi en yakın zamanda otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla,Misafir İlişkileri

6/10 – Okay

Ahmet

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ersin

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Misafir İlişkileri am 4. Mai 2023
Sayın Ersin Bey,Konaklamanızla ile ilgili geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak üzere özveri ile çalışan ekibimiz adına, paylaştığınız yorum bizler için büyük önem taşımaktadır.Sizin gibi değerli misafirlerimizin takdirini kazandığımızı bilmek ekibimizin başarılarının devamını sağlamak için güçlü bir motivasyon kaynağı olmaktadır.Otelimizde geçirdiğiniz zamandan keyif aldığınız için mutluluk duyuyoruz.Sizi en yakın zamanda otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla,Misafir İlişkileri

8/10 – Gut

Gunnar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Apr. 2023
Dear Gunnar,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

6/10 – Okay

Gihoon

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Got a room at c block. Too far away. Smelt a bit cigarette or something uncomfortable in the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Guest Relations am 29. Jan. 2023
Dear Gihoon,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort on providing the most quality service. We are disappointed to hear that we did not meet your entire expectations during your stay. As Swissotel Büyük Efes İzmir, we aim to offer an excellent hospitality experience to all our guests and provide 100% guest satisfaction. In this regard, your comments are shared with the related departments to take the necessary action and improve ourselves on the areas you have mentioned. We would love to see you soon in our hotel and get a chance to exceed your expectations this time.Sincerely,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Atilla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
….erstklassiges Hotel …
Besser geht wirklich nicht…..so geht Hotellerie…..vielen Dank an das gesamte Team
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Relations am 14. Jan. 2023
Dear Atilla,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

8/10 – Gut

Fuat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wieder mal Efes - Unter neuer Leistung mit Accor
In Izmir übernachte ich öfters im Efes Hotel. Nun wird es von der Accor Gruppe geführt. Man merkt im Gegensatz zu früher einige Änderungen. Die Zimmer sind gleich geblieben. Es gibt eigentlich nichts erwähnenswertes zu beanstanden. Komme gerne wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relations am 2. Dez. 2022
Dear Fuat,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who put a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.SincerelyGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Benal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zuvorkommende freundliche Mitarbeiter man fühlt sich sehr willkommen. Garten und Pool super.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2022
Antwort von Oznur Gumuskaya / Guest Relations Manager am 10. Okt. 2022
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the SWISSOTEL BUYUK EFES IZMIR. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Recep

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mükemmel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Misafir Ilişkileri am 7. Okt. 2022
Sayın Recep Bey,Konaklamanızla ile ilgili geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Misafirlerimize en iyi hizmet kalitesini sunmak üzere özveri ile çalışan ekibimiz adına, paylaştığınız yorum bizler için büyük önem taşımaktadır.Sizin gibi değerli misafirlerimizin takdirini kazandığımızı bilmek ekibimizin başarılarının devamını sağlamak için güçlü bir motivasyon kaynağı olmaktadır.Otelimizde geçirdiğiniz zamandan keyif aldığınız için mutluluk duyuyoruz.Sizi en yakın zamanda otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Isabella M.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Sept. 2022
Dear Isabella M.,Thank you for your feedback.Your comments are very worthy for our team who puts a great effort on providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments ,our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Tugce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel in einer Top Lage… Kommen seit 2 Jahren sehr gerne hierher.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Guest Relations am 1. Sept. 2022
Dear Tugce,Thank you for your feedback.Your comments are very important for our team who puts a great effort into providing the most quality service. It is an honor to know that we got your appreciation. We will let our colleagues know about your nice comment.Thanks to those valuable comments our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.Sincerely,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Alexey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eins der besten Hotels in dem ich je war. Alles hat gestimmt. Service ist extrem gut, Personal extrem freundlich und zuvorkommend, Zimmer sind sehr schön und recht großzügig. Gutes Essen in den Restaurants!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 28. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time for your valuable comment. Our team works hard to provide the best service quality to our guests. All the high scores and nice comments we receive reach all of our employees and support each of us to be more successful. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relations am 13. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time for your valuable comment. Our team works hard to provide the best service quality to our guests. All the high scores and nice comments we receive reach all of our employees and support each of us to be more successful. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

8/10 – Gut

Okan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schickes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relations am 10. Mai 2022
Dear Mr. Okan, We are thankful to hear your kind feedback. The thoughts of our valuable guest helps us to enrich our services provided by our dedicated team. We would love to see you in Swissotel Buyuk Efes Izmir with our warmest welcome very soon. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

oya

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Sept. 2022
Dear OyaThank you for your feedback.Your comments are so worthy for our team who puts a great effort on providing the most quality service.It is an honor to know that we got your appreciation.Thanks to those valuable comments ,our team works even harder to keep our guests satisfied.We would love to see you soon in our hotel again.Sincerely

8/10 – Gut

Bilal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Reservation Team am 10. Feb. 2022
Thank you for your kindly response.

8/10 – Gut

Bilal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Reservation Team am 10. Feb. 2022
Thank you for your kindly response.

8/10 – Gut

Bilal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Reservation Team am 10. Feb. 2022
Thank you for your kindly response.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfect Hotel for Izmir with Pool
Perfekter Aufenthalt mit Outdoor Pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 21. Dez. 2021
Dear Guest Thank you for taking the time for your valuable comment. Our team works hard to provide the best service quality to our guests. All the high scores and nice comments we receive reach all of our employees and support each of us to be more successful. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Ugur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 17. Nov. 2021
Sayın Misafirimiz, Değerlendirmeniz için sizlere teşekkür ederiz. Sizleri en yakın zamanda Swissôtel Büyük Efes Izmir’de tekrar ağırlamaktan keyif duyacağız. Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Namik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sind schon mehrmals dort gewesen und immer wieder gerne. Oase mitten in der Stadt. Sogar ein Upgrade bekommen. Sehr zu empfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Guest Relations am 17. Nov. 2021
Dear Guest, We are thankful to hear your kind feedback. The thoughts of our valuable guest helps us no enriching our services provided by our dedicated team. We would love to see you in Swissotel Buyuk Efes Izmir with our warmest welcome very soon. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Yavuz Can

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 18. Okt. 2021
Sayın Yavuz Can Bey, Konaklamanızla ile ilgili geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizi en yakın zamanda otelimizde yeniden ağırlamaktan mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz. Saygılarımızla,

8/10 – Gut

Oktay

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel wird sehr gut geführt. Das Personal ist sehr freundlich und professionell. Negativ ist: Kreditkarte wurde von vornherein mit ca. 300 € belastet ( Deposit ).
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relations am 17. Nov. 2021
Dear Guest, We are thankful to hear your kind feedback. In regards of our international procedure, we are taking a deposit payment 500 TRY per night for each room for your possible extras and we are refunding it back upon your check out without any delay on the process. We would love to see you in Swissotel Buyuk Efes Izmir with our warmest welcome very soon. Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mein Zimmer war nicht bereit obwohl Ich 3 Tage vorher gebucht und bezahlt habe … ich war im 16:00 im Hotel. Mir ist nicht ganz klar wieso ich erneut die Bewertung abgeben soll und wieso meine Bewertung nicht veröffentlicht wird . Welcher Teil meiner Bewertung stößt gegen die Richtlinien.?
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Guest Relations am 12. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us, we pay attention to the comments and feedbacks of our valuable guests. We are so sorry to hear that we could not meet your expectations during your check in process. Please give your detailed feedback. Respectfully,

10/10 – Hervorragend

Bilal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Sept. 2021
Dear Mr. Bilal, We are thankful to hear your kind feedback. We would love to see you in Swissotel Buyuk Efes Izmir with our warmest welcome very soon. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 12. Dez. 2021
Dear Mr. Michael, We are thankful to hear your kind feedback. We would love to see you in Swissotel Buyuk Efes Izmir with our warmest welcome very soon. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Tugce

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes & sauberes Hotel, jederzeit wieder gerne
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 10. Sept. 2021
Sayın Misafirimiz, Değerlendirmeniz için sizlere teşekkür ederiz. Sizleri en yakın zamanda Swissôtel Büyük Efes Izmir’de tekrar ağırlamaktan keyif duyacağız. Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Isabella M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super!
Komme mehrmals im Jahr immer sehr zufrieden
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Guest Relations am 10. Sept. 2021
Dear Isabella M, Thank you for taking the time for your valuable comment. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

6/10 – Okay

Mehmet

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 12. Dez. 2021
Sayın Misafirimiz, Değerli vaktinizi Swissotel Büyük Efes Izmir ile ilgili gözlem ve geri bildirimlerinizi paylaşmak için ayırdığınız çok teşekkür ederiz. Bir başka seyahatinizde sizi otelimizde yeniden ağırlamaktan mutlu olacağız. Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Sahin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles während der Aufenthalt war super.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 18. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time for your valuable comment. Our team works hard to provide the best service quality to our guests. All the high scores and nice comments we receive reach all of our employees and support each of us to be more successful. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes , sauberes Hotel . Das Personal an der Rezeption ist sehr sehr freundlich ! Es ist sehr zentral und einfach Top ! Ich liebe dieses Hotel ! Immer wieder gerne
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time for your valuable comment. Our team works hard to provide the best service quality to our guests. All the high scores and nice comments we receive reach all of our employees and support each of us to be more successful. We will be happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Mehmet

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 31. Aug. 2021
Sayın Misafirimiz, Değerlendirmeniz için sizlere teşekkür ederiz. Sizleri en yakın zamanda Swissôtel Büyük Efes Izmir’de tekrar ağırlamaktan keyif duyacağız. Saygılarımızla,

8/10 – Gut

Tolgahan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 15. Aug. 2021
Sayın Misafirimiz, Değerlendirmeniz için sizlere teşekkür ederiz. Sizleri en yakın zamanda Swissôtel Büyük Efes Izmir’de tekrar ağırlamaktan keyif duyacağız. Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Bilal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Misafir Ilişkileri am 15. Aug. 2021
Sayın Misafirimiz, Konaklamanızla ile ilgili geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizi en yakın zamanda otelimizde yeniden ağırlamaktan mutluluk duyar, sağlıklı günler dileriz. Saygılarımızla,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unser check in hat 40 Minuten gedauert! Bei der Ankunft wurde gesagt, dass es ein Systemausfall gäbe und wir in der Lobby einen Kaffee trinken sollten. Nach 20 Minuten haben wir gesehen, dass andere mittlerweile einchecken konnten. Wir wurden nicht darüber informiert, dass der Check in möglich war. Weitere 20 Minuten hat es gedauert etliche Formulare auszufüllen. Auf die Frage des VIP Acess wurden wir darüber informiert, dass so ein Angebot nicht bestünde. Des weiteren wurde unsere Karte mit einer Gebühr belastet und die Belastung wurde nach 3 Tagen immer noch nicht rückgängig gemacht. Wir haben als einzige Annehmlichkeit ein Doppelbettzimmer statt dem 2 Einzelbettzimmer bekommen. Des weiteren war das Personal im Haus wirklich unfreundlich bzw wir wurden im Gang nicht begrüßt. Das Reinigungspersonal war unglaublich laut und hat uns in der Früh geweckt. Außerdem konnte man bis 24.00 Uhr nicht einschlafen, da man durch das Hotel ggü unglaubliche laute Müsik hörte. Von einem 5 Sterne Hotel mit diesen Preisen erwartet man sich eine bessere Leistung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Guest Relations am 1. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Büyük Efes. I am sorry that your experience did not meet your expectations. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We shared all your comments with related departments for the right actions. Additionally, It would be my pleasure to talk to you personally to receive more detailed feedback and follow the issue unfortunately i am not able to see your name. Please feel free to contact us. Please rest assured that we wrote your concerns and will do our best. I personally would like to make sure you will have a nice experience during your next stay with us. We are looking forward to welcoming you again at Swissôtel. Please do not hesitate to contact me during your next visit. Sincerely