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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 72 avis sur 187." "
10 – Excellent
72
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 51 avis sur 187." "
8 – Bien
51
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 187." "
6 – Satisfaisant
35
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 187." "
4 – Médiocre
12
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 187." "
2 – Horrible
17
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
ALI
Voyage en groupe
12 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Très bien
ALI
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Badr Alamri Front office manager le 22 déc. 2020
Dear Mr. Ali, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Jeddah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Badr Alamri Front office manager
6/10 Satisfaisant
Fathi
Voyage d’affaires
29 oct. 2019
Fathi
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
4/10 Médiocre
Fathi
4 nov. 2016
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hotel qui date un peu...
J'ai du changer 2 fois de chamber a cause de l'humidite (foret odeure)!!!!
La premiere a forte odeur d'humidite.
La second fois forte odeur d'humidite et la telecomande de la chamber ne fonctionne pas.
Ceci est tres ennuyant quand on arrive a l'hotel tres fatigue et que nous avons besoin de se reposer/travailler, etc...
Fathi
6/10 Satisfaisant
Cuneyt
29 avr. 2024
xxx
Cuneyt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Syed Mahfoozul
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service and location
Syed Mahfoozul
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Okay experience
An okay stay.
Hotel itself needs renovation, rooms are spacious but worn-out, quality of building deteriorated. Reception and check-in experience was great, yet overall experience is below average. Staff needs real up-skilling especially in Restaurant, one waiter doesn't know what 'maple syrup' is, staff put more time chatting together,...etc.
Concierge service needs to be upgraded.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
syed aftab
Voyage en famille
27 déc. 2023
syed aftab
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Muhammad
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They’re good nice and clean.
Muhammad
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ok stay.
Rooms are a bit dated, day staff at reception very friendly and helpful. Room hadnone towel had to ask many times for a second one, check in time on websie and on Hotel.com is wrong, check in anytime after 2pm. Breakfast was good
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Joannes, Geilenkirchen
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly.
TV programme was limited for evening in room.
Breakfast was nice but for KSA still a little disappointing. Coffee was not fresh but from automatic coffee machine.
Joannes
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Manal
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent
Manal
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Munira, NAIROBI
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful rooms
Munira
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Mohammed
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prime location very convenient
Mohammed
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
DENNIS
22 juil. 2023
DENNIS
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Umair
Voyage d’affaires
1 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An old museum, not a hotel. Don't bother
Terribly old hotel. Never again
Umair
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Apart from the lady at the restaurant at iftar all the staff were friendly.
She was very rude and aggressive to me.
She had this mentality in her that am a foreign so what ever happened she could get away with it.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Nour Eddin
9 avr. 2023
Nour Eddin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
enes
Voyage en famille
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great experience
Perfect location and free parking
Spacious room and wonderful reception
Very professional and helpful people.
Definitely recommend
enes
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Andreas
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel with traditional charm and architecture. Conveniently located on Medina Road to reach airport or the old town Al Balad. Very friendly and knowledgeable staff, particularly Omar at the reception. Excellent restaurant in the hotel as well.
Andreas
10/10 Excellent
Ahmed Adel
17 oct. 2022
Ahmed Adel
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
PANSUK
Voyage d’affaires
15 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
PANSUK
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Ahmed
Voyage d’affaires
26 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ahmed
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Noha le 28 août 2022
Dear Mr. Ahmed,We do appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Jeddah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Rafael
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafael
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
YELIM
20 mai 2022
YELIM
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage d’affaires
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Munadel
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
13 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Munadel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Mohamed
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Front desk staff and the room services rarely Answer the phones.
Mohamed
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 avr. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Certainly NO...
The receptionist "Elder" was very helpful at the check-in I can't of come across anyone helpful then him. Thank you Elder for that.
The rest was a complete distaster the housekeeping total untrained workers the receptionist Ahmed was completely uncompromising
Not even a minum level of hearing!
Toilet blocked we had to unblock it lazy workers
The room smelling of urine as well as the bathroom
Cheap bathroom materials
Bedrooms are like walking on floating water
The bath tab itself is the same
The smell of urine is spreaded across the whole room
The housekeeping cannot give you extra towels they want tome in rush all
Staff has no training at all of respect and a total embarrassment apart from "Elder (Turkish lad)"
The worst experience I have come across
We ordered food as we were fasting and the receptionist Ahmed couldn't be bothered to tell us and we had a little food hours after!!! The delivery guy waited 35 mins approx for delivery
The security is as bad as all
Don't out your expectations high on MOVENPICK in JEDDAH it's all packed with untrained staff
Toiletries are something they keep saving and don't wish to give!! Is that what we have paid for?
Water is complimentary even that was a snatch!!! We asked Ahmed he didn't bother coming to give it!!! Save the merriour
I would not recommend this hotel to anyone from my experience!! Be sure while travelling with children!!!
Anything said is one thing to the next!
Thank you, Elder for being as kind and welcoming
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Lala
Voyage en couple
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
This is really old property but they do a great job keeping it clean, easy parking and friendly staff.
Lala
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
saad
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
غرف واسعه
فندق قديم وغرف واسعه
saad
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Adel
29 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confirmed bad hotel
Check in poor. Check outvno better.
Waited 30 minutes to get a hotel taxi.
Breakfast leaves a lot to be dedired
Staff most unknowlageble
Most unprofessional
Simply unkind undeacent
Adel
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Ahmed
Voyage en famille
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmed
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Saleh
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saleh
Séjour de 2 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Gregor
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregor
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Abdullah
15 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Abdullah
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 déc. 2021
Les points forts : Personnel et service
The bathroom mirror on the door wasn’t clean at all & it was kinda disgusting.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 5 janv. 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Abdullah
2 déc. 2021
Les points forts : Propreté
Abdullah
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 5 janv. 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Moustafa
Voyage d’affaires
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moustafa
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
nadezhda
Voyage d’affaires
29 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awful staff. Unprofessional and extremely rude. Absolutely indifferent to all the problems that happened. Never ever again. The worst experience I have ever had.
nadezhda
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Rasha Othman le 31 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
10/10 Excellent
Alexander
19 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Alexander
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Rasha Othman le 26 oct. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
nassim
Voyage d’affaires
27 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Average
Good location. Room was old and smell cigarette.
nassim
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 19 oct. 2021
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Neama
14 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neama
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 19 oct. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Ali
Voyage d’affaires
22 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst stay at Movenpick Jeddah hotel
Service and room service is one of worst I have ever deal with in addition to staff behavior of customer support totally disrespectful and unprofessional
I don’t recommend this hotel to anyone as it won’t be pleasant stay at all
Ali
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Rasha Othman le 2 sept. 2021
Dear Mr. Ali , Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mövenpick Hotel Jeddah. We're sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Mövenpick, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Mövenpick Jeddah Team.
8/10 Bien
Ibrahem
Voyage en famille
29 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibrahem
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Rasha Othman le 11 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
abdulaziz
23 juil. 2021
abdulaziz
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Rasha Othman le 11 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel and comfortable room
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Thamer
16 juin 2021
Thamer
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
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