Chambre Classique, 1 très grand lit | Vue de la chambre

Avis sur Mövenpick Hotel Jeddah

4 out of 5
Mövenpick Hotel Jeddah
Madinah Road, Jeddah

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 72 avis sur 187." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 51 avis sur 187." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 187." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 187." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 187." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ALI

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Très bien
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Badr Alamri Front office manager le 22 déc. 2020
Dear Mr. Ali, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Jeddah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Badr Alamri Front office manager

6/10 Satisfaisant

Fathi

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Fathi

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hotel qui date un peu...
J'ai du changer 2 fois de chamber a cause de l'humidite (foret odeure)!!!! La premiere a forte odeur d'humidite. La second fois forte odeur d'humidite et la telecomande de la chamber ne fonctionne pas. Ceci est tres ennuyant quand on arrive a l'hotel tres fatigue et que nous avons besoin de se reposer/travailler, etc...

6/10 Satisfaisant

Cuneyt

xxx
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Syed Mahfoozul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service and location
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Okay experience
An okay stay. Hotel itself needs renovation, rooms are spacious but worn-out, quality of building deteriorated. Reception and check-in experience was great, yet overall experience is below average. Staff needs real up-skilling especially in Restaurant, one waiter doesn't know what 'maple syrup' is, staff put more time chatting together,...etc. Concierge service needs to be upgraded.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

syed aftab

Voyage en famille
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Muhammad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They’re good nice and clean.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ok stay.
Rooms are a bit dated, day staff at reception very friendly and helpful. Room hadnone towel had to ask many times for a second one, check in time on websie and on Hotel.com is wrong, check in anytime after 2pm. Breakfast was good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Joannes, Geilenkirchen

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly. TV programme was limited for evening in room. Breakfast was nice but for KSA still a little disappointing. Coffee was not fresh but from automatic coffee machine.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Manal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Munira, NAIROBI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful rooms
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prime location very convenient
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

DENNIS

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Umair

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An old museum, not a hotel. Don't bother
Terribly old hotel. Never again
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Apart from the lady at the restaurant at iftar all the staff were friendly. She was very rude and aggressive to me. She had this mentality in her that am a foreign so what ever happened she could get away with it.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Nour Eddin

Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

enes

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great experience
Perfect location and free parking Spacious room and wonderful reception Very professional and helpful people. Definitely recommend
Séjour de 3 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Andreas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel with traditional charm and architecture. Conveniently located on Medina Road to reach airport or the old town Al Balad. Very friendly and knowledgeable staff, particularly Omar at the reception. Excellent restaurant in the hotel as well.

10/10 Excellent

Ahmed Adel

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

4/10 Médiocre

PANSUK

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Ahmed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Noha le 28 août 2022
Dear Mr. Ahmed,We do appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Jeddah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Rafael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

YELIM

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Munadel

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Mohamed

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Front desk staff and the room services rarely Answer the phones.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 5 juin 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Certainly NO...
The receptionist "Elder" was very helpful at the check-in I can't of come across anyone helpful then him. Thank you Elder for that. The rest was a complete distaster the housekeeping total untrained workers the receptionist Ahmed was completely uncompromising Not even a minum level of hearing! Toilet blocked we had to unblock it lazy workers The room smelling of urine as well as the bathroom Cheap bathroom materials Bedrooms are like walking on floating water The bath tab itself is the same The smell of urine is spreaded across the whole room The housekeeping cannot give you extra towels they want tome in rush all Staff has no training at all of respect and a total embarrassment apart from "Elder (Turkish lad)" The worst experience I have come across We ordered food as we were fasting and the receptionist Ahmed couldn't be bothered to tell us and we had a little food hours after!!! The delivery guy waited 35 mins approx for delivery The security is as bad as all Don't out your expectations high on MOVENPICK in JEDDAH it's all packed with untrained staff Toiletries are something they keep saving and don't wish to give!! Is that what we have paid for? Water is complimentary even that was a snatch!!! We asked Ahmed he didn't bother coming to give it!!! Save the merriour I would not recommend this hotel to anyone from my experience!! Be sure while travelling with children!!! Anything said is one thing to the next! Thank you, Elder for being as kind and welcoming
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bien

Lala

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
This is really old property but they do a great job keeping it clean, easy parking and friendly staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

saad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
غرف واسعه
فندق قديم وغرف واسعه
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Adel

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confirmed bad hotel
Check in poor. Check outvno better. Waited 30 minutes to get a hotel taxi. Breakfast leaves a lot to be dedired Staff most unknowlageble Most unprofessional Simply unkind undeacent
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rasha Othman le 28 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bien

Ahmed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Saleh

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Gregor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Abdullah

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
The bathroom mirror on the door wasn’t clean at all & it was kinda disgusting.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 5 janv. 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!

4/10 Médiocre

Abdullah

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 5 janv. 2022
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Moustafa

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

2/10 Horrible

nadezhda

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awful staff. Unprofessional and extremely rude. Absolutely indifferent to all the problems that happened. Never ever again. The worst experience I have ever had.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Rasha Othman le 31 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are apologized that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we are taking the appropriate measures to address the problem to prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Excellent

Alexander

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Rasha Othman le 26 oct. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

nassim

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Average
Good location. Room was old and smell cigarette.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 19 oct. 2021
Thanks for staying with us, we'll work hard to fix the issue you experienced. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Neama

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Rasha Othman le 19 oct. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Ali

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst stay at Movenpick Jeddah hotel
Service and room service is one of worst I have ever deal with in addition to staff behavior of customer support totally disrespectful and unprofessional I don’t recommend this hotel to anyone as it won’t be pleasant stay at all
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Rasha Othman le 2 sept. 2021
Dear Mr. Ali , Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mövenpick Hotel Jeddah. We're sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Mövenpick, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Mövenpick Jeddah Team.

8/10 Bien

Ibrahem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Rasha Othman le 11 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

abdulaziz

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Rasha Othman le 11 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel and comfortable room
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Thamer

Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Rasha Othman le 30 juin 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! klthbgtm