Lobby

Bewertungen von Grandhotel Garni

4 out of 5
Grandhotel Garni
Husova 1, Jihlava

Bewertungen

8.4

Sehr gut

17 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Eino

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cash only! International credit card does not work here. On the second day the man on the reception made comments that were not acceptable.
Antwort von Milan am 19. Okt. 2023
Hello. Our terminal works, we download a lot of payments every day, without any problems. This concrete guest had a badly damaged credit card and unfortunately it could not be charged. I repeat, our terminal works perfectly.

4/10 – Schlecht

Yusuf Kartal

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Lukas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Bastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Great Hotel
A very nice hotel, I have stayed there on several trips. Afternoon-evening is the best of any hotel I have seen. Even went outside to show me how to unlock front door after hours.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Karolína

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

2/10 – Ungenügend

Enkhlut

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Adéla

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Lukas

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Savic

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

colin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Savic

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Katerina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, friendly staff, great breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Maria Ingeborg

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room was comfortable, but without air conditioning was not ideal on what was reported as the hottest ever June night relieved by massive thunderstorm in early hours so had to shut window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Štěpánka, receptionist am 14. Juli 2019
Thank you for your feedback. I am sorry for your not very pleasant experience, but the weather is out of our control. You could ask for a room with an air conditioning if needed, we offer several rooms with these fittings. Maybe next time :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, good level of comfort. Service might have been imprpved.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

laszlo

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Remek helyen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Jana

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Doporučuji
Vše bylo v pořádku, při příjezdu velmi příjemná rečepční vysvětlila vše co potřebujete, snídaně méně bohaté ale za to paní na snídaních velmi všímavá a příjemná. Pokoj byl útulný, čistý, nemám žádné výtky. Ubytování v hotelu doporučuji!.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Could do better
Lovely staff in a hotel that appears to have lacked investment. Bathroom was clean but room looked tired and like it hadn't been updated since the 1970s. The bed squeaked on the slightest of movement and wasn't massively comfy.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Štěpánka am 2. Sept. 2018
Thank you for the sharing of your experience in our hotel. We appreciate your opinion. We work for our guests contentment and we will eliminate the deficiencies.

8/10 – Gut

Trine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

8/10 – Gut

Cornelis Jan

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leuk hotel, wel erg oud.
Prima hotel, zeker als je van een wat oudere setting houdt. Voorzien van alle noodzakelijke behoefte, maar ook niet meer dan dat. De prijs is echter aantrekkelijk en het hotel ligt midden in de stad. Tevens was de service uistekend! Waardoor ik de gehele beleving positief heb bevonden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Štěpánka Bartošová, reception office am 6. Juli 2018
Thank you very much for your feedback. We appreciate it!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
ok
chambre viellote mais ca fait le charme. Réception à moderniser quand meme mais pas génant.
Antwort von Štěpánka am 8. Apr. 2018
Thank you very much for your comments. We are pleased if you like our hotel.

8/10 – Gut

Pavel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No pokoji byl dost slyšet hluk z provozu hotelu
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unexpected Town Centre Gem
Somewhere between when I booked a room online and my arrival my room 'disappeared'. The hotel provided me with a suite and charged me the quoted price. The suite was excellent although wasted on a solo traveller, staying one night but it was a great gesture and excellent customer service and much appreciated. The city centre is about two minutes walk. Parking is available in the adjacent street for minimum/no cost depending on timing. Breakfast was a bit ordinary but acceptable.

10/10 – Hervorragend

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Warmly recommended
Vey fair welcome and nice service. Breakfast could be improved by a more large choice of local products Even that, I'll book again there.

8/10 – Gut

MINORU

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
便利な街中ホテル
テルチで宿が取れなくてこのホテルにした。結果的には値段が割安で、次の目的地のZelena Horaに行くのにも便利であった(直通バスあり。バスターミナルまで約7分)。私は各地の昔繁栄した古きホテルに泊まるのを楽しみにしているが、このホテルもその一つ。建物は1905年建築で、外観は典型的なアールヌーボー様式。イフラヴァはかつて銀山の町として栄えた町で、グランド・ホテルは町の古き良き時代の名残をとどめている。部屋は現代の人から見ると古風。従って、最新の家具や、最新の快適さを求める人には合わないかも知れない。ホテル内にレストランはないが、朝食は充実している。なおすぐ近くにチェコでプラハの広場に次ぐ大きさの中心広場がある。
Antwort von General Manager am 31. Okt. 2016
Dear Guest, thank you for choosing our hotel and for your kind rewiew. Best regards Grandhotel Garni staff

6/10 – Okay

Jiri, Praha

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Výborné umístění v centru
Tří* standard včetně snídaně. Na TV jen 1 český program, hotel nebyl schopen naladit, ale nabídnul jiný pokoj. Na snídani prošlá smetana, jinak OK.Na 1-2 noci mohu doporučit.

8/10 – Gut

Michal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ogólnie bardzo fajnie, jedyna rzecza na która hotel raczej nie ma wpływu to hałasujące strasznie gołębie na dachu zaraz przy oknie. Trzeba było zamykac okno a w pokoju nie ma klimy.

6/10 – Okay

Charlothe, Tranps

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bra personal men hårda sängar
Rökiga allmänna lokaler och i trapphus. Hårda sängar Okey frukost men inte mer.

10/10 – Hervorragend

Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel JIHLAVA
We were on our trip to Opava in the Czech Republik. The Location was perfect for the necessary overnight stay.

8/10 – Gut

Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers