Flur

Bewertungen von Premier Hotel OR Tambo

4 out of 5
Premier Hotel OR Tambo
73 Gladiator Street, Rhodesfield, Kempton Park, Gauteng

Bewertungen

8.6

Hervorragend

511 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
345 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
85 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 12. Juli 2023
Dear Elena,Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know.We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon Peter DavidsonGeneral Manager

6/10 – Okay

Taoufik

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal jedoch ist das Zimmer in den wir untergekommen war schon sehr verwohnt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von S am 1. Nov. 2022
Dear Esteemed Guest,Thank you for your honest and positive feedback and looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Ben, Düsseldorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis, war super um eine Nacht vor Weiterflug dort zu bleiben. Flufhafenshuttle sollte man nehmen vom Busbahnhof.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hotel GM am 29. Feb. 2020
Dear Ben, Thank you for staying with us and for the positive feedback. We are delighted that you have enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future. Regards Jean Hanekom

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel mit idealer Lage in Flughafennähe. Ein halbstündlicher kostenloser Shuttleservice übernimmt den Transport. Die Zimmer sind großzügig demensioniert und auf höherem Niveau ausgestattet. Alles ist sehr sauber. Das Personal ist ausgesprochen freundlich. Preis- und Leistungsverhältnis sind absolut Ok. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hotel GM am 27. Feb. 2020
Dear Anonymous, Thank you for choosing to stay with us at Premier Hotel OR Tambo. We appreciate your feedback and we are delighted to know that you have had a memorable experience. Kind Regards Jean Hanekom

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hotel GM am 3. Feb. 2020
Dear Anonymous, Thank you for your rating. I would have appreciated some more detail in terms of where we failed in executing our services in order to better understand and obviously fix any areas that does not function optimally. Please accept my apologies for your experience not being what you expected. I do hope that we will be in a position to make up for it in the future. Regards Jean Hanekom General Manager

6/10 – Okay

Beatrix

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel GM am 25. Jan. 2020
Dear Beatrix, Thank you for your feedback. Please feel free to let us know where we can improve on our service or product. Hoping to welcome you back again in the future. Regards Jean Hanekom

10/10 – Hervorragend

holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles wie man es sich wünscht
Sehr schönes großes Hotel mit kostenfreien Flughafen Shuttle
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel GM am 16. Dez. 2019
Dear Holger, Thank you for your positive feedback and great ratings. We are delighted to know that you have enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future. Regards Jean Hanekom General Manager

6/10 – Okay

Urs

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hotel GM am 28. Nov. 2019
Hi Urs, Thank you for staying with us and for your feedback. It appears that there were some areas where we did not deliver on your expectations and I will appreciate it if you can give me some more detail. Regards Jean Hanekom

10/10 – Hervorragend

Limes, Franken

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Lage nähe Flughafen. Hotel steht in einem Industriegebiet. Anreise bei Nacht gewöhnungsbedürftig.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hotel GM am 19. Nov. 2019
Dear Limes, Thank you for your feedback and for staying with us. We are glad that you had a pleasant stay. Regards Jean Hanekom General Manager

8/10 – Gut

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für erste Übernachtung am Airport genau richtig
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel GM am 21. Sept. 2019
Hi Martina, Thank you for staying with us and for your feedback. Hoping to see you back soon. Regards Jean Hanekom General Manager

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel GM am 4. Okt. 2019
Dear Oliver, Thank you for taking the time to provide us with your feedback and we do hope to welcome you back in the future. Regards Jean Hanekom General Manager

8/10 – Gut

Karin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage zum Flughafen ist perfekt für die erste oder letzte Übernachtung nach oder vor dem Flug. Da unser Flug erst Abends war buchten wir eine Massage im Spa. Der Spa ist schön und sauber eingerichtet und wir fühlten uns sehr wohl. Der kleine Pool ist für Stadtverhältnisse auch schön angelegt. Ansonsten bietet die direkte Umgebung der Hotels nichts - ausser den Flughafen ;-)
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Hotel GM am 26. Aug. 2019
Dear Karin, We are delighted that you have enjoyed your stay with us. Thank you for the positive review. Hoping to have you back in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Reinhard am 29. Juli 2019
Dear Anonymous Thank you very much for taking the time to rate us on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Airportübernachtung
Poolbereich war für Veranstaltung gesperrt, Essen ( Buffett), war sehr gut, Zimmer super, dürfte nicht das gebuchte Standardzimmer gewesen sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Reinhard am 4. März 2019
Dear Walter Thank you very much for taking the time to provide us with constructive feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We unfortunately had a private function reserved for the pool area as a once off. I do apologise for the inconvenience caused. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage zum Flughafen. Der Transfer ist auch sehr gut alle 30 Minuten
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 6. Dez. 2018
Dear Anonymous Thank you very much for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

10/10 – Hervorragend

Lothar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 3. Dez. 2018
Dear Lothar Thank you very much for taking the time to rate us on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für eine Nacht perfect. Flughafenhotel sollte zeitiger Frühstück anbieten.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 3. Dez. 2018
Dear Brigit Thank you very much for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solides Flughafenhotel mit Restaurant und Shuttle
Das Hotel ist sauber, die Zimmer recht geräumig und die Betten sind bequem. Das Restaurant bietet ein sehr reichhaltiges Buffet aber auch Essen à la carte an. Der Shuttle Service fährt jede halbe Stunde und ist kostenfrei. Parkplatz vor dem Hotel ist vorhanden. Die Anlage ist umzäunt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 12. Nov. 2018
Dear Stefan Thank you very much for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to the Airport and family friendly
Close to the Airport and family friendly. The free shuttle is to be recommended since the normal taxis cost a fortune for this very short distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 8. Nov. 2018
Dear Ralf Thank you very much for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 16. Okt. 2018
Dear Anonymous Thank you for taking the time to rate us on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to hopefully welcome you back real soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Raquel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 10. Sept. 2018
Dear Raquel Thank you very much for taking the time to rate us on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. We look forward to welcome you back soon. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Flughafenhotel
Gutes Flughafen Hotel mit guter Anbindung. Liegt jedoch etwas versteckt und man muss die Augen aufhalten und nicht blind aufs Naci vertrauen. Die Angestellten sind teils etwas zu bedacht darauf Trinkgeld zu bekommen, so wurden uns zum Beispiel fast die Koffer aus der Hand gerissen, um diese für uns zu tragen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Reinhard Walzl am 30. Aug. 2018
Dear Anonymous Thank you very much for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Premier Hotel OR Tambo. It is truly sad to hear that my Team acted in that manner regarding your luggage handling. Please be assured that this behavior is not acceptable and I will personally ensure that ongoing training is provided. Once again, my apologies for the inconvenience caused and I trust the incident will not deter you from utilizing Premier Hotel OR Tambo in the future. Wishing you a most splendid day ahead. With kind regards Reinhard Walzl General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preiswertes Hotel in der Nähe des Flughafens JNB. Häufige Shuttles vom Flughafen und zurück. Freundlicher Empfang und gut ausgestattetes Zimmer. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Jeremy am 12. Juli 2018
Dear Valued Guest We thank you very much for your positive feedback. We wish you well and look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Yours in hospitality Jeremy RESIDENT MANAGER

10/10 – Hervorragend

Franz, Tulln, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Flughafennähe!
Das Hotel und die Zimmer sind sehr sauber, die Betten sehr bequem. Frühstücksbuffet war ausgezeichnet. Das Personal ist überdurchschnittlich freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recht hübsches Hotel ganz in Flughafennähe
Freundliches Personal, angenehmes Hotel. Mehr gibt es nicht zu sagen selbst wenn ich dazu aufgefordert werde mehr zu schreiben. Wenn das nicht genügt muss ich die Bewertung ja nicht abschicken.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel für Kurzaufenthalt in Joburg.
Beste Lage in der Nähe des Flughafens. Freundliches Personal. Gute Bar. Bei Bedarf gutes Tourenangebot.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisches Hotel in der Nähe des Flughafens
Ideal für Leute welche in der Nähe vom Flughafen bleiben möchten, z.B. bei einem Kurzaufenthalt in Johannesburg.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel near the airport
stayed here twice within 30 days to chill out before or after flights
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungsverhältnis war unschlagbar. Geräumiges Badezimmer mit Bad und Dusche getrennt. Geräumiges Zimmer mit schnellem Internet. Halbstündiger Shuttle zu und vom Airport. Unbedingt empfehlenswert für eine Übernachtung am Flughafen. Von der Umgebung habe ich allerdings nichts gesehen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Netter Praktischer Aufenthalt in der Nähe des Flughafens
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just needed an overnight in Johannesburg. The shuttle to the airport was very convenient. Staff was friendly and helpful. Ate dinner there, it was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Peter Davidson - General Manager am 28. Mai 2024
Dear Jamie,Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know.We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon Peter DavidsonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bobby, Atlanta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Peter Davidson - General Manager am 27. Mai 2024
Dear Bobby,Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know.We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon Peter DavidsonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Buhle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at premier hotel was great. They provide a free shuttle to the airport which makes it easy for you. The hotel staff was friendly and always ready to assist.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Peter Davidson - General Manager am 21. Mai 2024
Dear Buhle,Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know.We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon Peter DavidsonGeneral Manager

6/10 – Okay

Deja

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The staff were great and the hotel is conveniently located next to the airport. I loved the on site restaurant and buffet. However, the property is located in a very unsettling area and made staying at the facility uncomfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 20. Mai 2024
Dear Deja Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

Alethea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great rooms and prices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 17. Mai 2024
Dear AletheaMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

Lorraine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's perfect if you need to be close to the airport and great value for money compared to the other options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 15. Mai 2024
Dear LorraineMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

Toshiya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
送迎:電話対応やタンボ空港からの送迎がスムーズでストレスなし。 レセプション:若いレセプショニストがわざと早口で聞き取りにくく、手渡しもカードを投げつける様に手渡された。 洗練されたホテルなのに個人の感情が仕事に現れており残念。 その他は星5でおすすめできます。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 6. Mai 2024
Dear ToshiyaMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

6/10 – Okay

Calvin

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Poor toilet facilities. The cistern holds only about 1 litre of water that can hardly wash away waste. The shower cubicle door couldn't close requiring moping the floor after each shower
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 6. Mai 2024
Dear Calvin Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. Your feedback is duly noted We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

Talc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport and very nice dining area
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 4. Mai 2024
Dear Talc Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Videa, Brentwood

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 20. Mai 2024
Dear VideaMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Nomusa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was top notch and as avsolo ttaveller in johannesburg I felt safe and catered for.the airport shuttle is brilliant!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 29. Apr. 2024
Dear NomusaMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Mbongeni

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and safe
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 29. Apr. 2024
Dear MbongeniMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spa was a wonderful experience!! Friendly staff and great location, easy access to airport and shopping, would recommend !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 29. Apr. 2024
Dear micheleMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Wardslaus

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 29. Apr. 2024
Dear WardslausMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent airport hotel. Reliable free shuttle service - very useful, and very close to airport. Clean, friendly staff, lovely common areas. Comfortable bed and good sized room. Good shower & bathroom. I don’t know whether they have recently refurbished the rooms we were in (5 people, 3 rooms) , because otherwise the negative reviews don’t make sense.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 26. Apr. 2024
Dear Richard Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon. Best regards Aime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Karem

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 15. Mai 2024
Dear KaremMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and safe and easy shuttle
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 23. Apr. 2024
Dear DavidMany thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

10/10 – Hervorragend

ERIC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
9/10
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 17. Apr. 2024
Dear ERIC Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

8/10 – Gut

Reggie, New Orleans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent. The facility was beautiful and clean. The food was outstanding. I understand the load shedding is beyond your control. But my room was completely without power. And even after the load shedding, my a/c didn't work all night. Definitely miserable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 12. Apr. 2024
Dear Reggie Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let us know. Your concerns are duly noted and we sincerely apologise for the cold comfort. We look forward to welcoming you back to our little oasis at the airport very soon.Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager

6/10 – Okay

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aime LEJEUNE am 10. Apr. 2024
Dear JosephMany thanks for the excellent feedback which is so very much appreciated. I would however really appreciate if you have any specifics on where we fell short of achieving the perfect score as this would certainly help us in achieving our goal of exceptional customer service. Thank you and we look forward to seeing you again at our little "Oasis" here at the airport. Best regardsAime LEJEUNE Resident Manager