Unterkunftsgelände

Bewertungen von Protea Hotel by Marriott Knysna Quays

3.5 out of 5
Protea Hotel by Marriott Knysna Quays
Waterfront Drive, Knysna, Western Cape

Bewertungen

8.4

Sehr gut

120 von insgesamt 284 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
115 von insgesamt 284 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 284 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 284 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 284 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aus den 70ern, Zimmer gut, Pool gut, Frühstück gut, Ambiente 80er
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Rainer

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Rainer, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Rene, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Reiner

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut gelegenes Hotel alles schnell und gut erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Reiner, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, etwas hellhörig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von GM am 2. Feb. 2023
Dear Petra, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Birte

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage an der Waterfront. Wenig Charme da sehr groß. Im Frühstücksraum war es sehr laut
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von General Manager am 5. Jan. 2020
Dear Anonymous, Thank you for your valuable feedback after you recent stay with us at Protea Hotel by Marriott Knysna Quays. We have shared your feedback with the rest of the TEAM. It was our pleasure to host you and hope to welcome you back again soon! Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Paul Fielder, General Manager am 13. Dez. 2019
Dear Anonymous Thank you for your valuable feedback after you recent stay with us at Protea Hotel Knysna Quays. It was our pleasure to host you and hope to welcome you back again soon! Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Ronald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idealer Standort
Die Zimmer waren frisch renoviert. Die Zimmer sind konfotabel und sehr praktisch eingerichtet. Die Lage an der Waterfront ist ideal. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Paul Fielder, General Manager am 9. Dez. 2019
Dear Ronald Thank you for your valuable feedback after you recent stay with us at Protea Hotel Knysna Quays. We have shared your feedback with the rest of the TEAM. It was our pleasure to host you and hope to welcome you back again soon! Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Frühstücksbuffet und klasse Lagunenblick, schn gestalteter Eingangsbereich
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von General Manager am 11. Mai 2019
Dear Anonymous Thank you for your words of appreciation on Expedia. We are delighted to receive your compliments and we will certainly congratulate the team! It was our pleasure to accommodate you, and your interest and loyalty are truly invaluable to us. Please feel free to contact me personally for any assistance you may require from our side in future. Sincerely Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 29. März 2019
Dear Anonymous, Thank you for rating the Protea Hotel by Marriott Knysna Quays on Expedia. We appreciate your rating and we hope to have the privilege of welcoming you back in the near future. Sincerley Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Corina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful central hotel
we stayed for 1 night in december 2018 during the garden route. The staff is very friendly, the rooms clean and the location is amazing. right in front of the harbour and you can walk everything by foot. will come back. thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Paul Fielder am 27. Dez. 2018
Dear Corina, Thank you so much for providing us with your feedback after your recent stay. Please be assured that I will share your review with my team. We do hope that you will visit us again in the near future. Sincerely, Paul Fielder General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Direkt an der Waterfront
Personal in allen Bereichen sehr freundlich. Das Frühstück war in der Auswahl und der angebotenen Qualität ok. Die Zimmer sind klein und hellhörig (Straße/Flur). Leider ist die Klimaanlage schlecht zu regulieren, Kühlt nicht genug herunter. Der Kühlschrank ist extrem laut und direkt neben dem Bett. Fenster konnte leider nicht geöffnet werden, empfehlenswert ein Zimmer mit Balkon mit Blick zur Lagune. In der direkten Umgebung sind viele Restaurants und für jeden Geschmack ist etwas dabei.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Paul Fielder am 22. Dez. 2018
Dear Anonymous, Thank you for positing your review on Hotels.com I am very sorry to read that the hotel did not meet your expectations and that there were many areas of improvement. I can assure you that this is not the norm. Regrettably I cannot track your booking information in order for us to attend to the air-conditioning unit as mentioned in your comment. We sincerely hope that you enjoyed the rest of your hotel in South Africa. Sincerely, Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Bernd, Witten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel war ideal für unseren kurzen Aufenthalt in Knysna. Toll war auch der beheizte Pool, der gerade bei einem Aufenthalt im Winter zum Schwimmen einlädt.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Paul Fielder - General Manager am 21. Sept. 2018
Dear Bernd, Thank you for taking the time to rate our hotel after staying with us recently. We value your honest feedback, which I will share with my Team. We hope to welcome you back to the Protea Hotel by Marriott Knysna Quays in the near future. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

luisa , zell am see

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert
Das Zimmer picobello sauber ! !!! Das Personal sehr zuvorkommend, Frühstücksbüffet abwechslungsreich, auf Wunsch Kaffeeamericano , Espresso oder Kaffelatte ohne Aufpreis möglich. Wäscheservice zuverlässig und gewissenhaft. Parkplatz immer bewacht . Gute Lage, viele Restaurants um die Ecke.. man kann überall zu Fuß gehen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Paul Fielder - General Manager am 21. Apr. 2018
Dear Luisa Thank you for your words of appreciation on the after your recent stay with us. We are delighted to receive your compliments and we will certainly share your comments with the rest of the TEAM. It was our pleasure to accommodate you, and your interest and loyalty are truly invaluable to us. We look forward to welcoming you back again soon and to hearing from you again! Best Regards, Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Paul Fielder - General Manager am 16. Feb. 2018
Dear Beatrice, Thank you for taking the time to complete this review after staying with us recently. We appreciate you taking the time to rank your stay with us. Kind Regards Paul Fielder General Manager

6/10 – Okay

Barbara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Enttäuschung
Leider sehr kleines Zimmer mit Fenster, das über den Dächern der Shops war - eine Zumutung! Der Tisch hat so gewackelt, dass wir ihn gegen die Wand stellen mussten und der Kühlschrank war total vereist. Alles in allem sehr enttäuschend.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Paul Fielder - General Manager am 23. Jan. 2018
Dear Barbara, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It has come to my attention that we were unable to meet your expectations during your recent stay with us. For this, I sincerely apologize. Please be assured that I have shared your feedback with the hotel TEAM in order to improve on the areas mentioned in your comments. We hope to welcome another opportunity to restore your confidence in the Protea Hotel Knysna Quays. Sincerely, Paul Fielder General Manager

4/10 – Schlecht

Stefan, Frankfurt

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuschender Aufenthalt
Standardzimmer sehr klein, Blick auf die nächste Mauer, nach Upgrade Blick auf die Lagune, allerdings ist der Abzug der angrenzenden Restaurants in unmittelbarer Nähe. Somit konnte zu den Essenszeiten kein Fenster geöffnet werden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Paul Fielder, General Manager am 28. Dez. 2017
Dear Stefan, Thank you for reviewing the Protea Hotel by Marriott Knysna Quays through Expedia. GUEST feedback is imperative for us to ensure whether or not we are meeting and exceeding our GUESTS' expectations. I am very sorry to read that you did not enjoy your recent visit to our hotel. I sincerely apologies for any inconvenience caused during your stay. We value your opinion and see it as an opportunity to learn and improve. I hope that you give Protea Hotels by Marriott the opportunity to welcome you back in the near future. Yours Sincerely, Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sauberes Hotel mit optimaler Lage.
Die Lage ist optimal. Direkt an der Waterfront mit diversen Restaurants. Hotel mit internationalen Gästen und vielen Indern. Leider ist der Fussboden in den Gängen mit Keramik/Steinplatten, dadurch ist ab 6.00 Uhr nicht mehr an Schlaf zu denken. Durch die Rollen an den Koffer ist die Lärmemission extrem. Vorallem wenn das Zimmer am Anfang des Ganges ist! Den Wasserhahnen im Bad sollte mal gewechselt werden, spritzt in alle Richtungen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Paul Fielder - General Manager am 8. Jan. 2018
Dear Lars Thank you for reviewing your stay with us at the Protea Hotel by Marriott Knysna Quays. We appreciate your feedback and have shared your comments with the rest of the hotel TEAM. We hope to welcome you back again soon! Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegen, direkt an der waterfront. Zimmer mit Blick auf die Marina auf der Lagunenseite.
Antwort von Paul Fielder am 24. Apr. 2017
Dear Anonymous Thank you for sharing your experience with us. With a spirit to serve we are delighted to have been able to fulfill your needs. Thank you for choosing to stay with us. Kind Regards Paul Fielder

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, gute Stimmung
Nettes Hotel direkt an der Waterfront, mit vielen Lokalen. Empfang sehr freundlich und hilfsbereit, Zimmer gut ausgestattet, sehr sauber und mit schönem Ausblick, unbedingt Harbourview buchen. Knysna sehr sympathischer, Easy-going Ort, wir kommen wieder.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idealste Lage für Knysna
Ein typisches Protea Hotel mit einem guten Preis-Leistungsverhältnis und die Lage ist hervorragend.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Oliver, Bodensee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für einen Kurzaufenthalt
Haben diese Hotel für unseren Zwischenstopp auf der Garden Route von Kapstadt nach Port Elisabeth gewählt. Das Hotel ist direkt am Hafen bzw. der Hafenpromenade gelegen. Das Hotel bietet einen guten Blick auf den Hafen. Bei Ankunft waren bereits leckere Cookies für uns im Zimmer hinterlegt worden mit einem freundlichen Anschreiben. Insgesamt war das Servicepersonal überaus freundlich und zuvorkommend. Ich würde das Hotel wieder wählen.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Max 2 Sterne
Laut, schmutzig, schlechte Betten einfach ein Hotel wo man Glück haben muss, keine Nachbarn zu haben oder evtl. zur Richtigen Seite raus wohnt.

8/10 – Gut

Daniel, Aschaffenburg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preis/Leistung passt
Das Hotel profitiert eindeutig von seiner Lage an der Waterfront. Zimmer war OK, allerdings hatten wir keinen Balkon und die Sicht auf die Bucht war durch einen Baum versperrt. Das Zimmer war eher etwas kleiner, Bad hatte dafür eine Dusche & eine Wanne. Es war sauber, wobei das Bad mit der Feuchtigkeit zu kämpfen hatte und an einiger Stellen kleine Schimmelspuren zu sehen waren. Aufgrund der Lage war das Zimmer etwas lauter. Personal war freundlich. Frühstück war Durchschnitt. W-Lan war frei und Geschwindigkeit ok.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Direkt an der Waterfront, Hotel aber Durchschnitt
Das Hotel liegt direkt an der Waterfront von Knysna und damit ideal für einen Aufenthalt dort. Das Hotel aus der Protea-Gruppe selbst ist jedoch eher Durchschnitt. Sie Zimmer sind nicht sehr groß, die Ausstattung eher zweckmäßig. Das Personal - insbesondere im Frühstücksrestaurant - ist wenig motiviert. Bei Anreise mit dem Pkw unbedingt den bewachten (aber kostenpflichtigen) Parkbereich direkt am Hotel nutzen. Das Hotel verfügt selbst nicht über ein Restaurant für Lunch/DInner (ausschließlich Frühstück). In unmittelbarer Nähe befinden sich jedoch einige Restaurants, die z.T. auch recht gut sind.

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just love Knysna
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

David, Canterbury

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Alice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

6/10 – Okay

Pia

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok
Bra läge, frukost o pool. Service inte bra. Inga handdukar på rummet, fick ringa receptionen flera ggr för att åtgärda.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Pia, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

salma

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
No dining options or room service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Salma, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Luana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Luana, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Louise, Warrington

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Louise, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Alida, Lakewood Ranch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent breakfast and very good location
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Alida, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Laura, Salassa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima location nel centro di Knysna consigliatissimo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Laura, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

JC

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von General Manager am 30. Jan. 2024
Dear JC, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Aidriaan, warwick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed communicating with the staff. The front desk manager Lee was very friendly and accommodating. Overall stay was awesome
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Aidriaan, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Crispin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 12. Mai 2023
Dear Crispin, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Mariana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von GM am 19. Apr. 2023
Dear Mariana, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

celine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Paul Fielder am 11. Apr. 2023
Dear Celine, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Paul Fielder am 11. Apr. 2023
Dear Ryan, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

4/10 – Schlecht

Maureen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reception and info not good
Felt the staff were not well trained and very disinterested. No one told us when we arrived our rate included breakfast so missed it the first day. Also the tap water was very brown, again not explained on arrival, on asking just told OK to drink! Frankly I didnt want to shower in it ! Everyone we asked in town said not to drink the water. The manager did take the time to come and apologise which was appreciated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Paul Fielder am 11. Apr. 2023
Dear Maureen, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A Disappointment
We have stayed at Marriott Quays on a previous occasion so booked again for our visit to Knysna. Unfortunately our room was a disappointment. There is a light at head height fastened to the wall at the side of the bed. This hit your head turning from he fridge and if moved, getting out of bed. We eventually found the switch for this along the floor! There was only one bedside table and this was a double bed so couldn’t be used by both. Have you tried to be comfortable with your glasses, book,glass of water and your early morning pill at the other side of the room? I requested a bedside table to be told all the rooms only had one so none were forth coming. We were there three nights and for the first two showers taken between 5&6 pm the water was COLD, we thought people had used all there was but reported this and there was warm water on our last night. The one excellent thing was the breakfast - a lovely selection and freshly cooked egg dishes and the waiting staff were cheerful and friendly. There is a charge for overnight parking. Not much but it gave you the feeling that they were grasping for every penny. We won’t be back in a rush. There are so many places offering accommodation in Knysna!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Paul Fielder am 11. Apr. 2023
Dear John, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Donald

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very convenient and pleasant hotel in which to stay. Well worth paying the extra for a room with a lagoon view. Breakfast was excellent.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von GM am 9. Feb. 2023
Dear Donald, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Muhammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von GM am 2. Feb. 2023
Dear Muhammed, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

8/10 – Gut

Wing Lok

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent harbour view. Super convenient for seafood and shopping. Breakfast is fantastic but it’s a bit awkward for no free parking
Antwort von GM am 2. Feb. 2023
Dear Wing Lok On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room 211
Its always great! Staff excellent. Only complaint is the bed which needs to be replaced. Awoke with both our bodies sore. Thx
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von GM am 2. Feb. 2023
Dear Ryan, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager

10/10 – Hervorragend

thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grymt hotell
Otroligt fint hotel bästa läget,en underbar pool rent och snyggt.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Paul am 1. Dez. 2022
Dear Grymt, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. Your feedback has been shared with the entire team. We hope to welcome you again soon. Kind Regards Paul Fielder General Manager