Thai House Villa Beachfront

Bewertungen von Sunrise Resort

3 out of 5
Sunrise Resort
136 Moo 6 Haad Rin, Baantai, Ko Pha-ngan, Surat Thani

Bewertungen

6.8
28 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
55 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.6/10

Sauberkeit

6.8/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

6.0/10

Zustand der Unterkunft

5.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal beim Frühstück war super unfreundlich. Obwohl keine Fullmoonparty war und niemand in der Strandbad abends, wurde die Musik bis spät in die Nacht komplett aufgedreht. Wir hatten eine Strand „Villa“, die direkt an die Bar gegrenzt hat. Also von Ruhe war nicht zu sprechen und das Geld hat sich überhaupt nicht gelohnt. Das Badezimmer und die Dusche waren in keinem guten Zustand.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Für Bagpacker ausreichend
Wenn ich die Klimaanlage Einstellung auf 16 grad habe und ich immer noch schwitze dann stimmt was nicht. Hab mich darüber auch beschwert. Dann kam einer zum reparieren und sie ging immer noch nicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Unterkunft für Vollmond Party
Gute Lage, schlechter Service und die Zimmer waren schlimm beinander
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017

2/10 – Ungenügend

stephan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pool sehr schlecht
Eine Woche war der Pool grün und wurde nicht gereinigt. Zimmer war in einem schlechten Zustand.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Amazing staff and great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

emil

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Lone

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alt var slidt på dette hotel og masser af larm
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Francesco B

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Knud

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very bad quality
This hotel need a totally overhaul or the price should go down, I don’t mind to stay in hotel with low quality, but the price is to high Sealing fall down, rusted nail many places and many things just fall apart First 2 night m, we get so many Moskito bite, we have to buy 2 cans to spray and close the door to shower every day
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Benoît

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour ,les pieds dans l’eau .personnel très agréable et compétent.hôtel vieillissant mais convenable encore.ventilateur hs et Clim bruyante
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Nadine

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Farida

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Prestations de services à revoir
En arrivant nous avons dû patientez jusqu’à 15h pour récupérer la chambre, leur raison, ils ont été dépassés par les événements de la veille à savoir la full moon, nous comprenons tout à fait mais le réceptionniste n’a présenté ni gêne, ni excuse. Dans notre chambre ni serviettes de bain, des bouteilles sous le lit, des cheveux sur le pommeau de douche. Celle-ci ( maison front de mer ) était tout de même superbe. Nous avions les petits déjeuner d’inclus, le lendemain nous avons dû aller réclamer les tickets à l’accueil, limite on ne voulait pas nous les donner, petits déjeuner très moyen et pourtant nous ne sommes vraiment pas compliqués, très peu de choix, si vous souhaitez un seul ingrédient de plus ( du fromage dans l’omelette par exemple ) la serveuse vous dit YOU PAY. Nous sommes des amoureux de la Thaïlande ) 8eme voyages ) et nous avons jamais vu un Personnel nonchalant, pas professionnels, pas souriants. En bref, je ne recommande pas du tout cet hôtel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Supanee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Natasja

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Party Beach
Flot beliggenhed og lækker pool og poolbar. Men værelses rengøringen var elendig. Morgenmad var udemærket og der var masser at vælge i mellem.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gammalt och dålig service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

Franz

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Dylan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sunrise
Stayed right up on the beach. It was nice until the music played very loud until 6:45am during the full moon party.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Altin Aldo

Gut: Komfort des Zimmers
Inte värt för pengarna!!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Marisa, Donostia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal de recepción es muy amable, nos ayudo mucho.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Dear Marisa , Thank you very much for your time for writing to us, we're very happy to read that you enjoyed our staff 'The reception staff is very friendly' we very appreciate for your feedback. Hope to see you on next time.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff went beyond &above their duty to make us feel most welcome. The resort is right on a beautiful beach.Plenty of great restaurants within walking distance.This was our 2nd. Stay & we will stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Hi, Thank you very much for your good review for us. We're very appreciate for your feedback. Hope to see you again on your next holidays.

2/10 – Ungenügend

Javier

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No se hospeden aquí.
La experiencia es malísima por donde lo mires. El hotel definitivamente NO es lo q ves en las fotos, y tampoco lo vale el precio que cobran.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Lorena

שהינו בחדר משפחה של שני חדרים, מרווחים ונוחים, ארוחת הבוקר סבירה במסעדה בכניסת המלון, הבריכה מדהימה, מיקום מאוד מרכזי, קרוב להכל, חוף ים פרטי מהמם, המינוס היחיד היה שהתקמצנו על מגבות, והשירותים היו רקובים ומגעילים בחדר ברמה של ג'וקים, חבל.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Hi Lorena, We are so sorry about the bathroom, we will consider to get better. We are appreciate your feedback that you comment about room and comfortable, breakfast, restaurant and pool, location and beach. Hope to see you again in Koh Phangan on your next holidays.

8/10 – Gut

Felicia, Jönköping

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bra
Bra hotell på stranden vilket var bra. Det vi var lite missnöjda över var att kortet som man sätter i för att få el glappade ganska mycket och dörren till rummet var lite krånglig samt att det inte fanns så många stolar vid poolen. Även litet slitet i allmänhet. Dessa saker gör ändå inte hotellet dåligt utan vi var ändå nöjda. Läget var väldigt bra.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Dear Valued guest, Thank you for choosing our property and staying with us. We appreciate for your feedback and taking your time to write comment, we will consider to get better as your comment. Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

ANDREW, Kuala Lumpur

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check in was smooth. However, the shower was most disappointed. The water pressure is so low that you can't take a proper shower. You have to use the bidet instead. The rooms need some update n made good whatever fixtures are install. In addition the rooms rate are exorbitantly expensive for one night stay on Full Moon Party. I had to pay RM1,400.00.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Dear Andrew, First of all we so sorry for the shower and water pressure, we will consider to get good water pressure and good shower. For the expensive room rate because of Full Moon Party, If not full moon period the price was lower. Thank you very much for staying at our hotel :-)

10/10 – Hervorragend

Sonia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Dear Sonia, Thank you so much for your great review to our hotel. we very appreciate for your feedback. Hope to see you again in Koh Phangan.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Problems with air-conditions non-stop but staff were very helpful and tried to fixed them but they were too old, need to be replaced! Changed the room at the end but spent a lot of time fixing them instead of enjoying the beach!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sunrise Resort Team am 25. Okt. 2019
Dear Valued guest, We're so sorry about the air-condition we will consider to get better for the guest happy to staying with us. Thank you for your feedback and comment, hope to see you again in koh phangan on your next holidays. Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel is good but he is very old and need a renovation. The pool is okay also the restaurant and the pub. Except the resection and the bathroom everything is okay
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prisvärt
Bra pool och bra läge mitt på stranden, nära till allt och trevlig personal! Prisvärt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Matthew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
STAY AWAY!!! DO NOT PRE-PAY!!!
The images on the website are 10 years old at least. We booked a beachfront bungalow and when we arrived we quickly realized we were bait and switched. The front door lock was not secure, the front window had been replaced with a piece of wood. The AC was running but no cold air was coming out, it was effectively broken. No linens were provided. We did not feel safe at all and left immediately! Much nicer places next door that are actually taken care of for the same price if not cheaper. When confronted about the images on the website not being correct, their response in broken English was "The images are not right but it does not matter" pretty much sums up their attitude towards their property and guests. Hotels.com and the property would not issue a refund, we are now fighting the charge with our CC. DO NOT PRE-PAY!!! I have been to Koh Phangan 4 different times over the last 15 years. It is an amazing island with beautiful Thai people and culture, many other wonderful properties to stay at in Haad Rin and other parts of the island.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Floridians, Miami Beach, USA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you’re looking for the perfect Full Moon party place, this hotel is perfect! Besides the fact that the hotel is located on the best side of the beach in Haad Rin, the party is at your doorsteps right on the beach with the convenience of private use of toiletries right in your room. I enjoyed being able to change and rinse off all that I needed (FYI it is hot climate!) The staff was very accommodating and friendly. There is a huge morning spread for breakfast, at the corner restaurant, that is excellent for people watching (make sure to try the egg noodle soup with pork and wontons from the ladies at the stand). There is also a Seven Eleven right across from corner restaurant that sells all your necessities water, beer, snacks. I truly recommend this resort even if you are not there for the full moon party. It is not costly and worth the money you pay for.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great Experience
Overall, I really enjoyed my one night stay for the Full Moon Party and woud recommend to everyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

tommy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great staff and very Nice hotel.
All very Good except some details like the roof fan could be renewed in the room and the ac was not so cold. Otherwise a great hotel for this price. Very friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great clean place to stay right on the beach. Good pool, good breakfast. Staff were great. Would definitely stay again.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff at the hotel was very helpful and kind. From the reception, to the pool, to the breakfast area everyone was polite and discreet. The mattress in the room was just fantastic. Big size bed. Excellent for a sound sleep. Noise was kept to a minimum and the man at the reception would make sure any attempt for a night pool party or loud music was kept under control.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location was amazing for full moon party. Building we stayed in was old and falling apart. Had issues with air conditioning and the safe. Beds were really uncomfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

eric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We basically went there for the full moon party. If your not there for the full moon party stay away! Room was bad. AC didn’t work unless the bathroom lights were off. Room didn’t get cleaned until we asked - an excuse about being too busy and that we didn’t put a sign even though we did. Wifi was worse than not having any. ONLY GOOD FOR FULL MOON(half moon) PARTY NIGHT. check in and check out after.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Haci Ømer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Ying Ju

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019