Mittagessen und Abendessen, panasiatische Küche

Bewertungen von Prince, Marco Polo Hotel

4 out of 5
Prince, Marco Polo Hotel
23 Canton Road, Harbour City, Kowloon

Bewertungen

8.8

Hervorragend

515 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
382 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ronny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage
Schönes Hotel mit geräumigen Zimmer und sehr gutem Service
Antwort von Tiffany am 8. Mai 2018
Dear Valuable Guest, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel. We look forward to welcoming you again soon! Best regards, Dalip Singh General Manager Marco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Daisy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super hotel
Sehr gut
Antwort von General Manager am 17. März 2017
Dear Daisy, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel. We look forward to welcoming you again soon! Best regards, Thomas Salg General Manager Marco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Andreas, Rheinfelden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Sehr angenehm, mitten drin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr kurze Wege zur Fähre und Innenstadt
Besuch der Elektronik Messe in Hong Kong. Kundenbesuche in Shenzehn

10/10 – Hervorragend

Roland , Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel im Shoping Centrum
Das Hotel im Shoping Center von Harbur City, ist von Stadt Centrum leicht und schnell erreicht werden. In der Nöhe der Super Schnell Fähre nach Macao. Freundlicher Empfang, kann sehr empfohlen werden

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Lage - alles bestens erreichbar
Sehr schönes Hotel in zentraler Lage. Die Ferry zur Überquerung des Flusses ist in Fussnähe, genauso sind U-Bahnen also auch Einkaufsmöglichkeiten direkt in der Nähe. Das Hotel grenzt an ein Einkaufszentrum in dem man auch gut Essen kann. Die 30 EUR Frühstück pro Person haben wir uns gespart und dafür einen schönen Laden im Einkaufszentrum mit tollem Chinesischen Essen genutzt. Sind privat 5 Nächte dort gewesen und würde wieder dort hin. Sehr gut hat uns gefallen, dass es ein kostenfreies Handy gibt für den Zeitraum des Aufenthaltes, welches man auch als WLAN Hot-Spot nutzen kann und somit immer und überall online sein kann. Gerade mit GoogleMaps war dies eine hervoragende Hilfe um die Stadt zu erkunden oder Restaurants zu finden.

8/10 – Gut

Bikemonk, Frankfurt

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel in optimaler Lage
Dies ist das 4. Hotel, dass ich in HKG ausprobiert habe. Hier hat fast alles gestimmt, lediglich die Zimmerreinigung ließ zu wünschen übrig. Bei Bezug des Zimmers waren im Bad noch viele Haare verteilt. Auch Staubwischen ist dort eher unbekannt. Das Hotel ist in gutem Zustand, die Angestellten sind sehr aufmerksam und hilfsbereit.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jederzeit wieder
13. und 22. 8. 2013

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Preis-/Leistungsverhältnis stimmt nicht mehr so ganz. Zu viele Chinesen als Gäste. Da lässt die Qualität sehr schnell nach, da diese Kunden ja nicht mehr zurückkommen, die hohen Preise aber wie selbstverständlich hinnehmen. Ich persönlich hatte grosse Probleme mit der Klimaanlage resp. der Frischluftzufuhr. Viel zu lärmig, dass ich nachts schlecht geschlafen habe. Das sollte in dieser Klasse Hotel nicht sein.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Breakfast was excellent and your staff is very friendly and helpful. Well done
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 22. Apr. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Satomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 19. Apr. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Gener

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Never disappoints.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Natsumi

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Early check-in at noon. Even upgraded to a suite!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 22. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Kunpoj

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Their pillow too soft. It’s make my neck pain.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 19. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. Your comment about the improvement of the hotel facilities has been well received and our team will look into addressing this accordingly. We thank you for your comments and suggestions as they are indeed crucial in supporting our improvement efforts.We are delighted to learn that in spite of the above, you did have an enjoyable stay with us and we look forward to welcoming you back at Prince Hotel.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Gail

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is in a very convenient spot for walking to public transport and the harbor front for the ferries. You can tap a credit card to pay the fare. Hotel staff is incredibly helpful and cheerful. The concierge, Joe Tam, went out of his way to give us detailed directions , and seemed genuinely happy to see us return from our adventures lol. Room was immaculately clean, large and well appointed .
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 19. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

CHANHO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
룸도 크고 룸컨디션이 너무 좋습니다. 깨끗하고 직원도 친절하시고 만족합니다
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 11. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Cindy

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Mykie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 11. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Amos, Campbell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and convence.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 7. März 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Joy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was well situated for access to local attractions. Staff where always polite and friendly, any enquiry wasn’t to much trouble and was always find the answer. Would highly recommend anyone to stay here.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

MEI LING

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
All the staffs are very helpful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 18. Jan. 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Trang

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 9. Feb. 2024
Dear Valuable Guest, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Peggy

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 28. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

nada

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 28. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Patty

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mamta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

4/10 – Schlecht

Dorothy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Imagine staying at a hotel where both bed and pillow are old and uncomfortable. The bed sunk in the middle. Ask housekeeping who said is bcos guests sit in the middle of the bed thats why the bed sag in centre.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Dez. 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times.Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels – Hong Kong

10/10 – Hervorragend

AKIRA

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Teruo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a hotel with excellent cost performance. I recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

NISANAD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 15. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Tan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful Shopping area and waterfront
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

david anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel but…
Room good, check in and out good, location good Let down vadly by floor 3 Bar service which was terrible with a very arrogant male bartender doing everyone a favour by serving them
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 27. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. Your comment has been well received.We are sincerely sorry for the experience you had and our service is not up to your expectation. Please be assured that your comments have been escalated to the concerned departments. Thanks for giving us the opportunity to accommodate you. We look forward to serving you again in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Reima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 20. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

JUNG SUN

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 20. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Ama

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 27. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Jeannie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good chain in a great shopping area of TST
Buffet breakfast adequate with many juices, hot drinks, fruits, salads and congee. The concierge service was excellent too. China ferry a 3-minute walk from the hotel, across a big Apple Store and many cosmetic and luxury brands.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 20. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 16. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

MOHAMMAD SHOWKAT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked room. its too clean And bed making also was too good.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Kyounghee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Two thumbs up
The location is super convenient. Near the ferry pier and mtr station. It is a part of the Harbor city shopping mall and there are so many luxury shops. The breakfast buffet was a nice blanding of asian and western foods and service was excellent. Special thanks to Fran and Isabella!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

MIN SUK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

10/10 – Hervorragend

Alvin Hong Wang

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

6/10 – Okay

julie

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times.Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels – Hong Kong

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 27. Okt. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong

8/10 – Gut

Elsa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Magnifier mirror is always useful
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Gerhard Aicher Area General Manager am 27. Okt. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Prince Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong