Empfangssaal

Bewertungen von Clarion Hotel Ernst

4 out of 5
Clarion Hotel Ernst
Rådhusgt. 2, Kristiansand

Bewertungen

8.6

Hervorragend

496 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
338 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
112 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

david

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Synnøve am 5. Feb. 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

10/10 – Hervorragend

Jutta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten Glück und bekamen einen Parkplatz vor der Tür, der ab 17 Uhr kostenfrei ist. Auch das Zimmer war sehr ruhig, denn man hatte nicht wie so oft alle Gäste nebeneinander in die Zimmer verteilt, sondern weil das Hotel nicht ausgebucht war, Platz gelassen. Das Frühstück war reichhaltig.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Elham A am 25. Aug. 2023
Dear Jutta, We are happy the stay had high satisfaction level! A warm welcome back! Best regards, Elham A

8/10 – Gut

Christoph

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice modern hotel, good modern ambiente. Helpful personel. Online time reservation for breakfast required. Loud nightclub across the street, but double window for noise reduction.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Annika/ Welcome Office Agent am 11. Aug. 2022
Hello Christoph! Thank you for the feedback and welcome back in the future!

8/10 – Gut

Walter Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr kompetenter Service an der Reception.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Annika/ Welcome Office Agent am 24. Juli 2022
Thank you, Walter!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Annika/ Welcome Office Agent am 28. Aug. 2021
Tusen takk!

6/10 – Okay

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mehr Schein als Sein !!
sehr auf Massenbetrieb ausgelegt. Liebloses Frühstück. Für die Leistung müsste es günstiger sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Kevin am 24. Aug. 2020
Hello Alexander, It’s a pity to hear that you did not enjoy your stay with us! If you have specific comments that might help us to improve the service, we would be more than happy to hear from you! I hope you had a nice time in Kristiansand anyway and wish you a lovely day! With the touch of premium Kevin Hansi Welcome office Manager Clarion Hotel Ernst

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kevin Hansi am 2. Jan. 2020
Takk for at du valgte å bo på Clarion Hotel Ernst! Vi ser frem til å se deg som gjest hos oss igjen og ønsker deg en fin dag! Mvh Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager

6/10 – Okay

Christian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel mit schlechtem Service
Das Hotel an sich ist modern eingerichtet und alles sieht recht gut aus. Der Empfang an der Rezeption war nicht sonderlich freundlich, und wir hatten das Gefühl, dass wir uns für die Störung hätten entschuldigen müssen. Das (Deluxe-)Zimmer ist recht klein, aber evtl. für Norwegische Verhältnisse normal. Jedoch konnten wir von der versprochenen Quellwasserbadewanne nichts finden. Eine Nachfrage bei dem nun noch weniger interessiert wirkenden Herrn an der Rezeption half nicht viel. Angeblich ist die Badwanne optional, was für mich aber wärhend und auch nach dem Bestellvorgang nicht ersichtlich war. Da wir recht müde ankamen haben wir dann das Zimmer so wie es war genommen. Das Frühstück war dann auch tatsächlich sehr gut, wie man auch in den anderen Bewertungen lesen kann. Als wir die Probleme am Morgen erneut ansprachen war die Dame an der Rezeption zwar sehr freundlich, konnte aber trotzdem nur darauf verweisen in Zukunft nicht über Hotels.com, sondern direkt im Hotel zu buchen, da die Beschreibungen immer falsch seinen.... Eine etwas merkwürdigen Erfahrung.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Kevin/Welcome Office Manager am 17. Okt. 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir danken Ihnen für Ihr Wohl und hoffen, dass Sie uns bei der nächsten Gelegenheit wieder besuchen! Ihr Feedback ist sehr motivierend und wird mit dem Rest des Teams geteilt! Ihre Beobachtungen darüber, was konzeptionell wertvoll sein kann! Es tut mir leid für die Tatsache, dass mein Name Ihre Zeit ist und Sie sagen in! Vielen Dank für das vegane Team Ernst! Einen schönen Tag noch und herzlich willkommen zurück!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles super Personal tolles Hotel etwas kleiner Wellnessbereich, beim Frühstück sehr viel Leute aber dafür kann das Hotel nix
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Pim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Synnøve am 5. Feb. 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Synnøve am 5. Feb. 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

8/10 – Gut

Geir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Anne Grete

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sentralt og stille
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Marcus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Kjetil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Noah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Frode

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

6/10 – Okay

Erlend

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

6/10 – Okay

Arne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Manglende varmt vann
Grei mottakelse og greit lite rom. Veldig bra frokost. Men det var ikke varmt vann på morgenen og fikk ikke tatt dusj. Løsningen fra resepsjonen var overføring til oss gjester fordi vi ikke sa fra når dusjen skulle vært tatt. Da hadde de gitt oss et nytt rom. Lite beklagelse om det manglende varm vannet. Arne Sætherø
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk for tilbakemelding, Arne. Det er selvfølgelig kjipt når det er problemer med vannet og beklager for at ikke vi fikk beklaget nok for dette. Håper du vil komme tilbake hit i fremtiden :)

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

ole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
fint hotel
fin service, rent rum. hunde venligt hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Knut

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God lokasjon - god service - god frokost!
God lokasjon, god og hyggelig service, god frokost.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

6/10 – Okay

Anneke

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
There was much noise from the street. We did’nt sleep well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Thank you for the feedback! Next time, we will find an inside room for you :)

10/10 – Hervorragend

Jens

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Gut

Jannicke

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :)

10/10 – Hervorragend

Mikael

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Gut

Linda

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Dag

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Gut

Kjetil

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 1. Dez. 2023
Tusen takk!

10/10 – Hervorragend

Marcus

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Annika am 1. Dez. 2023
Tusen takk, Marcus! Velkommen tilbake!

8/10 – Gut

Anne May

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Thank you, Anne May! Welcome back! :)

10/10 – Hervorragend

Kari

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alltid koselig på Ernst
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Så hyggelig, Kari! Ser frem til å ta deg imot i fremtiden :)

6/10 – Okay

bjørn

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Thank you, Bjørn! Welcome back :)

10/10 – Hervorragend

KEITH, CALLAWAY

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 11. Jan. 2024
Tusen takk! :)

6/10 – Okay

Janne

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fikk rom som var tilpasset handikap. Og jeg hadde ikke behov for den tilpassingen. Hårføner virket ikke. Veldig kaldt rom.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Takk for tilbakemelding, Janne!Noen av våre superiorrom er tilpasset rullestol, men dersom vi ikke har rullestolbrukere på huset, er det fine rom å bruke uansett. Siden det ikke falt i smak, finner vi noe annet neste gang! Vi skal få sjekket opp i temperaturen. God helg!

8/10 – Gut

Per Chr.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Thank you, Per Chr!

10/10 – Hervorragend

Morten A

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Tusen takk, Morten! Velkommen igjen :)

10/10 – Hervorragend

Linda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Tusen takk, Linda! Velkommen igjen!

10/10 – Hervorragend

Hågen Gjermund

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Tusen takk! Velkommen tilbake!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Thank you! Welcome back!

10/10 – Hervorragend

Numan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Tusen takk, Numan!

2/10 – Ungenügend

Bengt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aldri opplevd lignende
Dette var en skuffende opplevelse! Når vi kom ba vi om rom med vindu ut mot gaten. Fikk vindu men det kunne ikke åpnes og det var ikke ut mot veien men i et slags atrium hvor vi bare så andre vinduer. Forferdelig å ikke kunne åpne vinduet da det var dårlig ventilasjon. Tv var plassert parallelt med senga slik at det ikke var mulig å se film fra en behagelig vinkel. På nettene var det voldsomt bråk og tynne dører så vi fikk med oss alt av roping og banking på dørene. Da vi tilslutt ringte til resepsjonen fikk vi beskjed om at vekter akkurat hadde vært i vår etasje og ikke hørt noe -skulle vi lyve om dette kl. 02.34? Renholder tok også med seg nøkkel nr 2. Det var kun et lite håndkle og et stort pr person, ikke noe ekstra til hendene. Toalett,vask og sminkespeil virket lavere plassert enn normalt og det var ikke mulig å bruke speilet etter dusj da det tok lang tid før dugget forsvant. Jeg vil ikke kalle dette et superior-rom, og det var heller ikke noe videre service da vi skulle sjekke ut -fikk såvidt et nikk -ingen spørsmål om hvordan oppholdet hadde vært eller takk for besøket.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
He Bengt! Jeg må beklage på det sterkeste for at ikke dere fikk rom som ønsket! Vi hadde under deres opphold nettopp byttet hotellsystem, så her var ikke riktig rom tildelt ser det ut til. Vedrørende bråket, så beklager jeg for at ikke dere ble møtt med forståelse og at ingen spurte om oppholdet ved utsjekk. Gjerne si ifra om dere vil komme tilbake, så ordner vi gratis oppgradering og hyggelig pris!

6/10 – Okay

Anders

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fin beliggenhet, mange svakheter.
Sentralt hotell i Kristiansand. Dyr parkering, og trangt. Jeg snudde og parkerte i P-hus istedet, da eneste ledige plass var for smal. Beliggenheten er flott. Men skuffende: Frokost stenger 0930 på hverdager. Og utsjekk er 11.00. Det hører ikke hjemme i 2023.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Hei Anders!Vi er et hotell med mest business reisende og derfor er frokosten tidlig i ukedagene da de fleste sjekker ut før 09.00. Dette er vanlig på mange hotell. Det er mulig å forlenge utsjekken noen timer om ønskerlig for 100; per time. Som regel er ikke det noe problem. Vedrørende parkeringsgarasjen vår så er denne noe trang. Det får vi dessverre ikke gjort så mye med. Så fint at du fant et annet parkeringshus som passet deg bedre :) Ønsker deg en fin helg!

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt topp!
Helt topp! God service og god standard. Godt renhold og god frokost. Hit kommer vi igjen😃
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 1. Dez. 2023
Tusen takk! Velkommen tilbake!

8/10 – Gut

JOERGEN BOEGH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Thank you and welcome back!

10/10 – Hervorragend

Evy Regine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Tusen takk! Velkommen igjen!

6/10 – Okay

Cem

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Begynner å bli slitent.
Dette hotellet har vært favoritten men kanskje ikke nå lenger. Får du ikke «riktig» rom er det en skuffelse å bo her.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annika am 18. Nov. 2023
Hei Cem!Vi har en ny del og en eldre del. Dette er veldiog smak og behag, så gjerne legg inn ønske om rom i den nye delen når du kommer hvis det er slik at du ellers er fornøyd her. God helg!