Sauna, Körperbehandlungen, Körperpeelings, Gesichtsbehandlungen

Bewertungen von Four Seasons Hotel Kyoto

5 out of 5
Four Seasons Hotel Kyoto
445-3 Myohoin Maekawa-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto

Bewertungen

9.2

Wunderbar

234 von insgesamt 313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
43 von insgesamt 313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Abdolkarim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

edward, Las Vegas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property upon arrival was quiet busy, Did not feel welcomed at arrival and had to make my way to the front desk to get noticed. The front desk agent upon check in was more interested in upselling me into suite than welcoming me to the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

NAHYUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maria, El Paso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing in every way! Best hotel in Kyoto.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Fanny Guibouret, General Manager am 29. März 2024
Dear Maria san,Thank you very much for your glowing review. I am truly delighted to hear that your experience with us was nothing short of amazing and that you consider us the best hotel in Kyoto.Your kind words serve as a tremendous source of motivation for our team, as we continuously strive to exceed the expectations of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit to Kyoto and ensuring that your experience with us remains exceptional.Arigato gozaimasu,Fanny GuibouretGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mauro

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Chang Ho

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Elpidio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Go

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have travelled all over and this was by far the most gorgeous, clean and friendly hotel I have been to. The staff went above and beyond with their service! I will definitely be coming again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ying Ying

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hospitality. Nice view from the room. However, the location is a bit far away from the Main Street. Overall, it is a superb experience and I will visit again next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mike

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great option in Kyoto!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

DAVID NIN KOU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Run by trainees and all experienced staff left.
Based on the level of service, the staff consists of what appears to be 75% new trainees. Breakfast hostess forgot to give us menus until we asked. Coffee order took 20 minutes and we had to ask again before receiving. Sushi restaurant is dismal. 1 star Michelin price but clearly outdated by 20 years. Fish quality good. Cooked dishes were heinous. 1 piece Anago nigiri sushi = 30 USD! Check-in was awkward. Definitely a trainee. Don't bother with the iPad service chat feature. They don't reply.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Azadeh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful large rooms. In a slightly strange area of Kyoto. Staff were very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
outstanding resort. very hospitable and accommodating. the concierge was able to help us track down a missing item we forgot in Kotohira (Shikoku) and arranged to have it shipped within 48 hours back to us. Wonderful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

park

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good swimming pool
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

olivier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sejour de 3 nuits.petit déjeuner top. Seul reproche, ne pas pouvoir aller boire un verre sur la terrasse le soir
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Akbarali, Sugar Land

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Maryam

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ciro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Il top che c’è su Kyoto, davvero un’oasi di tranquillità e lusso in città. Nettamente distante dal centro
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Younsook

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Masaaki

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent property. Would certainly come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Yao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jeppe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traveling with a toddler
We had an amazing stay at the Four Seasons. We traveled with our 13 month old toddler and everybody was more than accommodating to his needs, which was very appreciated by us! The grounds are immaculate and so serene, it is a beautiful place! The rooms are spacious and modern, with everything you might need available while there. Highly recommend to stay there when visiting Kyoto!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Alexandra, Nashville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Considering what this hotel costs, it’s a bit charmless, with miles long dim hallways and an utterly confusing system of elevators and entrances. The room, however, was great, the housekeeping staff very polite, and the restaurants fine, especially the buffet breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

donald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the most beautiful hotels I have ever stayed at. Our room was garden view and the most comfortable ever. The garden pond and tea house that we looked out on was both beautiful and relaxing. Everything is immaculate and the staff is helpful, warm and welcoming. In the spa I had an excellent massage and the food there is top notch. The room service staff and manager Maggie Ling were wonderful. Within easy walking distance to Temples and Museums. The Four Seasons Hotel Kyoto was a highlight of our trip to Japan.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Gabrielle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

christopher, Chicago

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Residence suite Room on 4th floor was spacious,elegant, and had rooftop views. Staff were courteous and efficient. Special thanks to Volter Guest Service Manager for his help. The one negative was one of the concierge, Hiromu, whose performance was not up to standard, and was close to rude.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

BOLA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very comfortable staying. Room was super clean and everything was well organized!! They prepared stepper for kid so that kids can easily wash their hand ! It was very sweet ! Will definitely come back to this hotel again. Breakfast was yummy also :)

10/10 – Hervorragend

Wing Hay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pick-up from the station was a great addition. It was also very convenient for English speaking visitors.

10/10 – Hervorragend

Feng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Best Four Seasons Hotel!
We have stayed in many Four Seasons Hotels before, Kyoto is one of the best two in overall experience, together with Bora Bora. The service here is by far the best! Looking forward to going back soon!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Yoshinobu

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

EIKO

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

SHIMADA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
京都に来たら観光… ではなくホテルでの滞在を心ゆくまで楽しめます。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Koshi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
エグゼクティブスイートに滞在したのに、皿が無いとか、人が足りないから清掃出来なかったとかルームサービスも30分以上遅れても何も連絡無いし高いだけで、サービス悪いもう行きません。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

TAKAKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Midori

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
初めての利用でしたが何もストレスなく、そしてスタッフの皆さんのホスピタリティの高いおもてなしでとても快適に過ごすことが出来ました。滞在前にヘアアイロンの貸し出しをお願いしましたが、到着時には既に部屋に準備してあり、全ての対応が迅速で大変有り難かったです。またホテル側のエコ意識が高いアメニティにも感動しました。特に洗面所のアメニティの一つの歯ブラシですが、竹を使ったものでセンスと使用感含めて他にはない素晴らしさ。お土産にもできる完成度でぜひ今後商品化・販売して欲しいです。いずれにしてもまた是非滞在利用したいと思わせていただきました。次回はペット同伴で。京都内の5つ星ホテルで唯一同伴可能な素敵なホテルなので安心して京都旅行できそうです。楽しみにしております。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

4/10 – Schlecht

Kana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It wasn’t a 5 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Mayuko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Megumi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

NANA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021