Terrasse/Patio

Bewertungen von 54 Queens Gate Hotel

4 out of 5
54 Queens Gate Hotel
54 Queens Gate, London, England

Bewertungen

9.2

Wunderbar

314 von insgesamt 455 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
112 von insgesamt 455 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 455 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 455 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 455 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andrea Maria, Baden

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the small hotel very much and felt very comfortable. Its location is great, the beautiful parks are very near, the hotel is furnished very tasteful. What really was annoying was the fact, that we ask for a babybed when booking which the hotel confirmed. What we got was a babybed with no mattress, just a slatted frame on the bottom of the bed. The solution they offered was a thick blanket - life-threatening to suffocate for a baby of 8 month which can not move by itself yet!!! If we had known, we would have chosen an other hotel! - they should not offer a babybed when they don't have a proper one! Our baby had to sleep in our bed between us - so our nights, despite the really comfortable beds (for adults), were not very relaxing! Really a pity!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Annemarie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sympathischer Check-in. Personal zuvorkommend. Kleines, gemütliches Zimmer. Regendusche top. Frühstück nach unseren Bedürfnissen. Lage ruhig, zentral.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Thorsten, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious room, great bedding, very clean, great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Michael, Braak

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Superlage zum Hydepark und anderen Sehenswürdigkeiten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management, 54 Queens Gate Hotel am 22. Nov. 2023
Dear Michael,Thank you for your feedback.We are delighted that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Kathie Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Notably yours, Management am 18. Mai 2023
Dear Kathie.Thank you for your rating, it is much appreciated.We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Notably yours, Management am 18. Mai 2023
Dear Abdullah,Thank you for your rating, it is much appreciated.We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Birgit

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Notably yours, Management am 18. Mai 2023
Dear Birgit,Thank you for your rating, it is much appreciated.We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Unterbringung in Kensington
Schönes kleines Boutique Hotel. Zimmer nicht sehr groß. Einige im Souterrain. Frühstück in Ordnung. Personal sehr bemüht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Management, 54 Queens Gate Hotel am 11. Dez. 2019
Dear Anja, Thank you for your feedback, it is much appreciated. We are pleased that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future. Notably yours

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Management, 54 Queens Gate Hotel am 11. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating, it is much appreciated. We hope to welcome you back in the future! Notably yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Management, 54 Queens Gate Hotel am 11. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your rating, We hope to welcome you back in the future! Notably yours,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Management, 54 Queens Gate Hotel am 15. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for staying with us recently. We are sorry we didn't meet your expectations; we're a little bit confused as to what went wrong for you so if you wouldn't mind letting us know where we went wrong we would appreciate it. Thank you Notably yours

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, sehr nettes Personal. Einzig die Klimaanlage war recht Wir kommen wieder 😊 U & U aus Hamburg
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Ivan S. am 12. Juni 2019
Dear Guest , Thank you for your feedback. Hope to welcome you back in the future. Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Richa K, Front of House manager am 26. Mai 2019
Dear guest, Thank you for your positive rating! We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future! Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr sauber und tolles Bad jedoch im Untergeschoss.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Ivan S. am 14. Mai 2019
Dear guest, Thank you for your feedback. I am delight you liked the room. Hope to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragendes Hotel & Service in mondäner Umgebung
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Ivan S. am 13. Mai 2019
Dear Guest , Thank for your feedback.

8/10 – Gut

Hartmut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder
Ich war jetzt zum 3.Mal in dem Hotel. Mit jedem Besuch war es besser. Alles sehr sauber und gut. Wie in alten englischen Häusern öfters, ist es etwas hellhörig, insbesondere flurseitig. Aber das war immer nur kurz und insofern nicht weiter schlimm. Die Zimmer sind mit Bügelutensilien, Wasserkocher und Nespressomaschinen ausgestattet, die Getränke im Zimmer sind kostenfrei. Die Bar/Rezeption ist 24/7 besetzt. Auf das Frühstück habe ich aus persönlichen Gründen verzichtet, weshalb ich nichts dazu sagen kann.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Richa K, Front Office Manager am 26. März 2019
Dear Hartmut, Thank you for taking the time to give us a review, it is much appreciated. I am so delighted it was your third visit to us and that you were pleased with everything. We have tried really hard to ensure our guests have a peaceful and relaxed stay but unfortunately, due to the age of the building it hasn't been possible to make the rooms completely soundproof. We do hope we are able to welcome you back in our hotel soon :) Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Ildefonso, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Sauber, gute Lage, modern und sehr nettes Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Richa K, Front Office Manager am 29. März 2019
Dear Ildefonso, Thank you so much for your positive feedback! We hope to welcome you back in future! Kind Regards

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

judd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very nice place to stay if you like a nice quite place to stay . no real bar or restaurant but room was spacious with the loft bed area and large living room area.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeannie, Battle Ground

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a lovely stay at 54 Queens Gate. I stayed for one week. The location was convenient. The amenities met my needs. The staff were kind and welcoming. Everything was in good working order. The shower was remarkably good. My only suggestion would be to not charge your guests for the buffet. There really weren't enough options there to make it worth paying.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Neil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location. Very cosy
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sarah Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great spot near Hyde park and near 2 Underground stations. Lots of good restaurants just in walking distance!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gabriella

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, tree de s bien ditué.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and comfy place close to the tube, busses, and museums. Felt very safe even at night in these neighborhoods.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Minyi, Burlington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff helped friendly and efficiently shipping coat left to our next hotel at another city.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Karoli

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room and excellent service. 10/10 would recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

aynsleigh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel. It’s small, quiet, clean and the staff are very kind and professional.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was a hiccup during my first day. I found a long strand of hair on the pillow. I already complained about that here so I will not write about it all over again. The staff was very friendly and helpful. Breakfast was very good.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

maria patrizia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel molto bello, arredi raffinati, camera comoda e pulizia massima in tutti gli ambienti. Il personale molto gentile. Vicinissimo al V&A ed alla metro.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Timothy Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed it!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good but needs issues addressing
This generally was a nice hotel. However staff could have been a little more welcoming and friendly. Also in the middle of January it would have been nice to have had a room where the window actually locked closed. Not only does this create a security issue it also makes the room cold
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had an amazing stay at 54 Queen's Gate Hotel - the cleanliness stood out from the moment you entered the building. All the staff I came into contact with, were polite and attentive. The room itself was amazing, felt and looked clean. The bed was so comfortable - would highly recommend to anyone looking to stay here and hopefully I'll return again myself. Thanks all at 54 Queen's Gate for an amazing and memorable stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel in fabulous location with lovely friendly staff. Will definitely be back
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kay Renee

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful, quaint, boutique hotel with friendly, attentive staff. The location was perfect for me, as I view London as a “walking town”. I love to be near Hyde Park. This place is nestled into a block of row houses, just a few blocks South of Hyde Park and immediately across the street from the Natural History Museum. (Near fine dining, Pubs, and even a Whole Foods Grocery, if you’d rather grab a premade sandwich and have a picnic in the park). Both the housekeeping and front desk staff were friendly and accommodating. They do offer breakfast at an additional charge, but I prefer to go exploring, so I didn’t try their breakfast.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Conner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Conner

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excellent location for Albert Hall
A fantastic location for our stay - we were seeing a concert at the Albert Hall. Excellent service from start to finish. We really liked the theme for each room - based around famous local residents. The room was cosy but well decorated. Sadly there was a crack in the sink held together by tape and the shelf above the sink was loose and wonky. Minor things but I would expect greater attention to detail at this price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Elsa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Neil

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Perfect location for the Royal Albert Hall & surrounding area
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable
Second time staying here. Such a warm and friendly welcome. Smells divine in this hotel and the bed and pillows are so comfortable!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Pia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice small quiet hotel. Perfect for us museum lovers, since it's next to The Natural History Museum and Victoria and Albert Museum. It is also a very short walk from Harrods department store. The subway is a couple of blocks away and was very easy to use. The hotel serves a nice breakfast if you want to have a good meal before heading out for the day. Very friendly staff. We had a great time.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Everything was ok except the fact that the shower doesn’t work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect hotel in a great location, very friendly staff. I would highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

S

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel, however let down by the finer detail!
I contacted the hotel prior to our stay to explain the trip was for my wife’s 50th Birthday, they acknowledged this and said they would make it “Unforgettable” however upon arrival we was taken to the wrong room, they apologised which was fine as mistakes happen so then we was taken to the correct room but the key didn’t work again. Nothing was put or laid out in the room like we have stayed at hotels before when it’s been a celebration. They never acknowledged it was her birthday at any point during our stay. Not only that but the Coffee machine in the room wasn’t working which I didn’t find out until the morning of our departure so told them when we checked out. Overall it was an average stay with all the staff being pleasant and the place being tidy however I’m sorely disappointed they made no effort in making it “unforgettable”
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lovely stay, would highly recommend and will definitely be staying again. Room lovely and spacious and bed comfy.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023