Fassade der Unterkunft

Bewertungen von ibis London Heathrow Airport

3 out of 5
ibis London Heathrow Airport
112 Bath Road, Middlesex, Hayes, England

Bewertungen

7.8

Gut

695 von insgesamt 1918 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
618 von insgesamt 1918 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
294 von insgesamt 1918 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
162 von insgesamt 1918 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
149 von insgesamt 1918 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nivaas

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Prangsuda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beim einchecken wird dein Handy benutzt um sich ne gute Bewertung zu machen. Zimmer war klein. Badtür ist Knauf abgefallen. Wenn man kein Adapter dabei hat keine Möglichkeit deutsche Kabel anzuschließen, ausleihen kann man nicht sondern nur kaufen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Seema Dharani, am 29. März 2024
Dear PrangsudaThank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We take your feedback seriously and will address the issues with the room size, the bathroom door knob, and the availability of adapters for rent. Your comments will help us improve our services to ensure a more comfortable and convenient stay for our guests in the future. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience.Warm regardsSeema Dharani,Front of House Team Leader

8/10 – Gut

Matthias

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 16. Jan. 2024
Dear Matthias,Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to leave a review on Hotels.com. We appreciate your feedback, and we're pleased to see that you rated us an 8 out of 10.If there are specific aspects of your stay that you enjoyed and that contributed to your positive rating, we'd love to hear more about them. Likewise, if there are areas where you feel we could improve and earn a higher rating in the future, please feel free to share your insights.Your input is valuable to us as we continuously strive to provide the best possible experience for our guests. Thank you again for your review, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Shehryar

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
6 hours wait!!!
Had to wait 6h and sleep in the car only because the hotel cannot handle bookings that are done past midnight. Arrived at 3 am and was told to wait and sleep in the car until I got a room at 9am. As a good gesture all I was given was 2 days free parking. Hotels.com also said they would still charge a night if I cancel the booking. Very disappointed of the hotel and hotels.com
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 2. Jan. 2024
Dear Khalid Shehry,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay. It is disheartening to hear about the challenges you faced with your booking and the extended wait for a room.We take your feedback seriously, and we would like to investigate this matter further to understand the specifics and prevent such incidents in the future. Kindly reach out to us at h0794-dm@accor.com with the details of your reservation, and our team will look into the issue promptly.Once again, we apologize for any frustration caused, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Gamze, Korb

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren nicht sehr sauber. Ich hatte Blutflecken auf mein Kissen an der Decke waren Spinnennetze der Fußboden hatte Flecken und mehr als sehr eng das Badezimmer war in Ordnung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 18. Dez. 2023
Dear Gamze,Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. This is not the standard we aim to uphold, and we take your comments seriously.We want to assure you that we will investigate this matter promptly and take corrective actions to ensure it doesn't happen again. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate you bringing this to our attention.If there's anything else you'd like to share or if there are ways we can make it up to you, please feel free to let us know. We value your patronage and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 18. Dez. 2023
Dear Sam,Thank you for giving our hotel a perfect 10 out of 10! We're thrilled to receive such a high score, and we appreciate your positive feedback. If there are any specific aspects of your stay that you would like to share or if there's anything we can do to make your next visit even better, please feel free to let us know.We value your patronage and look forward to the opportunity to welcome you again for another exceptional stay.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Nadja

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To be honest, the hotel entrance has a good look and so you believe the room will be too. Unfortunately the room is the size of a tin. It’s completely dated and everywhere it’s chipped, broken off, mattress - more a topper is thin as a sheet and very uncomfortable. The bed frame is dirty (look at the pictures). AND don’t use the kettle (the shive is green - it’s never cleaned (please see the added picture) this was just sooo disgusting!!!!! The bathroom was renovated but again - already du to not efficient cleaning you saw the yellow stains. The staff is ok - I raised an issue at check in; but was told they can’t do anything till Monday. The cleaning lady doesn’t greet or quickly try’s to close the lift door and then is on her mobile while going up. Breakfast is ok; nothing special just the normal section of endlich and continental. I will not stay again; when I only pay 20£ more I will stay in a much better hotel! I am disappointed - and the 15 min. money back guarantee: sorry but arriving very late with a child and then going back down again to raid the issues is just very annoying! I actually would want my money back for this room! And at check out - no body really cared; so this is why I am writing this review.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 6. Nov. 2023
Dear Nadja,We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your stay. We apologize for the issues you encountered in your room, and we appreciate your feedback as it helps us make necessary improvements.It's unfortunate that you had to deal with these inconveniences, and we understand your frustration. Rest assured that we take your comments seriously, and we will address the cleanliness and maintenance concerns with our housekeeping and maintenance teams to prevent similar situations in the future.We strive to provide the best experience possible for our guests, and we're genuinely sorry we fell short during your stay. Please reach out to us directly so we can discuss your concerns further and see if there's any way we can make it right.Thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Preis-Leistung! Gern wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 30. Okt. 2023
Dear Nadine,Thank you for your excellent rating and positive feedback. We're pleased to hear that you found our hotel to offer top price-performance.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an enjoyable experience once again.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhig,gute preis, gute Dienste
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 24. Okt. 2023
Dear Angela,Thank you for your wonderful 5 out of 5 rating and for sharing your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our hotel quiet, reasonably priced, and that you were satisfied with our services.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future and providing you with the same level of excellence.Sincerely,

8/10 – Gut

Shaun

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Olaf

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Nico

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Long queue for Check-in and loud neighbors who doesn‘t stopped to make loud noises by employee.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Enrico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider war das Zimmer ziemlich kalt. Sonst alles prima.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Vrund am 28. Feb. 2023
Sorry, you thought the room was cold we will take on the feedback and make improvements.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Günter

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Hauke

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

John

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Taxi erforderlich
Das Hotel paßt, aber momentan die Verkehrsverbindungen an Terminal 5 schwierig sind.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage zu allen Terminals; Bushaltestelle Harlington Corner in 2 Minuten zu Fuss erreichbar; ruhige Zimmer trotz Flughafennähe und Strasse; modernes Bad; Zimmer war zweckmäßig, sauber und mit Angebot von Heißgetränken; tägliche Zimmerreinigung; sehr freundliches und hilfsbereitetes Personal an Rezeption; attraktiver moderner Lobby-Bereich; Sonderwünsche wurden uns erfüllt; Preis-Leistungs-Verhältnis stimmte bei unserem Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

kurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
allgemein ok
check in vor 12,00 uhr war kein problem
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Zoltan Kovacs am 22. Jan. 2022
Thank you for your stay at the Ibis London Heathrow. I hope we can welcome you back with us in the near future.

6/10 – Okay

Hamid

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Friedrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

wera

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider ist es mit dem Bus noch 500m zu laufen, wenn Hitze dann anstrengend mit Gepäck
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Gary

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Discustiing dirty rooms and carpets
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Walter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very quiet!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quick, efficient check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

MARK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

saif ul

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Mohammed

Mit dem Partner gereist
We booked and was confirmed room with double bed but got room with two single beds did inform staff but couldn't get the issue resolved even though we showed the booking confirmation clearly stated room with double bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jose

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location the breakfast was amazing. The rooms was very comfortable. Definitely I will do it again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cho Yin

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good and professional hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Patrick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Has a retro, refreshed 70s shabbiness, think brown carpets and plywood, but generally clean. Can take the Hotel Hoppa bus to the hotel, 6.8 pounds one way (gouging at each step), takes about 20 min. Staff super helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Ofelia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sucia y fea
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Precious

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Checked in Found Dirty Sheets.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Rosemary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Edward

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude manager and restaurant staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Sue

Gut: Personal & Service
Good price for the area
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rajithangani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simple book in with helpful and friendly receptionist.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Muhammad Awwal, Kano

Courteous staff and clean room. Heating wasn't very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful and kind staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit
Close to terminal. Basic but comfortable..
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

MA DEL CARMEN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tiene un excelente restaurante buena comida facil acceso al aeropuerto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Ancele

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall it was okay but need not enough staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Harel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, descent price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024