Terrasse/Patio

Bewertungen von Omni Los Angeles Hotel at California Plaza

4.5 out of 5
Omni Los Angeles Hotel at California Plaza
251 S Olive St, Los Angeles, CA

Bewertungen

9.0

Wunderbar

1267 von insgesamt 1839 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
336 von insgesamt 1839 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
109 von insgesamt 1839 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1839 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
67 von insgesamt 1839 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

August

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location if you need to stay in Down Town
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hyungsoo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the staffs, check out time is at 12pm
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daphne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Edvin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Radwa, Chandler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
We are so delighted to hear you had a wonderful experience with us. We look forward to serving you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Gustavo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everithing is fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Scott David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Naoaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for letting us take care of you during your stay in Los Angeles! We are so pleased you had a wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Kashif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Manisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer setvice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stacy

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sabrina & Tim were the best employees ever. Made sure every commodification was met and went and above and beyond for my stay! I would recommend them to be promoted to vacation planners because they did the BEST!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you so much for your recognition of all the efforts by Sabrina and Tim! We have ways of recognizing our associates when their performance is mentioned, and I will make sure that this happens with them. It was a pleasure, and we would sincerely hope to have the opportunity to do serve you again in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Dawn

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service desk clerk was so nice and very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
This hotel is fine for a stay in LA. I would stay there again. There was not enough light in the room. The valet did not answer the phone when I called to bring our car around. We couldn’t find the glasses as they were hidden under the TV.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
We love to hear that you enjoyed your stay with us, and will return again in the future. Your feedback is greatly appreciated, and we will be sure to share it with our team so we can address them for a more pleasant experience for you next time.

2/10 – Ungenügend

Robert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Their computer system was down and also the rooms weren’t updated for the price I was paying and very outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your concerns about your recent stay with us. We deeply regret and our truly sorry for the inconveniences and frustrations you experienced due to the technical issues with our system. We appreciate your understanding and graciousness in sharing your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again for a much smoother and enjoyable stay in the future

8/10 – Gut

Kimberly

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maricelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Matthews

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the moment you arrive, you are treated with courtesy and care. Love the quiet, old school, East Coast feel of the place — right in the middle of DTLA (downtown LA). Across the street from the Broad, the Disney Concert Hall, and the Music Center and right next to the Museum of Contemporary Art — fabulous location!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 18. Apr. 2024
Sounds like you had a memorable stay, and we are so pleased to hear that! If you travels ever bring you through Los Angeles, we hope you will remember us. Thank you again for such great compliments!

10/10 – Hervorragend

Melissa, Quartz Hill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel close to points of interest
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Annie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I truly can say that our experience with Omni Hotel from the greeting at the door by the Bellmen. The associates at the front desk were great wonderful personalities Sabrina Sicre one of the first associates that I had contact with by phone was outstanding her guidance helped me so much so patient and very kind. When I actually got to meet her I knew it was her just by the way she treated me,then there was Tim Prater he told us of some great places to eat and visit during our stay. When calling for things we needed Prime Hendrix took care of any request without hesitation these workers are an asset to the Hotel. Thank you so much all of you. The grounds are beautiful the terrace soo nice we spent time out there with the fire pit on. I would recommend anyone to stay there The shuttle service excellent our driver Robin oh he knows downtown dropped us off and picked us up several times it’s the best we loved not driving. Keep up the excellent work!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you so much for your recognition of our associates! We have ways to recognize and appreciate them for all their efforts in ensuring our guests are taken care of, and have a memorable experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Lisha

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Maeve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peaceful, professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Barry Carmine

Geschäftlich gereist
The staff is extremely helpful and I would especially like to commend Tom for coordinating an early check in with me
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to recognize Tom and his commitment to providing our guests with a memorable stay! We look forward to the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Gut

Pollyanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property, friendly staff. Area around the hotel had a fun dining area, but at night it did feel a bit unsafe. Also quite a bit of condensation happened on the inside of the window. Enough to drip onto carpet and make it very wet.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Albert

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pedestrian paths and walking distance to many eating establishments and tourist venues
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Emmanuel

Nothing worked
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 23. Apr. 2024
We are so sorry to see your 3 star rating. As we continue to strive to exceed the expectations of our guests, any further details regarding your stay would be most appreciated and helpful. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Juliet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice rooms, friendly staff noon check out time! Close to everything downtown. Well stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is beautifully maintained and thw entire staff provides stellar service. This property is perfectly located amd easy to navigate getting around.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Edgar

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 23. Apr. 2024
We are so sorry to see your 1 star rating. As we continue to strive to exceed the expectations of our guests, any further details regarding your stay would be most appreciated and helpful. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit dem Partner gereist
We love the customer service our room was very clean and spacious we definitely stay at Omni hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Darneisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love how courteous the ladies are at the check in desk, also how attentive the valet staff is. We went to NOE restaurant and the host was amazing. Overall great experience. Check out was great as well. I signed up for the rewards program.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay. We'll be back
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Esmeralda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Was told I was going to get a free dinner. They told me I was going to get the dinner cost refunded during my checkout. I had to start driving back home, was told they’d contact me when issue was resolved. I was still charged, nobody contacted me back regarding the refund.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Great stay
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

MEIDONG

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me and my wife love the Omni. It’s always great service there from valet to housekeeping. Plus we love the grand central market is only minutes walking. Definitely 5 stars in every aspect!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Trish

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Vanessa K.

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Car got broken into on the same street parking, bathroom was nasty tub had someone’s blood still in it, fridge was leaking water, and old dirty cleaning rags left on bathroom floor. I left early.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 25. März 2024
Thank you for bringing this to our attention. We are truly sorry to hear about your stay with us. It sounds like a very frustrating experience, which does not meet our standards of providing our guests with a home away from home. Please rest assure that our team will look into the issues you encountered, and address them accordingly. Since we are not able to patrol the streets, we suggest that our guests park their vehicles on property with us. Again, this is not the typical service we are known for. We hope to have another opportunity in the future to provide you with a more memorable experience.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert, Mountlake Terrace

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for getting to different areas aound LA. The bar was nice, and the staff was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Mireya

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entire staff was amazing especially the doormen!! Thank you for helping make me and my daughters Spring Break one for the books!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ashleigh

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Shakeyta

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent Staff and service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Jorge

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit einer Gruppe gereist
The Cafe left a lot to be desired. Very poor service it food was good. At breakfast we had to go get coffee pot and serve ourselves after waiting 15 mins - asked for water 3 x over 45 minutes and left with never getting it.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best hotel will be staying on Omni hotels where ever I go keep up the good service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024