Außenbereich

Bewertungen von Steigenberger Nile Palace

5 out of 5
Steigenberger Nile Palace
Khaled Ben El Walid Street, Luxor

Bewertungen

9.0

Wunderbar

416 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
157 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
42 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Wael Makahleh am 16. Nov. 2023
Dear Guest,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are happy to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

6/10 – Okay

Julia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Mostafa Khalaf am 13. Apr. 2023
Dear Valued Guest,First of all, let me take the opportunity to thank you for your feedback. It was a great pleasure welcoming you, we are very glad that you enjoyed your experience.We are proud to know that our facilities and services exceeded your expectations we have shared your feedback with the team members who are very delighted to know that their efforts have ended up to your enjoyment.We are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.With best regards,Mostafa KhalafGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Wadi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Mostafa Khalaf am 18. Mai 2022
Dear Valued Guest, First of all, let me take the opportunity to thank you for your feedback. It was a great pleasure welcoming you, we are very glad that you enjoyed your experience. We are proud to know that our facilities and services exceeded your expectations we have shared your feedback with the team members who are very delighted to know that their efforts have ended up to your enjoyment. We are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home. With best regards, Mostafa Khalaf General Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Evrything was perfect. Very good hotel with excellent location right at the nile
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Mostafa Khalaf am 28. Apr. 2022
Dear Valued Guest, First of all, let me take the opportunity to thank you for your feedback. It was a great pleasure welcoming you, we are very glad that you enjoyed your experience. We are proud to know that our facilities and services exceeded your expectations we have shared your feedback with the team members who are very delighted to know that their efforts have ended up to your enjoyment. We are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home. With best regards, Mostafa Khalaf General Manager

8/10 – Gut

Danny

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Zimmer fast alle zum lauten Innenhof Abends sehr laut
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Mostafa Khalaf am 18. Jan. 2022
Dear Anonymous, It was a pleasure welcoming you at Steigenberger Nile Palace. We thank you for taking the time to share your experience of your latest visit and please accept our sincere apology for any inconvenience during your stay. We hope you’ll make yourself at home with us again when you’re in Luxor. With best regards, Mostafa Khalaf General Manager

8/10 – Gut

Khaled

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Mostafa Khalaf am 2. Dez. 2021
Dear Khaled, It was a pleasure welcoming you at Steigenberger Nile Palace. From great service to relaxing and modern facilities, that we are proud to provide, we are happy that you enjoyed your stay. We thank you for taking the time to share your experience and hope you’ll make yourself at home with us again when you’re in Luxor. With best regards, Mostafa Khalaf General Manager

10/10 – Hervorragend

Fleur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist absolut empfehlenswert. Die Einrichtung ist sehr schön und sauber, mit mehreren super Restaurants. Die Angestellten sind sehr freundlich, hilfsbereit und äusserts kompetent. Für jedes Problem wurde eine Lösung gefunden. Herzlichen Dank Steigenberger Nile Palace für den wundervollen Aufenthalt in Luxor!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Mostafa Khalaf am 8. Nov. 2021
Sehr geehrte Fleur, Es war uns eine Freude, Sie im Steigenberger Nile Palace begrüßen zu dürfen. Vom exzellenten Service bis hin zu einem wunderschönen Blick über den Nil und die Thebaner Berge, die wir stolz bieten können, freuen wir uns, dass wir Ihre Erwartungen übertroffen haben. Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu teilen und hoffen dass Sie sich bei uns wieder wie zu Hause fühlen, wenn Sie in Luxor sind. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit besten Empfehlungen, Mostafa Khalaf General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Leider sind die Hotelzimmer schon sehr in die Jahre gekommen. Für ein fünf Stern STEIGENBERGER .
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at the Steigenberger Nile Palace during your visit to Luxor. We are sorry that the room didn't meet your expectations. We have just finalized the renovation and refurbishment of 200 rooms and we hope you will be back soon and opt for one of the new rooms. With best regards, Amina Saady van Baarsen Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 7. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your beautiful rating. We are happy to know you enjoyed your visit. With best regards, Amina Saady van Baarsen Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Orazio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel Direkt am Nil Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 1. Jan. 2019
Lieber Orazio, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Steigenberger Nile Palace. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, Amina Saady van Baarsen Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Frühstucksbuffet, Internet unbrauchbar
Gute Rezeption. Sehr gutes Frühstücksbuffet. Leider waren nur sehr wenig Gäste anwesend, deshalb keine Stimmung. Relativ hohe Restaurationspreise. Leider wurden während unserem Aufenthalt Renovationsarbeiten vorgenommen, die Staubentwicklungen verursachten. Das Gratis-Internet in der Rezeption funktionierte während 3 Tagen nie, deshalb waren wir gezwungen, die teure High-Speed-Verbindung zu kaufen: 100EGP/Tag und Computer! Englisch-Kenntnisse wären zu verbessern.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 26. Okt. 2018
Sehr geehrter Alex, Vielen Dank für die Wahl des Steigenberger Nile Palace. Wir freuen uns über Ihr Feedback und Ihre Kommentare werden an unser Management-Team weitergeleitet. Die Renovierung der Zimmer wird bald fertig sein. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden, um die neuen Räume zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, Amina Saady van Baarsen Manager Gästebetreuung

8/10 – Gut

Bertram, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage am Nil
4 Tage in Luxor waren sehr schön, guter Service, guter Ausgangspunkt für Karnak und Tal der Könige
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 11. Apr. 2018
Sehr Geehrter Bertram, Herzliche Grüße vom Steigenberger Nile Palace Team und vielen Dank für Ihren Aufenthalt in Luxor. Wir freuen uns, dass wir zu einem unvergesslichen Urlaub beigetragen haben. Wir hoffen, das WiFi-Problem bald zu lösen und hoffen dass Sie uns bald wieder besuchen werden. Mit freundlichen Grüßen, Amina Saady van Baarsen Manager Gästebetreuung

10/10 – Hervorragend

Moritz, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes, schönes Hotel mit Super-Service.
Das Hotel ist sehr gut gelegen, auf Straßenseite ist man schnell in Luxor, vor der Tür befinden sich mehrere EC-Automaten und natürlich warten Taxen und Kutschen auf Kundschaft. Auf der Terrasse ist man direkt am Nil und kann auf Wunsch dort auch essen. Essen und Service sind ebenfalls exzellent, die Essenspreise sind auf europäischem Niveau. Wirklich negativ fällt einzig das kostenpflichtige W-LAN auf dem Zimmer auf, das ist nicht mehr zeitgemäß. Die Geschwindigkeit des kostenlosen W-LAN in der Lobby ist nicht akzeptabel. Insgesamt aber ein sehr empfehlenswertes Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 26. Feb. 2018
Sehr geehrter Moritz, Herzliche Grüße vom Steigenberger Nile Palace Team und vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so schöne Rezension zu schreiben. Wir freuen uns dass wir zu einem schönen Urlaub beitragen konnten. Wir arbeiten an dem Problem mit dem WiFi und hoffen dass es bald gelöst wird. Danke für die wunderbare Empfehlung; wir hoffen dass Sie uns bald wieder besuchen werden. Mit freundlichen Grüßen, Amina Saady van Baarsen Manager Gästebetreuung

8/10 – Gut

Christin, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Luxor
Wir haben hier alles gehabt was unseren Urlaub zu einer unvergessenen Zeit macht. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2017
Antwort von Amina Saady van Baarsen am 1. Dez. 2017
Sehr geehrte Christin, Herzliche Grüße vom Steigenberger Nile Palace Team und vielen Dank für Ihre herzlichen Dankesworte. Es war uns eine Freude, Sie als Gast zu haben. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden. Beim Check-in können Sie die Vollpension anfordern. Mit freundlichen Grüßen, Amina Saady von Baarsen Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, ruhiges Hotel direkt am Nil
Sehr zuvorkommendes Personal, tolles Frühstücksbuffet. Leider war das Hotel fast leer als wir dort waren (September 2014).

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut geeignet für 2E+2K
Gutes Hotel als Ausgangsbasis für Ausflüge Schöner Pool, kommt gut nach den heißen Trips mehrere Restaurants im Hotel

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlich, schöne Aussicht und entspannend
Sehr freundlich und hilfsbereit, bequem und sauber, entspannend, unweit vom Zentrum, wunderbare Aussicht, preiswert

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Schönes Hotel, sauber und großzügig in der Ausstattung. Service ok. Lage inmitten von Luxor, zur Corniche und zum Luxor Tempel muss man aber fahren. Wir haben uns wohlgefühlt.

6/10 – Okay

Regine, Frankfurt, Germany

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Eine einzige Enttäuschung ...
Mit Steigenberger-Hotels verbinde ich einen sehr guten Standard, deshalb hatte ich kurzfristig dieses Hotel gebucht. Den Standard habe ich in diesem Hotel nicht vorgefunden. Das Hotel verdient keine 5 Sterne sondern mit Wohlwollen 3. Der Service ist für ein 5-Sternehotel lausig. Der Concierge ist eigentlich keiner, weil dort nur junge Servicekräfte stehen, die kaum englisch können. Der Business Center Bereich ist schmuddelig, vor Nutzung der sehr alten PC's möchte man am liebsten erst mit einem Desinfektionsmittel drüber gehen. Der Innenhofbereich ist furchtbar geschmacklos. Der erste Schritt ins Hotel auf dem Weg zur Rezeption war ein echter Schock. Die Zimmer sind reichlich abgewohnt, überall blättert es und im Bad sollte der Blick an die Decke eher unterlassen werden. Zum Abend wurde die übliche Schokolade auf's Bett gelegt. Diese war eindeutig überlagert, man konnte Papier und Schokolade nicht voneinander trennen. Das Frühstücksbuffet sah aus, als ob es bereits länger als nur einen Tag bereitsteht, nicht sehr einladend. Die im Zimmer bereitstehenden Unterlagen sind reichlich abgenutzt und ebenfalls mit deutlichen Gebrauchsspuren versehen. Die Abschlußrechnung war nicht eindeutig nachvollziehbar, da man je nach Belieben Einzelbeträge verschiedener Tage summiert hatte. Alles in allem eine herbe Enttäuschung, da hilft der Ausblick auf den Nil auch nicht. Den hat man auch von den danebenliegenden Hotels, wenn man das richtige Zimmer bucht.

4/10 – Schlecht

Gunter, Frankfurt M.

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel ist kein 5-Sterne-Hotel
Die Zimmer sind ordentlich und sauber. Die Atmosphäre im Hotel entspricht eher einem "Gruppenreise-Hotel" - ein 5-Sterne-Hotel ist es nicht. Dazu ist der Service an der Rezeption nicht ausreichend. In den Restaurants wird man nicht auf Angebote hingewiesen - wenn man das preiswerte "Menu" bestellt, lässt der Service gleich nach...

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my first time giving 5 stars in all areas. I really could not find cons , everything is perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wael Makahleh am 25. Apr. 2024
Dear Eric,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your appreciation. We are delighted to know we exceeded your expectations and contributed to a perfect vacation. Thank you for your recommendation; it was our pleasure to be of service and we are looking forward to your next visit.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is a beautiful art deco buildling next to the Nile. Room was clean and stylish, and the restaurants had better than average food, the lebanese restaurant was excellent. Highly recommend for Luxor's east bank location is great for museums and attractions.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wael Makahleh am 20. Apr. 2024
Dear Jorge, Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you for your warm words of appreciation and recommendation. We are proud to know you enjoyed the result of our latest renovation and refurbishment. We are also delighted that were able to add a culinary adventure to your vacation. It was our pleasure to be of service and we hope to serve you again soon. With best regards, Wael Makahleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Mathieu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dtt
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wael Makahleh am 2. Mai 2024
Dear Mathieu,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are delighted to know you enjoyed your time with us and we are looking forward to your next visit.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and clean, nice shops, the restaurant food is excellent and very good. We had better dining experiences in the hotel than outside the hotel. The pool is great and pool service is excellent. Great Spa services, too. The evening lounge with the two gals playing the instruments sets a very nice and relaxing atmosphere.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wael Makahleh am 9. Apr. 2024
Dear Sarah,Warm greetings from the entire Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for your warm words of appreciation. We are delighted to know that you enjoyed our facilities to the fullest and we were able to add a culinary adventure to your vacation. Thank you for your recommendation; it was a pleasure to be of service and we are looking forward to serving you again.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay here! Only wished we could have stayed longer. The food was wonderful and the property was very picturesque overlooking the Nile. However, as soon as you try to walk outside the front entrance you will be bombarded by people wanting to sell you things or asking if you want a taxi…and they are very persistent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wael Makahleh am 4. Apr. 2024
Dear Cassandra, Warm greetings from the entire Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience and recommendation. We are delighted to know we were able to provide an oasis of luxury and relaxation to your holiday. It was our pleasure to be of service and we hope to serve you again soon. With best regards, Wael Makahleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Sherif Saif El Nasr

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 8. Apr. 2024
Dear Sherif,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent !
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 28. März 2024
Dear Caroline,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed an excellent visit. It was our pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

Sumeet

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 28. März 2024
Dear Caroline,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are happy to know you enjoyed your visit. It was our pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent facilities, room, service and food. Well located on Nile, although area immediately around hotel a little run down.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 26. März 2024
Dear Philip,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for choosing to stay with us during a well-earned vacation. We are delighted to know we exceeded your expectations and you enjoyed our facilities to the fullest. We thank you for your recommendation and hope you will be able to visit us again soon for another excellent holiday. With best regards, Wael Makahleh General Manager

8/10 – Gut

albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 23. März 2024
Dear Albert,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are happy to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Spencer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleanliness: 5/5 Service: 5/5 Comfort: 5/5 Noise: 4/5 Overall: A good pick for comfort! The extended review... Cleanliness: 5/5 - Clean bedding and towels. Service: 5/5 - Friendly staff. The breakfast buffet is pretty diverse and tasty. There are a number of restaurants on the property and a pool which was nice to lounge around. There is also evening entertainment. Comfort: 5/5 - Mattresses were comfy and it made my stay here worthwhile because I was sick. Noise: 4/5 - It wasn’t super noisy but we also were facing the atrium and you can hear a little bit of echoing.
Antwort von Wael Makahleh am 23. März 2024
Dear Spencer,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. I am sorry that you didn't feel well during your vacation, but we are happy to know that we at least were able to offer you some comfort and relaxation. It was a pleasure to be of service we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Vicki, Sarasota

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Relaxing beautiful property. The suite with balcony and Nile view was outstanding.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 19. März 2024
Dear Vicky,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know we contributed to a relaxing vacation. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Wael Makahleh am 9. März 2024
Dear Kim,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Naeema

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a fantastic hotel to stay in in Luxor! Right on the Nile, beautiful building, extremely kind and helpful staff, and delicious food options right at the hotel. Very kid friendly! We would love to go back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 24. Feb. 2024
Dear Naeema,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for your warm words of appreciation. We are delighted to know you enjoyed our unique location on the banks of the river Nile and we contributed to a beautiful vacation. We thank you for your recommendation; it was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Doreen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel right on the Nile. Lovely open atrium. Excellent restaurants. Very friendly staff. Could not have made a better choice of hotels in Luxor.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 20. Feb. 2024
Dear Doreen, Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you for your warm words of appreciation. We are happy to know that we contributed to a perfect holiday with historical discoveries and a relaxing atmosphere to enjoy the magnificent sunset over the river Nile. Thank you for your recommendation; it was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon. With best regards, Wael Makahleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 13. Feb. 2024
Dear Cheryl,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

George

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 3. Feb. 2024
Dear George,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and encountered helpful service and hospitality. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The view over tge Nile, and tge boats from the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 2. Feb. 2024
Dear Daniel,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are happy to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ritsuko, Orlando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They’ve renovated the property and now it’s very modern and prettier.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 29. Jan. 2024
Dear Ritsuko,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are excited to know you approve of the new design and refurbishing of the reception lobby, courtyard and restaurants. We are looking forward to your next visit.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Seungwan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
시설도 좋고 깨끗하고, 직원들 응대 및 서비스가 특히 좋았습니다. 최고!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 28. Jan. 2024
Dear Guest, Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience and recommendation. We are delighted to know that we exceeded your expectations and you enjoyed every aspect of your visit. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon. With best regards, Wael Makahleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente atención, reconocimiento de Gold Member Expedia, upgrade en la habitación
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 27. Jan. 2024
Dear Angel,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

omar

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 21. Jan. 2024
Dear Omar,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your visit and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jose, Katy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice, the staff very professional and friendly. The location of the property in front of the Nile is outstanding. I would suggest performing some maintenance o replacing some old equipments at the Gym. Also, to keep the access to the tennis court closed or indicainting that it is an area under renovation, the thing is that I decided to visit the tennis court with my wife just to show her the multiple facilities and views that the hotel has, unfortunately when we entered the tennis court, we were shocked with the condition of that area of the hotel. The breakfast was amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 16. Jan. 2024
Dear Jose,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. I also thank you for your comments; they have been well noted as access to the tennis court is supposed to be closed for exactly that reason. However, we are delighted to know you enjoyed our unique location on the banks of the Nile and friendly service. We hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel, great friendly staff. Good value
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 16. Jan. 2024
Dear Michael,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed great hospitality during your visit. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

ROZANA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxary
Every things amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 10. Jan. 2024
Dear Rozana,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are delighted to know you enjoyed an amazing time with us; it was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing location.
Great hotel on the Nile Bank. Very impressive hotel, with very helpful staff. No airport shuttle, listing is not correct. Patio doors and windows facing the dining and entertainment area of the hotel do not seal so don't do a great job of sound proofing. Breakfast was very good, wide selection.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wael Makahleh am 10. Jan. 2024
Dear Michael, Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Hotel Luxor and thank you very much for sharing your experience. I apologize for the inconvenience with the patio door. We have located your room and this issue will be solved. Concerning the shuttle service; this can be arranged through our in-house Travel Desk against an additional fee. We are happy to know you encountered warm hospitality. It was our pleasure to be of service and we are looking forward to serve you again soon. With best regards, Wael Makahleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Family of 4. The property is really pretty. Its a smaller hotel but that was a good think. The service and hospitality made it seem like a boutique property. The hotel is right on the nile and offers help with temple tours and excursions so you can turn your brain off and dont have to prebpom anything. Its a short walk to Luxor temple but we warned that once you leave the sanctuary of the hotel youre going to get bombarded with hagglers. Food and really delicious and reasonable so you can dine on the property and have lots of reat options. Con: outdated bathrooms. Rooms are really nice but bathrooms need to be upgraded.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Wael Makahleh am 9. Jan. 2024
Dear Maria,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for your warm words of appreciation and recommendation. We are delighted to know we exceeded your expectations and contributed to a relaxed family holiday. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

xiaofei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Wael Makahleh am 9. Jan. 2024
Dear Xiaofei,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for sharing your experience. We are delighted to know you enjoyed your time with us. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager

8/10 – Gut

Ana

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Wael Makahleh am 9. Jan. 2024
Dear Ana,Warm greetings from the Steigenberger Nile Palace Team and thank you very much for rating your experience. We are delighted to know you enjoyed your time with us. It was a pleasure to be of service and we hope to serve you again soon.With best regards,Wael MakahlehGeneral Manager