Innenpool, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Riu Madeira - All Inclusive

4 out of 5
Hotel Riu Madeira - All Inclusive
Praia dos Reis Magos, Santa Cruz

Bewertungen

9.2

Wunderbar

109 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Inci

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Rolf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gediegenes Hotel direkt an der Küste
Auch wenn die Anlage schon etwas älter ist, erfüllt sie alle Ansprüche an ein 4 Sterne - Hotel. Große, saubere Zimmer, Badezimmer geräumig. Allein die in die Wand eingelassene Badewanne mit Dusche ist suboptimal - ältere Gäste werden hier Probleme beim Duschen haben. Sehr freundliches Personal. Highlight ist die hervorragende Verpflegung sowohl morgens als auch abends. Die Getränkepreise zu den Hauptmahlzeiten sind angemessen. Großzügige Poolanlage, gut gewärmtes Hallenbad.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2021
Antwort von Online Reputation Manager am 29. Jan. 2021
Sehr geehrter Gast, Vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Haus zu bewerten. Mit Freude lesen wir, dass Sie sich bei uns rundum wohl gefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Hotel Riu Palace Madeira Online Reputation Manager

8/10 – Gut

Paul, Germany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer inkl. Balkon waren schön grosss und stets sauber. Das Essensauswahl war ok. Die Pools waren relativ gross. Bei voller Kapazität wäre es vielleicht eng geworden mit den Liegeplätzen. Corona Massnahmen waren sehr gut und sorgfältig, Maske, Abstand, Hygene..
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2020
Antwort von Online Reputation Manager am 2. Dez. 2020
Lieber Paul, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung unseres Hotels auf Expedia zu schreiben. Es war uns ein Vergnügen, Sie bei uns gehabt zu haben und wir sind glücklich zu wissen, dass Ihnen alle Aspekte unseres Hotels gefallen haben. Natürlich haben wir Ihre freundliches Feedback an unsere Teamleiter weitergeleitet! Es wäre großartig, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen! Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute. Bleiben Sie gesund und genießen Sie die Weihnachtszeit! Mit freundlichen Grüßen, Hotel Riu Palace Madeira Online Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Gasiko, Stuttgart

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel und seine Mitarbeiter einfach wundervoll. Essen war sehr gut, abwechslungsreiches Angebot und auch für mich Veganer gab es immer was leckeres abends. Das Hotel ist zwar alt aber gut erhalten, d.h. in einem guten Zustand. Die Zimmer waren gut und sauber. Sicherlich nicht top aber gut. Das Personal in diesem Hotel ist erstklassig. Es wurde alles ständig aufgeräumt, Tisch vorbereitet, geputzt und immer wieder wurden wir gefragt ob wir irgendwelche Wünsche haben. Wir haben dieses Hotel geliebt. Es soll dieses Jahr renoviert werden. Wir kommen definitiv wieder. Auch die Tui Mitarbeiterin war sehr nett und hat immer gewusst womit sie uns wieder begeistern kann auf der Insel. Alles in allem traumhaft gewesen ❤️🙏😇 Danke. 👍
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

jacques

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
qualité de la piscine, situation
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 23. Apr. 2024
Cher jacques,Nous vous remercions pour votre excellent commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos installations et nos services.Notre objectif est d'offrir une expérience inoubliable à chacun de nos hôtes, et le fait de savoir que nous y sommes parvenus nous donne encore plus de motivation.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Ashreyaa, Ozone Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about this hotel what amazing… the food , the people and it’s very clean and I’m hard to please but I do not have any complaints. Love love love my stay here . For anyone who will go and see the sunrise, bring a blanket with you . 😃😃😃
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Apr. 2024
Dear Ashreyaa,It is wonderful to know that you have enjoyed your stay with us so much.It has been a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay at the hotel.We hope to see you again soon!All the bestYours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Sooeun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just perfect for the family. Very nice heated pool very nice food, the best buffet food ever!! It was nice to have Tennis court but they had bad rackets and balls but still nice. Near walking distance there is ocean you can dip in. Very pretty
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Apr. 2024
Dear Sooeun,Thank you so much for taking the time to review your stay and for the rating!It was our pleasure taking care of you! We are looking forward to having another chance to welcoming you back in the near future.Have a great day,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Javier Núñez

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien, sobretodo, Julian (del bar de la piscina) y Fernanda (del comedor). La puerta del baño de la habitación y la que comunicaba las habitaciones no cerraban.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 8. Apr. 2024
Apreciado Javier NúñezGracias por sus palabras, Nos alegramos mucho de saber que, durante sus vacaciones, sus necesidades estuvieron cubiertas y, disfrutó, de una maravillosa estancia entre nosotros.Nos gustaría que volviera a brindarnos la oportunidad de recibirle en alguna de nuestras instalaciones y, poder así presentarle, la maravillosa experiencia que estamos acostumbrados a ofrecer 100% satisfactoria.Cordialmente, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Inara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly and responsible
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 10. Apr. 2024
Dear Inara,Thank you for your comment,We are really happy to read that you felt at ease with us.We are also very happy to hear that we did a good job from your point of view and we thank you very much for your positive feedback.We look forward to your visit to any of our facilities in the near future.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Michael Bengt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was totaly god. Place, service , food . The best ! Thank You ! We vill come again, if we are going to Madeira ?
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 10. Apr. 2024
Dear Michael Bengt,Thank you so much for taking the time to review your stay and for the wonderful rating!It was a pleasure to serve you. We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future.We look forward to welcoming you with open arms!Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Lakeena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved everything
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Riu Madeira Online Reputation Manager am 8. Apr. 2024
Dear Lakeena,Thank you very much for taking the time to leave your fantastic review!We are thrilled to learn you enjoyed it and it is rewarding to read you found it to be just right for your well-deserved holiday.We will pass on your feedback to our beautiful staff.We cannot wait to host you again, Lakeena.Kindest Regards,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bonnes prestations de qualité, personnel sympathique, chambre confortable et propre, calme et bel hôtel ,à recommander pour un séjour seul bémol, le parking est payant (7 euros par jour)
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

DANIEL

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was great, staff was amazing so polite and helpful. Very clean in a nice quiet location.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 25. März 2024
Dear DANIEL,We appreciate your kind words about our hotel and the time you have spent writing them.It is very valuable to us that you have fully enjoyed each and every one of the services provided in our accommodation.We only wish, with all our heart, to welcome you again at any time in any of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Catherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel bien situé au calme, l’offre est qualitative, le personnel est très agréable
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gregory

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice resort. Buffet food was good. Nice pool area and friendly staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 6. März 2024
Dear Gregory,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your recent stay at our hotel.We are very happy to hear that you had a lovely time at our hotel!We look forward to sharing another amazing experience with you soon. Have a lovely day.Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Rosanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The just refurbished RIU is very modern with an elegant flare. I really liked the white marble tiles. The staff are outstanding and they work hard to make your stay enjoyable. There was some construction noise from the hotel next door, but it did not bother me. The only thing I would improve upon is having a pillow menu. The mattress is perfectly fine but the pillows flatten quickly. Not enough pillow support for the neck. My compliments to the kitchen and dinning staff, they are outstanding.
Aufenthalt von 18 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Riu Madeira Online Reputation Manager am 5. März 2024
Dear Rosanne,Thank you very much for leaving your fantastic feedback, we will forward your kind remarks.We feel very privileged to have our lovely guests.Your kind suggestion will be forwarded to the management.Kindest wishes, Rosanne,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

David Dias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All and all a great stay
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 28. Feb. 2024
Dear David Dias, Thank you for staying in our Hotel Riu Madeira, this great recommendation, and five-star review. Your review gives a great perspective to what makes our property very popular for our visitors.It would be great to welcome you soon again!With appreciation,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

4/10 – Schlecht

Lisa A

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Food was terrible. The options were horrible. Definitely not an all inclusive resort. Madeira was amazing
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Riu Madeira Online Reputation Manager am 27. Feb. 2024
Dear Lisa A,Thank you for taking the time to provide us your feedback on your stay at our property.In our pursuit of excellence, it certainly saddens us to learn that you were left disappointed with this. It is unfortunate to learn, that regardless our chefs’ efforts, we could not meet your taste.In order to fulfil every guest expectations regarding food, our main buffet and theme restaurants offer a great selection of exquisitely presented local and international dishes which are prepared daily with the utmost care and using fresh ingredients. We regret that we failed to live up to your wishes and we do check daily our food offer, combining quality and variety catering for all tastes. Your review will be passed on to the departments in charge.Best Regards,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Hanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just returned from a wonderful week with the family ranging from age 15 to 85. Best recommendations from all of us.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Feb. 2024
Dear Hanne,Thank you for choosing us, We always try to do our best to ensure that our guests have a pleasant stay with us.We like to know how you felt about your visit so that we can say that we would love to have you visit us again sometime.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Zsuzsanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nagyon kedves és barátságos volt a személyzet, 4 éves kisfiam mindenkivel összehaverkodott. Minden nap tiszta szoba fogadott, teljesen rendben volt az étkezés, mindig találtunk finomságot. A külső medencét is kihasználtuk, az esti műsorokat is élveztük. Nálunk csillagos ötös az értékelés, ha jövünk tuti ide.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Bernard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout simplement fabuleux.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Hector

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The hotel did not meet my expectations. As a younger generation both my wife and i were getting stared at by the older generation who was staying there and made us feel as if we did not belong there. At a point an older couple yelled at us very aggresively in a foreign language because we were out in our balcony having a conversation. We felt very uncomfortable after the incident and we decided to ask the front desk to move us to a different room. The overall service was not great compared to other all inclusive resorts that we have stayed at in the past where the staff has gone above and beyond to take care of us. As far as food, the buffet was decent we had breakfast, lunch, and dinner but we were not really satisfied with the food. When it came down to getting drinks the servers only picked up the empty cups and did not cater to the guests and offered to get refills or another drink. Overall i would not stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 23. Jan. 2024
Dear Hector,Thank you for your comment, We are sorry to hear that you left with such feelings about our facilities.We regret that we did not live up to your expectations as far as our service is concerned, which surprises us, as we always attend to you in a professional and friendly manner.We regret that we did not live up to your expectations in terms of the wide and varied gastronomic offer we serve.We have a team of chefs who work hard every day to please the many palates that visit us, and we note that in your case this was not the case.On our website you will find the wide and varied range of hotels that we have and the information corresponding to each one of them. We are convinced that you will find the one that best suits your needs.We would like you to give us the opportunity to welcome you again in one of our facilities and, in this way, to present you with the wonderful experience that we are accustomed to offering 100% satisfactory.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

Debra

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

MAllory

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Perry, richmond hill

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

João

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Deb

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was nice and there is a free bus to Funchal. Handy for a day out. What I didn't like was being lied to. When I booked this trip we were flying with SATA, there was an issue with the plane and we ended up losing a day. from out holiday. So I called directly to the hotel to cancel the one night x 2 so I wouldn't be charged. The employee cancelled the day, or so I thought. When we arrived at RUI Mederia the head lady told us that there was a mistake made and the whole stay at the hotel was cancelled. Before we could check in we had to agree to pay for the rooms that were not used even though I had followed the process. Very disappointed in RUI's handling of the situation. We never asked for the stay to be extended and understood that we were not entitled to an extra day. But, I wanted to be refunded for what was not used.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Riu Madeira Online Reputation Manager am 11. Jan. 2024
Dear Deb,We sincerely regret to learn about this.Much to our regret we must underline that when a reservation has been made with your booking channel, we cannot deal with it directly.Please accept our apologies. it is through your booking agency/channel that we can review what happened and give you an appropriate response.We will address your concerns with the appropriate members of our team for improvement and we would like to apologize.Sincerely,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Guillermo, Miami

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome all inclusive, small scale so not as hectic and crowded as some all inclusives. Beautiful views of the ocean and excellent food!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Riu Madeira Online Reputation Manager am 4. Jan. 2024
Dear Nigel,It is brilliant to read your fabulous feedback.Our lovely staff will be pleased.Your evaluation makes us want to continue working to offer the best service.Thank you very much!And have a great year, Nigel!We hope you come back soon.Caring Greetings,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Silvia

Mit der Familie gereist
Very recommended! Good food, great service, good facilities. Will go back for sure .
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Riu Madeira Online Reputation Manager am 4. Jan. 2024
Dear Silvia,Thank you so much for your compliments, our reward is your kind review with the confirmation of a job well done.It was a pleasure to host you and we wish you a fabulous new year!We would love to see you again very soon, Silvia.Warmest Regards,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Sonia

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Josue, southbridge

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall great experience, friendly staff and very attentive. A place we can call home. Thanks to all staff we came across our stay felt safe and comfortable. We are RIU family now.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Dez. 2023
Dear Josue,Thank you for your review, We are really pleased with the wonderful feedback you have given us.We would be delighted if you could visit us again and have another equally enjoyable experience for you.Also, please know that we have been very satisfied with our work as well as with the service we have given you.We hope you will visit us again soon.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Maria João

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice vacation
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Okt. 2023
Dear Susan,Thank you so much for your review!We are happy to know how much you enjoyed your stay, in the Hotel Riu Madeira. It is our hope to be able to welcome you back for many stays to come!Best wishes, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Joseph

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great resort! There was a little issue with a king size bed that I booked being called a request, but the staff was excellent and Maria rectified it quickly. She was great. Highly recommend Riu to anyone going to Madeira.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Okt. 2023
Dear Joseph,Thank you for your great review. We are really glad to learn that you enjoyed your experience during your stay at our Hotel Riu Madeira! We would be delighted to welcome you back in a near occasion.Have a lovely day, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Nichole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very pleasant and friendly. It is an older crowd that stay at this hotel so if you are looking to relax and enjoy this is the place for you. Buffett dining option can only go to other restaurant once per stay. But plenty of food options at buffet.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 24. Okt. 2023
Dear Nichole,Thank you so much for taking the time to write a review. We are very happy to hear that we were able to provide you with a memorable experience.It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again on your next visit to our area.Best Regards, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Lauralee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were extremely helpful and courteous. The hotel was immaculate and beautiful. The view was beautiful and it was in an extremely safe area. I (31F) felt completely safe leaving my patio door open all night long, walking around the resort, and off the resort. It was my favourite Riu so far!
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 19. Okt. 2023
Dear Lauralee,Thank you for taking the time to write to us your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay at our property.We would love the opportunity to serve you again. Best wishes, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Glynis A.

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Josée

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Navette gratuite pour aller à Funchal
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mardelle

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 7. Sept. 2023
Dear Mardelle,Thank you for your comment,We are really happy to read that you felt at ease with us.We are also very happy to know that, from your point of view, we do a good job and we thank you from the bottom of our hearts for having rated us so positively.We hope you will come back soon. We look forward to welcoming you at any of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We travelled with our family of 11 people and we were all extremely happy. Rooms were clean and beds comfy. Food had a different variety everyday. Staff was always prompt.
Antwort von Riu Madeira Online Reputation Manager am 22. Aug. 2023
Dear Julia,It is so rewarding to read your fantastic review.Thank you very much for choosing us!It is great to learn your family and you loved it.We will be waiting for your next visit, Julia.Kindest wishes,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Alain

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parfait rien de plus à ajouter
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Greit hotell
Greit hotell, men ikke veldig fint. Begynner å bli litt gammeldags. Kunne med fordel vært noe mer opplegg/spill etc for barn. Uheldig at svømmebassenget inne var stengt. Ville dessuten hatt mulighet til å spise a la carte mer enn 1 gang i løpet av oppholdet. Greie nok viner, er jo all inclusive... savnet tilgang til musserende til frokost. Mat terningkast 3/4. God service, og underholdning.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Maria Inês

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gostei muito da estadia, poderiam ter mais espreguiçadeiras, houve um dia em que chegamos à zona da piscina só havia uma disponível, tudo o resto estava cheio. Poderiam ter também mais entretenimento para crianças (parque infantil, kids club, etc). No buffet da tarde junto a piscina poderiam ter coisas mais saudáveis (por ex. iogurtes, cereais, fruta…) De resto nada a apontar, foram uns dias muito bem passados.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great services
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Juli 2023
Dear Christian,We appreciate your words. Your comments are very valuable to us and we are glad that you have enjoyed our services.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic stay here. Food was fantastic and changed ever so slightly from day to day. Pool was beautiful and there was a cute beach less than a 5 min walk from the hotel. Highly recommend
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Juli 2023
Dear Jennifer,thank you for your feedback.We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us.We hope that soon you will choose to spend a few days with us and live a new unforgettable experience.Best wishes, Hotel Riu MadeiraOnline Reputation Manager