Außenbereich

Bewertungen von AC Hotel Carlton Madrid by Marriott

4 out of 5
AC Hotel Carlton Madrid by Marriott
Paseo de la Delicias 26, Madrid, Madrid

Bewertungen

8.8

Hervorragend

485 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
405 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
74 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Hanbin

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Mayte Seguín am 9. Jan. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,

6/10 – Okay

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice hotel but noisy room
oise isolation is not to stanadrd for a 4 star hotel. WE could hear alarm and phone from the neighbor (at 4 in the morning). Parking is a few minutes walk away and no english is spoken, also no daily rates, only reduced daily rate. Need to leave the car kesy. Other than that that clean and nice hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Martin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
schlechte Schallisolierung, Parkplatz entfernt
Obwohl Gold-Mitglied bei Hotels, statt des gewünschten King Betts nur zwei Einzelbetten erhalten (zusammengeschoben, jedoch auf Rollen... geht gar nicht). Geräusche von der Strasse und dem Nachbarzimmer sind immer zu hören, d.h Schallisolierung ist mangelhaft und insbesondere problematisch, wenn nachts um 1:00 die Müllcontainer geleert werden. Beim CHeckin wurde uns kein WLAN Code übergeben, so dass ich später aus dem Zimer nachfragen musste, da auch dort kein Hinweis. Übermittlung des Usernames und passwortes eher unfreundlich. In der Beschreibung wird ein Parkplatz angeboten, dieser befindet sich jedoch nicht im Hotel sondern in einer Parallelstrasse (ca. 3min Fussweg und 3-5min mit dem Auto). IN dieser "Garage" wird kein oder nur begrenztes Englisch gesprochen, Dies ist beschwerlich, da der Schlüssel abgegeben werden muss und das Auto "irgendwo in dieser Garage abgestellt wird. Das bedeutet auch dass durchaus 20min für das Suchen des Fahrzeuges (selbst vom Personal benötigt werden). Vom Hotel bekommt man eine ERmässigungsschein (16Euro pro Tag), welches der Maximalbetrag über 6Std ist, jedoch wenn man 25Std parkt zahlt man extra stündliche Gebühren... NIcht das, was wir von einem 4Star Mariott Hotel erwarten. Gut ist das das Hotel 5min Fussweg vom bahnhof Achota entfernt ist und man kann auch gut SEhenswürdigkieten und die City (max 30min Fussweg) erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens! Die Möblierung könnte etwas heller sein!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr günstig nahe am Bahnhof Atocha gelegen, den man vom Flughafen aus mit dem Airport Express Bus (5 Euro) ganz einfach erreicht. Von Atocha aus sind es nur ein paar Minuten zu fuß zum Hotel. Einziger Nachteil des Zimmers (7. Etage, Straßenseite) Verkehrslärm. Schlafen nachts nur mit geschlossenem Fenster möglich. Aber es gibt frische Luft durch die Klimaanlage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragend
Gutes Preis-Leistungsverhältnis! Nettes Personal! Das Frühstück war super! Die Lage war optimal, man konnte Vieles zu Fuß erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Rieke, Braunschweig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für einen Städtetrip
Das Hotel liegt nah beim Hauptbahnhof Atocha. Von dort hat man eine gute Verkehrsanbindung. Viele Sehenwürdigkeiten sind auch gut zu Fuß zu erreichen. Das Hotel ist gut ausgestattet, das Frühstück abwechlungsreich und das Personal freundlich und hilfsbereit. Man sollte jedoch Englisch sprechen können. Die Zimmer sind komfortabel mit bequemen Betten, nach hinten auch ruhig. Zusammen gefasst: Das AC Carlton ist ein gutes Hotel und für einen Kurzurlaub sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

sonja, zürich

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales hotel
Wir kamen abends an und haben sehr gut gegessen ( guter Service!!!). Das zimmer war gross und die betten, obwohl sie etwas unangenehm ausgesehen hatten, waren sie fantastisch! Zimmer stets sauber! Rezeption: war ok Essen: wir haben abends einmal gegessen: gut Wir waren sehr zentral zu den clubs und shoppingmeile
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage ist super
Alles war super Tolle Lage Bequeme Räume Gut ausgestattet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundlich und hilfsbereit, es war sehr angenehm und dazu war es au sauber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Frederico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schoenes Hotel an bester Lage
Das Hotel liegt an zentraler Lage, alles gut zu Fuss erreichbar und die Metro Station ist in 5 Minuten zu Fuss erreichbar. Die Zimmer sind gross und sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Lage für Bahnreisende
Das Hotel liegt supergünstig für Bahnreisende, in der Nähe des Atocha Bahnhofes. Die Reina Sofia Kunstgalerie mit fantastischen Ausstellungen und das Prado-Museum sind auch gut zu Fuss erreichbar. Das Zimmer ist bequem, wenn etwas laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

maria asuncio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Perfect location
Hotel was very well located. Minutes from atocha station and metro. Negatives most rooms were Street facing and badly insulated. My room had a partitioned door- ok for one night but for 5 nights a bit annoying. Otherwise all good with friendly and competent staff!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2017
Antwort von Dolore Alcántara am 8. Juli 2017
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your recent experience at the AC Hotel Carlton Madrid with us. Every process put in place is aimed at providing you with an unforgettable hotel experience. From your recent feedback, I am disappointed to learn that we fell short of your expectations. I would like to take this time to apologize for the noise disturbance caused by other guests and outside noise. Rest assured, we are taking steps to help ensure problems of this nature do not occur in the future. As a valued customer, thank you again for your feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Armin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel
Schönes zentrales Hotel. Sehr gutes Frühstück. Der Kaffee war super gut.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

JOEL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very professional , friendly , rooms very clean , Close to train station , dinning , bus and metro lines , very safe to walk in the area . 5 stars . El personal muy amable y profesional , habitaciones limpias . Cerca de lineas de tren , metro y autobus . Muchos lugares para comer y se siente seguro caminar en la calle . 5 estrellas ,
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Mayte Seguín am 29. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mayte García am 1. Apr. 2024
Estimado cliente , Muchas gracias por su valoración!Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verla en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Vitoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me ha gustado
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mayte García am 1. Apr. 2024
Estimado cliente , Muchas gracias por su valoración!Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verla en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo,

2/10 – Ungenügend

emi

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ホテルのセキュリティに問題あり。夜中の0時を過ぎた頃、同じ部屋の鍵を持った客が入って来て、びっくりしました。鍵は安全ロックもかけていたのに開いたという事は、安全ロックの意味がありません。ホテルがどう対処するか、翌日フロントにクレームを言いましたが、新しい鍵を再発行して、もう大丈夫と言うだけで、謝罪もありませんでした。 日本ではこんな事ありえないし、もっと真剣に取り扱かわれます。 また誰か入って来ないかと不安になって眠れず過ごした客の気持ちを考えて欲しい。 また、壁も薄く隣の部屋の上の部屋の音がまる聞こえです。このホテルはお勧め出来ません。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Masahide

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
毎年宿泊している。スタッフがとてもフレンドリーで、特にレストランのマダムが明るく優しい。 アトーチャ駅から至近で、大変助かっています。 これからも利用したいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mayte Seguín am 22. Feb. 2024
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfecto!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mayte Seguín am 30. Jan. 2024
Estimado cliente, Muchas gracias por emplear su tiempo en rellenar el formulario de satisfacción. Nos alegramos de que el hotel haya cubierto sus expectativas y esperamos volver a verle en su próxima visita a la ciudad. Reciba un cordial saludo,

6/10 – Okay

Amir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mayte Seguín am 10. Jan. 2024
Dear appreciated guest,Thank you for taking the time to share your recent experience at the AC Hotel Carlton Madrid with us. I am very sorry our current appearance was not what you had anticipated. We strive to maintain the highest standards, not only in service, but also with regards to maintaining the overall look and feel of the hotel. Unfortunately, this sometimes requires essential renovations in our guest areas.As you noticed, we are currently undergoing a major renovation of our lobby and rooms. These areas are sure to provide a highly functional space and stylish décor that meet the modern needs of our valued guests, like you. Although we fell short of meeting your expectations during your past stay, I hope you will consider AC Hotel Carlton Madrid on your next visit to Madrid so that we can better deliver upon the guest experience you deserve. Sincerely

4/10 – Schlecht

amir

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noisy
The hotel lobby was under construction and extremely noisy!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mayte Seguín am 10. Jan. 2024
Dear appreciated guest,Thank you for taking the time to share your recent experience at the AC Hotel Carlton Madrid with us. I am very sorry our current appearance was not what you had anticipated. We strive to maintain the highest standards, not only in service, but also with regards to maintaining the overall look and feel of the hotel. Unfortunately, this sometimes requires essential renovations in our guest areas.As you noticed, we are currently undergoing a major renovation of our lobby and rooms. These areas are sure to provide a highly functional space and stylish décor that meet the modern needs of our valued guests, like you. Although we fell short of meeting your expectations during your past stay, I hope you will consider AC Hotel Carlton Madrid on your next visit to Madrid so that we can better deliver upon the guest experience you deserve. Sincerely

10/10 – Hervorragend

tresa a

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were clean and well appointed. The location was excellent, near the Prado, Reina Sophia and the Atoche train station. The staff were incredibly kind and generous, providing a warm environment.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 2. Jan. 2024
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience and for your nice comments. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you when you'll come back to Madrid.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

tresa a

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dolores am 29. Dez. 2023
Dear Valued Guest.On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience in AC Carlton Hotel.It is always encouraging to hear positive ratings. Your feedback has been shared with all staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

tresa a

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 21. Dez. 2023
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 20. Dez. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Anurag

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 20. Dez. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El personal super atento, haciéndonos sentir cómodas en todo momento y dispuesto a ayudarnos en lo que necesitásemos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 11. Dez. 2023
Estimada Alejandra, Gracias por emplear su tiempo en rellenar el cuestionario de satisfacción y por sus amables comentarios. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verlas en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Yoshihiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
立地もよく、スタッフさんもフレンドリーで、大変心地よく過ごせました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mayte Seguín am 11. Dez. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice rooms, staff, amenities, and convenient
I stayed in a newly renovated 7th floor room with a private terrace with views of Madrid and an outdoor shower, table with chairs and umbrella/sun shade. The room was great. It had an ironing board with iron, mini-fridge, spa tub, tea kettle, views from the bathroom and bedroom, external shutters for light blocking and as an extra barrier against street noise—however, noise was never a problem. I slept super-well. The 7th floor is the top floor so you also needn’t worry about noise from above. This was my third or four stay at this hotel. In the past, I always asked for an interior room facing away from the street, as I am a light sleeper and noise sensitive, but this room was way better. I love the location of this hotel. It’s convenient and in the heart of things but on a not-too-busy street. It’s an easy 7-minute walk from Atocha train station, a few minutes walk to the metro, a few minutes walk to the Reina Sofia Art Museum, which always my first stop in Madrid (so I can visit Picasso’s painting, “Guernica”). It’s close to restaurants, ATMs, cafes, the Prado and Retiro Park. A well-stocked Corte Ingles Super Cor mini-mart is just steps down the block, if you desire snacks, a fine wine, or ready made salad. The staff is kind, friendly and helpful. If English is your only language, don’t worry, they’re perfectly fluent. I would recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mayte Seguín am 16. Nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to MadridSincerely,

6/10 – Okay

Ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not so good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mayte Seguín am 13. Nov. 2023
Dear guest, Than you for sharing your experience. We are sorry that the hotel didn't cover your expectations and we will translate your comments to the manager. If you had any problem, please do not hesitate to send us an email with more information.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient location to train station. Modern hotel and rooms. Noisy but normal for city hotel. Easy check in and check out. We just stayed one night arriving on train and going to airport early in the morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mayte Seguín am 13. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mayte Seguín am 6. Nov. 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por emplear su tiempo en rellenar el formulario de satisfacción de Expedia. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verle en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo de parte de todo el equipo,

8/10 – Gut

CHIZURU

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
the facility is bit old but comfortable enough. and a front desk staff was nice and kind.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mayte Seguín am 6. Nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for your comments.We are renovating the hotel right now. We hope to see you in your next visit to Madrid . Kind regards,

10/10 – Hervorragend

marina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We came in for an early check in and had a lot of luggage. The staff was wonderful and quickly accommodated all our needs and had us checked in 5min, would stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mayte Seguín am 3. Nov. 2023
Dear Marina, Thank you for sharing your experience. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mayte Seguín am 13. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mayte Seguín am 3. Nov. 2023
Dear Michael, Thank you fo rfilling the satisfaction form.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid.

2/10 – Ungenügend

Maureen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we checked in to this property on Saturday, October 14, ( through a different website), they told us we did not have this reservation! Therefore, we stayed somewhere else because when we tried to confirm with Travelocity ( through email and telephone) we were told we had no upcoming reservations!!! Now we’re paid for a room we didn’t stay in !! Please help!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mayte Seguín am 17. Okt. 2023
Dear guest, At the check in we told you that you had two different reservations through expedia: one was paid already for two nights and the third you had to pay at the hotel directly. You told us that you didn't know if you were going to stay the night of the 16th and for that reason we didn't charge and we explained to you that if you wanted to cancel you had to do it through expedia. You didn't cancel the second reservation and that's the reason you were charged. This form is for us to answer about your stay experience. If you had problem with expedia you have to contact them directly.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

XU

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Okay, the hotel follow the rule of not giving Marriot elite member elite perks because I booked through Expedia. I even talked to their front desk manager with no success. Two days ago, in Amsterdam, same booking through Expedia, they gave all Elite perks. For Marriot elite members, skip this hotel if possible if you want to book through Expedia.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Mayte Seguín am 16. Okt. 2023
Dear Mr. Xu, As we discussed before, we follow Marriott procedures. You can translate your comments to the Marriott customer care team in order to ask about it. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

XU

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mayte Seguín am 9. Okt. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the AC Hotel Carlton Madrid. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology.We have shared your feedback with the manager in order to improve our services. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Madrid. Sincerely

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mala experiencia
Mala experiencia, el hotel tenia justo encima nuestro una obra que desde las 7 am estaban trabajando, eso es una falta de respeto total, ibamos a descansar para un viaje pesado que teniamos y salimos peor, exijo una respuesta, ya que escribí al hotel y me dicen que debe ser atraves de hoteles.com la solución
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Atención al Cliente am 9. Okt. 2023
Estimado Cliente, Queremos agradecerle su tiempo en compartir su experiencia con nosotros, siempre nos ayuda a mejorar.Sentimos las molestias ocasionadas durante su estancia por el ruido. Hemos realizado unos trabajos, pero le puedo asegurar que a las 7 de la mañana no se ha empezado, ya que el personal no llega a esas horas.Es importante para nosotros que en el momento que Usted escuchó el ruido, nos avisara a Recepción, para averiguar que puede ser, y sobre todo para haberle ofrecido un cambio de habitación. Estamos 24 horas para poder atenderles en todo momento.Sentimos no haber cumplido sus expectativas, y esperamos nos considere para su próxima estancia en Madrid. Sinceramente,

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and attentive
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Mayte Seguín am 26. Sept. 2023
Dear JohnThank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Brent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mayte Seguín am 11. Sept. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for choosing us for your stay in Madrid. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to the city.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Pilar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel para hospedarse en Madrid
Excelente ubicación, zona segura y de fácil acceso. El desayuno delicioso, vale la pena incluirlo. Todo el personal sumamente amable y las habitaciones muy cómodas.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Mayte Seguín am 8. Sept. 2023
Estimada Pilar, Muchas gracias por emplear su tiempo en valorar su estancia y por sus amables comentarios que trasladaré al resto de mis compañeros. Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia y esperamos verla en su próxima visita a la ciudad.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Preeti

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Mayte Seguín am 8. Sept. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience!We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,

8/10 – Gut

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property and staff were great. A little rough around direct hotel area
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Mayte Seguín am 8. Sept. 2023
Dear Jessica, Thank you for filling the satisfaction form. I will translate your comments to the as a motivation opportunity. Regarding the area, we are very close to the main railway station and the main museums, that the reason you can find very different a varied people, but it is not a dangerous area.Thank you again and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,